Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende  
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 19:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Mooie E3 echt geweldig, maar we moeten wel wachten op Sony jongens misschien tonen zij ook nog epische dingen.

Ja Gezer ook nog niet gezien trouwens.

Laatst aangepast door Kurosaki01 op 15 Jun 2010 19:25; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 19:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Nintendo kicks ass. 3DS komt hier vanaf dag één binnen!
Terug naar boven
The Source BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 19:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Kurosaki01 schreef:
Mooie E3 echt geweldig, maar we moeten wel wachten op Sony jongens misschien tonen zij ook nog epische dingen.
Never, Nintendo wint, punt uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Indo Chad BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 19:25    Onderwerp: Reageren met citaat

nintendo !!!!!!!!!!!!!!

nintendo has stole my heart and soul again big time
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 19:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Zelf vind ik dit nou echt een geslaagde presentatie. Er zijn genoeg nieuwe titels aangekondigd, waaronder de volgende:

- The Legend of Zelda: Skyward Sword
- Donkey Kong Country Returns
- Metal Gear Solid 3DS
- Kid Icarus: Uprising
- Kirby's Epic Yarn
- Mario Sports Mix
- Resident Evil 3DS
- Kingdom Hearts 3DS
- Saints Row 3DS
- Assassin's Creed 3DS
- Wii Party (alhoewel ik hier niet op zit te wachten)

Ook zijn er genoeg nieuwe beelden getoond van onderstaande, reeds bekende titels:

- Golden Sun: Dark Dawn
- Disney: Epic Mickey
- Metroid: Other M

En we hebben natuurlijk de Nintendo 3DS mogen zien, wat er wat mij betreft prima uitziet! Ben erg benieuwd naar het apparaat. Een exacte releasedatum is wel nog niet gegeven...
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 19:46    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Joni Philips schreef:
Best Nintendo Ever, en wsl nu al show-winner.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 19:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Ze praten nu over Ninten... cats!

Ben ik echt enthousiast over, ik weet 't, hoort eigenlijk niet zo.
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 19:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Ohja, waar waren de cijfertjes, afgezien van die paar minuten in het begin? Echt top Nintendo, ze kunnen wel leren van eerder gemaakte fouten!
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 19:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Nintendo speelt slim. Nu iedereen casual beu is gaan ze weer terug. Ze hebben MS en Sony in de val gelokt en die zitten daar met hun casual crap.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 20:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Maar Sony heeft naast de casual dingen ook nog behoorlijk wat in petto
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 20:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik hoop dat Sony met nog wat verrassingen/PSP2 komt, anders wordt het sequel heaven, wat mij nogal... saai lijkt.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 20:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Ik heb echt het minste behoefte aan MotorStorm, Killzone en LBP 2 gameplay eerlijk gezegd. Nou ja, van die laatste wil ik nog wel wat zien maar waarschijnlijk gaan ze wel even KZ3 doen terwijl mij dat helemaal niet zo boeit, puur omdat ik toch wel weet wat ik moet verwachten, niet omdat KZ3 me niet leuk lijkt ofzo.

Ik wil veel Move zien, maar dan wel goed Move, ik hoop dat ze daar wat goede games voor aankondigen en dan hebben ze MS al gebeat.

Ninty gaat moeilijk worden, hoewel de games die Ninty maakt natuurlijk een kwestie van smaak zijn hebben ze er wel flink veel. Ik heb me nooit in Ninty geďnteresseerd echt, maar ze hadden wel flink veel titels.

Ik hoop gewoon dat Sony niet ontzettend faalt. Het zou knap zijn als ze het slechter doen dan Microsoft, en eigenlijk kan dat al niet omdat ze Kevin Butler hebben.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 22:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Nintendo wins. Nuff said.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 22:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Sony pressconference was zo-zo. Eerste uur ongelooflijk saai, tweede uur maken ze het goed.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 22:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:

Eens, mooie lineup aangekondigd. Leuke verrassingen. Wat leuks om naar uit te kijken in 2010 én 2011.

Sony viel tegen. Maar een paar aankondigingen, die eigenlijk allemaal tegenvielen kwa impact en tofheid. Twisted Metal komt pas 2011 en oogde erg statisch. Move wel interessant, zeker icm dingen als Killzone 3. Lineup voor 2010 was al bekend, maar leuk om zeker te zijn dat GT5 dus echt in 2010 komt

Microsoft heeft geen duidelijke hardcore lineup duidelijk weten te maken voor 2010 of 2011. De lineup was al redelijk duidelijk, maar is vooral volgepropt met Kinect, wat me eigenlijk niet boeit.
Terug naar boven
Draster BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 23:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Sony: Te veel blabla, te weinig games die me interesseren

Dat einde met Twisted Metal maakte echter veel goed
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 23:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Persoonlijk vond ik ook dat Nintendo de beste persconferentie had. De andere twee waren aardig, maar wisten me niet van mijn stoel te blazen, zoals Nintendo dat deed. Gelukkig moet ik wel zeggen erg blij te zijn met The Sly Collection en de releasedatum van Gran Turismo 5.

Overigens, ik vind het vrij raar dat geen definitieve releasedatum hebben mogen ontvangen van Final Fantasy XIV, welke dit jaar zou verschijnen, als de berichten van vorig jaar nog kloppen. Ook vind ik het ontbreken van de aankondiging van Resistance 3 vrij apart. Vooral ook omdat we al weten dat de game in de maak is sinds vorig jaar.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 23:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Idd, raar dat er geen aankondiging was van Resistance 3.

En ja, Nintendo heeft deze E3 gewonnen. Microsoft komt op de tweede plaats, terwijl Sony vooral teleurstelde. Ik dacht tijdens het eerste uur dat ik op een economische bespreking zat.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 23:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Jongens Sony bewaart de exclusives voor de Tokyo Game Show
Terug naar boven
Primitive BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 23:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:

Hands down. Beste line-up voorgesteld van allemaal. 3DS line-up is ook fantastisch.

Mickeysoft, was genant op zijn momenten maar ze hielden er wel wat tempo in. Iets te veel Kinect eigenlijk, maar er zat toch wel wat tempo in.

Sony, mja als ze alle reclame filmkes, onnodige dingen, compilation reels van dingen die ook in de vorige compilation reels zaten er uit gehaald hadden, dan waren we na een uur al klaar geweest in plaats van dit nog eens 50 minuten extra te rekken. 15 minuten verspillen aan reclame campagnes voor de PSP en de Move. zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. Nu mja Sorcery looked awesome tbh.
Terug naar boven
tesla246 BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 23:13    Onderwerp: Reageren met citaat

NINTENDO had in mijn ogen de beste first party line up en all around de beste E3. Alleen de presentatie was een drama, vooral de presentatie van zelda door miyamoto en de mogelijke interference van straling bij de wii mote. gewoon niet fijn om naar te kijken en te luisteren. Enkel een trailer met bombastische muziek had bij mij meer indruk nagelaten.
De 3DS met een killer line-up en vrij veel beelden van games waren ''mind boggling'', die had ik echt niet zien aankomen. Een ander design vind ik echter wel op zijn plaats. de aankondigingen van de 3DS games, DK country, kirby en kid icarus zijn echt WOW. Alleen die stem van pit kan gewoon echt niet. Echter, Metroid other M kan mij nog steeds niet overtuigen. Had daar iets meer van willen zien.

SONY had vond ik een leuke E3 presentatie. Dat presenteren en de pers/het publiek bespelen, daar zijn ze echt meester in. verder een paar leuke aankondigingen en veel aandacht voor de 3rd party blockbusters.
Waar sony wel verraste was de move presentatie. Ondanks microsoft lieten zij wel een paar vette (niet ''casual'') games zien zoals sorcery, die er leuk uit zag en voor de verandering eens geen shooter is, en tiger woods en waren het niet alleen maar party games.

MICROSOFT had halo en gears al gedeeltelijk getoond voor de E3 en konden mij dus niet verrassen. de line up valt een beetje tegen en nieuwe exclusieve games werden niet aangekondigd. Natal/kinect heeft potentie, maar op basis van de getoonde meuk op de E3 zijn de vooruitblikken voor ons gamers echt RAMPZALIG, met de wii casual meuk in het achterhoofd. Eerst Nintendo afkraken en dan nu zelf doodleuk en schaamteloos hetzelfde presenteren, maar goed.
Duidelijk de zwakste van de drie, maar nog steeds een paar aardige, weliswaar niet verrassende, games voor de fans en uiteraard de multiplatform spellen.

Zo, dat was tesla's oordeel!

Laatst aangepast door tesla246 op 15 Jun 2010 23:20; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 23:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
Ik zou de verwachtingen maar wat naar beneden bijstellen.

Roderick schreef:
Indo Chad schreef:
@ roderick why, MS was echt saai door al dat kineckt en dansende chinezen dus nintendo doet het snel beter

Ja want Nintendo is de afgelopen jaren niet in de weer geweest met dansende chinezen en adhd huisvrouwen op het podium? En Sony heeft niet ook een ding als Move te promoten als een malle?

FAIL!!!! Nintendo en Sony gingen keihard over MS heen
Terug naar boven
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 23:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Oke oke what the fack mensen.
Wij @ gamedchat werden hopeloos omdat we dachten dat Sony nog erger zou falen dan MS.
Maar toch, de Portal 2 announcement was effing epic met een bange Newell, en tja.......It's pretty shocking eigenlijk :p
De beste versies op de consoles? This Is Madness!
Twisted Metal stal de show imo, zo fcking geweldig en nostalgisch, GT5......eindelijk.....eindelijk een release datum.
KZ3......nuff said.
Die exclusive deals met EA waren ook onverwachts, maar toch vet
Ik ben toch wel teleurgesteld dat Nomura niet kwam opdagen, nog meer bewijs dat FFVSXIII multi wordt
Geldt ook voor Kojima....Waar is mijn ZOE3?!
En The Last Guardian dan? :'(

1. Ninty
2. Sony
3. MS

Dit was de vreemdste E3 in jaren waarbij de Underdog de strijd won.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 23:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Oké mijn oordeel.

Nintendo

Nintendo blew my mind. Een geweldige line up van games voor de Wii en de 3DS. Zoveel geweldige games die achter elkaar werd aangekondigd was geweldig en zo hoort elke E3 conferentie te zijn! De Nintendo 3DS is trouwens ook erg dope en goede previews so far.

Microsoft

Het begon eerst met een paar vette games zoals Gears 3, halo en Fable III. Helaas kwam de mood killer aan dat Kinect heet. In plaats van leuke innovatieve games zagen we de zoveelste fitness en sport games. De techniek achter Kinect is wel interessant en heeft vele leuke functies. Helaas werd daar minder aandacht aan besteed en gingen er een paar nerds dansen.

Sony
Gelukkig geen casual games, maar erg saai met al de Move trailers en dat PSP gedeelte. De enigste verassing voor mij was Portal 2. Voor de rest viel ik bijna in slaap. Geen versus XII, geen gameplay van God of War, maar we kregen games te zien die we al kennen van te vroege aankondigen enzo. Als ze LBP2, Killzone 3, Infamous 2 enzo geheim hadden gehouden was de show zo veel beter geweest.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 00:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Nintendo
++ Donkey Kong Country Returns. De enige game waarbij ik het WOW moment had.
+ Zelda.. ondanks de crappy presentatie heb ik er wel vertrouwen in dat dit goed komt.
+ Epic Mickey
+ Metroid: Other M
+ Kid Icarus is terug... helaas niet op de Wii
- 3DS, ik ben nog niet overtuigd. Hoe gaat dit er uit zien en gaat dit wel goed spelen op een vrij klein scherm? Even afwachten dus.
- Mario sports game
- GoldenEye met Daniel Craig? Sorry, maar ik pak mijn N64 wel uit de kast.
- Nieuwe stijl van Kirby...

Sony
++Killzone 3!!!! Hele gave afwisselende gameplay, mede door de nieuwe jetpack (wat meer een zweefding is)
++ LittleBigPlanet 2 en zelf games maken
++ Twisted Metal!!!! Presentatie zag er super uit, mega verrassing en Nuke mode put a smile on my face.
+ Move, enorm accuraat, Scorcery zag er wel gaaf uit qua gameplay, nieuwe Time Crisis en Dead Space Extraction!!!
+ exclusive stuff bij games zoals MOH+Frontline en Dead Space 2+ Extraction
+ Exclusive Assassin's Creed: Brotherhood multiplayer beta
+ Portal 2!!!! Dit had niemand verwacht
+ GT5 ziet er nog altijd fantastisch uit
+ inFamous 2, ondanks de gaye Cole ziet het er toch best tof uit. Ijs krachten!
+ Heroes on the Move en andere Collections
- 3D gaming heb ik voorlopig toch niet
- PlayStation Plus is niet echt nuttig... maar ben bang dat ze dat wel gaan maken, ofwel bijna verplichten
- te weinig van Final Fantasy XIV gezien
-- Geen The Last Guardian, Agent, Final Fantasy Versus XIII, Kingdom Hearts, Resistance 3 en nog wat

Microsoft
+ Halo Reach zag er mooi uit en dogfights!
+ Metal Gear Solid: Rising it cuts everything!
- Fable 3 ziet er matig uit. De sfeer valt erg tegen.
- Gears of War 3 ziet er leuk uit, maar been there done that! Echt niks nieuws
- Kinetic games zijn 1 op 1 Wii kopies... zelfs de graphics
- Ferrari geilen met Kinetic... waar gaat dit heen
-- Kinetic interface music shit presentatie
-- pre recorded filmpjes xD
--- Kinetic klinkt echt voor geen meter!

Laatst aangepast door elemeNt op 16 Jun 2010 00:14; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 7 van 10

Ga naar: