Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 124, 125, 126  Volgende  
Sutefuu BerichtGeplaatst: 13 Jun 2010 21:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Divine Rage BerichtGeplaatst: 13 Jun 2010 22:06    Onderwerp: Reageren met citaat

streetfighter schreef:
[link verwijderd - gelieve hier geen foto's van medemembers te plaatsen, dank u.]

Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 13 Jun 2010 22:07    Onderwerp: Reageren met citaat

streetfighter schreef:
[link verwijderd - gelieve hier geen foto's van medemembers te plaatsen, dank u.] lol

Oei was dat een medemember, dat wist ik niet. ik dacht alleen dat een nederlander die asians zoekt op het internet grappig is
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Paintskillz BerichtGeplaatst: 13 Jun 2010 22:08    Onderwerp: Reageren met citaat

streetfighter schreef:
streetfighter schreef:
[link verwijderd - gelieve hier geen foto's van medemembers te plaatsen, dank u.] lol

Oei was dat een medemember, dat wist ik niet. ik dacht alleen dat een nederlander die asians zoekt op het internet grappig is

Niet zo onschuldig doen.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 13 Jun 2010 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Guys, beetje serieus houden hé! Niemand uitlachen, een beetje volwassen gedragen.
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 13 Jun 2010 22:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 13 Jun 2010 22:23    Onderwerp: Reageren met citaat

streetfighter schreef:
*Afbeelding*

Omdat wij het zeggen.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 13 Jun 2010 22:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 13 Jun 2010 22:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Oh come on, serieus doen in een on-serieus topic is toch on-serieus doen?
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 13 Jun 2010 22:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 13 Jun 2010 22:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 14 Jun 2010 00:19    Onderwerp: Reageren met citaat

xD wtf , die van danny is echt te geweldig
Terug naar boven
Sutefuu BerichtGeplaatst: 14 Jun 2010 09:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 14 Jun 2010 11:56    Onderwerp: Reageren met citaat

pizzarulez schreef:
Holy crap

Die was awesome!

I second that!
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 14 Jun 2010 14:56    Onderwerp: Reageren met citaat

nou 'ge-wel-dig'

4chan plaatjes spammen.
Terug naar boven
Sutefuu BerichtGeplaatst: 14 Jun 2010 16:05    Onderwerp: Reageren met citaat

nou 'ge-wel-dig'

overal op zeiken wat anderen normaal vinden
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 14 Jun 2010 16:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Terug naar boven
Token BerichtGeplaatst: 14 Jun 2010 16:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Guys, beetje serieus houden hé! Niemand uitlachen, een beetje volwassen gedragen.

Zeg dat tegen die pedofiel.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 14 Jun 2010 16:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:

schattig he. <3
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 14 Jun 2010 18:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Wanneer gaan jullie trouwen? Hoeveel kindjes? Ben ik uitgenodigd?
Terug naar boven
L!nk BerichtGeplaatst: 14 Jun 2010 18:48    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:
Aaruman schreef:
Meneertje/Vrouwtje/ Minder capable D:,
Ik wil u/het er hierbij op wijzen dat u/het zich hierbij gepromoveerd heeft tot labiele aandachts prostituee,
Ik wil u/het hierbij feliciteren.
Met vriendelijke groet,
Aaruman.

Een aandachts prostituee doet het om aandacht, ik ben eerder een aandachts ontvanger, jullie geven mij zelf die aandacht al sinds ik op gamed.nl geboren werd omdat ik ten eerste mijn naam eer aan doe op de fp maar ook omdat ik non comformist ben, vrijdenker, bohemiaan en uitdieper, en natuurlijk ben je dan niet erg populair in de onderhand nogal passieve maatschappij, daar zit ik dan ook niet mee. Ik ben mij er ten volle bewust van dat niet iedereen hier zo erg op de hoogte kan zijn vanalles door de leeftijd van veel members hier, maar ik ken ook jonge mensen die het iig proberen ipv onverschillig te staan in de wereld, die zichzelf ontwikkelen en niet op de oppervlakte afgaan, zowel bij andere mensen als bij onderwerpen. Het is makkelijk om mensen een prik in de zij te geven, en dat doe ik dat geef ik toe, maar niet om interresant te doen maar om andere mensen op te wekken, vooral als je jong bent (wat heet, maar je begrijpt me vast wel) maken veel instellingen misbruik van je goedgelovigheid, ik weet daar alles van want in mijn jeugd ben ik ook van alle kanten bedonderd, ik voel altijd nog een verantwoordelijkheid om mensen daar op te wijzen hoe moeizaam en soms zelfs averechts dat ook kan lopen, maar wat moet je anders? lijdzaam toezien, nee bedankt.
Ik zit er dus ook niet mee wat men van mij vind of denkt, dan word ik maar betweter genoemd of verdacht, dan word ik maar geridiculiseerd, het gaat niet immers niet om mij.

Ik ben gewoon een mens onder jullie, met mijn achtergrond en mijn streven. Het is erg makkelijk om mij een gek te noemen omdat ik mij van de meute distantieer maar vergeet niet dat een mens de grootste kunst meester kan worden door juist haar eigen pad te gaan, en kennis is niet simpelweg macht, maar macht over je eigen ontwikkeling, zoals het zou horen, maar helaas zo zit deze wereld niet inelkaar.

In deze wereld is macht; recht boven anderen, zelfverrijking en onderdrukking om deze in stand te houden, dat zeggen zelfs de zogenaamde groten onder ons, is dat wat jullie als mens willen? Succes ten kosten van andere volkeren, ten koste van het milieu en dus ook de balans? Op grenswetenschap word er nu gepraat over democratie en er werd gezegd dat democratie een perfect model is op kleine schaal maar op grote schaal word het al snel een trekpaard van aristocratie, en daar kan ik mij goed bij aansluiten. Wat is er nu beter voor het leven dan overzicht, vanzelfsprekendheid, hechting. Zijn duizenden oppervlakkige kenissen beter dan hechte vrienden? Dit topic gaat over relaties, en wat mij betreft heeft een relatie niet persé met hormonale zaken te maken, relaties houden de samenleving in stand?, maar hebben wij wel echt relaties met elkaar, als we de afgelopen 2 dagen erbij halen niet echt.
Ik blijf het eeuwig jammer vinden hoe makkelijk mensen dus achter zaken aanlopen zonder ook maar de moeite te willen nemen erover na te denken hoe goed dit wel of niet is voor onze individuele lokale situaties.
Men denkt dat groot zijn goed is, maar is opgaan in een ontastbaar, centrale cirkel van macht wel zo goed voor onze relaties met elkaar?
Zijn we mensen of slechts een radertje in een onmenselijk systeem.

Hebben wij een relatie met de politici die de illusie opwerpen voor ons te spreken maar na compromis het europees programma hervolgen (en tegenstanders daarvan demoniseren en er vervolgens uitdrukken met als excuus stabiliteit, hoe doorzichtig)?

Denken jullie hier wel eens over na?

Hoe kun je een liefdevolle wereld waarmaken waar men zo ver van elkaar staat, waar men niet voor zichzelf spreken kan, waar men elke afwijkende gedachte meteen tracht te vervloeken, waar oppervlakkigheid en automatisme word beloond en creativiteit en innovatie word tegengewerkt.

Mischien laat dit jullie mij wat begrijpen, maar belangrijker nog nadenken over jullie zelf.

groeten D:
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 14 Jun 2010 18:51    Onderwerp: Reageren met citaat

JasperCLA schreef:
Wanneer gaan jullie trouwen? Hoeveel kindjes? Ben ik uitgenodigd?

als ik 72 ben ga ik trouwen, 98 kindjes, nu al?
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 14 Jun 2010 19:16    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:
...

http://trololololololololololo.com/
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 09:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Beetje E3 humor...

Nintendo's legendary E3...

http://www.youtube.com/watch?v=0XR7LaJLLf8

(ik kan er nu wel om lachen)

drummerfag is a legend

Laatst aangepast door Uchiha_Shadow op 15 Jun 2010 09:10; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 09:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Sony's legendary E3...

http://www.youtube.com/watch?v=IH2w2l1JTs4

"These are actual ancient battles which took place in ancient Japan... so, here's this giant enemy crab..."
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 124, 125, 126  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 31 van 126

Ga naar: