Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 19, 20, 21  Volgende  
The Source BerichtGeplaatst: 10 Jul 2010 21:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Net Code Geass afgekeken en wat was het episch zeg. De serie deed mij wel denken aan Death Note. Heeft iemand een tip voor een volgende anime?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
BeWario BerichtGeplaatst: 10 Jul 2010 21:55    Onderwerp: Reageren met citaat

The Source schreef:
Net Code Geass afgekeken en wat was het episch zeg. De serie deed mij wel denken aan Death Note. Heeft iemand een tip voor een volgende anime?

Als je van wat donkere series houdt, dan zou ik zeker Ergo Proxy aanraden. Een goede psychologische serie die je echt goed laat nadenken over wat er nou echt gebeurt. Ik zou wel de subs van Shinsen pakken, daar zit achtergrondinformatje bij zodat je bepaalde verwijzingen ook snapt. Andere goede series zijn Black Lagoon, Durrarara!!, Elfen Lied en natuirlijk Full Metal Alchemist (eerst FMA kijken, en dan pas FMA Brotherhood).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
The Source BerichtGeplaatst: 10 Jul 2010 22:23    Onderwerp: Reageren met citaat

BeWario schreef:
The Source schreef:

Als je van wat donkere series houdt, dan zou ik zeker Ergo Proxy aanraden. Een goede psychologische serie die je echt goed laat nadenken over wat er nou echt gebeurt. Ik zou wel de subs van Shinsen pakken, daar zit achtergrondinformatje bij zodat je bepaalde verwijzingen ook snapt. Andere goede series zijn Black Lagoon, Durrarara!!, Elfen Lied en natuirlijk Full Metal Alchemist (eerst FMA kijken, en dan pas FMA Brotherhood).
Brotherhood heb ik afgelopen week ook afgekeken, geweldige serie was dat. Elfen Lied heb ik vaker over gehoord misschien maar eens kijken. Het verhaal spreekt mij in ieder geval wel aan. Ergo Proxy ziet er ook goed uit. Ook heb ik gelezen dat Monster erg goed is als je Death Note en Code Geass leuk vond. Zoals gewoonlijk ben je geweldig BeWario, bedankt!!!

Onder de One Piece / Shōnen fans onder ons: Is Fairy Tail iets?
Terug naar boven
Draster BerichtGeplaatst: 10 Jul 2010 22:54    Onderwerp: Reageren met citaat

The Source schreef:

Onder de One Piece / Shōnen fans onder ons: Is Fairy Tail iets?

De anime heb ik nog niet bekeken, de manga volg ik echter wel (zit aan chapter 7), en deze is zeker aan te raden. Qua verkopen doet hij het iig goed: http://www.animenewsnetwork.com/news/2010-06-03/top-selling-manga-in-japan-by-series/1st-half-of-2010

De anime zal dan ook wel meevallen zeker?:p
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 10 Jul 2010 22:59    Onderwerp: Reageren met citaat

De anime is oke, maar de manga is super! Fairy Tails is gaaf!
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 11 Jul 2010 08:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
De anime is oke, maar de manga is super! Fairy Tails is gaaf!

Jup, de anime is iets minder de manga, maar je moet de anime volgen om te genieten van de gevechten, zoals ik altijd vind. De manga loopt een flink eind voor op de anime, dus over fillers hoef je je nog niet druk te maken

Edit: iweet iemand nog leuke anime uit het zomerseizoen?
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 11 Jul 2010 09:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Monster heeft, net als Death Note, een goed verhaal. En het is ook een thriller. Voor de rest bijna niks gelijk, Geass heeft totaal een andere sfeer. Maar topics als "heeft een slecht mens ook recht op een leven" komen vaak naar voren, net als in Death Note natuurlijk. Monster is gewoon puur verhaal en ethiek, vrijwel geen actie.

Maar wel echt briljant geschreven.

Aanraders? Tja, ik heb er hier al wat staan. Maar die zijn allemaal van een jaar geleden, heb inmiddels nog wat toffe series gezien. Als je weer eens wat anders wilt zien, is The Tatatami Galaxy (toch waarschijnlijk wel anime van 't jaar voor mij) erg aan te raden.

Persoonlijk denk ik dat je Baccano erg tof zult vinden.

@ BeWario: Het zomer seizoen ziet er zeer matig uit. Shiki schijnt de beste anime van 't seizoen te zijn maar zelf heb ik nog niks gekeken.
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 16:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Eindelijk bij met One Piece. Zowel anime als resterende manga. Makkelijk een van m´n favorieten .
Terug naar boven
Indo Chad BerichtGeplaatst: 15 Jul 2010 12:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Hajime no ippo is zo'n gave manga de gevechten zijn spannend en zoveel humor zoals broccoman het is nu een van mijn favoriete manga's
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 15 Jul 2010 16:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou, even de 3 anime van 't zomer seizoen die als "beste" bekend staan gekeken:

Shiki - horror anime, eerste ep was vooral set-up, goede production values maar slechte character design, wel lekker mysterieus en zelfs een beetje eng 8/10

High School Of The Dead - zombies en pantyshots 7/10

Seikimatsu Occult Gakuin - geweldige eerste ep, lekker vloeiend, veel soorten genres (het is min of meer een fantasy anime), leuke main character 9/10
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 22 Jul 2010 23:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Natsume Yuujincho, absoluut een aanrader voor youkai fans.

Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 23 Jul 2010 09:37    Onderwerp: Reageren met citaat

ik kwam niet door de eerste episode en heb 't maar van de zijlijn bekeken wat voor ratings ie kreeg. Toch nog maar een keer proberen dan.
Terug naar boven
Fuuton BerichtGeplaatst: 23 Jul 2010 10:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat vinden jullie eigenlijk de beste site voor anime (subbed en dubbed apart)
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 23 Jul 2010 11:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik doe niet aan streaming, en ik geloof niet dat Gamed download linking tolereert, dus...

(misschien ook wel, de meeste anime is hier toch niet gelicenseerd)

maar om het in het algemeen te zeggen: ik download via megaupload, lekker snelle servers. Dus anime sites die megaupload links hebben. Vrijwel elke serie valt via MU te downloaden.
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 26 Jul 2010 16:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb in zowat één zitting Vampire Knight bijna af (zit nu bij ep 11, van de 13). Hij is wel aardig, maar de laatste drie episodes komt het toch wel een beetje steeds op hetzelfde neer. Het wordt nu weer wat interessanter omdat er een nieuw personage geïntroduceerd is. Er is nog een tweede seizoen met de ondertitel Guilty, ik zie nog wel of ik die ga checken.

Ondertussen probeer ik aan Kaiba te komen, dankzij jouw animé aanraders, Uchiha . Tot nu toe nog niet echt veel succes, downloads zijn zeer traag en ik kan geen goede fansub vinden. Anyways, dat lukt nog wel.

In ieder geval in de vakantie nu weer lekker veel tijd om animé te kijken, ik ga dan ook zeker nog andere anime kijken. Baccano lijkt me heel erg tof, net als The Tatami Galaxy. Thanks voor de heads up Uchiha!
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 26 Jul 2010 17:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Een DBZ achtig vervolg is zeker mogelijk met dit FMA einde.

No way. Series moeten met rust gelaten worden zodra ze afgerond zijn. Ik moet toegeven dat ik wel eens eindes heb gezien die meer voldoening geven, maar vervolgen op welke manier dan ook zijn vaak maar jammer imo.
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 27 Jul 2010 01:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Vampire Knight is uit, en damn, stoppen ze een enorme cliffhanger in de laatste ep >_>. Hoe durven ze, moet een hel geweest zijn voor Japanners om zo'n tijd lang op het nieuwe seizoen te wachten. Gelukkig kan ik gewoon gelijk verder gaan!
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 03 Aug 2010 06:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Episode 5 van H.O.T.D was weer geweldig ...maar veeeeeeeelste kort ><
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 03 Aug 2010 09:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor de gene die H.O.T.D kijken. Zorg er voor dat je de uncensored versie kijkt want dan zie je gewoon alle bloed en andere gewelddadige acties.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 03 Aug 2010 14:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Q) Is your release censored?
A) Yes. All of the airings of HotD are censored.

http://www.ggkthx.org/

En hey, dat plaatje van L had ik overal als avatar een paar jaar terug
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 03 Aug 2010 14:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Bij mij past het beter.

Bij BlazeAnime had ik trouwens wel een uncensored versie gevonden.

Zo verwarrend altijd. -.- Al die scenes had ik graag willen zien.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 03 Aug 2010 22:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Bij BlazeAnime had ik trouwens wel een uncensored versie gevonden.

Zo verwarrend altijd. -.- Al die scenes had ik graag willen zien.

NSFW

http://www.sankakucomplex.com/2010/07/13/highschool-of-the-dead-now-censored-everywhere/

Dat wordt op de DVD's wachten voor die scenes.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 03 Aug 2010 23:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Weet iemand met welk programma's ik de .mkv bestanden kan converteren naar .mp4 of .avi wat ondersteund wordt door de PS3.

Ik gebruik zelf Handbrake voor op mijn macbook, daarmee kan ik converteren maar neemt hij de ondertiteling niet mee.

Weet iemand hier een goed programma (liefst voor de mac) voor? Want elke anime die ik vind bestaat uit mkv's -_-' de laatste tijd.
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 03 Aug 2010 23:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Hier is er een waar je een trial van kunt downloaden: http://www.mp4converter.net/video-converter-mac.html . Deze is gratis: http://macvideoconverter.mac-dvd.com/ (verder niet echt onderzocht of ze echt goed zijn).

Ondertussen Vampire Knight Guilty uit, aardige anime maar ik werd achtergelaten met meer vragen dan antwoorden (wie weet was dat de bedoeling). Inmiddels bezig met Clannad, had eerst het gevoel dat het een beetje een anime voor meisjes was (en hij werd me aangeraden door m'n broer's vriendin ^_^) en ondertussen bij ep 17 van 24 en tjonge... ik ben nog nooit zo geraakt door een anime. Noem me een wijf, maar ik heb gelachen, gejoeld en soms zelfs een traantje weggepinkt, wat een emotionele animé! Clannad heeft me echt goed te pakken en ik kan nu al niet wachten om het vervolg, After Story, die zelfs nog beter blijkt te zijn, te kijken.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 03 Aug 2010 23:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Simon Venneman schreef:
Hier is er een waar je een trial van kunt downloaden: http://www.mp4converter.net/video-converter-mac.html . Deze is gratis: http://macvideoconverter.mac-dvd.com/ (verder niet echt onderzocht of ze echt goed zijn).

Ik zal ze eens proberen dank je wel.

EDIT: De 2e is gelimiteerd aan 3 minuten. De 1ste probeer ik nu.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 19, 20, 21  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 9 van 21

Ga naar: