Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25, 26, 27  Volgende  
Asianator BerichtGeplaatst: 30 Mei 2010 20:15    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
Wil wel de Final Fantasy XIII Chinese controller version aanshaffen.
Pas goed bij mijn Lightning PS3, stom dat Japanners dat niet bij de PS3 Lightning Edition hebben gedaan.
Maar kost wel bijna 110 euro en dat vindt ik een beetje prijzig.

Een nieuwe controller heb ik niet nodig. Dus ik hou 't gewoon bij de game.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Goof BerichtGeplaatst: 03 Jun 2010 23:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kan het FFXIII topic niet vinden (het kan aan mij liggen), dus dan leg ik mijn probleempje hier wel voor.
Ik zit in Chapter tien en ik moet tegen Cid Raines (veruit de sterkste baas tot nu toe) vechten, en ik krijg hem met geen mogelijkheid kapot. Zelfs als ik het grootste deel van het gevecht met twee medics vecht, red ik het op een gegeven moment gewoon niet. Kan iemand mij helpen? Ik raak namelijk een beetje wanhopig. Ik heb alles al geprobeerd.
Waarschijnlijk zijn mijn characters ook een beetje te zwak, mede doordat ik pas sinds kort erachter ben gekomen hoe je het upgraden moet aanpakken. Maar ik kan op dit moment niet echt goed trainen, of zo.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 04 Jun 2010 06:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Goof schreef:
Ik kan het FFXIII topic niet vinden (het kan aan mij liggen), dus dan leg ik mijn probleempje hier wel voor.
Ik zit in Chapter tien en ik moet tegen Cid Raines (veruit de sterkste baas tot nu toe) vechten, en ik krijg hem met geen mogelijkheid kapot. Zelfs als ik het grootste deel van het gevecht met twee medics vecht, red ik het op een gegeven moment gewoon niet. Kan iemand mij helpen? Ik raak namelijk een beetje wanhopig. Ik heb alles al geprobeerd.
Waarschijnlijk zijn mijn characters ook een beetje te zwak, mede doordat ik pas sinds kort erachter ben gekomen hoe je het upgraden moet aanpakken. Maar ik kan op dit moment niet echt goed trainen, of zo.

Upgraden van wapens is niet echt nodig heb ik ook niet gedaan.

Medic's zijn een must van 2 karakters die er sterk mee zijn(Vanille en Lightning) ik raad je ook aan om de Docter's Code Accessoire te equipen op de leader.
Gewoon blijven aanvallen jezelf Potions gebruiken(zijn sterker dan Healer's als je de Docter's code hebt. Na het eerste helft wordt hij gemener en valt hij veel sneller aan.

En het kan ook zijn dat je te zwak bent heb de Japanse versie 2 keer overgedaan en de EU versie 4 keer.
succes ermee
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 04 Jun 2010 06:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
dantekloon schreef:
Wil wel de Final Fantasy XIII Chinese controller version aanshaffen.
Pas goed bij mijn Lightning PS3, stom dat Japanners dat niet bij de PS3 Lightning Edition hebben gedaan.
Maar kost wel bijna 110 euro en dat vindt ik een beetje prijzig.

Een nieuwe controller heb ik niet nodig. Dus ik hou 't gewoon bij de game.

Mr. Awesome hier in de lelijke gameshop Almelo
ligt de Chinese(Engelse versie)wat jij bedoelt in de winkel.
Kost 40 euro.
Die eikels importeren alleen als een game uit komt in Asia als de game in het engels te spelen is.

Mischien dat ik hem ook koop heb hem dan in het Engelse en Japans bij elkaar in.
Terug naar boven
Goof BerichtGeplaatst: 04 Jun 2010 14:08    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
Goof schreef:

Upgraden van wapens is niet echt nodig heb ik ook niet gedaan.

Medic's zijn een must van 2 karakters die er sterk mee zijn(Vanille en Lightning) ik raad je ook aan om de Docter's Code Accessoire te equipen op de leader.
Gewoon blijven aanvallen jezelf Potions gebruiken(zijn sterker dan Healer's als je de Docter's code hebt. Na het eerste helft wordt hij gemener en valt hij veel sneller aan.

En het kan ook zijn dat je te zwak bent heb de Japanse versie 2 keer overgedaan en de EU versie 4 keer.
succes ermee

Ja bedankt, het is eindelijk gelukt! Al heb ik er bijna een kwartier over gedaan. Je moet vooral veel saboteurs gebruiken in de tweede helft om zijn haste en shell, protect etc. weg te werken. Als je dat doet wordt het wel iets makkelijker. Ik had alle vrouwen in de party, en vanille en lightning waren een groot deel van het gevecht medics.
Maar het was een erg pittig gevecht, hoor! Ik had het vaker dan vijf keer over moeten doen, en één keer legde ik het loodje , terwijl hij nog maar zo'n 5,000 hp over had. Best frustrerend. Ook echt irritant dat het meteen game over is als de party leader verslagen is.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 04 Jun 2010 14:40    Onderwerp: Reageren met citaat

lol ik heb cid raines in 1x verslagen, ik snap niet wat mensen moeilijk aan em vinden. Had er totaal geen moeite mee. :')

Odin was wel fucking moeilijk en daar hadden andere mensen weer blijkbaar geen moeite mee.

Terug naar boven
Goof BerichtGeplaatst: 04 Jun 2010 19:07    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:
lol ik heb cid raines in 1x verslagen, ik snap niet wat mensen moeilijk aan em vinden. Had er totaal geen moeite mee. :')

Odin was wel fucking moeilijk en daar hadden andere mensen weer blijkbaar geen moeite mee.

Ik vond Odin een stuk makkelijker, alleen op het begin was hij lastig, maar als je dat doorkomt is het een piece of cake.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 04 Jun 2010 19:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik had alleen moeite met de Eindbaas van Chapter 9(Japanse versie)
De Eidolon van Vanille in Chapter 11(Japanse versie)
De eindbaas van FFXIII(Japanse versie)
Dat robot waar iemand in zit Chapter 12 als je de 2de keer tegen vecht(Europese versie)

Dat waren mijn moeilijkste boss battles in FFXIII.
De eindbaas is net zo gemeen als die van FFVIII
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 05 Jun 2010 13:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb zin om een ouderwetste FF game op mn PS3 te spelen alleen kan ik niet kiezen tussen final fanatasy VII,VIII en IX.
Dus welke zal ik gaan spelen?
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 05 Jun 2010 13:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafusto schreef:
Ik heb zin om een ouderwetste FF game op mn PS3 te spelen alleen kan ik niet kiezen tussen final fanatasy VII,VIII en IX.

Final Fantasy IX

Echter raad ik het je aan om hem om een PSP te spelen want het spel ziet er echt niet uit op mijn HDTV.
Terug naar boven
Goof BerichtGeplaatst: 05 Jun 2010 13:25    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Mafusto schreef:

Final Fantasy IX

Echter raad ik het je aan om hem om een PSP te spelen want het spel ziet er echt niet uit op mijn HDTV.

Maar niet iedereen heeft een HD-tv.

Trouwens, ik zit nu in FFXIII in die Steppe (chapter 11), maar kan ik daar later in het spel terugkeren?
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 05 Jun 2010 14:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Alle stukken wat je in Chapter 11 en 12 hebt doorgelopen kun je weer terug keren.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 05 Jun 2010 15:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Goof schreef:
ninodude schreef:
Mafusto schreef:

Final Fantasy IX

Maar niet iedereen heeft een HD-tv.

Trouwens, ik zit nu in FFXIII in die Steppe (chapter 11), maar kan ik daar later in het spel terugkeren?

Aber ichhabe ein HDtv

En ik heb een PSP
Misschien wordt het dan toch op de psp maar dan moet ik eerst een PSN kaart kopen...
Terug naar boven
Goof BerichtGeplaatst: 05 Jun 2010 15:57    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
Alle stukken wat je in Chapter 11 en 12 hebt doorgelopen kun je weer terug keren.

Ik ben nu de D-missions aan het doen, maar ik ga zelfs bijna constant dood...
Ben ik nou zo slecht of kan ik beter nog niet daaraan beginnen?
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 05 Jun 2010 16:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat bedoel je met D-missions bedoelde je niet Cie'th Stone Missions.
Als je dat bedoelt kun je er beter mee wachten nadat je eerste 3 standard roles in level 5 zitten met alle 6 de personages.

En daarvoor moet je eerst de game voor uit spelen om de level 5 role te kunnen krijgen.
En om de eindbaas makkelijk te halen moet je ff alle 3 de standard roles tot level 4 maken.

Zo blijf je altijd trainen tot alle 6 de roles van alle 6 de personages in level 5 zitten.
Terug naar boven
Goof BerichtGeplaatst: 05 Jun 2010 20:28    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
Als je dat bedoelt kun je er beter mee wachten nadat je eerste 3 standard roles in level 5 zitten met alle 6 de personages.

En daarvoor moet je eerst de game voor uit spelen om de level 5 role te kunnen krijgen.
En om de eindbaas makkelijk te halen moet je ff alle 3 de standard roles tot level 4 maken.

Zo blijf je altijd trainen tot alle 6 de roles van alle 6 de personages in level 5 zitten.

Ja, sorry. Ik bedoelde inderdaad de Cie'th Stone missions, en dan alleen nog rank D (die nu wel allemaal zijn gelukt). En bedankt voor de tips. Ken jij nog een plek waar je makkelijk aan veel cp/ gil kan komen?
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 05 Jun 2010 20:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Zojuist heb ik de Chinese versie van Final Fantasy XIII besteld bij Yes-Asia. Eindelijk heb ik op 1 juli 2010, na lang wachten, een versie van de game waarin Engelse menu's en ondertitels verwerkt zitten, gekoppeld aan een Japanse voicetrack! Awesome!
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 05 Jun 2010 20:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Nvm,

Laatst aangepast door Mafusto op 05 Jun 2010 20:46; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 05 Jun 2010 20:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Mr. Awesome schreef:
Zojuist heb ik de Chinese versie van Final Fantasy XIII besteld bij Yes-Asia. Eindelijk heb ik op 1 juli 2010, na lang wachten, een versie van de game waarin Engelse menu's en ondertitels verwerkt zitten, gekoppeld aan een Japanse voicetrack! Awesome!

Dus je hebt dan straks 3 verschillende versies van 1 game? Beetje geldverspilling imo.

Inderdaad. Ik heb de Japanse versie, de Europese versie en nu dus ook de Chinese versie. Maar als iemand de Japanse of Europese wil overnemen voor een mooie prijs, zou dat kunnen, denk ik

P.S.:
Click!
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 05 Jun 2010 21:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoezo geld verspilling ik heb ook de Japanse de Europese PS3 versie en nu ook de XBox 360 versie Europees.

Heb hem 4 keer de Japanse versie heb ik dubbel.
De ene heb ik geimporteert op 17 December 2009 en later kon ik de
Japanse FFXIII PS3 overnemen en daar zat ook de game bij.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 05 Jun 2010 21:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Goof schreef:
dantekloon schreef:

Ja, sorry. Ik bedoelde inderdaad de Cie'th Stone missions, en dan alleen nog rank D (die nu wel allemaal zijn gelukt). En bedankt voor de tips. Ken jij nog een plek waar je makkelijk aan veel cp/ gil kan komen?

IK ken niet echt een goede plek waar je veel CP krijgt.
Train zelf altijd bij die grot waar je doorheen loopt nadat je de open grote vlakte bent doorgelopen tot de gevecht met de summon van Vanile en dan telkens heen en weer lopen als je alle vijanden verslaat levert het je ongeveer 65,000CP op binnen een 15 minuten.

Je CP wordt verdubbelt als je de Accessoire hebt die je van Cie'th Mission 55 krijgt(hij is enorm moeilijk).
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 22 Jun 2010 21:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Final Fantasy XII:
Weet iemand misschien welke items/accessoires je precies nodig hebt om je maximale HP te overstijgen? Zoals in deze namelijk te zien is, is het mogelijk om een HP van 9999 te hebben, terwijl je bijvoorbeeld maar 6000 aankunt. Ik ben nog steeds bezig met deze game, en zou graag het maximale eruit willen halen. Alle hulp is dus welkom!

Final Fantasy XIII:
Zijn er mensen die deze methode hebben gebruikt om zijn/haar party te levelen in Final Fantasy XIII? En zoja, bleek deze dan effectief? Het ziet er namelijk wel erg handig uit...
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 22 Jun 2010 22:06    Onderwerp: Reageren met citaat

FFXII Speel ik bijna nooit heb 2 keer uitgespeelt en hielt er mee op en geen zin meer in FFXII

FFXIII wat je ermee bedoelt snap ik niet.
Bedoel je het zelfde methode als bij FFXII.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 22 Jun 2010 22:08    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
FFXII Speel ik bijna nooit heb 2 keer uitgespeelt en hielt er mee op en geen zin meer in FFXII

FFXIII wat je ermee bedoelt snap ik niet.
Bedoel je het zelfde methode als bij FFXII.

In de tekst van FFXIII is het woord 'deze' een link naar een YouTube-filmpje. Klik het.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 22 Jun 2010 22:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Weet niet wat hij van plan was maar volgens mij wilt hij alleen die item hebben die je goed verkoopt maar veel CP krijg je absoluut niet.

Doe het wel op mijn manier.
Ze hadden wel iets mogen verzinnen om makkelijker geld te krijgen in de game je krijgt echter alleen geld als je spul verkoopt en de goed betaalde items krijg je heel moeilijk dus bijna onmogelijk om alle wapen en acc. te upgraden.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 24 van 27

Ga naar: