Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 64, 65, 66 ... 95, 96, 97  Volgende  
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 25 Jun 2010 21:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Trueskill schreef:
Waar is mijn 11 jarig meisje?

Grapje grapje, je hoeft geen kinderbescherming te bellen.

To late....>_> ...hide
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 25 Jun 2010 21:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Simon Venneman schreef:
^z0mg o_O

Kan je je niet echt iets bij voorstellen eh? 5 jaar
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 25 Jun 2010 21:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Dan zou mijn nichtje dus al moeder zijn. Ze is 6. Onmogelijk en ziek. Ziekst is nog wel dat iemand haar toen dus bezwangerd heeft, gadverdamme.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Jun 2010 22:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

In een land waar geboortebewijzen alleen voor de rijkste klasse zijn weggelegd, is de leeftijd van zo'n meisje nooit perfect vast te stellen. Voor de rest toont het een trend aan die hier ook al langer zichtbaar is: meisjes worden steeds jonger en jonger een vrouw op anatomisch gebied.
Terug naar boven
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 26 Jun 2010 18:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Voor de rest toont het een trend aan die hier ook al langer zichtbaar is: meisjes worden steeds jonger en jonger een vrouw op anatomisch gebied.

oh ja? Waar heb je dat vandaan? Lijkt me lastig te onderzoeken op zo'n kleine tijdsschaal namelijk
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Jun 2010 18:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Oa. http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=G4V295LAN
Gek genoeg geschreven door de kinderpsycholoog die nu voor de Belgische katholieke kerk onderzoek doet naar kindermisbruik door priesters. Voor de reden te ontdekken is het natuurlijk nog te vroeg: ligt het aan de grote vlees-consumptie (Brits onderzoek, puberteit komt sneller door veel vlees te eten); door de gigantische hoeveelheid oestrogeen in het water, door de cultuur, ... Of is het gewoon evolutie. Gezien het echt een wereldwijd fenomeen lijkt te zijn, denk ik persoonlijk aan evolutie.
Terug naar boven
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 26 Jun 2010 21:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat is gewoon een betoog zonder wetenschappelijke onderbouwing. Dit is beter:
http://www.scientias.nl/puberteit-start-weer-een-jaartje-eerder/11122
http://www.telegraph.co.uk/health/healthnews/7824699/Girls-now-reaching-puberty-before-10-a-year-sooner-than-20-years-ago.html

Gaat dus over een deens onderzoek waarbij bleek dat kinderen eerder in de pubertijd raken dan 20 jaar geleden. Dit is een onderzoek in een westers land met overeenkomende eetpatroon en gebruik van bepaalde producten. Dus zeker niet zomaar te extrapoleren naar de rest van de wereld. Meest aannemelijke lijkt me dat de eventuele oorzaak voedsel of chemicalien is aangezien door de bio en massa industrie geproduceerde producten nog veel verborgen bijwerkingen kan hebben.
Verbaast me wel dat je denkt dat het met evolutie te maken kan hebben, ik bedoel het gaat hier immers over een periode van 20 jaar!!!! Voor evolutie of verandering van expressie van de genen zijn wel wat meer generaties nodig
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Jun 2010 22:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Idd, het gaat om Westerse onderzoeken, maar als zulke gevallen ook al opduiken in Afrika, lijkt het geen puur Westers fenomeen. In Afrika wordt er gewoon minder onderzoek gedaan naar zulke zaken.

En evolutie kan snel een rol spelen: stel dat albino krokodillen drie keer zo snel een partner vinden, dan zal na 1 generatie reeds een gigantisch verschil op te merken zijn. Daarnaast zie je ook dat mensen elk jaar steeds groter worden bijv. Aangezien het een trend is die begonnen is in de 19de eeuw, zijn bepaalde factoren als milieu-vervuiling, onmogelijk.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 27 Jun 2010 14:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Oa. http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=G4V295LAN
Gek genoeg geschreven door de kinderpsycholoog die nu voor de Belgische katholieke kerk onderzoek doet naar kindermisbruik door priesters.

---

Of is het gewoon evolutie. Gezien het echt een wereldwijd fenomeen lijkt te zijn, denk ik persoonlijk aan evolutie.

Wat lees ik nu weer, zeg je nu dat kindermisbruik evolutie is?

edit: nvr mind ik lees het al. Je bent wel erg kort door de bocht weer (zoals gewoonlijk) weet je uberhaupt wel dat begin 19e eeuw er al milieuvervuiling was, (vooral toen) toen begon namelijk de industriele 'revolutie'.
Mensen woonden dicht opelkaar, levensstandaarden waren over het algemeen laag, ik zie daar nogal een contrast. Je kunt het verpakken met mooi papier maar het blijft dezelfde troep.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Jun 2010 20:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

De vervuiling van toen is echter niet de vervuiling van nu. De vervuiling van nu zal in sommige gevallen zelfs vervuiling van toen goedmaken. Denk aan CO2 wat leidt tot oa. ozonoverdosis versus gat in de ozonlaag.
Terug naar boven
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 28 Jun 2010 18:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Idd, het gaat om Westerse onderzoeken, maar als zulke gevallen ook al opduiken in Afrika, lijkt het geen puur Westers fenomeen. In Afrika wordt er gewoon minder onderzoek gedaan naar zulke zaken.

En evolutie kan snel een rol spelen: stel dat albino krokodillen drie keer zo snel een partner vinden, dan zal na 1 generatie reeds een gigantisch verschil op te merken zijn. Daarnaast zie je ook dat mensen elk jaar steeds groter worden bijv. Aangezien het een trend is die begonnen is in de 19de eeuw, zijn bepaalde factoren als milieu-vervuiling, onmogelijk.

1e punt: kan je niets over zeggen als je niet weet wat de oorzaak is, maar aangezien er een mogelijkheid is dat het door het (westerse) voedselpatroon komt kan je het zeker niet zomaWar extrapoleren naar andere culturen. Bovendien is 'als er zulke gevallen opduiken in afrika' een kulargument. Je moet nooit afgaan op een aantal gevallen die in de media komen.

2e punt: Nogmaals, het onderzoek toont verschil aan tussen nu en 20 jaar geleden, heeft helemaal niks met evolutie te maken, maar je kan er wel over 'filosoferen'. Desondanks zie ik niks jouw argument, hoezo zou iets eerder in de pubertijd komen iets met evolutie te maken hebben of invloed hebben op evolutie van de mens? Het gaat om het aantal succesvolle nakomelingen en dus genen die je doorgeeft, wie zegt dat vervroegde pubertijd hier invloed op heeft? Je voorbeeld van de krododillen geeft aan dat je je vergist in de tijdsspan van evolutie, wat je overigens vaak ziet. Als die albino eerder een partner vind, betekent nog niet dat die albino's meer succesvolle nakomelingen krijgen op de lange termijn. Albino's vallen namelijk nogal op in de natuur, da's moeilijker vissen vangen Dus daarna minder nakomelingen en op lange termijn geen verschil....
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Jun 2010 19:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Mijn posts zijn allemaal filosoferend. Er is nog geen onderzoek naar de redenen gedaan en we wten alleen zeker dat het in het West-Europa eerder begint. Zelfs over Amerika weten we niets. Bij dit geval moeten we er al van uitgaan dat ze effectief 9 is. Mijn voorbeeld kon idd beter, blame Discovery Channel en Mike Rowe's Dirty Jobs. Hij was net op bezoek bij een krokodillen-farm. Ik wil maar zeggen dat als er een evolutionair voordeel is (in dit geval eerder met kinderen kunnen beginnen en er langer mee doorgaan; altijd handig bij lage levensverwachtingen), dat je al op kortere tijdspannes verschillen kunt zien. Stel dat iedereen bloedgroep O vruchtbaarder is dan mensen met A of B bijv.
Terug naar boven
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 28 Jun 2010 21:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Ahaight, evolutie idd kan wel snel gaan, maar vooral bij ingrijpende veranderingen in de leefwereld van het organisme. Krokodillen zijn toevallig net dieren die relatief zeer weinig veranderd zijn in zo'n ongelooflijk lange tijd . En volgens mij is het ook zo dat vrouwen op steeds latere leeftijd kinderen kunnen krijgen (pin me er niet op vast). Mensen zijn over het algemeen steeds ouder geworden de afgelopen tijd, wellicht rekken de 'levensfases' hiermee mee ipv alleen langer 'bejaard' zijn.

Is er trouwens geen wetenschap topic?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Jun 2010 21:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Vrouwen kunnen artificieel langer kinderen krijgen, of oudere vrouwen natuurlijk langer kinderen krijgen, weet ik zo niet.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 29 Jun 2010 20:21    Onderwerp: Reageren met citaat

lol kwam er net achter dat ik een k/d ratio heb in resistance 2 van 4.5208
goed he!

:p

sta ook gewoon altijd 2e van de 8 mensen, alsof ik zoeen harde pro ben maar ik heb het spel maar 2 dagen gespeeld online.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 30 Jun 2010 11:35    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:
lol kwam er net achter dat ik een k/d ratio heb in resistance 2 van 4.5208
goed he!

:p

sta ook gewoon altijd 2e van de 8 mensen, alsof ik zoeen harde pro ben maar ik heb het spel maar 2 dagen gespeeld online.

Pretty awesome, wat zijn je totale kills?
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 30 Jun 2010 11:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Het valt me nu pas op dat de titel van deze topic "Het chattopic" is terwijl het niet "het topic" is maar "de topic".
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Jun 2010 13:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

GekooktEi schreef:
Het valt me nu pas op dat de titel van deze topic "Het chattopic" is terwijl het niet "het topic" is maar "de topic".
Topic is één van de woorden die beide lidwoorden gebruikt, zoals gordijn bijv.

Laatst aangepast door Joni Philips op 30 Jun 2010 13:42; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 30 Jun 2010 13:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
GekooktEi schreef:
Topic is één van de woorden die beide lidwoorden gebruikt, zoals gordijn bijv.

AAAAH!! Grammar Nazis!!
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 01 Jul 2010 13:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi ik had een nieuw nummerke ik dacht ik deel het weeral eens:
http://www.newgrounds.com/audio/listen/344553
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 05 Jul 2010 00:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!!!

Mooie track btw
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 05 Jul 2010 17:00    Onderwerp: Reageren met citaat

JasperCLA schreef:

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!!!

Mooie track btw

thanks!

Ik ben nu overigens bezig met een nieuw 'mini albumpje genaamd 'Four'
Gebaseerd op de vier alchemische elementen; hotness, coldness, moistness, dryness, in het kort 'HCDM' (is een beetje ook een sub-nick van me, gebruik ik weleens in games als ik iets een naam mag geven buiten characters om bijv.)

Op het moment zijn dryness en coldness al af.

Hier linkjes ernaartoe:

http://www.newgrounds.com/audio/listen/345430
Dryness.
-
A land of dryness; dust, smog, plastic, sand.
Your throat is sore and there is no water left in miles, every step you take tires you more.
-

http://www.newgrounds.com/audio/listen/345433
Coldness. (aanrader)
-
A land of coldness; High sky, clouds, the wind is blowing and..
Your lungs are frozen, limbs are numb.. every breath feels like a million knives.
-

De stijl is retro video game, alt jazz.
De instrumentatie is Famicon. (chiptune)

Groetjes D: / Calamaistr.
Terug naar boven
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 05 Jul 2010 17:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Dryness vind ik eerlijk gezegd niet zo geweldig, maar Coldness is wel mooi. Of eh... 'Keileuk' zoals jij wel eens zegt.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 05 Jul 2010 19:20    Onderwerp: Reageren met citaat

PS3gamerXD schreef:
Dryness vind ik eerlijk gezegd niet zo geweldig, maar Coldness is wel mooi. Of eh... 'Keileuk' zoals jij wel eens zegt.

okay, bedankt.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 18 Jul 2010 22:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Laatste epi Flash Forward.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 64, 65, 66 ... 95, 96, 97  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 65 van 97

Ga naar: