Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 65, 66, 67 ... 95, 96, 97 Volgende
|
D: |
Geplaatst: 19 Jul 2010 01:41 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 23 Jul 2010 13:10 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Oh fail, om een iPad een eerste keer op te starten, heb je nog een computer nodig. |
|
Terug naar boven |
|
|
Draster |
Geplaatst: 23 Jul 2010 14:59 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Oh fail, om een iPad een eerste keer op te starten, heb je nog een computer nodig. |
Inderdaad, beseffen ze dan niet hoe moeilijk zo'n ding tegenwoordig te vinden is! :P |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 23 Jul 2010 17:26 Onderwerp:
| |

|
Draster schreef: | Joni Philips schreef: | Oh fail, om een iPad een eerste keer op te starten, heb je nog een computer nodig. |
Inderdaad, beseffen ze dan niet hoe moeilijk zo'n ding tegenwoordig te vinden is!  |
Ik wist nieteens dat er zoiets als een ipad bestond, ik heb wel gehoord van de ipod en heb onderhand wel een beetje het idee wat dat dus is (soort van flatscreen mp3 speler toch?) maar ipad... wat moet ik daar bij voorstellen.. ik ga het nieteens opzoeken. |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 23 Jul 2010 17:31 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | Draster schreef: | Joni Philips schreef: | Oh fail, om een iPad een eerste keer op te starten, heb je nog een computer nodig. |
Inderdaad, beseffen ze dan niet hoe moeilijk zo'n ding tegenwoordig te vinden is!  |
Ik wist nieteens dat er zoiets als een ipad bestond, ik heb wel gehoord van de ipod en heb onderhand wel een beetje het idee wat dat dus is (soort van flatscreen mp3 speler toch?) maar ipad... wat moet ik daar bij voorstellen.. ik ga het nieteens opzoeken. |
Het is een pet waarmee je muziek kan luisteren. de echte naam is Ipet , maar iedereen schrijft Ipad omdat dat cool en Amerikaans klinkt  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 23 Jul 2010 17:43 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
D: schreef: | Draster schreef: | Joni Philips schreef: | Oh fail, om een iPad een eerste keer op te starten, heb je nog een computer nodig. |
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 23 Jul 2010 17:51 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | D: schreef: | Draster schreef: | Joni Philips schreef: | Oh fail, om een iPad een eerste keer op te starten, heb je nog een computer nodig. |
http://missionimpossibleinfertile.files.wordpress.com/2007/11/ipad.jpg |
Ik snapte em eerst niet maar het gaat om haar kruis neem ik aan? als in van coffee pad < > maandverband iets oid? Was duidelijker geweest als het geen silhouet was maar ok.
Maar is zon ipad echt een pet? Nog sneller leukemie krijgen beh. |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 23 Jul 2010 17:52 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | Joni Philips schreef: | D: schreef: | Draster schreef: | Joni Philips schreef: | Oh fail, om een iPad een eerste keer op te starten, heb je nog een computer nodig. |
http://missionimpossibleinfertile.files.wordpress.com/2007/11/ipad.jpg |
Ik snapte em eerst niet maar het gaat om haar kruis neem ik aan? als in van coffee pad < > maandverband iets oid? Was duidelijker geweest als het geen silhouet was maar ok.
Maar is zon ipad echt een pet? Nog sneller leukemie krijgen beh. |
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 23 Jul 2010 17:54 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
D: schreef: | Ik snapte em eerst niet maar het gaat om haar kruis neem ik aan? als in van coffee pad < > maandverband iets oid? Was duidelijker geweest als het geen silhouet was maar ok.
| Maandverbanden zijn pads in het Engels. En als je niet snapt waarom het een silhouet is, heb je niet goed genoeg gezocht toen je naar de iPod informatie zocht. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 24 Jul 2010 18:24 Onderwerp:
| |

|
Chatroulette -> Cockroulette xD
WTF... die gasten hebben echt geen leven.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 24 Jul 2010 23:18 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 24 Jul 2010 23:19 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Trueskill schreef: | Waarom kijk ik Twilight? | Je gaat scoren bij een meisje? |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 24 Jul 2010 23:24 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Trueskill schreef: | Waarom kijk ik Twilight? | Je gaat scoren bij een meisje? | Ik hoop het, maar het is niet de reden. Het zal wel aan Kristen Steward liggen. |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 24 Jul 2010 23:27 Onderwerp:
| |

|
Trueskill schreef: | Joni Philips schreef: | Trueskill schreef: | Waarom kijk ik Twilight? | Je gaat scoren bij een meisje? | Ik hoop het, maar het is niet de reden. Het zal wel aan Kristen Steward liggen. |
...twilight is niet zo slecht , maybe its your feminine side that likes the movie o= ? |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 25 Jul 2010 11:52 Onderwerp:
| |

|
RoaringMdog schreef: | Trueskill schreef: | Joni Philips schreef: | Trueskill schreef: | Waarom kijk ik Twilight? | Je gaat scoren bij een meisje? | Ik hoop het, maar het is niet de reden. Het zal wel aan Kristen Steward liggen. |
...twilight is niet zo slecht , maybe its your feminine side that likes the movie o= ? |
Ga je er wel naartoe dan met een meisje? |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 25 Jul 2010 17:20 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 25 Jul 2010 17:26 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Probeer ons maar niet af te leiden van het feit dat je Twilight hebt gekeken. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 25 Jul 2010 17:30 Onderwerp:
| |

|
Nou, New Moon staat al klaar om bekeken te worden.  |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 28 Jul 2010 18:04 Onderwerp:
| |

|
Ik ben nog opzoek naar wat verse posters in m`n kamer, heb nu alleen maar gameposters hangen en vind het een beetje eentonig. Ik dacht aan wat posters van mooie vrouwen of van bands die ik vet vind, iemand anders nog leuke ideeën of een goeie site om ze te kopen? |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 28 Jul 2010 18:13 Onderwerp:
| |

|
ninodude schreef: | Ik ben nog opzoek naar wat verse posters in m`n kamer, heb nu alleen maar gameposters hangen en vind het een beetje eentonig. Ik dacht aan wat posters van mooie vrouwen of van bands die ik vet vind, iemand anders nog leuke ideeën of een goeie site om ze te kopen? |
Lol, dat vind ik zo triest tbh. |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 28 Jul 2010 20:00 Onderwerp:
| |

|
ninodude schreef: | Ik ben nog opzoek naar wat verse posters in m`n kamer, heb nu alleen maar gameposters hangen en vind het een beetje eentonig. Ik dacht aan wat posters van mooie vrouwen of van bands die ik vet vind, iemand anders nog leuke ideeën of een goeie site om ze te kopen? |
www.large-online.nl |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 02 Aug 2010 16:23 Onderwerp:
| |

|
4N9U7I9L
Code voor 6 euro addiscount, hij werkt nog maar 10 minuten. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 02 Aug 2010 16:31 Onderwerp:
| |

|
Free recordshop werkt er helaas niet meer mee Dus ik heb hem nergens voor nodig. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 03 Aug 2010 12:41 Onderwerp:
| |

|
Aangezien het om een persoonlijke voorkeurskwestie gaat. Maar zelf kom ik er niet uit. Dus in welke stad zal ik me studie volgen? Rotterdam of Amsterdam? Op zich maakt het vrij weinig uit, maar het is toch de plaats waar je wellicht de komende 4 jaar doorbrengt. Dus misschien weten jullie nog leuke voordelen per stad, die ik in mijn overweging kan gebruiken.
Even paar voordelen per stad: Groen is iets belangrijker
Amsterdam:
Wonen wat kenissen.
Schoolgeld betalen in 9 termijnen(Rotterdam 5)
Stad lijkt me leuker
Rotterdam:
Vermodelijke tijdelijke kamer is hier. (ongeacht A' of R'dam)
Directe treinverbinding met Venlo(zonder overstappen)
Prijzen kamers zijn iets minder
Geen Ajaxcieden  |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 03 Aug 2010 14:34 Onderwerp:
| |

|
Ajaxieten kom je alleen tegen als er gespeeld wordt, meestal bij Amsterdam Centraal en ArenA. Ikzelf studeer in Amsterdam en ik vind Amsterdam supervet! Altijd wat te doen, alle dingen zijn makkelijk bereikbaar, fucking veel winkels, supergrote uitgaansgelegenheid en het voelt echt aan als een studentenstad. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 65, 66, 67 ... 95, 96, 97 Volgende |