| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 124, 125, 126 Volgende
|
| Simon |
Geplaatst: 09 Mei 2010 20:42 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 10 Mei 2010 00:53 Onderwerp:
| |

|
| Hahaha, supervet! Die gasten hebben er duidelijk tijd in gestoken |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 10 Mei 2010 01:38 Onderwerp:
| |

|
| Dude in grijze shirt for the fucking win. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 10 Mei 2010 03:19 Onderwerp:
| |

|
| Simon Venneman schreef: | http://www.youtube.com/watch?v=zWfT_HY1UH4
lol. LOL. LOL! |
Is dat iets van hunzelf of is dat een bestaand nummer wat ze nadoen oid?
Het was wel grappig maar niet denderend namelijk. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 10 Mei 2010 15:21 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | | Simon Venneman schreef: | http://www.youtube.com/watch?v=zWfT_HY1UH4
lol. LOL. LOL! |
Ja, moet je eens Bad Romance kijken van Lady Gaga, die doen ze na. Echt supervet. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| vgo910 |
Geplaatst: 10 Mei 2010 17:29 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| lpds |
Geplaatst: 10 Mei 2010 18:03 Onderwerp:
| |

|
goed gevonden |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 10 Mei 2010 18:26 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Divine Rage |
Geplaatst: 10 Mei 2010 23:17 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Freedomviper |
Geplaatst: 10 Mei 2010 23:27 Onderwerp:
| |

|
| Lawliet schreef: |
Maak er een video van! |
Echt briljant
Die video moet gewoon gemaakt worden  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Urkie |
Geplaatst: 10 Mei 2010 23:42 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | | Simon Venneman schreef: | http://www.youtube.com/watch?v=zWfT_HY1UH4
lol. LOL. LOL! |
In de echte wereld, ik weet niet of je daar eens geweest bent, is er iemand namelijk Lady Gaga, misschien eens opzoeken op youtube, Lady Gaga- Bad Romance |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 10 Mei 2010 23:48 Onderwerp:
| |

|
| Urkie schreef: | | D: schreef: | | Simon Venneman schreef: | http://www.youtube.com/watch?v=zWfT_HY1UH4
lol. LOL. LOL! |
In de echte wereld, ik weet niet of je daar eens geweest bent, is er iemand namelijk Lady Gaga, misschien eens opzoeken op youtube, Lady Gaga- Bad Romance |
Ik heb weleens gehoord van lady gaga.. weet ik veel wat dat figuur doet, ik weet alleen dat dat een of andere mode icoon moet zijn oid, en daar houd ik me niet mee bezig. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Urkie |
Geplaatst: 11 Mei 2010 00:02 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | | Urkie schreef: | | D: schreef: | | Simon Venneman schreef: | http://www.youtube.com/watch?v=zWfT_HY1UH4
lol. LOL. LOL! |
Ik heb weleens gehoord van lady gaga.. weet ik veel wat dat figuur doet, ik weet alleen dat dat een of andere mode icoon moet zijn oid, en daar houd ik me niet mee bezig. |
Nee dat is een zangeres, en als je misschien wel eens uitgaat moet je haar nummers wel kennen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 11 Mei 2010 00:03 Onderwerp:
| |

|
(@ D: )
^ je postcount is 1337
En ik had Bad Romance ook nog niet gehoord tot gisteren, ben inmiddels heel goed in het ontwijken van pop muziek. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 11 Mei 2010 00:12 Onderwerp:
| |

|
| Urkie schreef: |
Nee dat is een zangeres, en als je misschien wel eens uitgaat moet je haar nummers wel kennen. |
Ik ga nooit uit, en ik kijk ook niet tv en luister geen radio. Zoals ik al zei houd ik me er niet mee bezig, heb wel betere dingen te doen zoals mijzelf ontplooien wat muziek betreft, ben in korte tijd al best goed geworden met gitaar al ben ik eigenlijk pianist bedoel maar. Als ik naar muziek wil luisteren ga ik niet in een zweterige kelder staan met dronken mensen om mij heen maar zet ik fauré brahms of mozart op. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 11 Mei 2010 01:17 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lajakovic |
Geplaatst: 11 Mei 2010 10:42 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | | Urkie schreef: |
Ik ga nooit uit, en ik kijk ook niet tv en luister geen radio. Zoals ik al zei houd ik me er niet mee bezig, heb wel betere dingen te doen zoals mijzelf ontplooien wat muziek betreft, ben in korte tijd al best goed geworden met gitaar al ben ik eigenlijk pianist bedoel maar. Als ik naar muziek wil luisteren ga ik niet in een zweterige kelder staan met dronken mensen om mij heen maar zet ik fauré brahms of mozart op. |
Dude niet iedereen staat in een kelder dronken te zijn. Voor sommige muziek soorten is het niet leuk om in je eentje op je kamer naar te luisteren, zoals techno. Hiervoor ga ik af-en-toe naar de Poema in Utrecht. Echt een hele chille tent, hou zelf ook niet van hele drukke plekken, maar hier voel ik mij altijd op mijn gemak! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 11 Mei 2010 17:07 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Schijnt voerden Mozart en Beethoven vroeger hun muziek op voor een groot publiek, zoals moderne artiesten nu doen. Akelige gedachte eh. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 12 Mei 2010 01:54 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | Schijnt voerden Mozart en Beethoven vroeger hun muziek op voor een groot publiek, zoals moderne artiesten nu doen. Akelige gedachte eh. |
Mozart voerde niet muziek voor publiek op hij maakte muziek voor opera en dergerlijk muzikaal toneel, maar speelde ook voor adel.
Beethoven heb ik helemaal niks mee op zn 7e symfonie na. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joris |
Geplaatst: 12 Mei 2010 02:04 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | | Joni Philips schreef: | | Schijnt voerden Mozart en Beethoven vroeger hun muziek op voor een groot publiek, zoals moderne artiesten nu doen. Akelige gedachte eh. |
Mozart voerde niet muziek voor publiek op hij maakte muziek voor opera en dergerlijk muzikaal toneel, maar speelde ook voor adel.
Dan nog kan het mooi zijn om klassieke muziek live te horen. En dat doe je meestal niet in een zweterige kelder. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 12 Mei 2010 06:16 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| D: schreef: | | Joni Philips schreef: | | Schijnt voerden Mozart en Beethoven vroeger hun muziek op voor een groot publiek, zoals moderne artiesten nu doen. Akelige gedachte eh. |
| Adel is geen publiek? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 12 Mei 2010 12:00 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 12 Mei 2010 15:51 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 12 Mei 2010 16:11 Onderwerp:
| |

|
| Joris schreef: | | D: schreef: | | Joni Philips schreef: | | Schijnt voerden Mozart en Beethoven vroeger hun muziek op voor een groot publiek, zoals moderne artiesten nu doen. Akelige gedachte eh. |
Dan nog kan het mooi zijn om klassieke muziek live te horen. En dat doe je meestal niet in een zweterige kelder. |
Ik luister klassieke muziek gewoon thuis omdat ik alles bij de hand heb hier, waarom zou ik dan moeilijk doen.
Zou er een orkest hier in het posthuis een stuk van bijv. fauré opvoeren dan laat ik dat echt niet schieten en ga ik er heen ja.
Maar er is nogal een groot verschil tussen klassieke uitvoering en die veel te harde klere herrie die ze tegenwoordig afspelen in clubs.
Daar zet ik nooit meer een voet binnen na de laatste keer dat ik daar om politieke redenen even binnen was... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 12 Mei 2010 17:02 Onderwerp:
| |

|
waarom knippert die rooie niet
+ goed gevonden  |
|
| Terug naar boven |