Ben je een MGS fanboy? |
Ja |
|
33% |
[ 8 ] |
Nee |
|
25% |
[ 6 ] |
Geen fanboy maar is zeker een goede serie |
|
41% |
[ 10 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 24 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende
|
GekooktEi |
Geplaatst: 16 Jun 2010 18:59 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Lawliet schreef: | Hopelijk kan ik de mijne morgen ophalen. Ik kon ze vandaag wel ergens anders halen, maar bij Gamemania kan ik het voor 15 euro minder halen. |
Hoe? Spaarkaarten? Overigens als ik hem koop, koop ik hem van "de Store"; een stuk meer voordelen dan nadelen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 16 Jun 2010 19:12 Onderwerp:
| |

|
Ja ik heb zo'n spaarkaart. Ik heb 15 euro korting verdient omdat ik achterlijk veel games koop bij Gamemania. ^^ |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 16 Jun 2010 19:52 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
1500 punten (toch?) is inderdaad best veel
Ik vind het wel belachelijk dat de verkoper de punten op zijn eigen kaart zette toen ik afrekende, hij vroeg niet eens of ik een spaarkaart had of wilde nemen en op de bon stond zijn naam met de toegevoegde spaarpunten. Heel lelijk vond ik dat, maar goed ik had ook alsnog even moeten vragen. Maar alsnog. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 16 Jun 2010 19:54 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | 1500 punten (toch?) is inderdaad best veel
Ik vind het wel belachelijk dat de verkoper de punten op zijn eigen kaart zette toen ik afrekende, hij vroeg niet eens of ik een spaarkaart had of wilde nemen en op de bon stond zijn naam met de toegevoegde spaarpunten. Heel lelijk vond ik dat, maar goed ik had ook alsnog even moeten vragen. Maar alsnog. |
Nou, het lijkt me dat de verkoper zelf niets aan die punten heeft. Die krijgt toch gewoon standaard personeelskorting? Een erg lage streek! Zoiets moet je melden bij het hoofdkantoor. Waarom? Omdat het een slechte verkoper is, daarom! |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 16 Jun 2010 21:19 Onderwerp:
| |

|
[quote="GekooktEi"]1500 punten (toch?) is inderdaad best veel
Ja, dit is nu mijn 4de kortingsbon die ik krijg. :p Volgende keer keihard tegenspreken tegen die kerel en die punten naar mij sturen! |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 18 Jun 2010 16:53 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Mr. Awesome schreef: | Nou, het lijkt me dat de verkoper zelf niets aan die punten heeft. Die krijgt toch gewoon standaard personeelskorting? Een erg lage streek! Zoiets moet je melden bij het hoofdkantoor. Waarom? Omdat het een slechte verkoper is, daarom! |
Ja, ik heb de bon speciaal voor die purpose ingescand toen hij al aan het vervagen was. Ik ben het ook wel van plan, hij hoort volgens mij toch echt eerst te vragen of ik een pas ofzo heb of wil hebben. Kijk, dat hij daarna, als ik aangegeven heb er geen te willen, ze op zijn eigen account zet vind ik nog niet zo heel erg. Hoewel het een beetje slordig is dat het zo op de bon staat. Ach, en het waren ook niet veel punten, tweedehands spel, maar het gaat gewoon om het idee.
Ik heb z'n adres trouwens wel (click 2 zoom)
 |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 18 Jun 2010 20:57 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Gezer schreef: | Eitje, al beslist of je de game gaat halen, welke memorycard neem je?  |
Ik overweeg nu of de aanschaf van een memory card erbij het nog steeds waard is aangezien ik bijna niets met m'n PSP doe Maar goed ik denk dat ik het wel doe, dan koop ik hem gewoon samen met m'n bro voor dus €17 ofzo p/p en dan nog een memory card van €15 erbij ofzo Maar goed dan moet hij een half spel en ook z'n eigen memory card betalen, denk niet dat hij zoveel geld heeft lol.
Of ik koop hem alleen, en op UMD. Ik weet het niet... Coöp is wel verdomde epic, één van de leukste dingen van het spel eigenlijk. Kan online coöp ook, nee zeker? Anders had ik nog met jou kunnen doen Gezer  |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 18 Jun 2010 21:21 Onderwerp:
| |

|
Zo bent net klaar met de eerste baas. Tot nu is het leuk, alleen de camera systeem is niet perfect en dat kan soms irritant zijn tijdens het vechten. Ook moet ik me effe meer verdiepen in mij soldaten maar dat komt later. Weer een toffe MGS game in broekzak formaat.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 19 Jun 2010 22:48 Onderwerp:
| |

|
De grappige en leuke cameos zitter er ook weer in hoor. Heb zojuist Mr.Kojima gered en hij zit nu in mijn team.  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 19 Jun 2010 22:54 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Lawliet schreef: | De grappige en leuke cameos zitter er ook weer in hoor. Heb zojuist Mr.Kojima gered en hij zit nu in mijn team.  |
Haha epic. Wat er is er trouwens vernieuwd aan het rekruteer-systeem? Ik weet niet of je Portable Ops ook hebt gespeeld, maar zo ja, kan je de grootste verbeteringen opnoemen van het rekruteer-systeem? |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 19 Jun 2010 23:07 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Lawliet schreef: | De grappige en leuke cameos zitter er ook weer in hoor. Heb zojuist Mr.Kojima gered en hij zit nu in mijn team.  |
Haha epic. Wat er is er trouwens vernieuwd aan het rekruteer-systeem? Ik weet niet of je Portable Ops ook hebt gespeeld, maar zo ja, kan je de grootste verbeteringen opnoemen van het rekruteer-systeem? |
Ten eerste het verzamelen van soldaatjes. Je hoeft ze niet meer terug te slepen naar een auto of dergelijke. Je bind ze vast aan een ballon en ze gaan naar je base. Ten tweede je kan ze allemaal missies geven zoals intel, medic, etc. Dit heb je nodig om nieuwe wapens te ontwikkelen, meer missies and so on. De soldaten worden dan ook getraind en kunnen gebruikt worden voor bepaalde missies.
Enigste wat jammer dat alle soldaten er het zelfde uit is als je ze meeneemt op een missies. Dus je kunt niet bijvoorbeeld als een vrouwelijke doker spelen ofzo.  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 20 Jun 2010 09:56 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Oh dat laatste is wel jammer Maar dat betekent ook dat je niet meer als verschillende enemy troops "undercover" kan
Maar goed, ik twijfel nu dus tussen game samen kopen met broertje maar dan moet ik nieuwe memory stick hebben dus €15 (MGSPW gedeeld door 2) + €15 (2GB memory stick) p/p. of gewoon het spel retail kopen voor €35.
Maar ik zou het wel jammer vinden dat ik dan niet coöp kan spelen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 20 Jun 2010 12:56 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 20 Jun 2010 23:25 Onderwerp:
| |

|
Dammit zit nu vast bij een boss. De game is gemaakt voor co-op en dat merk je bij bepaalde missies. Ik wil dolgraag co-op doen als ik online kon gaan! Ik moet nog kijken of ik PSP Ad Hoc Party kan doen want niet met alle games werkt dat. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 20 Jun 2010 23:35 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Ja okee maar Ad Hoc Party zorgt alleen dat je local coöp games ook via world wide web kan doen toch? Dat is het probleem niet, ik wil met m'n bro spelen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 20 Jun 2010 23:41 Onderwerp:
| |

|
Ik zeg doen. Volgens mij heb je beide wel de game nodig, maar je kan samen wel alle missies, dus de hele game samen uitspelen plus de extra missies. Dan ben je wel 40+ uur zoet. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 26 Jun 2010 14:10 Onderwerp:
| |

|
Metal Gear Solid: Peace Walker uitgespeeld. Wat een top game en een volwaardige MGS game. De laatste gevecht was echt moeilijk, but awesome. Ik ga nu lekker de extra missies doen. Ik heb al tegen de monsters gevochten van Monster Hunter, maar die zijn echt bikkel hard.
Voor de mensen die nog twijfelen. Kopen die hap! |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 26 Jun 2010 18:24 Onderwerp:
| |

|
Lawliet schreef: | Metal Gear Solid: Peace Walker uitgespeeld. Wat een top game en een volwaardige MGS game. De laatste gevecht was echt moeilijk, but awesome. Ik ga nu lekker de extra missies doen. Ik heb al tegen de monsters gevochten van Monster Hunter, maar die zijn echt bikkel hard.
Voor de mensen die nog twijfelen. Kopen die hap! |
Damn... dat doe je snel! Ik moet nu tegen... de tweede tank! |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 26 Jun 2010 18:31 Onderwerp:
| |

|
Tweede tank pas? Ik heb de game ongeveer in 18 uurtjes uitgespeeld. Ik ga ook nog alle briefing files luisteren en de geheime einde vrijspelen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 26 Jun 2010 18:48 Onderwerp:
| |

|
Een geheim einde? Ook dat nog?! O.o |
|
Terug naar boven |
|