| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 112, 113, 114 ... 164, 165, 166 Volgende
|
| Mafusto |
Geplaatst: 31 Mei 2010 07:46 Onderwerp:
| |

|
Once upon a time in Mexico!
Geweldige film met over de top actie en effecten. Een aanrader dus als je van overdreven actie houdt! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 01 Jun 2010 10:04 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Infamous: Heel moedig om een jaar na Capote met praktisch identiek dezelfde biografische film te komen.
The Terminator: Nice. Eerste keer ooit dat ik hem gezien heb. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 01 Jun 2010 10:18 Onderwerp:
| |

|
Eastern promises
Indrukwekkende en behoorlijk zware drama/thriller over de Oost-Europese onderwereld in Londen. Een paar zeer toffe acteurs (Aragorn ).
7/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 01 Jun 2010 16:54 Onderwerp:
| |

|
The Ghost Writer 7/10
Plot was oke, maar werd heel saai overgebracht. Ook weinig spanning voor een thriller. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 02 Jun 2010 08:17 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Elegy: Zo'n soort unieke film met Penelopze Cruz en Ben Kingsley die een koppel worden. En met lijnen zoals "I go on yacking, mainly because I want to fuck her." is het echt zo'n gekke film. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 02 Jun 2010 18:29 Onderwerp:
| |

|
Iron Man 2. 7/10
Veel gelul, weinig actie, maar wel beter dan in het eerste deel. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 02 Jun 2010 19:08 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Stammetje91 schreef: | | Lawliet schreef: | The Human Centipede
Ik ga deze film niet eens raten... De film gaat over dat een gestoorde chirurg/wetenschapper die drie mensen aan elkaar heeft vast genaaid van mond tot anus.... De ene eet en kauwt. Dan poept hij en stroomt het door tot de laatste persoon. De plot draait om dit sicke gedoe en de dokter staat daar maar te genieten.
[img]bijpassend ziek plaatje[/img]
De plot is saai, de doker is echt een b horror film personage en de film draait gewoon om gore. Dus wil je een nieuwe soort horror beleven of zoek je een nieuwe seksueel fetisjisme dan is deze film voor jouw. |
Dit is echt gewoon goor. Kon m'n ogen niet geloven toen ik dit las. Krijg niet snel braakneigingen, maar dit bracht me erg dicht in de buurt.  |
GAD.VER.DAMME. En LMAO, het is van dezelfde regisseur als I Love Dries (Tom Six). Die man heeft blijkbaar een gevoel voor het maken van kutfilms. Maar wtf:
| NU.nl schreef: | | LOS ANGELES - De Nederlandse horrorfilm The Human Centipede van regisseur Tom Six is op het prestigieuze Screamfest Filmfestival in Hollywood uitgeroepen tot beste horrorfilm. |
| Lawliet schreef: | | Iron Man 2. 7/10 |
Lol ik dacht even dat je Iron Man 2.7/10 bedoelde Ik wou al gaan protesteren lol. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 02 Jun 2010 21:09 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
The Butterfly Effect
Fantastische film, snel even de tijd nemen om de andere eindes te kijken omdat ik begreep dat er vier waren. Zeker een aanrader deze film!
8 / 10
Eterinal Sunshine of the Spotless Mind
Voor de tweede keer gezien en meteen begrijp je alles een stuk beter. Eveneens een behoorlijk vage, maar intrigerende film. Met twee keer heb ik hem nu overigens wel genoeg gezien.
8 / 10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 02 Jun 2010 21:49 Onderwerp:
| |

|
Alice in wonderland (van tim burton)
Erg tegengevallen, een verkrachting van het origineel en ik begrijp dat het niet het origineel betrof maar een soort van sequel erop maar dan is het nog een verkrachting. Ik ben dit niet van tim burton en zeker niet van johnny depp gewend aangezien ik een liefhebber ben van hun films maar het was echt gewoon oer en oerslecht.
Danny elfman maakte er ook niks goed aan imo.
Het ging gewoon helemaal nergens over, mischien was het meer aan kleine kinderen gericht.
Ik geef de film iig een 6.5 :/ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| no-ps4-no-living |
Geplaatst: 04 Jun 2010 20:13 Onderwerp:
| |

|
saw 6: het oude saw gevoel komt terug + echt vette kills
kick-ass: geweldige film en echt een orgineel en goed verhaal, hij verveelt echt niet
orphan: film die gaat over een koppel met 2 kinderen die een meisje adopteren na dat de vrouw een miskraam heeft gehad. en de kind doet allemaal gekke dingen xd. die sfeer is echt eng en het verhaal blijft boeien.
saw6: 7,6/\10
kick-ass:8/10 (vanwegen de orginaliteit)
orphan:8/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| JasperCLA |
Geplaatst: 05 Jun 2010 10:20 Onderwerp:
| |

|
Alexander
9/10 No need to say more |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Valentino Aledda |
Geplaatst: 07 Jun 2010 12:09 Onderwerp:
| |

|
Inglorious BastErds 7/10
Is dit nu het meesterwerk van Tarantino waar hij zolang aan gewerkt heeft? Goh....ik moet zeggen, echt beklijvend was ie niet en heb ergens spijt dat ik m'n cadeaubon daaraan heb verspild. Laten we eerst beginnen met de positieve dingen: Christoph Waltz speelt schitterend en de onderhuidse spanningen zijn schitterend in beeld gebracht. De eerste 20 minuten zijn geweldig, de kelderscene is ook heerlijk - vooral als je als kijker weet dat er iets loos is, een personage op het scherm het ook weet maar de andere niet. De spanning, oh de spanning..
De negatieve dingen dan. Ik vind het verhaal nergens beklijvend, de film is meer een opeenstapeling van gebeurtenissen dan een echt verhaal..... en jezus, is ie daar weer met zijn hoofdstukken. Hij mag eens wat anders verzinnen. De personages blijven ook al niet hangen en het kan me totaal niet schelen wie sterft en wie niet. Bij het origineel was dit toch anders en vond je het balen als er een van de IB de pijp uitging, er werd echt een band gecreëerd. Hier...pfft, niks van dat. Aldo in het origineel was een geinige gast en ik snap dat Tarantino als tribute de leider Aldo heeft genoemd, maar Brad Pitt kent amper Italiaans en kijkt de hele tijd alsof ie in een komische film van de Coen Brothers speelt.
Daardoor, een "magere" 7 voor Tarantino en zijn "epos".
@ Jasper: de film met Colin Farrell, Val Kilmer en Angelina Jolie????? neen toch? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 07 Jun 2010 15:09 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Valentino Aledda schreef: | | Inglorious BastErds 7/10 |
Misschien helpt het als je de originele film niet hebt gezien... Dan trek je daar ook niet zo snel de vergelijking mee, want je moet het ook niet als een remake zien ofzo, het is wel gewoon een heel nieuwe film.
De openingsscène en de kelderscène zijn inderdaad wel de hoogtepunten van de film, trouwens Typisch Tarantino ook.
Maar goed, ik heb Inglorious Bastards niet gezien, misschien is het wel daardoor dat ik Inglourious Basterds wel gewoon een leuke film vind... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Valentino Aledda |
Geplaatst: 07 Jun 2010 22:40 Onderwerp:
| |

|
mmm het lijkt alsof ik daar een vergelijking mee maak maar dat is het niet echt. Ik vind het namelijk uitstekend van Tarantino dat hij er een praatfilm van gemaakt heeft waarbij er een enorme spanning in de gesprekken zit tov het origineel waar er vooral actie is.
Het probleem zit 'm er vooral in - en daar trok ik de link vooral naar met het origineel - dat je bij het origineel weldegelijk een band kweekt met de personages. Als je dan ziet wie sterft, dan vind je dat sneu. Nu kon het me eigenlijk 0.0% schelen of er iemand doodging, want had er helemaal geen band mee, dus het schokeffect was nihil. Dat vond ik vooral jammer, want kijkende naar zijn andere films is dat net het sterke punt dat je in shock bent als er een belangrijk iemand sterft. Het zijn gewoon gebeurtenissen aan elkaar geplakt zonder dat je bij jezelf denkt: die inglorious basterds, gvdm, ik hoop toch echt dat hun plannetje lukt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 09 Jun 2010 12:35 Onderwerp:
| |

|
Stephen Hawking, Time Travel (Discovery Channel)
Enorm interessant, mede doordat tijdreizen echt wél mogelijk is! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 09 Jun 2010 14:01 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Aliens vs. Predator. Lekkere actie, meer moet niet. Ik heb nu alle Alien films gezien, nu enkel nog de Predator serie. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Valentino Aledda |
Geplaatst: 09 Jun 2010 14:02 Onderwerp:
| |

|
Predator 1  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 09 Jun 2010 15:23 Onderwerp:
| |

|
Arnold Schwarzenegger GET TO DA CHOPPA!
Predator 1 is leuk en deel 2 ook. Ben zeer benieuwd hoe de nieuwe film Predators het gaat doen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 09 Jun 2010 15:52 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| De DVDs zijn alleen nogal zeldzaam. Ik wil ze nu bestellen via FRS.be, maar gek genoeg moet je online betalen als je wil afhalen in de winkel... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 09 Jun 2010 16:02 Onderwerp:
| |

|
| Dus als ik het goed begrijp horen Alien, Alien 2, Aliens, Predator, Predator 2, Predators, Alien vs Predator en Alien vs Predator Requim allemaal bij elkaar? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 09 Jun 2010 16:05 Onderwerp:
| |

|
Solomon Kane
Slecht script, veel te cliché, slechte en hier en daar iets betere effecten, een echte lowbudget film dus. Wat over het algemeen niet erg hoeft te zijn.. tenzij het duidelijk merkbaar is zoals bij deze film. Sommige actie scenes zijn wel leuk, maar meer is het niet.
5/10
She's Out of My League
Een leuke komedie die een soort 'The Hangover' probeert te zijn. Wat niet verkeerd uitpakt. De film haalt niet het niveau van de film die ik net noemde, maar als je de volgende humor leuk vind moet je zeker kijken:
Kirk: Stainer, I know you don't like her very much.
Stainer: Nooo, no. I hate her. In fact, the day you broke up with her I marked that down on my calendar as a day of rejoicement. I'm going to celebrate it with a cake with her face on it, but instead of eating it, we smash it.
7/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 09 Jun 2010 16:07 Onderwerp:
| |

|
| Trueskill schreef: | | Dus als ik het goed begrijp horen Alien, Alien 2, Aliens, Predator, Predator 2, Predators, Alien vs Predator en Alien vs Predator Requim allemaal bij elkaar? |
nee, De Alien en Predator serie staan los van elkaar. Daarnaast hangen de films Alien vs Predator daar een beetje aan die beide universums bij elkaar proberen te brengen.
Zie het als Resident Evil en Dead Space... waarna iemand besluit een coop game uit te brengen met Isaac en Leon die Raccoon city alien en zombie vrij maken  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 09 Jun 2010 16:59 Onderwerp:
| |

|
Dankzij de succes van Aliens vs Predators zitten ze nu wel een beetje in de zelfde universum. Niet dat het verkeerd is. Ze passen perfect bij elkaar.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 09 Jun 2010 17:49 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Het is zoals Batman en Superman. Ze leven in hetzelfde universum, maar het grootste deel van de tijd merk je dat niet. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 10 Jun 2010 15:24 Onderwerp:
| |

|
Brüno - 4/10.
Borat was goed, maar met de Oostenrijkse homo slaat Cohen de plank mis. |
|
| Terug naar boven |