Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12 Volgende
|
GekooktEi |
Geplaatst: 20 Mei 2010 18:26 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Oh okee, ik dacht al.
Ik vind pre-release sales best kut altijd, dat embargo moet gewoon op 0:00 uur staan... Het is dat ik hem verdomde cheap heb gekocht, maar verder wordt je best genaaid als pre-orderaar, of het moet al bij de Game Mania zijn of zo. |
|
Terug naar boven |
|
|
HarmonicaNL |
Geplaatst: 20 Mei 2010 19:03 Onderwerp:
| |

|
de mijne komt morgen binnen
kevin speelt al >< |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 20 Mei 2010 19:48 Onderwerp:
| |

|
Ik ook als ik de motivatie op kan brengen om nu nog ff snel te fietsen  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 20 Mei 2010 20:38 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Mr. Awesome schreef: | Bonnie McFarlane is best wel een lekker hapje.
Zou John er iets mee krijgen, denken jullie?  |
John Marston gaat terug naar zijn oude leven om zijn vrouw en kind(eren?) niet in gevaar te brengen. Het hele spel speel je dus eigenlijk om het leven van je vrouw en kind(eren). Ik zou het niet echt geloofwaardig vinden als Marston onderweg vreemdgaat. Of het moet natuurlijk al heel goed in het plot verwerkt zitten en heel goed onderbouwd zijn met redenen.
Laat ik het zo zeggen - ik ben blij dat R* ervoor heeft gekozen om dit maal geen hoeren-functie in het spel te stoppen, en Marston vind ik ook niet het type dat verliefd zou worden op iemand onderweg, dus ik ben blij dat ze het zo hebben gefixed. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 20 Mei 2010 21:07 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Mr. Awesome schreef: | Bonnie McFarlane is best wel een lekker hapje.
Zou John er iets mee krijgen, denken jullie?  |
John Marston gaat terug naar zijn oude leven om zijn vrouw en kind(eren?) niet in gevaar te brengen. Het hele spel speel je dus eigenlijk om het leven van je vrouw en kind(eren). Ik zou het niet echt geloofwaardig vinden als Marston onderweg vreemdgaat. Of het moet natuurlijk al heel goed in het plot verwerkt zitten en heel goed onderbouwd zijn met redenen.
Laat ik het zo zeggen - ik ben blij dat R* ervoor heeft gekozen om dit maal geen hoeren-functie in het spel te stoppen, en Marston vind ik ook niet het type dat verliefd zou worden op iemand onderweg, dus ik ben blij dat ze het zo hebben gefixed. |
Ik ben niet echt bekend met het verhaal achter de game, want ik ben net begonnen en heb de hype niet meegevolgd, dus sorry voor de domme vraag  |
|
Terug naar boven |
|
|
GeneralSecura |
Geplaatst: 20 Mei 2010 21:37 Onderwerp:
| |

|
Dit spel lijkt me best wel tof, misschien ga ik 'm in de zomervakantie een keer halen als ik wat geld over heb, want ik moet ook nog Super Mario Galaxy 2 en Metroid: Other M kopen. |
|
Terug naar boven |
|
|
darknancy |
Geplaatst: 21 Mei 2010 10:58 Onderwerp:
| |

|
nope ik zou het niet weten |
|
Terug naar boven |
|
|
HarmonicaNL |
Geplaatst: 21 Mei 2010 11:27 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 21 Mei 2010 12:08 Onderwerp:
| |

|
voeg mij maar toe  |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 21 Mei 2010 17:31 Onderwerp:
| |

|
Klopt het dat de GFX beter zijn op de PS3 als je de game handmatig op 720P zet? |
|
Terug naar boven |
|
|
Fuuton |
Geplaatst: 21 Mei 2010 19:39 Onderwerp:
| |

|
Juist gekocht op PS3 de GRX konden me niet schelen want een van mijn beste vrienden ging hem ook halen op PS3. fuuton1 op psn. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 21 Mei 2010 20:34 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Mafusto schreef: | Klopt het dat de GFX beter zijn op de PS3 als je de game handmatig op 720P zet? |
Hoe zou je dat willen doen? Ik heb trouwens wel als ik op de afstandsbediening van mijn tv op Info druk "720p 60Hz" staan hoor... Geen 5xx . Weet niet hoe dat dan komt, want dat verandert normaal wel mee. Als ik bijvoorbeeld in het hoofdmenu zit van de PS3 zegt hij 1080p, en same met bijv GT5P...
Dus RDR is wel gewoon geüpscaled naar 720p? |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 21 Mei 2010 20:47 Onderwerp:
| |

|
De game loopt op mijn TV gewoon in 1280x720.
Ziet er goed uit! 360-versie loopt in dezelfde resolutie, zou ik die spelen... |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 21 Mei 2010 20:50 Onderwerp:
| |

|
Natuurlijk wordt het beeld naar 720p geupscaled, je kan kiezen of je dit door je TV of je PlayStation 3 laat doen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 21 Mei 2010 20:55 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Natuurlijk wordt het beeld naar 720p geupscaled, je kan kiezen of je dit door je TV of je PlayStation 3 laat doen.  | Bij mij gebeurt dit via de TV zelf, geloof ik. Ik moet eerlijk zeggen dat ik helemaal niet mag klagen over de grafische pracht van de game.
Je zou je eens moeten indenken... PS3-games in een 320x240-resolutie 
Laatst aangepast door Asianator op 21 Mei 2010 20:56; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 21 Mei 2010 20:56 Onderwerp:
| |

|
Op internet staat dat de GFX van de game beter worden als je in de instellingen 1080P 1080I en 480P uit vinkt. Daarom vroeg ik me af of iemand hier het al geprobeerd had. |
|
Terug naar boven |
|
|
dennis3000 |
Geplaatst: 21 Mei 2010 23:14 Onderwerp:
| |

|
zet mij maar in de lijst dennis3000 gewoon ga hem wss wel pas na examens halen. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 21 Mei 2010 23:18 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Mafusto schreef: | Op internet staat dat de GFX van de game beter worden als je in de instellingen 1080P 1080I en 480P uit vinkt. Daarom vroeg ik me af of iemand hier het al geprobeerd had. |
Oh? En waar dan nou - PS3, in-game of tv?
Citaat: | zet mij maar in de lijst dennis3000 gewoon ga hem wss wel pas na examens halen. |
Je komt erin zodra je hem hebt, post hier dan maar weer. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 22 Mei 2010 00:33 Onderwerp:
| |

|
We moeten gauw een keer multiplayer doen. Misschien wel een toernooitje ofzo. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 22 Mei 2010 12:52 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Mafusto schreef: | Op internet staat dat de GFX van de game beter worden als je in de instellingen 1080P 1080I en 480P uit vinkt. Daarom vroeg ik me af of iemand hier het al geprobeerd had. |
Oh? En waar dan nou - PS3, in-game of tv?
|
Gewoon in het PS3 menu.
Het spel zou de resulutie te laag zetten als de game het automatisch omzet.
Zou het niet handiger zijn om achter iedereen die in het lijstje staat ,er neer te zetten of die het spel al heeft? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joraaaan |
Geplaatst: 22 Mei 2010 13:09 Onderwerp:
| |

|
Dat zou best handig zijn ja, ik heb het spel nu ook  |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 22 Mei 2010 13:09 Onderwerp:
| |

|
Joraaaan schreef: | Dat zou best handig zijn ja, ik heb het spel nu ook  |
ditto |
|
Terug naar boven |
|
|
Brastin |
Geplaatst: 22 Mei 2010 13:39 Onderwerp:
| |

|
ik ook ben alleen te lui om elke keer van boven naar beneden te lopen om te kijken wie ik moet invite elke keer xD
Dus als mensen mij ff invite graaag  |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 22 Mei 2010 16:20 Onderwerp:
| |

|
Ik kom mij hier melden omdat mijn lievige paardje kapotgeklauwd is door een cougar en nu moet ik em begraven maar ik heb daar geen zin in dus jullie moeten em begraven.
Als wederdienst houd ik mij beschikbaar als posselid, maar alleen op het 'juiste' pad, ik ben immers geen boef maar een man van de wet.
Mijn kwaliteiten zijn: snipen na tactische manouvres (lees: flanken, bergklimmen, heuvelklimmen, molhoopklimmen), alles wat groter is dan een kat met de lasso bestoken.. En in flassige bosjes kruipen (lees: stealthen)
Mijn zwaktes zijn: Ik gebruik geen autoaim, en ik heb de nare eigenschap om minigames te verliezen en daarna als afreageren stinkdiertjes en konijnen rond te schoppen.. al zou ik dat ook doen als ik een minigame zou winnen.
Mijn psn is: Calamaistr, maar voeg me niet 'zomaar' toe..
stuur op zn minst een berichtje bij waarom je mij toevoegd en dus niet als reden 'ik wil vriendu' of 'gewoon online spelu' want dan negeer ik het.
Je moet iets toevoegen aan mijn online ervaring. |
|
Terug naar boven |
|
|
Brastin |
Geplaatst: 22 Mei 2010 16:56 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | Ik kom mij hier melden omdat mijn lievige paardje kapotgeklauwd is door een cougar en nu moet ik em begraven maar ik heb daar geen zin in dus jullie moeten em begraven.
Als wederdienst houd ik mij beschikbaar als posselid, maar alleen op het 'juiste' pad, ik ben immers geen boef maar een man van de wet.
Mijn kwaliteiten zijn: snipen na tactische manouvres (lees: flanken, bergklimmen, heuvelklimmen, molhoopklimmen), alles wat groter is dan een kat met de lasso bestoken.. En in flassige bosjes kruipen (lees: stealthen)
Mijn zwaktes zijn: Ik gebruik geen autoaim, en ik heb de nare eigenschap om minigames te verliezen en daarna als afreageren stinkdiertjes en konijnen rond te schoppen.. al zou ik dat ook doen als ik een minigame zou winnen.
Mijn psn is: Calamaistr, maar voeg me niet 'zomaar' toe..
stuur op zn minst een berichtje bij waarom je mij toevoegd en dus niet als reden 'ik wil vriendu' of 'gewoon online spelu' want dan negeer ik het.
Je moet iets toevoegen aan mijn online ervaring. |
Lol D ik mag hopen dat dit een grapje is? |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12 Volgende |