Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 124, 125, 126  Volgende  
Robert BerichtGeplaatst: 04 Jun 2010 23:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Haha D: je bent echt de grootste clown van gamed, en dat is een prestatie!

Je zou echt een boek moeten schrijven, ik zal em zeker kopen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Divine Rage BerichtGeplaatst: 05 Jun 2010 00:01    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:
Het leuke is dat wikipedia zelf vol onwaarheden staat. Dus die hoef je er wat mij betreft beter niet bij te halen. Ik heb het over de optekening en de verschillende media, je bent er vast wel bekend mee dat 'de overwinnaar' de geschiedenis schrijft, zo is het ook met insignificantere zaken zoals actualiteiten, tegenwoordig is vrijwel al het nieuws propaganda en niet langer feitelijke reportage, nieuws wordt gefiltert en dient altijd een doel ter conditionering van een groep.

Dit omvat wat wel, maar ook wat niet vertelt wordt in de nieuwslezing.
En verder heb ik er geen zin in, er dieper op in te gaan.

Dit moet ie wel expres doen. Zo'n kortzichtige blik op het leven kan niet echt zijn...
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 05 Jun 2010 00:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Alsof ik een uitzondering ben hierin, er zijn er genoeg die het met mij eens zijn wat dit onderwerp betreft, wie is er nu kortzichtig? Mischien moeten jullie je er eens wat in verdiepen, of is dat te moeilijk vergeleken met passief alles wat je vertelt wordt aannemen?

edit: sterker nog willem middelkoop heeft er toevallig nog een lezing over gegeven:

http://www.youtube.com/watch?v=gLbUUCnQJTM

Laatst aangepast door D: op 05 Jun 2010 00:10; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 05 Jun 2010 00:09    Onderwerp: Reageren met citaat

He?! Dit is niet grappig...
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 05 Jun 2010 00:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Trueskill schreef:
He?! Dit is niet grappig...

Helaas, was het maar grappig. ;(
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 05 Jun 2010 00:16    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.youtube.com/watch?v=euXQbZDwV0w
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 05 Jun 2010 09:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 05 Jun 2010 09:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
*struisvogel*

Hahaha geweldig
Terug naar boven
L!nk BerichtGeplaatst: 05 Jun 2010 10:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Alsof ik een uitzondering ben hierin, er zijn er genoeg die het met mij eens zijn wat dit onderwerp betreft, wie is er nu kortzichtig? Mischien moeten jullie je er eens wat in verdiepen, of is dat te moeilijk vergeleken met passief alles wat je vertelt wordt aannemen?

edit: sterker nog willem middelkoop heeft er toevallig nog een lezing over gegeven:

ah, dezelfde man die heeft voorspeld dat de dollar valt. hij heeft interessante punten, maar slaat af en toe wel een beetje door. beetje jammer dat je zulke critici wel weer blindelings volgt D:
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 05 Jun 2010 11:20    Onderwerp: Reageren met citaat

We are an lost Generation?

http://www.youtube.com/watch?v=42E2fAWM6rA&feature=player_embedded

Niet direct grappig maar blijft een geweldig filmpje.
Terug naar boven
Aaruman BerichtGeplaatst: 05 Jun 2010 11:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Trueskill schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=euXQbZDwV0w

Are you eating da poopoo? Ik ging helemaal stuk XD
Terug naar boven
Draster BerichtGeplaatst: 05 Jun 2010 11:29    Onderwerp: Reageren met citaat

konnichiwa schreef:
We are an lost Generation?

http://www.youtube.com/watch?v=42E2fAWM6rA&feature=player_embedded

Niet direct grappig maar blijft een geweldig filmpje.

Wow, dat is pas slim gedaan.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 05 Jun 2010 13:59    Onderwerp: Reageren met citaat

L!nk schreef:

ah, dezelfde man die heeft voorspeld dat de dollar valt. hij heeft interessante punten, maar slaat af en toe wel een beetje door. beetje jammer dat je zulke critici wel weer blindelings volgt D:

Ten eerste; wat begrijp je niet aan het woord toevallig, ik ben geen volger van wie dan ook, deze man heeft simpelweg de zelfde opvatting.

Ten tweede is dat plaatje van die struisvogel inderdaad mooi, alleen slaat het plaatje niet op mij.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 05 Jun 2010 17:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor de BBT fans

http://www.youtube.com/watch?v=Qt91cyc27RU
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 05 Jun 2010 21:52    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.youtube.com/watch?v=H6IeASZZf1c&feature=PlayList&p=F7804CA8F551DF96&playnext_from=PL
Terug naar boven
vgo910 BerichtGeplaatst: 05 Jun 2010 22:29    Onderwerp: Reageren met citaat

@Roaring: Je kan ook editten en niet dubbelposten

Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 05 Jun 2010 22:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik was vergeten dat ik al iets gepost had >_>
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 06 Jun 2010 11:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Nooit gedacht dit te zeggen maar ik ben het wel eens met D: over de geschiedenis die we nu meemaken. De geschiedenis die we kennen is een samenvatting van gebeurtenissen die de massa heeft bereikt. Ongeschreven geschiedenis kennen we niet (enkel verhalen kunnen misschien wat informatie overbrengen maar falen meestal in betrouwbaarheid) en dat is logisch. Ik studeer Media & Cultuur en heb dit onderdeel ook al gehad bij Mediageschiedenis toen we het hadden over de telefoon en ook andere uitvindingen die nooit het licht hebben gezien omdat ze niet door de massa werden opgepikt. Dat de plannen voor de elektrische auto al in de jaren '30 op een tafel lagen maar omdat diesel goedkoper was, dat die had gewonnen en die dus door ging als algemene auto.

Maar anyways,
sorry, geen leuke video en sorry voor mijn off-topicness
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Jun 2010 11:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Natuurlijk is dat zo, geschiedenis wordt geschreven op basis van populariteit. Als iets niet bekend/populair genoeg was, is het ook niet de term geschiedenis waard. Dat wordt al gezegd sinds de Griekse oudheid. Er wordt gezaagd op het feit dat hij vindt dat actualiteiten niet belangrijk zijn. Ik betwijfel dat ze in je opleiding zeggen dat je dingen als BP compleet moet negeren.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 06 Jun 2010 11:29    Onderwerp: Reageren met citaat

In tegenstelling, we bestuderen juist zoiets
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 06 Jun 2010 12:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Diesel viral

http://www.youtube.com/watch?v=TuV1UJGIqu0
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 06 Jun 2010 13:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Natuurlijk is dat zo, geschiedenis wordt geschreven op basis van populariteit. Als iets niet bekend/populair genoeg was, is het ook niet de term geschiedenis waard. Dat wordt al gezegd sinds de Griekse oudheid. Er wordt gezaagd op het feit dat hij vindt dat actualiteiten niet belangrijk zijn. Ik betwijfel dat ze in je opleiding zeggen dat je dingen als BP compleet moet negeren.

Ik heb het over relevantie niet over belang.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Jun 2010 13:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Joni Philips schreef:

re·le·van·tie de; v -s belang, betekenis
http://www.vandale.nl/
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 06 Jun 2010 13:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Joni Philips schreef:

Ga je nu alweer de woordentovenaar uithangen met woordenboekjes om je gelijk te krijgen?
Relevantie is wanneer iets relatief nuttig 'is, belang is persoonlijk nut.
Wat de hedendaagse media spuien is wellicht belangrijk in de vorm van dat er belangen spelen (niet de onze, dat is duidelijk) maar absoluut niet relevant omdat; het is en blijft propaganda en niet informatieverstrekking.
Vergelijk het met een zweedse puzzel, alleen de text die je over houd is relevant, de rest is belangrijk om weg te strepen.

pro - pa` gan - da
(«Latijn)
de -woord

1
werkzaamheid voor de uitbreiding van en het werven van aanhangers voor politieke, kerkelijke of maatschappelijke leerstellingen of ter bevordering van enig ander (niet-commercieel) doel: propaganda voeren voor energiebesparing ;

Je moest eens weten hoeveel en wat voor een filters er tussen het rauwe nieuws en de nieuwslezing zitten, en individueel er nog mee gesjoemeld wordt. Mooi voorbeeld is de mexicaanse griep.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Jun 2010 13:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Joni Philips schreef:
Joni Philips schreef:

Ga je nu alweer de woordentovenaar uithangen met woordenboekjes om je gelijk te krijgen?
Het spijt me dat ik je wijs op je dommigheden.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 124, 125, 126  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 28 van 126

Ga naar: