Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 58, 59, 60 ... 95, 96, 97 Volgende
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 26 Mei 2010 19:20 Onderwerp:
| |

|
Iemand die ervaring heeft met het proteïne/eiwitten dieet? Heb gehoord dat het de spiermassa bevordert, en vet verbrand. Ideaal voor mij, omdat ik aan Power Training doe. |
|
Terug naar boven |
|
|
Jonezy |
Geplaatst: 26 Mei 2010 19:27 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Iemand die ervaring heeft met het proteïne/eiwitten dieet? Heb gehoord dat het de spiermassa bevordert, en vet verbrand. Ideaal voor mij, omdat ik heel erg dik ben |
|
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 26 Mei 2010 19:28 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Iemand die ervaring heeft met het proteïne/eiwitten dieet? Heb gehoord dat het de spiermassa bevordert, en vet verbrand. Ideaal voor mij, omdat ik aan Power Training doe. |
Yup! Dieet niet echt gevolgd. Maar heb wel eiwitten staan hier voor als ik weer krachttraining ga doen. Meestal yoghurt met eiwitten (bananensmaak) 1.5 uur voordat je gaat beginnen. Je kan ook nog in de avond even kwark nemen met eiwitten. Zo blijft je verbrand-motor draaien en bouw je dus je vet af. Eiwitten helpen gewoon heel goed om je spieren vast te houden i.p.v. af te laten breken als je bijvoorbeeld honger heb (aangezien je lichaam eiwitten nodig heeft als het honger heeft draait je lichaam op een lager pitje en start ie met afbreken van je spieren). |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 26 Mei 2010 19:37 Onderwerp:
| |

|
Jonezy schreef: | Christian Vuye schreef: | Iemand die ervaring heeft met het proteïne/eiwitten dieet? Heb gehoord dat het de spiermassa bevordert, en vet verbrand. Ideaal voor mij, omdat ik heel erg dik ben |
|
Seriously? Op die foto zag je er althans niet zo uit.
@Nelus: Kan je me misschien een website geven waar het dieet duidelijk staat op day-to-day basis?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Jonezy |
Geplaatst: 26 Mei 2010 19:42 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Jonezy schreef: | Christian Vuye schreef: | Iemand die ervaring heeft met het proteïne/eiwitten dieet? Heb gehoord dat het de spiermassa bevordert, en vet verbrand. Ideaal voor mij, omdat ik heel erg dik ben |
|
@Nelus: Kan je me misschien een website geven waar het dieet duidelijk staat op day-to-day basis?  |
Ik probeerde het te laten lijken alsof jij dat zei. Overigens heb jij geen foto´s van mij, al helemaal niet recent, en al helemaal niet waar je kunt zien of ik dik of niet ben  |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 26 Mei 2010 19:45 Onderwerp:
| |

|
Jonezy schreef: | Christian Vuye schreef: | Jonezy schreef: | Christian Vuye schreef: | Iemand die ervaring heeft met het proteïne/eiwitten dieet? Heb gehoord dat het de spiermassa bevordert, en vet verbrand. Ideaal voor mij, omdat ik heel erg dik ben |
|
Ik probeerde het te laten lijken alsof jij dat zei. Overigens heb jij geen foto´s van mij, al helemaal niet recent, en al helemaal niet waar je kunt zien of ik dik of niet ben  |
Ik herinner me een foto van jou, je zat in de bus ofzo...
Ros haar, hé?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Jonezy |
Geplaatst: 26 Mei 2010 19:48 Onderwerp:
| |

|
Zoals ik al zei, die foto is al meer dan een jaar oud  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 26 Mei 2010 19:53 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 26 Mei 2010 20:05 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Jonezy schreef: | Christian Vuye schreef: | Iemand die ervaring heeft met het proteïne/eiwitten dieet? Heb gehoord dat het de spiermassa bevordert, en vet verbrand. Ideaal voor mij, omdat ik heel erg dik ben |
|
Nee, maar Google is your friend  |
|
Terug naar boven |
|
|
Sutefuu |
Geplaatst: 26 Mei 2010 20:07 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 26 Mei 2010 20:12 Onderwerp:
| |

|
Nelus schreef: | Christian Vuye schreef: | Jonezy schreef: | Christian Vuye schreef: | Iemand die ervaring heeft met het proteïne/eiwitten dieet? Heb gehoord dat het de spiermassa bevordert, en vet verbrand. Ideaal voor mij, omdat ik heel erg dik ben |
|
Nee, maar Google is your friend  |
Ik heb het opgezocht, maar ik zie iets staan van "zakjes die je moet bestellen"?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Token |
Geplaatst: 26 Mei 2010 20:20 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: |
Ik heb het opgezocht, maar ik zie iets staan van "zakjes die je moet bestellen"?  |
Luister, als je zoekt naar een dieet waarmee je in 3 maanden er uit ziet als Arnold Zwartalseenneger, dan zal ik je wat vertellen: Dat gaat niet lukken. Al die dieeten waar je geld voor moet neerleggen is onzin en geldklopperij. Eet gewoon (een uur ofiets) voor je gaat sporten een paar eieren, je kan ze koken, je kan het eiwit en geel van elkaar scheiden en alleen het eiwit opeten (Je kan daar ook een beetje yoghi bij doen als je dat beter weg vind krijgen) en dan gewoon gaan.
Wel aan je koolhydraten denken natuurlijk, een banaantje kan nooit kwaad
edit:
Ik zal ook nog even mijn mening op die dieeten verduidelijken, je spiermassa kan ALLEEN MAAR door chemicaliën zo snel groeien. Als je het er clean van af wilt brengen krijg je er hooguit zo'n 20 pond, dat is dus zo'n 10 kilo, aan spiermassa bij in een (half)jaar. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 26 Mei 2010 20:29 Onderwerp:
| |

|
Hmmm... toch bedankt.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 26 Mei 2010 20:41 Onderwerp:
| |

|
BTW, Creatine is toch wel toegelaten?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 26 Mei 2010 20:41 Onderwerp:
| |

|
D: incoming in 3, 2, 1!
... |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 26 Mei 2010 21:00 Onderwerp:
| |

|
@Psychrome Dark
Dat verschilt per mens. Iemand kan langzame en snelle spiervezels hebben. Ik heb snelle spiervezels dus bouw wat sneller spiermassa op. Als nadeel van mijn lichaam heb ik een trage verbranding. Maar die kan ik wel omhoog krikken als ik krachttraining doe, maar dat moet ik dan wel blijven doen.
Maar in 3 maanden kan je echt wel dik verschil zien hoor. Tuurlijk niet Arnold, waarom zou je er uberhaupt zo uit willen zien? Maar wel gewoon zichtbare abs.
Er zijn gewoon mensen die echt bijna niks wegen en dus spiermassa erbij willen. Meestal reikt dat idd tot 10 kilo hooguit, maar dan weeg je dus wel 10 kilo extra, das heel mooi. |
|
Terug naar boven |
|
|
Token |
Geplaatst: 26 Mei 2010 21:35 Onderwerp:
| |

|
@ Chris, mij part gebruik je anabolen. Ik waarschuw je alleen dat die shit op internet allemaal rotzooi is.
@ Nelus, ja weet ik maar het was ook meer voor Chris  |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 26 Mei 2010 21:41 Onderwerp:
| |

|
Joni heeft me al geholpen!
Thx Jones  |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 26 Mei 2010 22:02 Onderwerp:
| |

|
Alsjeblieft  |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 26 Mei 2010 22:03 Onderwerp:
| |

|
Nelus schreef: | Alsjeblieft  |
Jij ook Nelus!
Bedankt!  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 26 Mei 2010 23:11 Onderwerp:
| |

|
Dus.... zijn er nog gevechten die uitgevochten moeten worden? |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 26 Mei 2010 23:13 Onderwerp:
| |

|
Nee Guus, everything is fine. Misschien weer tijd om trolls te zoeken  |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 26 Mei 2010 23:15 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
KILL 'EM WITH FIRE!!
Okey, dat sloeg nergens op... |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 26 Mei 2010 23:24 Onderwerp:
| |

|
Ik ben net klaar met deze film. Discuss!
Lawliet schreef: | The Human Centipede
Ik ga deze film niet eens raten... De film gaat over dat een gestoorde chirurg/wetenschapper die drie mensen aan elkaar heeft vast genaaid van mond tot anus.... De ene eet en kauwt. Dan poept hij en stroomt het door tot de laatste persoon. De plot draait om dit sicke gedoe en de dokter staat daar maar te genieten.
De plot is saai, de doker is echt een b horror film personage en de film draait gewoon om gore. Dus wil je een nieuwe soort horror beleven of zoek je een nieuwe seksueel fetisjisme dan is deze film voor jouw. |
|
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 26 Mei 2010 23:26 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ik las het net in het Media forum. Mijn kaken vielen echt van verbazing op de grond :O |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 58, 59, 60 ... 95, 96, 97 Volgende |