Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 22, 23, 24  Volgende  
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 18:40    Onderwerp: Reageren met citaat

the_dan schreef:
dus eigenlijk is alleen de xbox versie de enige met goeie framerates (pc was een drama)

..
weer over RDR
een 9.5 is een mooi cijfer

Ondertussen draait de PC versie ook wel ongelooflijk goed hoor, na al die patches.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 18:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Serieus, ik heb GTA IV meerdere malen doorgespeeld op de PlayStation 3 en ik heb het nooit onspeelbaar gevonden. Stelletje aanstellers, af en toe wel eens een dropje als het wat te druk werd, maar nooit onspeelbaar

In ieder geval, op 1 juni zal ik gaan genieten van Red Dead Redemption, hopelijk is het eindelijk weer eens een game waarin ik mezelf tot in diepe kan gaan verliezen. Dat heb ik wel gemist de laatste tijd... (Daarom wilde ik Heavy Rain halen, maar ik wacht nog even tot die budget gaat )
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 18:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Stefan van B schreef:
Serieus, ik heb GTA IV meerdere malen doorgespeeld op de PlayStation 3 en ik heb het nooit onspeelbaar gevonden. Stelletje aanstellers, af en toe wel eens een dropje als het wat te druk werd, maar nooit onspeelbaar

In ieder geval, op 1 juni zal ik gaan genieten van Red Dead Redemption, hopelijk is het eindelijk weer eens een game waarin ik mezelf tot in diepe kan gaan verliezen. Dat heb ik wel gemist de laatste tijd... (Daarom wilde ik Heavy Rain halen, maar ik wacht nog even tot die budget gaat )

Klik eens op 'dropje'.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 19:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Dezelfde engine wordt gebruikt als GTAIV dus verwacht dezelfde verschillen tussen 360 en PS3 versie. De 360 versie loopt iig op native 720p. De PS3 versie moet het doen met 644p. De schaduwdithering in de 360 versie is echter gefixt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lajakovic BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 19:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Stefan van B schreef:

Helemaal mee eens. Heb me echt nooit gestoord aan de framedrops. Als het spel goed genoeg is dan hoef je niet eens op de framerate te letten.
Terug naar boven
Joraaaan BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 19:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja, ik las dat in de nacht de ps3 mooier is, en overdag wint de xbox360 weer, maar de verschillen daartussen zijn toch wel erg klein.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 19:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Stefan van B schreef:

Een kinderhand is gauw gevuld...
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 19:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

jerfo schreef:
hmm las net een challenge op de r* site voor een achi/ trophie, voor het killen van een r* developer online, dat kan tot 1 juni, daarna zal je iemand die de achi/ trophie al heeft moeten killen

so, let the hunt begin XD

Als het goed is spelen de Rockstars buiten die maand ook nog wel eens online. En de kans dat je zo iemand tegenkomt met die Trophy is best groot schat ik Ik vind het wel grappig bedacht, maar het is een beetje onzinnig want het zegt niets over skill, behalve dat je een kill hebt gemaakt

Maar ik hoef al die bullshit over versieverschillen helemaal niet te horen. Ik had eigenlijk gewoon gewild dat die link hier nooit was gepost, want je merkt het echt niet als je het niet weet.
Terug naar boven
Joraaaan BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 19:09    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
jerfo schreef:
hmm las net een challenge op de r* site voor een achi/ trophie, voor het killen van een r* developer online, dat kan tot 1 juni, daarna zal je iemand die de achi/ trophie al heeft moeten killen

so, let the hunt begin XD

Als het goed is spelen de Rockstars buiten die maand ook nog wel eens online. En de kans dat je zo iemand tegenkomt met die Trophy is best groot schat ik Ik vind het wel grappig bedacht, maar het is een beetje onzinnig want het zegt niets over skill, behalve dat je een kill hebt gemaakt

Maar ik hoef al die bullshit over versieverschillen helemaal niet te horen. Ik had eigenlijk gewoon gewild dat die link hier nooit was gepost, want je merkt het echt niet als je het niet weet.

En daar heb je helemaal gelijk in
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 19:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Robert schreef:
Stefan van B schreef:

Gezien mijn handen niet zo groot zijn: inderdaad. Maar serieus, dat zijn echt de dingen waar ik me het laatst druk over maak. Ik wil gewoon genieten zonder me ergens anders over te bekommeren. Daarmee zou je speelplezier spontaan verdwijnen en aangezien ik gewoon wil genieten doe ik dat ook

Behalve in Baja: Edge of Control multiplayer, dat loopt gewoon zo kak, niet normaal.

@ Remy: Wat is in vredesnaam het praktisch nut van die link
Terug naar boven
Lajakovic BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 19:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
Stefan van B schreef:

Een kinderachtige opmerking is zo gemaakt. Trolletje
Terug naar boven
PsYkOfOoL BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 19:10    Onderwerp: Reageren met citaat

mwah toch zal de xbox iets beter zijn is altjd zo.

maar als je ziet naar MW2 is de ps3 versie echt verot.

als ik kijk na GTA 4 en XBOX 360 zal heus verschil zijn maar ik zag 't nooit en heb beide versies, geloof mij koop hem op welke console je wilt en 't verschil s niet zo groot.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 19:11    Onderwerp: Reageren met citaat

PsYkOfOoL schreef:

als ik kijk na GTA 4 en XBOX 360 zal heus verschil zijn maar ik zag 't nooit en heb beide versies, geloof mij koop hem op welke console je wilt en 't verschil s niet zo groot.

PS3-versie van Call of Duty: Modern Warfare 2 verrot? Waar baseer je dat op?
Terug naar boven
Joraaaan BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 19:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Hey we gaan het hier niet over mw2 hebben! Stick to red dead redemption
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 19:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Het spel is sowieso verrot. =D

(@Psykofool. RDR is hot)

Laatst aangepast door Paintskillz op 18 Mei 2010 19:13; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Lajakovic BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 19:13    Onderwerp: Reageren met citaat

PsYkOfOoL schreef:

De xbox is beter, de PS3 is verrot, maar het verschil heb je nooit echt gezien? Verklaar je nader graag.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 19:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Trueskill schreef:
Het spel is sowieso verrot. =D

QfT!!!!!!

Anyway watever dat de Ps3 versie van GTA4 framedrops had.
Heeft TLaD of tBoGT hier last van? Als ze dat niet hebben heeft Red dead dit ook niet .
Terug naar boven
PsYkOfOoL BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 19:16    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.gametrailers.com/video/pc-ps3-360-comparison-modern-warfare/58992

als je 't verschil niet ziet dan ben je echt blind.

ik heb mw2 op ps3 360 en pc.

en pc is het mooist maar de hacks ow ow ow

de xbox daarna.
Terug naar boven
Joraaaan BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 19:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Koop je 1 spel echt voor 3 verschillende consoles ?
Terug naar boven
PsYkOfOoL BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 19:18    Onderwerp: Reageren met citaat

haha creepy he :p

pc heb ik gehad

mw2 had ik op day 1 voor ps3. toen kreeg ik een xbox paar maanden later.

dus mw2 voor 360 gekocht
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 19:19    Onderwerp: Reageren met citaat

PsYkOfOoL schreef:
http://www.gametrailers.com/video/pc-ps3-360-comparison-modern-warfare/58992

als je 't verschil niet ziet dan ben je echt blind.

ik heb mw2 op ps3 360 en pc.

en pc is het mooist maar de hacks ow ow ow

de xbox daarna.

Je weet dat GT niet meer te vertrouwe is naar het Wolverine debacle
Terug naar boven
Joraaaan BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 19:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Het Wolverine debacle? :x
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 19:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Gametrailers' PS3/360 comparisations zijn belachelijk. Óf je ziet het verschil niet en iedereen trollt op de details, óf er is een shitload aan verschil omdat het bewerkt is.

PsYkOfOoL, jij bent echt gek, dat je dat spel drie keer hebt.

Het domste van die comparisation video's is trouwens nog wel dat het helemaal geen goede kwaliteit is; het is HD-resolutie maar wel upscaled vanaf 800 x 600 ofzo lol.

Laatst aangepast door GekooktEi op 18 Mei 2010 19:25; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
PsYkOfOoL BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 19:22    Onderwerp: Reageren met citaat

ja weet ik maar de games worden gepoort he.

en ps3 was me favoriete console uncharted 2 god of war 3 super games. maar ik heb beide consoles en ja boeit me niet wat mensen vinden kijk naar ghostbusters sony hielp ghostbusters uitgever met geld problemen en de game was heel erg lelijk op de ps3. kep die ook beide gehad. de xbox is altijd klein beetje beter maar 't verschil zie je niet bij de meeste games, ik gebruik sinds kort me ps3 veel meer dan me xbox heb mw2 voor xbox verkocht beetje klaar met dat spel . ik kan niet wachten op modnation racers en RDR die ik voor de ps3 heb besteld

die comparisons hebben niet altijd gelijk weet ik, maar ik heb de 360 versie gekocht omdat hij wel mooier eruit zien dan de ps3. dat is gewoon zo . en daar kan de fanboy carepolice komen janken maar ik heb 3 versies van 't spel en PC blijft de mooiste dan 360 dan ps3. reden waarom ik RDR niet koop voor 360 omdat me vrienden hem voor ps3 kopen en lekker posse spelen. maar de exclusive games van de PS3 zoals uncharted 2 god of war 3 killzone 2 waanzinnig.

Laatst aangepast door PsYkOfOoL op 18 Mei 2010 19:27; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 19:22    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.gamed.nl/view/58477

Ghostbusters is ook anders dan je nu probeert te schetsen
Sony heeft het uitgeven op zich genomen. No more, no less.
Sony had nix met de inhoud te maken.

Laatst aangepast door Mafusto op 18 Mei 2010 19:24; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 22, 23, 24  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 9 van 24

Ga naar: