Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 62, 63, 64  Volgende  
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 13 Jul 2010 17:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Geen buitenspel

Vind de niet rode kaart van De Jong, geen minstens 4 gele kaarten voor Xavi en Iniesta, (schwalbes, zeiken, constant om kaarten vragen en lompe overtredingen) en 2 voor van Bommel, Ramos en Puyol raardere beslissingen. En al helemaal die niet gegeven corner na vrije trap sneijder. De scheids stond daar perfect voor en iedereen die keek zag het behalve hij... Er hadden 2 spelers van Ned en 4 van Spanje uit moeten vliegen

Maar boeien, terechte goal Spanje, 1 goal meer dan Ned --> verdiend gewonnen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 13 Jul 2010 18:05    Onderwerp: Reageren met citaat

@Chris

Ik heb nooit gezegd dat de goal geen buitenspel was...
Ik zeg alleen dat de rode lijn verkeerd getekend is.

@ Louis

Je vergeet het natrappen van de Spanjaarden, het vasthouden en jezelf voor een speler gooien terwijl de speler doorgebroken is. Obstructie door 2 man waardoor een speler over de knie gooit. Ik gun Webb geen finale meer. Hij heeft veel te veel invloed op de wedstrijden die hij fluit.

Oh ja de gele kaart van de Jong was wel terecht. De botsing was gewoon ongelukkig en de kaart die hij kreeg was voor gevaarlijk spel en niet voor de trap zelf als ik het goed heb.
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 13 Jul 2010 18:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Het was geen buitenspel, dat is al bewezen door verschillende media. Als jullie daar niet mee kunnen leven, spijtig.

Het was wel een corner voor ons. Dat is ook gewoon een feit. En daar kan ik niet mee leven, spijtig.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 13 Jul 2010 23:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Henry maakte ook hands tegen Ierland.

Ja nu gaan jullie me quoten met wtf, maar achteraf klagen mensen heeft geen zin.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 14 Jul 2010 11:13    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.fifa.com/worldfootball/ranking/lastranking/gender=m/fullranking.html

2de!

... alweer

lol @ Frankrijk, kijk uit voor Noorwegen!

(fucking Griekenland moet echt de top 20 uit met hun poep defensief laf voetbal)

en ben ik de enige die het raar vind dat Japan zo laag staat?

Laatst aangepast door Uchiha_Shadow op 14 Jul 2010 11:18; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
XboxFan785 BerichtGeplaatst: 14 Jul 2010 11:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Waarom krijgt Iniesta geen rood hier? Da's toch hetzelfde als Zidane die een kopstoot uitdeelt.

http://www.youtube.com/watch?v=aSo--jJLOsI

Colina blijft de beste scheidsrechter, ook al is hij gestopt ze moesten hem gewoon terughalen dan waren er meerdere rode kaarten gevallen.

Ik had op Eurosport ook een rare scène gezien, eentje waar Van Bommel Webb wegduwt(/tackelt) maar vind deze nergens.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 14 Jul 2010 11:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:
http://www.fifa.com/worldfootball/ranking/lastranking/gender=m/fullranking.html

Frankrijk op de 21ste plaats.. I lolled.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 14 Jul 2010 11:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Ergste is dat zo'n matig voetballand als Griekenland dus niet eens zo lang geleden Europees kampioen is geweest. Een land als Nederland, met briljante voetballers, is dat gewoon al 20 jaar niet meer gelukt :S
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Jul 2010 11:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

XboxFan785 schreef:
Colina blijft de beste scheidsrechter, ook al is hij gestopt ze moesten hem gewoon terughalen dan waren er meerdere rode kaarten gevallen.
Gewoon klonen. Elke scheids moest Colina zijn, en dat meen ik. Elke voetballer zou gewoon te bang zijn om overtredingen te maken. België doet het trouwens ook goed, elf plaatsen gestegen. Als je kijkt naar Frankrijk, is het dus beter om niet naar het WK te gaan dan wel.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 14 Jul 2010 13:05    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Uchiha

Dit is de eerste keer dat Japan zover komt
Dus je ik vind het niet zo gek dat Japan laag staat door de eerdere prestaties.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 14 Jul 2010 14:06    Onderwerp: Reageren met citaat

XboxFan785 schreef:
Waarom krijgt Iniesta geen rood hier? Da's toch hetzelfde als Zidane die een kopstoot uitdeelt.

http://www.youtube.com/watch?v=aSo--jJLOsI

Twee redenen: Iniesta geeft Van Bommel "maar" een licht duwtje, en Van Bommel had al enkele gele kaarten mogen krijgen voor zijn overtredingen op Iniesta.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 14 Jul 2010 15:02    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Chris

Praat nu alstjeblieft dat gedrag van Iniesta niet goed.
Het is natrappen (in dit geval dan duwen.) Dat is 100% rood.

Anders had Heitinga zijn 2 kaarten ook niet hoeven krijgen.
Want de tweede gele kaart was een tikje op de schouder voordat hij doorgebroken was.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 14 Jul 2010 15:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafusto schreef:
@ Chris

Praat nu alstjeblieft dat gedrag van Iniesta niet goed.
Het is natrappen (in dit geval dan duwen.) Dat is 100% rood.

Anders had Heitinga zijn 2 kaarten ook niet hoeven krijgen.
Want de tweede gele kaart was een tikje op de schouder voordat hij doorgebroken was.

Wat Iniesta deed is niet bepaald natrappen, hé! Bekijk de beelden maar eens. Bovendien had Van Bommel al een stuk of vier gele kaarten mogen krijgen.
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 14 Jul 2010 15:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Niet bepaald natrappen... wat moet het dan voorstellen? Er is geen bal in de buurt te verkennen en toch zie je duidelijk dat ie een duw geeft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 14 Jul 2010 16:22    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.tendollarbeers.com/2010/07/world-cup-final-dive-diary.html

Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 14 Jul 2010 16:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Geweldige dingen zitten ertussen

72:37- (Spain) Iniesta steps on a Dutch player’s foot, dies a slow painful death.

80:40- (Spain) Iniesta dives instead of trying to score in the box.
80:17- (Spain) Iniesta again? And from Robben no less. Two great performers combined on one play, much like the diner scene in Heat between Pacino and De Niro..
.
91:38- (Spain) Spain dives 3 times within 2 seconds. Iniesta, Fabregas, Xavi, all in the box. Do they want to win? I'm no expert, but staying on your feet seems like it would make you more valuable in a sport where you kick a ball. But call me crazy.
96:15- (Spain) Xavi decides that nearly 5 minutes without a dive is not a game he wants to be a part of..

108:39- (Spain) Iniesta draws a red on the Dutch. His diving is like pi, it goes on forever.

119:12- (Spain) Iniesta with another outrageous display of human contortion. Announcer proceeds to call him a hero. Get me a crash cart, stat.
Stoppage time- (Spain) Torres pulls up lame to milk the clock. (Netherlands) Sneijder re-enacts Willem Dafoe’s death in Platoon.
.
Game over. 53 dives in total.
Terug naar boven
CowboySpike BerichtGeplaatst: 14 Jul 2010 18:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Die miljoenen tv-kijkers volgden tussen 11 juni en 11 juli gemiddeld 17,4 wedstrijden. Mannen zagen gemiddeld twintig duels, vrouwen veertien. Ongeveer 300.000 kijkers worden door de NOS tot de echte 'diehards' gerekend; zij bekeken minstens vijftig van de 64 voetbalwedstrijden die in Zuid-Afrika werden gespeeld.
Dan ben ik één van die 'diehards'
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 14 Jul 2010 19:48    Onderwerp: Reageren met citaat

CowboySpike schreef:
Citaat:
Die miljoenen tv-kijkers volgden tussen 11 juni en 11 juli gemiddeld 17,4 wedstrijden. Mannen zagen gemiddeld twintig duels, vrouwen veertien. Ongeveer 300.000 kijkers worden door de NOS tot de echte 'diehards' gerekend; zij bekeken minstens vijftig van de 64 voetbalwedstrijden die in Zuid-Afrika werden gespeeld.

Ik ook denk ik, misschien niet heel aandachtig zitten kijken, maar ze stonden wel allemaal op.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 14 Jul 2010 19:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Trueskill schreef:
CowboySpike schreef:
Citaat:

Ik ook denk ik, misschien niet heel aandachtig zitten kijken, maar ze stonden wel allemaal op.

Ik heb wel bijna alle wedstrijden gekeken en gehoort
Alleen een paar wedstrijden gedeeltelijk gemist door school ....
Terug naar boven
CowboySpike BerichtGeplaatst: 14 Jul 2010 20:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Rará wie op #1 staat.
http://www.youtube.com/watch?v=-LiPMxFBLZY
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 14 Jul 2010 20:07    Onderwerp: Reageren met citaat

CowboySpike schreef:
Rará wie op #1 staat.

Spanje? Oh...
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 14 Jul 2010 20:21    Onderwerp: Reageren met citaat

CowboySpike schreef:
Rará wie op #1 staat.

Gio zijn afstandschot?
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 14 Jul 2010 20:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Trueskill schreef:
CowboySpike schreef:
Rará wie op #1 staat.

Gio zijn afstandschot?

Yep
Terug naar boven
XboxFan785 BerichtGeplaatst: 15 Jul 2010 11:27    Onderwerp: Reageren met citaat

CowboySpike schreef:
Rará wie op #1 staat.

Gewoon prachtig, een ervaren speler die dat binnenschopt van zo'n afstand en dan nog hoog 'in de haak'.
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 15 Jul 2010 12:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Kurosaki01 schreef:
http://www.tendollarbeers.com/2010/07/world-cup-final-dive-diary.html

ik mis de FALCON KICKK!!!!! van De Jong
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 62, 63, 64  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 45 van 64

Ga naar: