Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 116, 117, 118 ... 163, 164, 165  Volgende  
D: BerichtGeplaatst: 16 Aug 2010 04:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Met cross edge zit ik nu op de 'true end' weg, met andere woorden goed bezig.
Nu in 4-1 en net ff alle lvl10 (lol die had ik al in 3-3) search ff alle andere werelden leeggespeurd en kreeg net ook de 150 items vinden op de map trophy (goud)

welleuk, en beetjeleuk.

Maar goed ik ben blij dat ik Ayatane weer in mn team heb ^^ heb ik bijna halve spel in mn team gehad soms afwisselen met Lyner.

Mijn team is:

York (doh)
Felicia (is goed + goeie combo's en kan beste armor aan en venten kunnen dat niet.)
Ayatane (hij heeft gewoon goeie range voor een zwaard user, en Lyner totaal niet, en hij kan ook goed comboën)
Marie (beste healer als je het mij vraagt, heb heel lang met Auricia rondgelopen maar marie healed ook status effects en Auricia kan dat niet, ik heb onderhand over de 6k MAG stat met marie en heal in de 30k hp terug (en mn characters hebben maar 20k hp dus bedoel maar )

Ik geniet erg van de disgaea humor in sommige filmpjes, vooral prinny die naar badende meisjes gaat kijken filmpjes en dan gesnapt word en dan altijd vet in paniek raakt en nu is Lazarus er ook 2 x bij geweest, en elke keer komt etna erachter en prinny dan zo van 'Backupppp!!!suuuu'
En laatste filmpje van dat waren lazarus en prinny zo in koor vet hard 'paradisuuuu' aan het roepen en toen vet lachen en toen kwam ..wacht ik zoek het filmpje wel ff op youtube rofl.

http://www.youtube.com/watch?v=FdC4wcCxS4M
3:10 gaan ze los :')

SAIKYOOOOO!!!!

Ohhhh!!!!

hmm, ik heb ook per ongeluk een filmpje van hetzelfde gezien op yt met de 'engelse' VA... en dat doe ik nooit meer, wat een godsgruwelijk ver...nou raad het woord maar..erde VA is dat. Echt om je oren van je kop te scheuren waar je bij zit.

De originele VA is echt vet superieur, godzijdank dat ze hersens hebben en dat er in hebben laten zitten.

Nouja, ik ga zo pitten groetjes D:
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 16 Aug 2010 16:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Ben bezig met de sterkste baas in Tales of Vesperia te verslaan(PS3 only)
Sterk is hij niet maar hij speelt vals.

Je moet tegen een grote beest vechten met 6 van zijn lichaams delen die ik moet vernietigen als ik er 3 heb verslagen worden ze levend gewekt door de middleste kop.
Wat het probleem is omdat die middleste kop hoog zit kan ik hem bijna niet raken en dat ding heeft 100,000 HP en ik krijg niet meer HP van hem af dan 500 per klap.

Maar voor de rest is het makkelijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MaartenL BerichtGeplaatst: 17 Aug 2010 12:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Opnieuw eens Dragon Age: Origins vanaf het begin. Ik kan het niet helpen maar elke keer speel ik een dual-wield warrior >_<

Ook the Witcher nog maar eens geinstalleerd maar die komt wat trager op gang dan DA:O
Terug naar boven
VeDeR BerichtGeplaatst: 17 Aug 2010 15:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Bayonetta begonnen na eindelijk Just Cause 2 platinum te hebben...

Kan er nog niet veel over zeggen, tot nu toe alleen nog maar Prologue gespeeld.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 17 Aug 2010 18:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Fallout 3 voor de PC.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 17 Aug 2010 19:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Kan met Tales of Vesperia de baas nog niet halen.

Ben overnieuw begonnen voor de 5de keer
heb nu de volgende grade voorwerpen mee genomen

Max 99 items.
Complete Skitts collection
10x Exp
2xGrade points
Yuri all Skill and Artes
Keep all items
Keep all titles
Keep monster data
Keep item collection
Keep world map data

Ben vanmorgen om 10,30 uur begonnen ben nu al bijna bij de eindbaas
en zit nu in level rond de 80.
Blijft een mooie game.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 17 Aug 2010 21:35    Onderwerp: Reageren met citaat

cross edge uitgespeeld op true end, ik ben nu postgame bezig, nog 1 post game baas te gaan en dan mag ik de bonus area in. :d

Ik ben zo sterk al, maar in de DLC dungeon loopt zon beest rond dat mn team hard afmaakt als ik hem niet in 2 rondes mol (en dan meteen 3 miljoen xp en 1m EP krijg )
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 19 Aug 2010 23:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Twilight Princess binnenkort uitspelen en me dan volledig richten op Persona 4 die ik een paar dagen geleden gestart ben.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 19 Aug 2010 23:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Christian Vuye schreef:
Robert schreef:
Iedereen vindt Chinatown wars geweldig op de DS waar je het ook op zou moeten spelen.

Of de PSP versie?

PSP-versie is ook prima De minigames zijn prima overgezet en verder werkt het ook perfect op de PSP. De graphics zijn ook geweldig, ben blij dat ze niet gewoon de DS-graphics hebben gebruikt.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 20 Aug 2010 02:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafia
Terug naar boven
XboxFan785 BerichtGeplaatst: 20 Aug 2010 11:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Dead Space, zit al bij chapter 5.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 20 Aug 2010 15:53    Onderwerp: Reageren met citaat

The Legend of Zelda: Spirit Track aan het afronden, had deze al maanden uit moeten hebben. Zit bovenaan in de Tower of the Spirits.

En weer verder gegaan met Final Fantasy IV, vanaf de underworld word deze game echt vet (en moeilijk), zit nu bij Tower of Babil.
Terug naar boven
XboxFan785 BerichtGeplaatst: 20 Aug 2010 16:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Risen, juist begonnen zit bij Chapter 1 - The Forbidden Island
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 20 Aug 2010 16:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

chimnino schreef:
Mafia

Zo'n geweldig spel
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 20 Aug 2010 16:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Singstar! xD
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 20 Aug 2010 16:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Banjo-Tooie. Had hem al even geleden gedownload op Xbox Live Arcade omdat hij destijds in prijs verlaagd was, maar nu dan eindelijk de tijd gevonden om te beginnen. Heb de titel al op de Nintendo 64 uitgespeeld, maar blijft toch een fantastische game.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 20 Aug 2010 18:16    Onderwerp: Reageren met citaat

gisteren even red faction 2 voor het eerst gespeeld, online was fucking dom maar de campaign is welleuk.

Ga ik nog wel weer spelen.

Hmm... en ik heb FF8 weer beetje gespeeld, wel te makkelijk als je het spel van grin tot anus kent.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 20 Aug 2010 19:09    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:
Hmm... en ik heb FF8 weer beetje gespeeld, wel te makkelijk als je het spel van grin tot anus kent.

Heb je Eden GF al in CD3(niet in CD4 van Tiamat)
maar die van Ultima Weapon secret boss battle

Daar had ik altijd moeite mee had de game FFVIII al zo'n 2 jaar niet meer gespeelt speel hem weer een keer voor de lol tegen Ultimate Weapon vechten en een paar hits in ik had gewonnen en zat zelf in level 100.
(dat was echt met puur geluk)

Enigste wat ik nog moet doen in dat game is een paar cards halen(5 geloof ik)de GF tot level 100 maken en nog een paar special leren van Quistis.(jammer dat CD4 waardeloos is dat je nergens meer heen kunt ik zit zelf nog in CD 3)

Wat is dat een gelooflijk mooie game.

Ben nog steeds bezig met Tales of Vesperia met de 6de playtrough op de PS3 nog de helft en ben ik weer bij de eindbaas dan tijd voor de 7de playtrough en neem ik alle nuttige grade voorwerpen mee.

En heb vandaag Tales of Destiny II PS2 Japanse versie binnen gekregen pleur ik gelijk de kast in mooi voor mijn Tales of collectie.
Terug naar boven
lorenzogilds BerichtGeplaatst: 20 Aug 2010 19:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ga final fantasy VIII volgende week kopen de beste game die ik heb gespeeld en dan koop ik ook nog final fantasy IX er bij die was ook niet slecht.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 21 Aug 2010 16:01    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:

Daar had ik altijd moeite mee had de game FFVIII al zo'n 2 jaar niet meer gespeelt speel hem weer een keer voor de lol tegen Ultimate Weapon vechten en een paar hits in ik had gewonnen en zat zelf in level 100.

Enigste wat ik nog moet doen in dat game is een paar cards halen(5 geloof ik)de GF tot level 100 maken en nog een paar special leren van Quistis.(jammer dat CD4 waardeloos is dat je nergens meer heen kunt ik zit zelf nog in CD 3)

Ben nog steeds bezig met Tales of Vesperia met de 6de playtrough op de PS3 nog de helft en ben ik weer bij de eindbaas dan tijd voor de 7de playtrough en neem ik alle nuttige grade voorwerpen mee.

En heb vandaag Tales of Destiny II PS2 Japanse versie binnen gekregen pleur ik gelijk de kast in mooi voor mijn Tales of collectie.

Nee ik heb eerst even gegrind om punishment te krijgen, ik ben nog net niet gek genoeg om pre-ifrit save the queen te maken, maar punishment wilde ik wel hebben. Heb net X-ATM even 20x achterelkaar gekilled voor 50AP elke keer (molde em toch in 1 hit, 4000 damage)
Heb net gesaved na thuiskomst in balamb garden weer net voor het bal.

Ik heb dat spel volgens mij wel 20x uitgespeeld, en nooit moeite gehad met post bahamut dungeon + baas, je kunt immers odin's zantetsuken triggeren met L en R 1 en 2 in houden als gevecht begint, en zo kom je veel makkelijker door die dungeon heen om Ultima weapon te bereiken. Joh ik ken echt alle geheimen van ff8, inclusief dingen die je nogsteeds niet op het internet vind..
Omega weapon is zelfs nog makkelijker als je holy wars en aura gebruikt.
Die versloeg ik voor het eerst toen ik 14 was
(toen ging net een vriend van me die bij me logeerde de deur uit om naar de supermarkt te gaan en ik zo vet hard uit het raam schreeuwen van jaaaaaaaa!!!! ik heb em verslagennnn!!! :') )

Ik heb ook een FF8 starters guide getiept hier:
http://www.ps3trophies.com/forums/general-ps3-discussion/39167-starting-ff8-psn-heres-some-help.html#post677466
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 21 Aug 2010 18:41    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:

Nee ik heb eerst even gegrind om punishment te krijgen, ik ben nog net niet gek genoeg om pre-ifrit save the queen te maken, maar punishment wilde ik wel hebben. Heb net X-ATM even 20x achterelkaar gekilled voor 50AP elke keer (molde em toch in 1 hit, 4000 damage)
Heb net gesaved na thuiskomst in balamb garden weer net voor het bal.

Ik heb dat spel volgens mij wel 20x uitgespeeld, en nooit moeite gehad met post bahamut dungeon + baas, je kunt immers odin's zantetsuken triggeren met L en R 1 en 2 in houden als gevecht begint, en zo kom je veel makkelijker door die dungeon heen om Ultima weapon te bereiken. Joh ik ken echt alle geheimen van ff8, inclusief dingen die je nogsteeds niet op het internet vind..
Omega weapon is zelfs nog makkelijker als je holy wars en aura gebruikt.
Die versloeg ik voor het eerst toen ik 14 was
(toen ging net een vriend van me die bij me logeerde de deur uit om naar de supermarkt te gaan en ik zo vet hard uit het raam schreeuwen van jaaaaaaaa!!!! ik heb em verslagennnn!!! :') )

Ik heb ook een FF8 starters guide getiept hier:
http://www.ps3trophies.com/forums/general-ps3-discussion/39167-starting-ff8-psn-heres-some-help.html#post677466

Bij dat dungeon waar je tegen Ultimate Weapon kon vechten kreeg ik telkens bij die Ruby Dragon(rode draken dat op het laatst een klap van 9999 hit op je party kan doen)telken Odin was best cool.

Omega Weapon heb ik 1 keer verslagen met de hulp van Squall(renzokuken+Aura item)Irvine(Shot Pulse ammo+Aura item)Selphie(Full Cure en op een gegeven moment kon ik The End gebruike en had hem verslagen)

Heb je toevallig die mooi laatste special al van Squall genaamd Lionhearts
die is echt mooi cool en super sterk.

Moet ook nog de Save the Card Queen quest nog doen moet je een paar goede kaarten verliezen en later kun je ze bij bepaalde personen weer die kaartb terug winnen en ook nog een andere kaart dat je nog niet hebt zoals Kiros of Doomtrain. Ik heb ook al de PuPu card moest je een UFO sidequest op lossen.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 22 Aug 2010 12:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Final Fantasy IX!

(Ik heb gewoon zin om een goeie console Final Fantasy te spelen dus zo vreemd is het niet.)
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 22 Aug 2010 14:09    Onderwerp: Reageren met citaat

over ff8: ik weet alles van dat spel dus je hoeft mij niks te vertellen :p
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 22 Aug 2010 14:11    Onderwerp: Reageren met citaat

over ff8: ik weet alles van dat spel dus je hoeft mij niks te vertellen :p

Ja ik zelf ook dus dat is dus pas echt een FF game
Jammer FFXIII en binnekort FFXIV.
Terug naar boven
patatzak BerichtGeplaatst: 22 Aug 2010 17:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Pokémawn Diamond,
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 116, 117, 118 ... 163, 164, 165  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 117 van 165

Ga naar: