Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 25, 26, 27  Volgende  
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 19:25    Onderwerp: Reageren met citaat

konnichiwa schreef:
Yeah stom van Square Enix..Stom dat men nu ook over 1 miljoen stuks van de Xbox 360 versie hebben verkocht en zo miljoenen $$$$ hebben ontvangen..

Wie begrijpt dit nu? Stel je voor dat elk bedrijf zo stom zou zijn!

Valt wel mee, Reclamecampagne, DVD kosten, productie kosten en andere dingen, veel miljoenen hebben ze nou ook weer niet verdiend met de 360 port.
Maar winst maakten ze zeker

En over Gears:
http://www.gamed.nl/view/73888
Een Spin off kan nog altijd.

En lol 4 Miljoen (PS3) Vs 1 Miljoen (360)
Dat is best een groot verschil.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 19:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Konnichiwa, Gears of War is echt wel van Epic Games. Maar idd, het zou economisch onverantwoord zijn van Square Enix om Versus XIII niét naar Xbox 360 te brengen.

Bovendien, volgens mij had de PlayStation 3 versie van Final Fantasy XIII niet te lijden onder de Xbox 360 port!
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 19:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb niet het gevoel dat SE veel geld heeft besteed aan de reclamecampagnes. Leken me eerder gesponserd door MS en Sony (aangezien je toch praktisch altijd alleen de Xbox 360 of PS3 logo zag na een campagne).

Dat van die rechten zie ik nu ook staan in de Gears of war boeken. Straf dat men zolang heeft zitten discussieren terwijl het al jaren gewoon in één van de boeken staat?
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 19:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Sowieso hoop ik dat Microsoft de rechten alsnog van Epic koopt, om van Gears of War hun tweede grote franchise te maken, naast Halo.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 19:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Final Fantasy Versus XIII word, of hij nu wel of niet exclusief blijft voor de PS3, volgens mij een erg sterke titel. Waarschijnlijk nog sterker dan Final Fantasy XIII. Ik wacht daarom ook rustig af.
Terug naar boven
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 19:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Sowieso hoop ik dat Microsoft de rechten alsnog van Epic koopt, om van Gears of War hun tweede grote franchise te maken, naast Halo.

Ik hoop dat Sony met geld gaat smijten voor FFVSXII.
Dit kunnen ze niet verliezen, rot Sony met hun domme strategische zetten die niet eens strategisch zijn maar: Oh ze doen maar exclusives voor onze console maken of niet, wij houden het lekker bij onze sequels van games uit onze eigen studios.

Ik dacht dat exclusives verliezen verleden tijd was
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 20:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Third party exclusiviteit bestaat niet meer. Het is financieel gewoon onverantwoord om een game exclusief op PC, PlayStation 3 of Xbox 360 te ontwikkelen. Tenzij je natuurlijk een first of second party studio bent.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 20:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Sony kan geld betalen om een game exclusief te houden maar gaan daar nu echt vele mensen een PS3 voor kopen?

Sony kan dan beter geld besteden in een ander project of gewoon niet besteden.. Hun verlies loopt al behoorlijk op...
Terug naar boven
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 20:06    Onderwerp: Reageren met citaat

konnichiwa schreef:
Sony kan geld betalen om een game exclusief te houden maar gaan daar nu echt vele mensen een PS3 voor kopen?

Sony kan dan beter geld besteden in een ander project of gewoon niet besteden.. Hun verlies loopt al behoorlijk op...

Ze maken binnenkort toch al winst, en deze game zal inderdaad zorgen voor meer PS3's.
Als Splinter Cell dat kan met de xbox 360, dan kan FF VS XIII het ook met de PS3.

Christian Vuye schreef:
Third party exclusiviteit bestaat niet meer. Het is financieel gewoon onverantwoord om een game exclusief op PC, PlayStation 3 of Xbox 360 te ontwikkelen. Tenzij je natuurlijk een first of second party studio bent.

Ik zie het nog hoor, Gears, Mass Effect, Splinter Cell, het is er nog
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 20:19    Onderwerp: Reageren met citaat

deathtanz matisk schreef:
Ik zie het nog hoor, Gears, Mass Effect, Splinter Cell, het is er nog

Mass Effect & Splinter Cell komen allebei wel naar PlayStation 3, hoor. Gears of War is uitzonderlijk, omdat Microsoft Epic waarschijnlijk serieus geld betaald om de game exclusief aan de Xbox 360 te binden. Daarom hoop ik ook dat Microsoft gewoon een keertje de rechten van de franchise opkoopt.
Terug naar boven
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 20:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:

Sony toont alleen interesse in haar eigen exclusives, voor mij geen probleem aangezien Sony meer studios heeft dan MS+Ninty opgeteld en de exclusive games meestal must haves zijn, maar enkele 3rd party games zag ik toch liever als een ps3 exclusive zoals FFXIII, Tekken 6 bv...

Ze maken nu alleen maar sequels, ik zeg niet of die sequels slecht zijn of worden maar kom op, Sony's glorie jaren zijn voor mij allang voorbij met games als Jak bijvoorbeeld.
Ze besteden ook teveel aandacht aan hun bijna uitstervende handheld de PSP (in Japan niet, maar in de rest v/d wereld...)

on topic: Uh, ja...
Ik kijk uit naar FF VS XIII, en ik hoop gewoon dat dit de laatste FF-PS3 exclusive wordt, gewoon omdat 12 niet goed genoeg was.
Sorry voor mij off topic gedoe guys, btw.

@ Christian, zou je niet denken dat MS graag de Mass Effect en Splinter Cell deel/delen willen behouden op hun console?
Ze zijn heus niet gek

Laatst aangepast door deathtanz matisk op 18 Mei 2010 20:33; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 20:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Infamous, Uncharted, Motorstorm, Resistance.... allemaal nieuwe franchises?

Mass Effect is van EA, en Splinter Cell van Ubi. Die uitgevers willen geld verdienen door hun games op alle platformen aan te bieden!
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 20:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Kondig die game dan meteen multiplat aan, zit zeker al een goed anderhalf jaar naar die game uit te kijken en ik zal hem zeker ook kopen (mits hij goed is) maar als hij echt multiplat word blijft het toch wel een rotgevoel achterlaten.

Stel als Alan Wake (bijvoorbeeld) vorig jaar met kerst werd aangekondigd voor PS3 zouden mensen toch ook een naar gevoel krijgen?
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 20:33    Onderwerp: Reageren met citaat

deathtanz matisk schreef:
konnichiwa schreef:

Ze maken binnenkort toch al winst, en deze game zal inderdaad zorgen voor meer PS3's.
Als Splinter Cell dat kan met de xbox 360, dan kan FF VS XIII het ook met de PS3.

Die binnenkort horen we al jaren? Maar bon het zou kunnen dat men binnenkort winst maakt lijkt me wel zo maar met Sony weet je nooit.

En ja het zal wrs zorgen voor meer PS3's verkopen maar zoveel dat het het geld waard is om de exclusiviteit te kopen? Voor minder dan 20 miljoen $ zie ik SE het niet doen en daar moet Sony toch heel wat wat PS3's verkopen..

En dat terwijl er al zoveel mensen een PS3 kochten voor FFXIII.

Maar bon we zijn nu bezig over een game dat we wrs niet voor 2012 zien verschijnen in onze contreien.

Laatst aangepast door konnichiwa op 18 Mei 2010 20:38; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 20:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Alan Wake wordt uitgegeven door Microsoft, dus mits Remedy wordt overgenomen door een andere uitgever blijft die game exclusief op Xbox 360.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 20:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Alan Wake wordt uitgegeven door Microsoft, dus mits Remedy wordt overgenomen door een andere uitgever blijft die game exclusief op Xbox 360.

Dat bedoelde ik ook niet. -_-'' Waarom denk je dat ik bijvoorbeeld er nog express bij had gezet in dik gedrukte letters?
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 20:45    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Christian Vuye schreef:

Dat bedoelde ik ook niet. -_-'' Waarom denk je dat ik bijvoorbeeld er nog express bij had gezet in dik gedrukte letters?

Yeah, I know. Maar je mag nooit verrast zijn dat een onafhankelijke ontwikkelaar multiplatform gaat.
Terug naar boven
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 20:48    Onderwerp: Reageren met citaat

konnichiwa schreef:

Die binnenkort horen we al jaren? Maar bon het zou kunnen dat men binnenkort winst maakt lijkt me wel zo maar met Sony weet je nooit.

En ja het zal wrs zorgen voor meer PS3's verkopen maar zoveel dat het het geld waard is om de exclusiviteit te kopen? Voor minder dan 20 miljoen $ zie ik SE het niet doen en daar moet Sony toch heel wat wat PS3's verkopen..

En dat terwijl er al zoveel mensen een PS3 kochten voor X360.

Maar bon we zijn nu bezig over een game dat we wrs niet voor 2012 zien verschijnen in onze contreien.

Ik typte zojuist, "PS3 maakt winst"" op Google om te kijken of ik fout zat of niet (yeah, Google FTW)
En ze maken NU AL winst (sinds 14 mei denk ik) op de PS3.
En met hun games wordt er ook nog winst gemaakt.
Hun tijd komt nog wel dat ze wat geld in hun laatje krijgen waar MS nu al jaren van geniet.
Ze moeten idd veel PS3 verkopen voor FF, maar het verdient zich zelf wel terug na een lange tijd, want ik geloof dat deze game voor veel kopers zal zorgen omdat het een gehypte PS3 exclusive is, en je weet dat die het in het algemeen goed doen (Voor hun standaards)

@ Christian
Ok die nieuwe franchises zijn wel goed, maar niet meer dan dat.
De PS2 had veel betere games en een veel grotere diversiteit.
Serieus, ik heb liever Jak dan InFamous bijvoorbeeld.

Laatst aangepast door deathtanz matisk op 18 Mei 2010 20:55; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 20:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
ninodude schreef:
Christian Vuye schreef:

Yeah, I know. Maar je mag nooit verrast zijn dat een onafhankelijke ontwikkelaar multiplatform gaat.

De producer is een gigantische PS fanboy, ik had wel het gevoel dat deze exclusive zou blijven.

Ik denk wel dat Sony grotendeels op sequals gaat richten dit najaar.

Laatst aangepast door No'tje op 18 Mei 2010 20:56; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 20:55    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Christian Vuye schreef:
ninodude schreef:
Christian Vuye schreef:

De producer is een gigantische PS fanboy, ik had wel het gevoel dat deze exclusive zou blijven.

De producer heeft waarschijnlijk niet zoveel te zeggen in dit geval. Het financieel plaatje spreekt voor zich. Bovendien snap ik niet goed waarom dit slécht zou moeten zijn voor de game? De game komt toch nog steeds naar PlayStation 3?
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 21:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik was niet degene die zij dat het slecht voor de game zou zijn.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 21:04    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Ik was niet degene die zij dat het slecht voor de game zou zijn.

Oeps, my bad.
Terug naar boven
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 21:04    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Christian
Omdat de PS3 eronder zal lijden, niet om hardware maar om de Blu Ray, denk je echt dat square serieus 4-5 DVD's wil gebruiken voor 1 game?
Als MS dat wil betalen dan vind ik het best.
En er werd altijd verteld dat dit een PS3 exclusive zou worden.
Hou je dan aan je afspraak Square, we zijn gewoon voorgelogen haha
Nee, maar het is niet zo erg als ik het beschrijf, ik ben mijn vertrouwen in Square nu allang kwijt dat wel, maar dit word toch een hele goede game, dat weet ik zeker.
Terug naar boven
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 21:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Holy shit Gezer ik lees op dit moment het zelfde op een andere site haha.
Tetsuya gaat waarschijnlijk janken ofzo aangezien zijn pareltje niet PS3 only wordt
Maar als FF VS XIII ook naar de 360 komt, dan kan ik je verzekeren dat KH3 ook op de 360 zal uitkomen.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 21:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik had ergens gelezen als Square dit zou flikken dat hij weg zou gaan bij Square en zich bij Sony zou aansluiten.

Iemand die dit kan bevestigen?
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 25, 26, 27  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 22 van 27

Ga naar: