Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 62, 63, 64  Volgende  
Velqor BerichtGeplaatst: 13 Jul 2010 15:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Ze speelden prima voetbal. Dat ze zelfs een corner teruggaven omdat het niet eerlijk ging vond ik echt goed. Ja zei waren de enige die sportief waren. En JA dan zou ik ook boos zijn als de scheidsrechter zo one sided was.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 13 Jul 2010 15:42    Onderwerp: Reageren met citaat

2de helft tegen Brazilie en voor de rest met flarden, ja.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 13 Jul 2010 15:42    Onderwerp: Reageren met citaat

ik had het over de finale
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 13 Jul 2010 15:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Nederland speelde prima voetbal? Ze speelden nog erger als Mourinho deed met Inter, die kon tenminste nog snel omschakelen en een mooie actie opzetten. Nederland niet, het was precies afbraakvoetbal.

Zoals Sneijder al aangeeft: "We haalden nooit het niveau van het EK2008". Dát is het voetbal dat Nederland moet spelen, toen speelden ze gewoonweg prachtig tegen Frankrijk en Italië!
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 13 Jul 2010 15:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Nederland speelde prima voetbal? Ze speelden nog erger als Mourinho deed met Inter, die kon tenminste nog snel omschakelen en een mooie actie opzetten. Nederland niet, het was precies afbraakvoetbal.

Zoals Sneijder al aangeeft: "We haalden nooit het niveau van het EK2008". Dát is het voetbal dat Nederland moet spelen, toen speelden ze gewoonweg prachtig tegen Frankrijk en Italië!

We weten inmiddels hoe jij erover denkt Christian.
-------

Maargoed om even ontopic te gaan.

Ik vond, en dat heb ik echt bijna nooit. Dat beide ploegen even goed speelde. Ook qua overtredingen vond ik het bij beide even bagger.
Nederland heeft niet verloren van Spanje, maar van de scheidsrechter.

Maar dat over het WK , Dit gaat meer over voetbal in het algemeen

dus ik had een vraag.. AZ was toch gesponsord door DSB ? Hoe gaat dat verder dan? Kan dat wel gewoon zo verder?
(ach ajax gaat toch winnen
)

Wie ook de scheidsrechter haat.. is dit lache
http://c.wrzuta.pl/wi6627/5d53fe5500082a07485261a7/0/howard

trouwens zijn er ook al minigames, holland vs webs , en zo

Laatst aangepast door Velqor op 13 Jul 2010 15:56; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 13 Jul 2010 15:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:

Link?

Mee eens, namelijk. Heb nog even de wedstrijden tegen Frankrijk en Italie er bij gehaald. Zo veel meer aanvallend. Ben dan toch wel een beetje bang dat dit "realistische voetbal" aan Van Marwijk ligt.

Dat controlerende voetbal van Van Marwijk was vast sterker geweest tegen Rusland, maar goed. Ik vond EK 2008 echt veel sterker dan WK 2010.

(ik heb 't wel een beetje gehad met dat commentaar op de scheids; De Jong had rood moeten krijgen, daar kunnen 2 corners echt niet tegen op)
Terug naar boven
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 13 Jul 2010 16:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik begin me te irriteren aan mensen die liever willen dat Nederland mooi voetbal speelt en verliest dan dat ze winnen. Komt nogal snobistisch over, echte supporters willen gewoon het liefste dat we winnen. Doet me ook denken aan de kritiek dat bijv PSV heeft gekregen terwijl ze 4x achter elkaar landskampoen zijn geworden. Bij PSV lachen ze om die hautaine reacties van veelal gefrustreerde ajax supporters. Winnen komt op de 1e plaats, mooi voetbal staat gelukkig ook hoog in het vaandel in Nederland, wel op de 2e plaats. Verder is bij toernooien waar naar zeggen wel mooi voetbal is gespeeld, een vertekend beeld omdat vaak maar een paar wedstrijden fantastisch waren. Neem bijv. Ek 2008, 2 hele goede wedstrijden, maar wel met countervoetbal!!! Kijk die wedstrijden anders nog maar eens in zijn geheel, elke kans ging er zo'n beetje in. Hiddink was toen al verbaast dat iedereen in ned dacht dat we fantastisch speelden (was ik trouwens 1 van). Bleek toch niet zo geweldig om van italie en frankrijk te winnen gezien hun prestaties 2 jaar later.... Bovendien heb ik nog nooit zo'n teamgeest, vechtlust en doorzettingvermogen gezien bij het Ned. elftal dit WK en dat vindt ik ook mooi om te zien. . Hopelijk kunnen ze dit combineren met mooier voetbal en winst tijdens het komende EK, dat zou natuurlijk ideaal zijn.

Laatst aangepast door Louis Tinner op 13 Jul 2010 16:12; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 13 Jul 2010 16:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:

We weten inmiddels hoe jij erover denkt Christian.

Uchiha_Shadow schreef:
ik heb 't wel een beetje gehad met dat commentaar op de scheids; De Jong had rood moeten krijgen, daar kunnen 2 corners echt niet tegen op)

Ik ben duidelijk niet de enige. Zet je Oranje-bril af, en bekijk het geheel een beetje objectief. Bovendien, Nederland mag trots zijn op een tweede plaats.

@Uchiha_Shadow: http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=112492
Citaat:

'We hebben nooit het niveau van Euro 2008 gehaald'

Wesley Sneijder probeert de verloren WK-finale tegen Spanje een plekje te geven. De middenvelder kon tevreden zijn over zijn persoonlijke prestatie, maar wist dat Oranje nooit het niveau heeft gehaald van twee jaar geleden, toen Italië en Frankrijk in de groepsfase werden weggespeeld. “Over vier jaar beter”, houdt Sneijder de moed er in.

De Utrechter betwijfelt of Oranje op dezelfde voet door moet gaan, of toch maar weer naar de oude spelopvatting terug moet keren. “In 2008 was het attractiever”, zegt Sneijder in De Telegraaf. “Nu hebben we gevochten als oranje leeuwen en Spanje geen moment in hun spel laten komen. Dat was de verdienste van ons en bijna de sleutel tot succes. Ik had het gevoel dat degene die de eerste goal zou maken de uiteindelijke winnaar zou zijn. Via Arjen hebben we twee goede kansen gehad, maar helaas."

“We gaan met opgeheven hoofd weg, we hebben verloren van het beste team ter wereld”, vervolgt Sneijder, die in Zuid-Afrika vijf keer scoorde en daarmee gedeeld topscorer van het toernooi werd. “De finale halen, was een superprestatie, maar we hebben nooit ons niveau van EURO 2008 bereikt.” Sneijder en co wacht dinsdag een lange dag, waarin onder meer een rondvaart door de Amsterdamse grachten op het programma staat. Vervolgens wacht er een huldiging op het Museumplein.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 13 Jul 2010 16:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Louis Tinner schreef:
Komt nogal snobistisch over, echte supporters willen gewoon het liefste dat we winnen.

Heb je wel door wat je daar doet? Is misschien meer elitist dan snobistisch, maar toch.

Ik mag toch wel m'n eigen kijk op voetbal hebben en m'n team op eigen manier steunen? En ik vind dat het niet alleen gaat om winnen.
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 13 Jul 2010 16:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Tuurlijk maar iedereen is het eens wat betreft nigel, en dat heeft de scheidsrechter slim gedaan. Kijk maar naar wat er nu hier gebeurd.
Voor de rest was het overduidelijk.
Alsnog. Jammer dat nederland heeft verloren tegen de scheidsrechter.
Volgende keer aub nigel inzetten tegen webbs

&nd again,

Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 13 Jul 2010 16:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Ik ben duidelijk niet de enige. Zet je Oranje-bril af, en bekijk het geheel een beetje objectief. Bovendien, Nederland mag trots zijn op een tweede plaats.

Vond 't geen goede scheids, trouwens, hij heeft wel een paar blunders gemaakt (aan beide kanten). Maar Nederland heeft gewoon niet gescoord, en daardoor verloren. Tja, die scheids maakte 't niet makkelijker, maar iedereen in het team gaf eerlijk aan dat Spanje de betere partij was. En Nederland heeft echt wel kansen gehad.
Terug naar boven
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 13 Jul 2010 16:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Elitaire snobs dan? Het doet me gewoon denken aan Ajax supporters die vooral supporters zijn als ze goed voetbal spelen. Maar de meeste mensen hebben bij de meeste wedstrijden van oranje, twas niet super, maar wel gewonnen. En ik wil ook dat ze graag mooi voetbal spelen (dan ben ik ook enthousiaster) en als ze dan verliezen als in 98 heb je nog steeds een goed gevoel over dat toernooi. Maar aangezien het in 08 niet gelukt is ver te raken vind ik het prima dat ze het eens op deze manier hebben geprobeerd en ik heb er ook van genoten hoor. Ook van de eenheid die in Nederland ontstaat tijdens zo'n toernooi, geweldig.

Louis Tinner schreef:
Verder is bij toernooien waar naar zeggen wel mooi voetbal is gespeeld, een vertekend beeld omdat vaak maar een paar wedstrijden fantastisch waren. Neem bijv. Ek 2008, maar 2 goede wedstrijden (1 matige 1 slechte), maar wel met countervoetbal!!! Kijk die wedstrijden anders nog maar eens in zijn geheel, elke kans ging er zo'n beetje in. Hiddink was toen al verbaast dat iedereen in ned dacht dat we fantastisch speelden (was ik trouwens 1 van). Bleek toch niet zo geweldig om van italie en frankrijk te winnen gezien hun prestaties 2 jaar later.... Bovendien heb ik nog nooit zo'n teamgeest, vechtlust en doorzettingvermogen gezien bij het Ned. elftal dit WK en dat vindt ik ook mooi om te zien. . Hopelijk kunnen ze dit combineren met mooier voetbal en winst tijdens het komende EK, dat zou natuurlijk ideaal zijn.

Scheids was slecht, partijdig voor Spanje en had zijn eigen kijk op de regels zoals ook cruijf en van Gaal vonden. Maar zo genaaid zijn we ook weer niet (geen rode kaart of onterechte penalty). Je moet nooit de schuld aan de scheids geven (zoals van Gaal zo vaak doet). Spanje verdiend gewonnen omdat ze wel een doelpunt hebben gemaakt, simpel. Nederland had ook makkelijk kunnen winnen als er eentje in was gegaan.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 13 Jul 2010 16:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:
Vond 't geen goede scheids, trouwens, hij heeft wel een paar blunders gemaakt (aan beide kanten). Maar Nederland heeft gewoon niet gescoord, en daardoor verloren. Tja, die scheids maakte 't niet makkelijker, maar iedereen in het team gaf eerlijk aan dat Spanje de betere partij was. En Nederland heeft echt wel kansen gehad.

Idd, en daarom is de uitdrukking "Nederland heeft verloren van Webb" volledig onterecht en overdreven!
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 13 Jul 2010 17:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Uchiha_Shadow schreef:

Idd, en daarom is de uitdrukking "Nederland heeft verloren van Webb" volledig onterecht en overdreven!

Het gaat niet om of nederland niet heeft gescoord..
Echter meer gaat de zin 'nederland heeft verloren van Webb' over het doelpunt van spanje. Die, als je goed oplette in eerste instancie niet zo ver had moeten komen door buitenspel.
http://www.youtube.com/watch?v=2GOOdj8qxkA&translated=1
slechte kwali maar alsnog

Laatst aangepast door Velqor op 13 Jul 2010 17:05; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 13 Jul 2010 17:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:

"Faul".....fail.

De scheidsrechter heeft fouten gemaakt, jammer dat een daarvan leidde tot een doelpunt, maar we hebben echt niet oneerlijk verloren.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 13 Jul 2010 17:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Het tegendoelpunt kwam ook doordat de scheids geen obstructie-fout tegen Elia zag...

De Jong had gewoon pech met de trap, dat kun je makkelijk zien. Hij ging op de bal maar die Spanjaard was eerder en kon de bal wegkoppen. Als het jezelf overkomt merk je ook dat je je been niet anders neer kan zetten zonder het erger te maken.

En waarom zeuren over het feit dat Nederland minder mooi voetbal speelt dan normaal. Het hele WK was niet om aan te zien. De "ster-spelers" waren allemaal niet in vorm. De finalisten van WK2006 hebben een grote wanprestatie neergezet... en de timing van het WK is vooral verschrikkelijk.
Voor clubs waarvan de spelers in een elftal zaten die tot de laatste 4 horen hebben ook een groot probleem. Louis van Gaal bijv die nu 9/11 basis spelers pas weer terug kan verwachten bij de eerste wedstrijd van het seizoen omdat de splers nu eerst 3 weken vakantie hebben. Als hij spelers zou hebben die helemaal uit vorm zouden zijn, zou hij ze niet kunnen trainen om weer in vorm te komen...
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 13 Jul 2010 17:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:
Echter meer gaat de zin 'nederland heeft verloren van Webb' over het doelpunt van spanje. Die, als je goed oplette in eerste instancie niet zo ver had moeten komen door buitenspel.

Bekijk deze dan maar eens goed: http://www.youtube.com/watch?v=AZ8XSDtfewo

Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 13 Jul 2010 17:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Dellion schreef:

Bekijk deze dan maar eens goed: http://www.youtube.com/watch?v=AZ8XSDtfewo

Ja daar zie ik het precies ook.
Dus ik snap niet wat je probeert goed te praten voor je eige landje?
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 13 Jul 2010 17:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:

Ja daar zie ik het precies ook.
Dus ik snap niet wat je probeert goed te praten voor je eige landje?

Hij probeert nu niks goed te praten voor zijn eigen landje. Hij bewijst dat het totaal geen buitenspel was, wat jij telkens wel naar voren haalt.

Het was geen buitenspel bij het doelpunt van Spanje. Daarmee heeft Spanje eerlijk gescoord.

Christian geeft nu alleen een video van goede kwaliteit.
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 13 Jul 2010 17:21    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.youtube.com/watch?v=Cs9mFbZ_6vo

Dit is ook best goede kwaliteit
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 13 Jul 2010 17:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:

Dat is van een ander perspectief gezien. Dan lijkt het ook buitenspel ja. Het filmpje van Christian zie je het van de zijkant, dan zie je wat er werkelijk gebeurd.

Jouw filmpje zie je van de schuine kant. Zo lijkt het buitenspel. Alleen is dat een illusie.. helaas, ik had het ook graag anders gezien. Maar zo is het nu eenmaal. Deal with it!
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 13 Jul 2010 17:28    Onderwerp: Reageren met citaat

In het filmpje van Christian zie ik ook buitenspel.

Ik bedoel ik vind het allemaal best, maar maak geen probleem ervan dat het buitenspel was. Maakt toch niks uit ? Ik had ze ook liever zonder hulp van de scheidsrechter zien winnen. Maar dat gebeurd niet, gebeurd is gebeurd. Klaar
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 13 Jul 2010 17:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Waren er geen speciale regels voor buitenspel waaronder de regel dat er minstens 2 spelers buitenspel moeten opheffen als de laatste speler op de grond ligt of was dit nu met de keeper. Ik weet het niet meer zeker.

Edit: Bij het filmpje van Chris is de rode lijn Niet goed getekend
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 13 Jul 2010 17:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Het was geen buitenspel, dat is al bewezen door verschillende media. Als jullie daar niet mee kunnen leven, spijtig.
Terug naar boven
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 13 Jul 2010 17:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Dellion schreef:

Het stuk waar Jack Van Gelder zegt dat het een zuivere goal (lees geen buitenspel) was.
Is zorgvuldig weggeknipt
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 62, 63, 64  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 44 van 64

Ga naar: