Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 59, 60, 61 ... 102, 103, 104 Volgende
|
Asianator |
Geplaatst: 04 Jul 2010 21:59 Onderwerp:
| |

|
dantekloon schreef: | Mr. Awesome schreef: | Inderdaad, Mafusto. Het klopt. Ik zal Trinity Universe zeker nog aanschaffen, maar dan voor een lagere prijs. Zo rond de 20 a 30 euro... |
Waaaaa vondt je de game niet mooi dan
ik vindt hem prachtig dacht ff dat je ook veel van dat games hielt zoals
Agarest en Atelier enzo. |
Hou ik ook van, echter moet ik even uitkijken met het geld, tegenwoordig
Heb helaas nog geen geldboom weten te planten... |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 04 Jul 2010 22:32 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | Wat army of 2 betreft die boost ik alleen met mensen die echt heel goed zijn in het spel, die extraction mode is belachelijk moeilijk namelijk en ik heb geen zin om uren van mn tijd te verspillen, je moet immers 16 rondes halen 'vanaf ronde 1' (dus niet midden in ronde 1 joinen etc) en de eerste is al moeilijk. Ook moet je 1 ronde halen zonder dat er iemand doodgaat.
Resistance 2 daarintegen wil ik met iedereen wel spelen die een headset heeft (het liefst een usb headset inplaats van zon inferieur wireless klote apparaat dat je 300x per dag moet opladen) en een beetje leuk is en niet saai of 4chan meme's brult (dat laatste is insta remove van mn friend list)
Groetjes D:
de man die vandaag is wezen zwemmen en frisbeeën.
En een jongen een bal tegen zn hoofd gooide met mach 40. |
Wil best eens Resistance 2 weer spelen. Heb m alleen uitgeleend aan een vriend die een paar honderd kilometer verder woont, dus ff ophalen is geen optie.
Ik kan nog wel iemand gebruiken die mij kan helpen aan 3 multiplayer trophies van Red Dead Redemption.
Vandaag Call of Duty: Classic uitgespeeld op Hardened. Nog 1x op Regular en dan eindelijk Platinum. Bizar dat de moeilijkheidsgraad niet backwards werkt. 3 trophies voor moeilijkheidsgraad, is echt 3x spelen  |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 05 Jul 2010 20:28 Onderwerp:
| |

|
2 trophies ebij van Tinity Universe
Spend 30,000G at the shop.
Spend 1,000,000G at the shop
een beetje gemeen doen kan geen kwaat.
Had zo'n beetje 300,000G voor de 2de trophy had zoveel items die ik kon verkopen en dan weer kopen en dan weer verkopen dan weer kopen en dan weer verkopen en toen had ik de trophy
load game en heb nog steeds de trophies. |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 05 Jul 2010 20:54 Onderwerp:
| |

|
Call of Duty classic Platinum gehaald. Ik wil dat spel voorlopig NOOIT meer zien! 3x door een game gaan in een lineair/gelimiteerd spel als CoD is geen pretje.
Dat zet de teller inmiddels op 21 platinum trophies, 1411 trophies in totaal. Trophy lvl 14 @ 42% |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 06 Jul 2010 00:14 Onderwerp:
| |

|
En nu ben ik het echt zat met super street fighter 4, van mij mogen de makers van dat spel een ongeluk krijgen.
Ik heb alle online trophies nu gehaald op een aantal trivialen na maar die godvergeten KUT trials man.. dat is niet te doen op een controller wat een achterlijke #@%&*( timing zit er in dat comboën. Krijg er echt moordlust van.
Ik stop echt met dat spel nu, een spel hoort leuk te zijn niet tergend.  |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 06 Jul 2010 20:18 Onderwerp:
| |

|
Weer 2 trophies erbij van Trinity Universe
Total damage of 50,000.
Discover 10 managraphic images. |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 06 Jul 2010 20:20 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | En nu ben ik het echt zat met super street fighter 4, van mij mogen de makers van dat spel een ongeluk krijgen.
Ik heb alle online trophies nu gehaald op een aantal trivialen na maar die godvergeten KUT trials man.. dat is niet te doen op een controller wat een achterlijke #@%&*( timing zit er in dat comboën. Krijg er echt moordlust van.
Welke games ben je nog meer zat
FFXIII ben je al zat
en nu SSFIV |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 06 Jul 2010 20:21 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | En nu ben ik het echt zat met super street fighter 4, van mij mogen de makers van dat spel een ongeluk krijgen.
Dude....street fighter is ook gewoon moeilijk...dat wist je toch wel voordat je eraan begon? |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 06 Jul 2010 21:04 Onderwerp:
| |

|
RoaringMdog schreef: | D: schreef: | En nu ben ik het echt zat met super street fighter 4, van mij mogen de makers van dat spel een ongeluk krijgen.
Dude....street fighter is ook gewoon moeilijk...dat wist je toch wel voordat je eraan begon? |
Weet je wel waar je over praat? Ik heb street fighter vanaf 2 al gespeeld, capcom vs snk 2 heb ik op hoog niveau gespeeld. SSF4 is gewoon belachelijk wat de combo timing betreft en dus al helemaal wat de trials betreft. Alle SSF4 spelende mensen in mn friendlist zijn het daarover eens, sterker nog zowat iedereen die ik ken is het daarmee eens, die platinum is gewoon onmogelijk te halen. |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 06 Jul 2010 21:22 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | RoaringMdog schreef: | D: schreef: | En nu ben ik het echt zat met super street fighter 4, van mij mogen de makers van dat spel een ongeluk krijgen.
Weet je wel waar je over praat? Ik heb street fighter vanaf 2 al gespeeld, capcom vs snk 2 heb ik op hoog niveau gespeeld. SSF4 is gewoon belachelijk wat de combo timing betreft en dus al helemaal wat de trials betreft. Alle SSF4 spelende mensen in mn friendlist zijn het daarover eens, sterker nog zowat iedereen die ik ken is het daarmee eens, die platinum is gewoon onmogelijk te halen. |
De enigste die ik ken met een SSF4 platinum heeft hem gehaald met de arcade fight stick ipv de gewone controller |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 06 Jul 2010 23:16 Onderwerp:
| |

|
streetfighter schreef: | D: schreef: | RoaringMdog schreef: | D: schreef: | En nu ben ik het echt zat met super street fighter 4, van mij mogen de makers van dat spel een ongeluk krijgen.
De enigste die ik ken met een SSF4 platinum heeft hem gehaald met de arcade fight stick ipv de gewone controller |
Enigste? Go back to school! |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 07 Jul 2010 00:17 Onderwerp:
| |

|
@ Hierboven
Grammernazzzzzzzzzi's s rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bbbbbbbbbbbbacccccccccccccck |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 07 Jul 2010 01:40 Onderwerp:
| |

|
enige of enigste heeft niets met grammatica te maken. Dat zijn 2 verschillende woorden met 2 verschillende betekenissen. Als je ze niet uit elkaar kan houden, gebruik ze dan niet. |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 07 Jul 2010 04:26 Onderwerp:
| |

|
streetfighter schreef: |
Ja naast dat.  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 07 Jul 2010 08:28 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
D: schreef: | Groetjes D:
de man die vandaag is wezen zwemmen en frisbeeën.
En een jongen een bal tegen zn hoofd gooide met mach 40. |
Frisbeeën is echt tof Gelijk heb je.
Citaat: | enige of enigste heeft niets met grammatica te maken. Dat zijn 2 verschillende woorden met 2 verschillende betekenissen. Als je ze niet uit elkaar kan houden, gebruik ze dan niet. |
Het zit zo, als je allerbest kan zeggen, en dat kan je, kan je op zich ook enigst zeggen. Het is dan ook een bestaand woord, maar het slaat niet echt ergens op. Met enigst probeer je niet 'enig' te overtreffen namelijk, volgens mij, en het is sowieso onlogisch om de hoogste trap nog eens te vergroten. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 07 Jul 2010 10:48 Onderwerp:
| |

|
chimnino schreef: | enige of enigste heeft niets met grammatica te maken. Dat zijn 2 verschillende woorden met 2 verschillende betekenissen. Als je ze niet uit elkaar kan houden, gebruik ze dan niet. |
Het is een spelfout dus een grammatische fout ?
En het feit dat er regels zijn voor het gebruik van de twee woorden . |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 07 Jul 2010 13:55 Onderwerp:
| |

|
grammarnaziën is een van de meest nutteloze verschijningen op het internet.
Verder wil ik even melden dat ik detuned heb ge 100% en dat het een waardeloos 'spel' is. (gelukkig hoefde ik het niet te kopen)
En ik ben lekker suikoden 1 aan het spelen eindelijk.
(en daarna megaman 10 en wipeout HD en monster iets en anarchy en joe danger)
God bless canada en mensen die daar wonen die kei aardig zijn.
(nee ik ben niet gelovig, anders had uruguay wel gewonnen)
Overigens heb ik nu Red dead redemption 100% weer ^^
(inclusief dlc dus) |
|
Terug naar boven |
|
|
Dangerdragon456 |
Geplaatst: 08 Jul 2010 14:24 Onderwerp:
| |

|
Een hoop Dante`s Inferno trophies gehaald waaronder de platina(nummer 25)
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Sayonara |
Geplaatst: 09 Jul 2010 11:54 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 09 Jul 2010 13:04 Onderwerp:
| |

|
Een aantal Quantum of Solace multiplayer trophies. Op naar de platinum  |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 12 Jul 2010 15:23 Onderwerp:
| |

|
Het duurde even, 90 doelpunten voor, 6 tegen. Gespeeld met Nederland en Spanje... Nu heb ik alle 32 gekwalificeerde teams voor het WK 2010 verslagen.
"2010 FIFA World Cup™-meester (Zilver) Versla alle 32 teams die zich hebben gekwalificeerd voor de 2010 FIFA World Cup™." |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 12 Jul 2010 17:19 Onderwerp:
| |

|
Jammer dat mijn laatste trophy er niet bij staat (Waarvoor ik deze post maak).
R&C win a gold tournament trophy
Moet echt eens Uncharted update  |
|
Terug naar boven |
|
|
Dangerdragon456 |
Geplaatst: 12 Jul 2010 20:17 Onderwerp:
| |

|
Demon Souls
Dragon God's Trophy