Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 67, 68, 69 ... 102, 103, 104 Volgende
|
chimnino |
Geplaatst: 08 Aug 2010 20:34 Onderwerp:
| |

|
Succes met de Flamelurker en de Dragon god |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 08 Aug 2010 20:44 Onderwerp:
| |

|
Ik weet het zij zijn aardig lastig.
This een voordeel dat ik het spel al een keer eerder heb uitgespeeld  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 08 Aug 2010 23:05 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Uncharted 2: Drie trophies voor het uitspelen van de game, weapon-kill trophies voor oa. Moss, Desert 5, en de trophies voor het killen van 20 vijanden door ze eerst neer te schieten en dan te slaan, er zo tien op rij te doden, en om tien mensen op rij te doden met melee. Nog 11 Trophies te gaan, waaronder Survivor, Charted - Crushing en een hele hoop weapon trophies met wapens die ik niet graag gebruik. (de GAU, de granaatwerpers, de micro 9 MM). En dan om af te sluiten de online trophies.
Ik heb nog 12 dagen om hem te halen, mijn eerste Platinum Trophy haalde ik op 20/08/2008. |
|
Terug naar boven |
|
|
VeDeR |
Geplaatst: 09 Aug 2010 15:30 Onderwerp:
| |

|
musthavethisgame schreef: | Alles van flower behalve die van een week niet spelen 95%
Ratchet and Crank aCiT x3
Red Dead Redemption x11 |
Je kan die halen door je systeemtijd even een week voor uit te zetten, Flower op te starten, Pling! horen en dan je systeemtijd weer terug zetten.
Of uiteraard een week wachten
OT:
Just Cause 2:
Leaving No Rock Unturned
Verkregen:3 dagen geleden
Collect 1000 resource items
Road Rage
Verkregen:2 dagen geleden
Kill 30 enemies by mowing them down with vehicles
Halfway there
Reach 50% completion in the normal mode or mercenary mode
Follow Me!
Kill 5 enemies by dragging them behind a vehicle with the grappling hook
Stunt Driver
Verkregen:46 uur geleden
Get 100 stunt driver points |
|
Terug naar boven |
|
|
musthavethisgame |
Geplaatst: 09 Aug 2010 16:30 Onderwerp:
| |

|
Kweet maar doe het liever eerlijk |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 09 Aug 2010 16:46 Onderwerp:
| |

|
Demon's Souls trophy gehaald
Adjudicator's Trophy (Bronze) Slayer of Demon “Adjudicator” |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 09 Aug 2010 19:20 Onderwerp:
| |

|
chimnino schreef: | Demon's Souls trophy gehaald
Adjudicator's Trophy (Bronze) Slayer of Demon “Adjudicator” |
Pff zit me zo in te houden om niet de EU versie te halen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 09 Aug 2010 19:55 Onderwerp:
| |

|
Gewoon doen
Heb vandaag ook ff equipment gezocht. Vanavond nog ff falchion +1 zoeken voor de MP regen en dan weer een boss gaan verslaan voor een trophy
Ik kon em vanmiddag niet vinden en ging dood door een golden skeleton met een big-ass sword doordat ik verkeerd timede:'( |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 09 Aug 2010 20:02 Onderwerp:
| |

|
Mafusto schreef: | Gewoon doen
Heb vandaag ook ff equipment gezocht. Vanavond nog ff falchion +1 zoeken voor de MP regen en dan weer een boss gaan verslaan voor een trophy
Ik kon em vanmiddag niet vinden en ging dood door een golden skeleton met een big-ass sword doordat ik verkeerd timede:'( |
Help jij me anders ff met mezelf inhouden  |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 09 Aug 2010 20:05 Onderwerp:
| |

|
Komt door de frustratie  |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 09 Aug 2010 21:23 Onderwerp:
| |

|
Mafusto schreef: | Gewoon doen
Je kan de Crescent Falcion +1 vinden in 4-1. Zodra je bij de muur komt met de 2 archers, moet je de linker kant de muur in en dan bij het einde voor het trappetje weer er uit. Ligt een Crescent Falcion (+1 dacht ik) bij een black skeleton. Als je de black skeleton kan ontwijken, kan je de crescent pakken en weer naar beneden vallen bij het eerste trappetje wat je tegen komt in 4-1. Ik loop er overigens nog steeds mee rond. Inmiddels is ie wel +5 en heb inmiddels al die groene armor set die je in 1-1 kan halen door Old King Doran te killen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 09 Aug 2010 23:26 Onderwerp:
| |

|
Ben vandaag bezig geweest met FairyTale Fights. Blijft een leuke game. Erg onderschat ook.
Heb er 12 trophies kunnen krijgen.
- Closed "The Lumberjack Lands" (Brons) Complete all the chapters in "The Lumberjack Lands".
- King for a Day (Brons) Win an Arena chapter without dying.
- Pacifists Finish Last (Brons) Lose an Arena chapter without killing.
- King Pushy (Brons) Win an Arena chapter by using push only.
- Real Beaver Killer (Brons) Defeat The Log Champion again.
- Puppet Master (Brons) Defeat Pinocchio.
- "Fairytale Land" is Painted Red (Brons) Spill 10 000 gallons of blood.
- Whoooaaaa! (Zilver) Slide through blood continuously for 3 minutes.
- Wheeeeeee! (Brons) Slide 330 feet continuously through blood.
- Master Slicer (Brons) Slice 250 enemies with a sharp weapon.
- Lazy Bastard (Brons) Remain in Taleville for more than 15 minutes.
- Good for your Eyes (Verborgen) Kill a rabbit with a carrot.
Vooral die laatste vond ik leuk  |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 10 Aug 2010 01:24 Onderwerp:
| |

|
Platinum Nr5 WWE Smackdown Vs Raw 2010  |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 10 Aug 2010 03:17 Onderwerp:
| |

|
chimnino schreef: | Mafusto schreef: | Gewoon doen
Je kan de Crescent Falcion +1 vinden in 4-1. Zodra je bij de muur komt met de 2 archers, moet je de linker kant de muur in en dan bij het einde voor het trappetje weer er uit. Ligt een Crescent Falcion (+1 dacht ik) bij een black skeleton. Als je de black skeleton kan ontwijken, kan je de crescent pakken en weer naar beneden vallen bij het eerste trappetje wat je tegen komt in 4-1. Ik loop er overigens nog steeds mee rond. Inmiddels is ie wel +5 en heb inmiddels al die groene armor set die je in 1-1 kan halen door Old King Doran te killen. |
Dan heb ik er wss overheen gekeken.
Ik kon niks vibnden en bn toen het gangetje onder de archers ingegaan en heb Vangaurd gekilled (Revenge is sweet ). En black skellies zijn makkelijk mits je goed timed. Of een vuur spel hebt  |
|
Terug naar boven |
|
|
musthavethisgame |
Geplaatst: 10 Aug 2010 15:46 Onderwerp:
| |

|
ben ik de enige die z´n ps3trophycard niet kan updaten omdat de site telkens een error aangeeft? |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 10 Aug 2010 17:13 Onderwerp:
| |

|
8 trophy's kunnen verdienen in FairyTale Fights:
- Closed "The Candy Castle" (Brons) Complete all the chapters in "The Candy Castle".
- Incredible Combo! (Brons) Perform a 50 hit combo.
- The Sky is the Limit (Brons) Perform an aerial combo.
- Unstoppable (Brons) Win 5 Arena chapters in a row in 1 play session.
- Go Eat Your Own House (Brons) Defeat Hansel and Gretel.
- And All is Quiet Again (Brons) Defeat The Pied Piper.
- The Witch is Burned (Brons) Defeat The Candy Witch.
- KABLAM! (Brons) Crush 250 enemies using a blunt weapon.
|
|
Terug naar boven |
|
|
Matesers |
Geplaatst: 10 Aug 2010 21:07 Onderwerp:
| |

|
musthavethisgame schreef: | ben ik de enige die z´n ps3trophycard niet kan updaten omdat de site telkens een error aangeeft? |
Je bent niet de enige.
Wat super street fighter 4 trophies gehaald. Ik dacht dat ze super moeilijk zouden zijn maar een stuk of 10 zijn wel te doen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 10 Aug 2010 22:35 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Met de Hammer, de FAL, de Micro 9MM en de SAS12 de nodige kills gehaald in Uncharted 2. Blijft over de GAU, Survivor (ik zat op 66 kills op crushing wanneer ik werd gedood door een enkele vijand) en Crushing. Dan nog even online en Uncharted 2 is platinum. Na deze playthrough op Crushing wsl Survivor en GAU halen door One Shot Kill, Infinite Ammo en Very Easy te activeren en ergens een plekje te zoeken met oneindig aantal vijanden. |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 11 Aug 2010 00:30 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Met de Hammer, de FAL, de Micro 9MM en de SAS12 de nodige kills gehaald in Uncharted 2. Blijft over de GAU, Survivor (ik zat op 66 kills op crushing wanneer ik werd gedood door een enkele vijand) en Crushing. Dan nog even online en Uncharted 2 is platinum. Na deze playthrough op Crushing wsl Survivor en GAU halen door One Shot Kill, Infinite Ammo en Very Easy te activeren en ergens een plekje te zoeken met oneindig aantal vijanden. |
Ik ga nadat ik hard heb uitgespeeld mooi de cheat gebruiken om met one shot kill en infinite ammo op crushing te spelen, ik ga echt niet moeilijk doen.
(de cheat is: game data verwijderen, game starten zonder online te gaan, very easy game starten met cheats, game eindigen en dan crushing starten, spel zet de cheats niet uit maar je kunt wel gewoon trophys halen) |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 11 Aug 2010 07:28 Onderwerp:
| |

|
OMG!!! CHEATER!!!! Crushing is een cake-walk vergeleken die in deel 1. Enige 'probleem' zou de eindbaas kunnen zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 11 Aug 2010 07:44 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
chimnino schreef: | OMG!!! CHEATER!!!! Crushing is een cake-walk vergeleken die in deel 1. Enige 'probleem' zou de eindbaas kunnen zijn. | Gewoon meelee'n |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 11 Aug 2010 16:04 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | chimnino schreef: | OMG!!! CHEATER!!!! Crushing is een cake-walk vergeleken die in deel 1. Enige 'probleem' zou de eindbaas kunnen zijn. | Gewoon meelee'n |
daarom zei ik ook 'probleem' Moeilijkheid vind ik reuze meevallen. Zeker na Call of Duty Classic op het moeilijkste niveau. Health-regen maakt spellen echt zooo veel makkelijker |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 11 Aug 2010 20:52 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Wat was ik vandaag lekker bezig in Uncharted 2. Ik zit echt een half uur vast op de train boss. Zijn helm afschieten geen probleem, maar dan de melee was ik altijd direct kapot. Lees even op wat forums en zie daar iemand zeggen dat Fast Speed slecht is voor dat gevecht. Dus Fast Speed afzetten en het lukt in 1 keer.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Draster |
Geplaatst: 11 Aug 2010 21:48 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Wat was ik vandaag lekker bezig in Uncharted 2. Ik zit echt een half uur vast op de train boss. Zijn helm afschieten geen probleem, maar dan de melee was ik altijd direct kapot. Lees even op wat forums en zie daar iemand zeggen dat Fast Speed slecht is voor dat gevecht. Dus Fast Speed afzetten en het lukt in 1 keer. :D |
Grats, daar had ik ook problemen mee, en dat was dan nog zonder fast speed. :x
Verder zit ik rond de 80% in God of War, enkel nog de speed run en challenge of the gods te gaan. Spiked column in hades viel heel goed mee in tegenstelling tot wat ik gehoord had. Ook net trophy level 10 gehaald. |
|
Terug naar boven |
|
|
musthavethisgame |
Geplaatst: 12 Aug 2010 14:24 Onderwerp:
| |

|
Ratchet and Clank:
My blaster runs really, really hot  |
|
Terug naar boven |