| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 119, 120, 121 ... 163, 164, 165 Volgende
|
| elemeNt |
Geplaatst: 04 Sep 2010 23:07 Onderwerp:
| |

|
tja een pc van 1000-1500 euro die 3-4 jaar mee gaat of één console van 300-400 euro. Voor sommige is de keuze dan snel gemaakt, ook al zijn de graphics iets minder. Daarnaast is gamen vanuit een bank of liggend op bed nog altijd fijner dan een bureaustoel  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| musthavethisgame |
Geplaatst: 04 Sep 2010 23:13 Onderwerp:
| |

|
| elemeNt schreef: | tja een pc van 1000-1500 euro die 3-4 jaar mee gaat of één console van 300-400 euro. Voor sommige is de keuze dan snel gemaakt, ook al zijn de graphics iets minder. Daarnaast is gamen vanuit een bank of liggend op bed nog altijd fijner dan een bureaustoel  |
Dat en
controller <--> toetsenbord + muis |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 05 Sep 2010 02:16 Onderwerp:
| |

|
Voor bepaalde games vind ik op de PC zo veel beter. Met namen FPS. FPS excellence is alleen op de PC.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 05 Sep 2010 11:22 Onderwerp:
| |

|
| Lawliet schreef: | Voor bepaalde games vind ik op de PC zo veel beter. Met namen FPS. FPS excellence is alleen op de PC.  |
+ RTS, Bioware, Blizzard & Valve games, GTA, mods, emulators list go`s on and on..
En als je het even goed doet kun jij ook gewoon vanaf je bank gamen, het is alleen een stukje duurder maar dat compenseert dan weer met de goedkopere prijzen van de games en insane deals op steam. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Xenathos |
Geplaatst: 05 Sep 2010 12:42 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | Xenathos schreef: | Vanquis Demo. Speelt lekker weg. Alleen beetje rare controls in het begin.
Eindbaas is nog best lastig als je gewend bent om veel minder dan nodig cover te zoeken o-o |
Geweldige demo! Misschien haal ik de game ook wel!  |
Same hiero. Ik hoop alleen dat hij niet al te prijzig wordt. Graphics zijn goed maar ik speel toch echt liever online dan offline. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 05 Sep 2010 13:35 Onderwerp:
| |

|
| Xenathos schreef: | | Christian Vuye schreef: | | Xenathos schreef: | Vanquis Demo. Speelt lekker weg. Alleen beetje rare controls in het begin.
Eindbaas is nog best lastig als je gewend bent om veel minder dan nodig cover te zoeken o-o |
Geweldige demo! Misschien haal ik de game ook wel!  |
Same hiero. Ik hoop alleen dat hij niet al te prijzig wordt. Graphics zijn goed maar ik speel toch echt liever online dan offline. |
Ook wel spijtig dat er geen 2 player (offline/online) co-op is. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 05 Sep 2010 13:54 Onderwerp:
| |

|
| elemeNt schreef: | tja een pc van 1000-1500 euro die 3-4 jaar mee gaat of één console van 300-400 euro. Voor sommige is de keuze dan snel gemaakt, ook al zijn de graphics iets minder. Daarnaast is gamen vanuit een bank of liggend op bed nog altijd fijner dan een bureaustoel  |
Je bent goed achterlijk bezig als je een PC van 1000-1500 euro koopt. Voor 700 kan je al iets heel moois bouwen. Daarnaast is een PC geen game apparaat, dat is een van de dingen die je ermee kan doen. De meeste tijd gebruik ik mijn PC voor andere dingen. Daarnaast kan ik met een controller prima vanuit m'n bed spelen op de PC.
Daarnaast krijg je je geld wat je meer uitgeeft aan de PC makkelijk weer terug met de prijzen van PC games. Als je dan ook nog eens een superieure game ervaring ervoor terug krijgt is de keuze inderdaad snel gemaakt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 05 Sep 2010 14:21 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Robert schreef: | | Daarnaast krijg je je geld wat je meer uitgeeft aan de PC makkelijk weer terug met de prijzen van PC games. Als je dan ook nog eens een superieure game ervaring ervoor terug krijgt is de keuze inderdaad snel gemaakt. | Zeer belangrijk woord, want ondanks die extra kracht zijn de games niet altijd beter. Ieder hun eigen specialiteit. Geen van beide is echter beter dan de ander. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 05 Sep 2010 14:28 Onderwerp:
| |

|
Ik doel dan ook op een 'superieure' pc inclusief scherm en randapperatuur (geluid, muis, toetsenbord etc.) om de volgens jou deze 'superieure game ervaring' te kunnen beleven. Feit blijft dat als je met iets minder genoegen neemt je met een console altijd stukken goedkoper uit bent. Een console is tegenwoordig ook al stukken meer dan alleen een game apparaat. Van films kijken tot internetten of muziek luisteren. Je pc games prijzen argument vind ik ook niet waardig. Als je een beetje rondkijkt heb je console games nieuw ook voor de prijs van pc games. Daarnaast zijn ze net als PC games al snel afgeprijsd en heeft tegenwoordig elke winkel enorm veel titels in de budgetbakken liggen.
Voor internetten, muziek, school, werk en andere rand zaken heb ik toch al een Macbook.
Het is de eeuwige pcs vs consoles discussie die hier denk ik niet thuis hoort. Daarom zal ik er na deze post ook niet verder op in gaan  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| musthavethisgame |
Geplaatst: 05 Sep 2010 14:39 Onderwerp:
| |

|
Een echte PC gamer gebruikt het toetsenbord anders speel je gewoon op een console met een andere naam.
</off topic:
ik speel nog steeds Persona |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 05 Sep 2010 18:00 Onderwerp:
| |

|
| Even voor de duidelijkheid: voor drie-tot vijfhonderd euro kan je een PC in elkaar steken die technisch superieur is aan alle drie de consoles. Plug hem in je TV, en je hebt de sterkste console die er bestaat. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 05 Sep 2010 18:41 Onderwerp:
| |

|
| als je van amd/ati alles neemt kan dat waarschijnlijk wel lukken |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Stefan Vogels |
Geplaatst: 05 Sep 2010 18:54 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Red Dead Redemption overnieuws begonnen. De eerste keer heb ik er niet echt van genoten omdat ik telkens koppijn kreeg en misselijk werd. Dat is nu niet meer het geval dus kan ik volledig van de game genieten  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| patatzak |
Geplaatst: 05 Sep 2010 19:16 Onderwerp:
| |

|
Pokémauwn Diamond en FireRed yeaah
en ik ben ook weer druk bezig met het betatesten van WoW: Cataclysm |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 05 Sep 2010 20:33 Onderwerp:
| |

|
| the_dan schreef: | | als je van amd/ati alles neemt kan dat waarschijnlijk wel lukken |
AMD is inderdaad sterk vertegenwoordigd in de budgetsystemen, en ze leveren wel degelijk kwaliteit. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 08 Sep 2010 17:31 Onderwerp:
| |

|
Kane & Lynch 2: Dog Days
Ondanks alle forse kritieken vind ik hem toch echt super! Erg jammer dat de singleplayer zo kort is, maar daar krijg je wel een verslavende multiplayer/arcade mode voor terug. Online heeft wel wat lag af en toe. Arcade is met/tegen bots. Elke ronden dat je verder komt wordt het een stuk moeilijker.
De wapens zijn ook tof en vragen echt om een bepaalde speelstijl. Zo zal je met shotguns en smg's een manier moeten vinden om dichtbij te geraken en met assault rifles kan je weer van verder aanvallen. Het schieten lijkt in het begin ook best random, maar als je er mee leert omgaan en je de guns weet te vinden die bij jou speelstijl passen dan speelt het goed. Shotguns <3 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 08 Sep 2010 23:09 Onderwerp:
| |

|
Megaman 9
Shit man deze game is lastig, veel moeilijker dan Megaman 2 op de Nes wat overigens de enige Megaman is die ik naast deze heb gespeeld. Erg verslavende trail & error gameplay en een kick-ass retro soundtrack.
Metroid Prime
Voor de derde keer opnieuw, beste Metroid ever. Eigenlijk word deze game steeds leuker hoe beter je hem kent, controls zijn perfect, zeer goeie soundtrack, hele goeie atmosfeer, and so on.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Stammetje91 |
Geplaatst: 09 Sep 2010 00:29 Onderwerp:
| |

|
Amnesia: The Dark Descent
Een geweldige game van een kleine independent developer. Lijkt op het eerste gezicht niet zo'n heel enge game, maar schijn bedriegt. Meerdere reviewers noemen het al de engste game in jaren. Gewoon proberen als je van horror games houd! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 09 Sep 2010 07:14 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | Metroid Prime
Voor de derde keer opnieuw, beste Metroid ever. Eigenlijk word deze game steeds leuker hoe beter je hem kent, controls zijn perfect, zeer goeie soundtrack, hele goeie atmosfeer, and so on.. |
Ik wil ook ik kan Trilogy niet spelen doordat de Wii moeite heeft met DL-disks... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 09 Sep 2010 15:12 Onderwerp:
| |

|
Alone in the Dark bijna uitgespeeld. Ondanks een paar technische en besturingsproblemen een zeer leuke game voor slechts 5 euro.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 09 Sep 2010 16:18 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| God of War III, maar gaat zeer slecht. Op het eerste uur zestien keer gestorven. Telkens omdat de dubbele sprong niet wilde werken. Ik heb denk ik een nieuwe controller nodig. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Everybody_lies |
Geplaatst: 09 Sep 2010 17:50 Onderwerp:
| |

|
Heavenly Sword daarna Infamous  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| KingLikesCookies |
Geplaatst: 09 Sep 2010 18:40 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | God of War III, maar gaat zeer slecht. Op het eerste uur zestien keer gestorven. Telkens omdat de dubbele sprong niet wilde werken. Ik heb denk ik een nieuwe controller nodig. |
Je bent niet alleen, in GoW ga ik ook het meest dood in aan verkeerd springen.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 09 Sep 2010 18:52 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| KingLikesCookies schreef: | | Joni Philips schreef: | | God of War III, maar gaat zeer slecht. Op het eerste uur zestien keer gestorven. Telkens omdat de dubbele sprong niet wilde werken. Ik heb denk ik een nieuwe controller nodig. |
Je bent niet alleen, in GoW ga ik ook het meest dood in aan verkeerd springen.  | Ligt echt aan de controller though. Ik heb geswitch en nu niets meer qua problemen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 09 Sep 2010 18:59 Onderwerp:
| |

|
kingdom Hearts Birth by Sleep
Geweldig game! Ongelofelijk hoe goed dit spel is op zo´n klein apparaat.  |
|
| Terug naar boven |