| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 103, 104, 105 ... 161, 162, 163 Volgende
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 23 Mei 2010 20:50 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Psychrome Dark schreef: | Noem je me nu een faal omdat ik mijn liefde openbaar  |
Nee, ik vind het goed dat mensen hun misstappen op liefdesgebied hier vertellen. Ik had het ook niet specifiek tegen jou Maar ik vind het juist leuk, niet faal, dat mensen hier verhalen posten. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Token |
Geplaatst: 23 Mei 2010 20:55 Onderwerp:
| |

|
| Nou het is toevallig wel ECHTE liefde hoor.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 23 Mei 2010 20:58 Onderwerp:
| |

|
| Psychrome Dark schreef: | | Nou het is toevallig wel ECHTE liefde hoor.. |
En je hebt ook door dat ze dat hier kan lezen?
Verliefdheid alleen op uiterlijk is geen liefde  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Token |
Geplaatst: 23 Mei 2010 21:44 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: | | Psychrome Dark schreef: | | Nou het is toevallig wel ECHTE liefde hoor.. |
En je hebt ook door dat ze dat hier kan lezen?
Verliefdheid alleen op uiterlijk is geen liefde  |
Ik voel gewoon dat er een sterke band aanwezig is  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 23 Mei 2010 21:47 Onderwerp:
| |

|
Je probeert net iets te hard om grappig te zijn, vandaar dat de plank mis slaat bij sommige mensen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Token |
Geplaatst: 23 Mei 2010 21:50 Onderwerp:
| |

|
| Ik probeer niet grappig te zijn, ik vind deze 91 jarige vrouw goddelijk. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Aaruman |
Geplaatst: 24 Mei 2010 10:09 Onderwerp:
| |

|
Gisteravond heb ik dr weer gezien, was wat onwennig om niet lekker met dr te kunnen knuffelen enzo. Maar toen zijn we een rondje gaan lopen en gepraat en hebben we toch staan knuffelen en zoenen
Ik heb dr wel gezegd dat ik nog een kans wil geven. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 24 Mei 2010 11:58 Onderwerp:
| |

|
| Aaruman schreef: | Gisteravond heb ik dr weer gezien, was wat onwennig om niet lekker met dr te kunnen knuffelen enzo. Maar toen zijn we een rondje gaan lopen en gepraat en hebben we toch staan knuffelen en zoenen
And so it continues...
Bij mij snap ik er niks meer van. Ik ben dus verliefd op dat meisje en dat vind ik niet leuk aangezien zij vrienden wilden blijven maar me wel leuk vond. Maar omdat ze niet verliefd was wilde ze niks beginnen enzo. Aan de andere kant, een vriendschap waarbij er één verliefd is werkt ook echt voor geen meter! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 24 Mei 2010 12:06 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Nelus schreef: | | Aaruman schreef: | Gisteravond heb ik dr weer gezien, was wat onwennig om niet lekker met dr te kunnen knuffelen enzo. Maar toen zijn we een rondje gaan lopen en gepraat en hebben we toch staan knuffelen en zoenen
And so it continues...
Bij mij snap ik er niks meer van. Ik ben dus verliefd op dat meisje en dat vind ik niet leuk aangezien zij vrienden wilden blijven maar me wel leuk vond. Maar omdat ze niet verliefd was wilde ze niks beginnen enzo. Aan de andere kant, een vriendschap waarbij er één verliefd is werkt ook echt voor geen meter! |
Als het echt verliefd is, nee. Ik ervaar het op dit moment :') Maar ik laat het nu zo min mogelijk blijken en ik hoop dat ze over een tijdje gewoon weer normaal tegen me doet. Ik ga vooral niet met haar er over praten denk ik, dan herinner ik haar alleen maar aan het feit dat ik haar leuk vind.
@ Aaruman: Leuk voor je? Toch? Of vind je het nu een minpunt dat je je principes hebt laten zakken en haar toch hebt vergeven? ^^ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| VampirePrincess |
Geplaatst: 24 Mei 2010 13:28 Onderwerp:
| |

|
Ik geloof niet dat als iemand je verlaat en dan je weer terug wilt dat alles dan weer goed komt.. Meestal vallehn dat soort mensen in herhaling bedoel.. wees voorbereid
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BDDesigns |
Geplaatst: 24 Mei 2010 14:52 Onderwerp:
| |

|
vallehn nog wel
poeh poeh
OT:
Gister/vandaag niets leuks opgepikt wel de kans maar ik was te lam in me hasses om uberhaupt nog op mijn eigen benen te staan, laat staan een meisje te versieren, zaten wel 2 meiden die (dacht ik) single waren, 1ntje weet ik het van ander niet.
Ach ja was wel gezellig en dat gaat voorop
edit: iemand zei ook iets over waarom dat speciaal was dat ik uitging e.d.
Dat komt omdat ik nooit uit ga, ik ga alleen maar uit met groote feestdagen (lees pinksterfeesten en delfsail) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| VampirePrincess |
Geplaatst: 24 Mei 2010 16:45 Onderwerp:
| |

|
Hmm misschien een idee om op jacht te gaan aangezien ik wel wat gezelschap gebruiken ;x...
on the side note:
HEERLIJK WEER| WOOOHO |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Aaruman |
Geplaatst: 24 Mei 2010 17:21 Onderwerp:
| |

|
| Ja, ik vind het leuk. Erg leuk zelfs. Ze is de liefde van mn leven, da heb ik al vanaf het begin gedacht, zelfs toen ik niet met dr had dacht ik dat al. Dusja even kijken hoe 't gaat. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| NickPeters |
Geplaatst: 25 Mei 2010 09:53 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | Robert schreef: | Haha blijft leuk om dit soort dingen te lezen  |
Jep, dit blijft één van de geweldigste topics in de geschiedenis van het forum (samen met het Love Topic natuurlijk, wat precies hetzelfde was) door al die leuke faal-verhalen en hart-uistortingen. Maar het is een mooi idee dat mensen, waaronder ik, hun falerij hier willen delen  |
Echt prachtig dat uitgerekend JIJ dit zegt terwijl ik toch wel het hardst gelachen heb om jouw faal-verhaal
Edit: En Vamp is een troll denk ik. :') |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kurosaki01 |
Geplaatst: 25 Mei 2010 10:03 Onderwerp:
| |

|
| VampirePrincess schreef: | Hmm misschien een idee om op jacht te gaan aangezien ik wel wat gezelschap gebruiken ;x...
on the side note:
HEERLIJK WEER| WOOOHO |
Op jacht gaan? Spit dit topic eens door en je wordt een prooi voor sommige hier. Het duurt bijv. niet lang voor Chris je msn vraagt, Fakey(BBDesings ofzo) je zijn msn geeft, Nelus die het al probeerde tevergeefs, D: die je imponeert met zijn intelligentie.
Daarbij komen Gezer, AmazingShikou en Trueskill die hier op de loer liggen en het geschikt moment afwachten.
Nog iemand vergeten? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| kubus |
Geplaatst: 25 Mei 2010 11:06 Onderwerp:
| |

|
Euh, of VampirePrincess is in het echt een man en loopt keihard iedereen te trollen, of is een attention whore.
Een account aanmaken, een foto met cleavage als avatar nemen, en dan enkel in het liefdestopic gaan posten met dingen als "Aww ik ben single ;__; ik wil gezelschap".
Beetje zielig dat een aantal van jullie er nog in trappen ook. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Aaruman |
Geplaatst: 25 Mei 2010 11:09 Onderwerp:
| |

|
Ik heb weer iets leuks in de soapserie genaamd ''mijn leven''.
Het begint te knagen, het gevoel om zonder haar te zitten. Vooral ook het gevoel dat ze me terug wil. Maar ik wil mijn principes niet aan de kant zetten en haar het eerste laten doen...maar 't word zo moeilijk. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jonezy |
Geplaatst: 25 Mei 2010 11:11 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Stefan Vogels |
Geplaatst: 25 Mei 2010 11:12 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 25 Mei 2010 11:13 Onderwerp:
| |

|
^^Lol Stefan faalt met Url
Zo hoort het geloof ik
| Jonezy schreef: | | Wat is cleavage? |
Dat je bij een chick naar binnen kan kijken, een camel toe maar dan voor tieten.
En @Kurosaki. Ja, je bent Frank vergeten(Psychrome)
Maar even serieus:
RULE 34 
Laatst aangepast door Paintskillz op 25 Mei 2010 11:19; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kurosaki01 |
Geplaatst: 25 Mei 2010 11:19 Onderwerp:
| |

|
| kubus schreef: | Euh, of VampirePrincess is in het echt een man en loopt keihard iedereen te trollen, of is een attention whore.
Een account aanmaken, een foto met cleavage als avatar nemen, en dan enkel in het liefdestopic gaan posten met dingen als "Aww ik ben single ;__; ik wil gezelschap".
Ja ik noemde ook enkel de naïvelingen op.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 25 Mei 2010 11:58 Onderwerp:
| |

|
| Kurosaki01 schreef: | | kubus schreef: | Euh, of VampirePrincess is in het echt een man en loopt keihard iedereen te trollen, of is een attention whore.
Ja ik noemde ook enkel de naïvelingen op.  |
Nou ik maakte sowieso een grap Alsof hier een chick komt met zo'n uiterlijk en idd in liefdestopic gaat informeren over singles. Internetdaten vind ik sowieso een faal xD |
|
| Terug naar boven |
|
|
| VampirePrincess |
Geplaatst: 25 Mei 2010 12:06 Onderwerp:
| |

|
OMG tis alsof kubus me kent ;D .. wat cuteee~~
Ik zit in heel wat fora en meestal heb ik andere avatars ;] doorn in t oog nerdy? just deal with it ;]
Overigens wat betreft informeren over singles toen ik net hier aangemeld was was dat een van de topics die ik links zag en dat leek me wel interessant ..s o waht? Sheesh ;D wat zijn pubers toch... pubers  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Stefan Vogels |
Geplaatst: 25 Mei 2010 12:20 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| Nelus schreef: | | Internetdaten vind ik sowieso een faal xD |
Ook als ik je vraag om op een date met me te gaan?
yay |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 25 Mei 2010 12:34 Onderwerp:
| |

|
| Stefan van B schreef: | | Nelus schreef: | | Internetdaten vind ik sowieso een faal xD |
Ook als ik je vraag om op een date met me te gaan? |
I thought you were mine...  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 103, 104, 105 ... 161, 162, 163 Volgende |