Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Volgende  
HarmonicaNL BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 17:38    Onderwerp: Reageren met citaat

oki zoiets dacht ik al.

Is bij free roam iedereen gelijk of kan je een soort Class kiezen?

Ik neem aan dat het joinen van een server net zo werkt als bij MW2.
Is het dan wel mogelijk (zonder toeval) om ook onze reserve posse mee te laten doen?

^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joraaaan BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 17:40    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.youtube.com/watch?v=3jgPSYtTFCI&translated=1 misschien beantwoord dit kleine filmpje al je vragen =D
Terug naar boven
Lajakovic BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 18:36    Onderwerp: Reageren met citaat

lajakovic - lajakovic is ook van de partij! Is het de bedoeling nu dat je de mensen uit de lijst ook toevoegt op je PSN of moet dit via RDR gebeuren?
Terug naar boven
Joraaaan BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 18:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Jup, we voegen gewoon iedereen op de lijst toe, en als we posse willen maken kijken we gewoon wie er online zijn
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 21:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

HarmonicaNL schreef:
ffs, heb nog niet alles gelezen over rdr.

maar je kan groeien tot lvl 50 toch, en guns verlies je elke ronde? of kan je ook upgrades verdienen die je behoud ?of ik groeien in lvl alleen maar leuk voor hoe je eruit ziet?

op de rdr wiki staat leaders van de Posse. Is het nu zo dat er een soort clan wordt gemaakt? of moet er elke x opnieuw de gamed.nl posse worden aangemaakt?

kunnen niet leaders dat ook, als de leaders offline zijn?

Natuurlijk. Iedereen van Gamed mag een posse creëren wanneer hij dat wil. Maar er stond op die Wiki, die ik heb aangemaakt, een kopje met "Leaders" dus heb ik mezelf daar bij gezet omdat ik dit topic ook gestart ben. Je moet het niet als heel serieus zien.

Verder is het spel natuurlijk nog niet uit, dus niet alles over de multiplayer bekend. Wel kan je in de gameplay filmpjes zien dat je multiplayer kostuums voor jezelf kan verdienen door te level-uppen, en ook betere paarden. Ik denk dat dit met wapens ook zo is. Het is sowieso zo dat je bij X kills een gouden variant van dat wapen krijgt, dus in die zin is er customization.

En nee, dit is niet een soort clan, en ik weet niet of de mogelijkheid er is om een vaste groep te hebben waaruit je posses kan maken in-game. Ik denk in ieder geval - en Trueskill bevestigde dat op pagina 1 van dit topic - dat je aan het begin van elke free roam sessie weer een posse op poten moet zetten.

En je moet dit ook niet als iets clan-achtigs gaan zien omdat we nu een wiki hebben; ik zag dat staan op reddead.wikia.com en ik vond het wel grappig om even te doen.

HarmonicaNL schreef:
oki zoiets dacht ik al.

Is bij free roam iedereen gelijk of kan je een soort Class kiezen?

Ik neem aan dat het joinen van een server net zo werkt als bij MW2.
Is het dan wel mogelijk (zonder toeval) om ook onze reserve posse mee te laten doen?

^^

Iedereen is gelijk, maar je kan wel zelf kiezen, in ieder geval in deathmatch en capture the flag, wat voor type wapen je wil. Ik weet niet of dit in free roam ook zo is, maar in de gameplay video over Competitive Multiplayer wordt gezegd dat het slim is om ook een sniper in je team te hebben om iemand achter het kanon weg te schieten bijvoorbeeld. Dat hint er wel naar dat je dat voor het spawnen kan kiezen.

Oh en ja; je kan gewoon allemaal elkaar joinen zodat je met 16 man in dezelfde game zit, verdeeld in twee posses.

Oja, en verder raadt ik je, zoals anderen voor mij, aan om gewoon hier heen te gaan en al die filmpjes te gaan kijken. Geweldig om de tijd te doden, heel vermakelijk, en vooral verdomde informatief. Beantwoordt al je vragen over het spel zelf.

http://www.gametrailers.com/game/red-dead-redemption/11275

Citaat:
lajakovic - lajakovic is ook van de partij! Is het de bedoeling nu dat je de mensen uit de lijst ook toevoegt op je PSN of moet dit via RDR gebeuren?

Het is het meest verstandige dat je een paar mensen toevoegt. Enkele is genoeg - het gaat erom dat iemand jou uit moet nodigen, daarvoor moet diegene wel in jouw vriendenlijst staan én online zijn op het moment dat jij wil spelen
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 22:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Mensen die 't nog niet wisten, Red Dead Redemption gaat ongeveer 600MB van je HDD opeisen. Zorg dus dat je dit nog hebt!
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 22:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Damn ik heb nog meer dan 200gig over
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 22:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Mr. Awesome schreef:
Mensen die 't nog niet wisten, Red Dead Redemption gaat ongeveer 600MB van je HDD opeisen. Zorg dus dat je dit nog hebt!

Ik had laatst eens nog maar 1.2 GB over lol. Maar ik heb er 30 demo's op staan, dus komt wel goed. 600 valt me mee - het is geen 5 GB zoals Heavy Rain. MGS4 had nóg meer dan dat volgens mij?
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 00:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Wie heeft trouwens allemaal een headset?
Terug naar boven
Joraaaan BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 00:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is idd best onhandig dat ik dan geen heb. hm
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 10:54    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:

Ikkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhh
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 11:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Trueskill schreef:
GekooktEi schreef:

Ja dat wist ik Wel jammer trouwens dat je dan, als je met twee posses in één server zit, wel alleen binnen je eigen posse kan communiceren.
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 21:09    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Trueskill schreef:
GekooktEi schreef:

Ja dat wist ik Wel jammer trouwens dat je dan, als je met twee posses in één server zit, wel alleen binnen je eigen posse kan communiceren.
En tekstchat , dat moet dan tog wel werken . Dan plug ik gewoon een usb toetsenbord in men PS3
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
chimnino BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 00:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Voeg mij ook maar toe. Game staat in de pre-order. PSID = username
Terug naar boven
HarmonicaNL BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 01:38    Onderwerp: Reageren met citaat

bij mijn ps3 kan een laptop, how about ventrillo
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 07:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

HarmonicaNL schreef:
bij mijn ps3 kan een laptop, how about ventrillo

Bij mijn pc kan geen BT headset, dus nee.

@ chimnino: Voeg je vanavond wel ff toe na school, gaat niet zo handig op mobieltje.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 12:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ga hem ook voor de PS3 halen, ik join jullie later wel. Eerst ff wat shit voor me studie doen

PSN-ID = RMNiels
Terug naar boven
Sayonara BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 15:10    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:

IK!
Terug naar boven
Lajakovic BerichtGeplaatst: 19 Mei 2010 09:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb zelf geen headset of keyboard voor de PS3 maar denk ook niet dat dit percé nodig is. Lijkt me iig wel handig als de leader van posse over één van deze beschikt.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 19 Mei 2010 12:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Lajakovic schreef:
Ik heb zelf geen headset of keyboard voor de PS3 maar denk ook niet dat dit percé nodig is. Lijkt me iig wel handig als de leader van posse over één van deze beschikt.

En gelukkig is dat het geval Hoewel ik natuurlijk niet altijd de posse zal leaden lol maar ik heb mezelf wel tot CEO gebombardeerd, hope you didn't mind. En Trueskill is de vice-CEO en die heeft ook een headset, dus no problemo.
Terug naar boven
Lajakovic BerichtGeplaatst: 19 Mei 2010 13:51    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Lajakovic schreef:

En gelukkig is dat het geval Hoewel ik natuurlijk niet altijd de posse zal leaden lol maar ik heb mezelf wel tot CEO gebombardeerd, hope you didn't mind. En Trueskill is de vice-CEO en die heeft ook een headset, dus no problemo.

Ik vind het prima maar zullen we dan wel om de vier jaar verkiezingen houden? xD
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 19 Mei 2010 14:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Ik heb niet gezecht dat ik President was van de posse lol Er zijn niet veel bedrijven die hun CEO elke vier jaar standaard vervangen namelijk
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 19 Mei 2010 14:47    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Ik heb niet gezecht dat ik President was van de posse lol

Nee want dat ben ik. =D
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Mei 2010 17:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

GekooktEi schreef:
Ik heb niet gezecht dat ik President was van de posse lol Er zijn niet veel bedrijven die hun CEO elke vier jaar standaard vervangen namelijk
Sommige sneller
Terug naar boven
zie sang BerichtGeplaatst: 19 Mei 2010 19:03    Onderwerp: Reageren met citaat

plaats maar tyger169 erbij.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 5 van 12

Ga naar: