Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 110, 111, 112 ... 164, 165, 166  Volgende  
Asianator BerichtGeplaatst: 21 Mei 2010 22:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Geen film, maar ik heb even een inhaalslag The Big Bang Theory gedaan. Zit nu aan aflevering 16 van seizoen 3.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Mei 2010 22:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Slither: Een 'horror'film die het vooral moet hebben van zijn disgusting wezentjes en continu gescheld. Ik kan niet geloven dat dit de 'zomerhit van het jaar' was, tenzij die term werd bedacht door een stel twaalfjarigen.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 21 Mei 2010 22:41    Onderwerp: Reageren met citaat

The Book of Eli
Een mooie film om te zien met een hele gave sfeer. Bijna fotografische beelden soms. Het is een vrij trage film met een aantal aardige actie scenes. Ik wist eigenlijk niks van het verhaal en vond het uiteindelijk erg jammer dat het over juist dat boek moest gaan. Na het lezen van de omschrijving hoopte ik toch op iets originelers/mysterieuzer.

"A post-apocalyptic tale, in which a lone man fights his way across America in order to protect a sacred book that holds the secrets to saving humankind."

7,5/10

--------------------------------------------------------------------------------------------

Legion
Wat een slechte film... Zombies... Engelen....Zucht... Geen zin om hier meer over te zeggen

4/10
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 21:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

The Librarian III: Made for TV film zoals zijn voorgangers, maar wel even breinloos vertier voor 1,5 uur. Een soort lite versie van Indiana Jones en National Treasure.

Annie Hall: De vorige was licht vertier, deze is zwaar vertier. De quintessential Woody Allen film. Zowat elke film van hem sindsdien bespreekt dezelfde thema's, maar Annie Hall blijft toch de beste. Moet iig toch zijn belangrijkste komedies (Bananas en Everything You Always Wanted to Know About Sex* (*But Were Afraid to Ask)) bekijken
Terug naar boven
Fuuton BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 21:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
Geen film, maar ik heb even een inhaalslag The Big Bang Theory gedaan. Zit nu aan aflevering 16 van seizoen 3.

Waar kan je seizoen 3 kijken?
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 22:28    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:

Niet echt een film meer een TV serie
Fullmetal Alchemist Episode 27 en 28 eerste 2 afleveringen van season 2 die je bij Fullmetal Alchemist 2 PS2 game krijg.
Mooie serie wil ik best volgen.

jammer dat je die 2 eps al hebt gezien, tis echt een hele goede serie. Ze maken het goed spannend, zeker in de remake die het verhaal van de manga volgt. Eerst de eerste serie kijken (52 eps van 24 minuten per stuk) en dan FMA Brotherhood kijken (op het moment 60 eps van 24 minuten, hij loopt nog steeds. Elke maandag een nieuwe aflevering). Echt een aanrader!
Terug naar boven
CowboySpike BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 22:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
The Librarian III: Made for TV film zoals zijn voorgangers, maar wel even breinloos vertier voor 1,5 uur. Een soort lite versie van Indiana Jones en National Treasure.
Heb de trilogie zelf ook gezien. Breinloos is echt het juiste woord ervoor, maar wel leuk als je dat ook beseft. En National Treasure is zelf ook een lite versie van Indiana Jones.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 23:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

CowboySpike schreef:
Heb de trilogie zelf ook gezien. Breinloos is echt het juiste woord ervoor, maar wel leuk als je dat ook beseft. En National Treasure is zelf ook een lite versie van Indiana Jones.
Idd, maar iets meer nadruk op puzzelen en weinig actie.

Outpost: Budget-horrorfilm van iemand die Hellsing manga heeft gelezen, gok ik. Is een keer wat anders dan de traditionele horrorfilm waarin de good guy lives.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 01:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Where the wild things are 8/10

Mijn favoriete kinderboek omgetoverd tot een film. Het is een mooie film met een saaie plot. Kudos hoe de monsters zijn gemaakt.
Terug naar boven
VampirePrincess BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 08:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Fourth Kind

Aanvankelijk dacht ik dat t een saaie film was.. maar na de eerste 20 mins was ik enorm geboeid en bang ;x.. Ik durfde mn bed nie in en moest wat komedies kijkehn en :p wachten tot de zonsopgang zodat ik vermoeid en al snel in slaap kon vallen..
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 08:43    Onderwerp: Reageren met citaat

BeWario schreef:
dantekloon schreef:

Niet echt een film meer een TV serie
Fullmetal Alchemist Episode 27 en 28 eerste 2 afleveringen van season 2 die je bij Fullmetal Alchemist 2 PS2 game krijg.
Mooie serie wil ik best volgen.

jammer dat je die 2 eps al hebt gezien, tis echt een hele goede serie. Ze maken het goed spannend, zeker in de remake die het verhaal van de manga volgt. Eerst de eerste serie kijken (52 eps van 24 minuten per stuk) en dan FMA Brotherhood kijken (op het moment 60 eps van 24 minuten, hij loopt nog steeds. Elke maandag een nieuwe aflevering). Echt een aanrader!

Ik heb echter alleen Episode 27 en 28 gezien, die kreeg je gratis bij de game FMA 2 op de PS2 USA versie.
Ze zijn echt keigoed mooi anime en goed gemaakt.
Binnekort ga ik wel eens de serie aanschaffen en begin ik dus bij de eerdere episode(1 tot 26 season 1).

Komt de anime hier ook op TV.
Vondt jammer heb episode 28 gezien die vondt ik heel gaaf en dat was de laatste die op de CD stond en wou graag verder kijken maar ja, moet ik de serie maar aanschaffen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 10:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Red Planet: De beste science-fiction film sinds The Matrix volgens de cover, en daar ben ik het eens mee. Het was ook de eerste scifi film na The Matrix. Eerlijk gezegd, de film is wel niet slecht, ik heb gewoon een hekel aan zo'n cheesy advertenties. Plot met momenten voorspelbaar, maar grotendeels leuk om te volgen. Goede acteurs, hoewel Carrie Ann Moss niet altijd even interessant is, zijn de anderen het wel.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 11:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Robin Hood (2010) viel me, na het lezen van behoorlijk wat negatieve reviews, behoorlijk mee. De Gladiator feel (van dezelfde regisseur en met Russell Crowe) is zeker wel aanwezig en het is gewoon een zeer vermakelijk, goede ge-acteerde film. Totaal niet de "domme blockbuster" die veel reviewers er van maken. 7.5/10

Ik ben iig blij dat ik deze ipv Ghost Writer (met Ewan McGregor) in de bios heb gezien.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 11:34    Onderwerp: Reageren met citaat

The Book of Eli

Onderhoudend.

The Road

Meer onderhoudend. Hier zit toch meer een beklemmende sfeer in waarbij je je afvraagt: wtf is er gebeurd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
JasperCLA BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 11:40    Onderwerp: Reageren met citaat

The Road

Lang geleden dat ik nog zo'n goede film gezien had, zeker een 9.8/10 waard. Ik raad 'm iedereen aan om te zien.
Terug naar boven
Brastin BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 14:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Prince of persia.

Goede film maar hij was soms erg langdradig. Ging er in met niet zo hoge verwachting vanwege een film game maar kwam er toch goed uit. Humor zat er ook goed in en actie had ook wel zen goede momenten. Ik geef het een 7.5/8.0
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 22:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Up

Blijft een hele toffe Pixar film en bij de tweede keer kijken gaan je steeds meer grappige details opvallen. Geweldig vind ik dat
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 22:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Prince of Persia

Had niet zulke hoge verwachtingen. Aangezien ik al sinds m'n 2de levensjaar de serie speel moest ik hier wel heen. Vond het een heel erg leuke film, de Sands of Time sfeer heel erg herkenbaar erin zitten en het zag er allemaal heel erg mooi uit. Verhaal was verrassend goed, ik had echt helemaal niets verwacht op dat vlak vanwege het gamefilm gebeuren. Jake Gyllenhaal als de prins viel me ook heel erg mee, ik vond hem wel stoer en grappig! Gemma Arterton is gewoon heet dus goed, en Ben Kingsley is weer heerlijk in z'n rol als broer van de koning. Leuke vechtscenes, en was dat Alfred Molino bij de <spoiler> struisvogelraces </spoiler> soort van. Ik vond hem heel erg grappig

Al met al was het een leuke film! 8/10
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 22:43    Onderwerp: Reageren met citaat

A Nightmare on Elmstreet (1984) 9/10

Blijft een van de beste horror films die ik gezien heb. Freddy is een meesterlijke horror personage en de droom scenes zijn geweldig + creepy.

The Spongebob Squarepants movie 9/10

Het blijft een hilarische film! Sommige scenes pis je bijna in het broek van het lachen.

Saw VI 8/10

De traps zijn goed en de plot is spannend als de politie de nieuwe jigsaw probeert te vinden. Ben benieuwd hoeveel vervolgen nog komen van de serie.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 08:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

The Hangover

Hele toffe film, hoewel soms de soundtrack me een beetje stoorde was de rest van de film een genot om naar te kijken.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 11:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Robinhood Bioscoop

Ze zeggen dat hij van de rijken steelt en het aan de armen geeft. Niks van gezien deze film. Voor de rest semi Lord of the Rings gevechten.

Robinhood 5/10
Terug naar boven
Danie-san BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 12:29    Onderwerp: Reageren met citaat

The Lovely Bones

Had niet zulke hele hoge verwachtingen, maar na het zien van de trailers leek die me wel leuk.

Maar wat een schijtfilm was dat. Heb hem tegen het einde aan afgezet omdat ik totaal niet meer geinteresseerd was hoe de film afliep. Kon mijn aandacht er niet bij houden terwil ik daar zelfs met mindere films nooit moeite mee heb.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 18:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Youth in Revolt met Michael Cera in een rol zoals hij deze altijd neerzet Gewoon een leuke en vermakelijke film over een jongen die een nieuwe rebelse identiteit bedenkt om zo het meisje van zijn dromen voor zich te winnen. 7/10

En The Wolfman waarbij ik halverwege in slaap viel.. En dat komt niet vaak voor. Waarom een 'remake'??? 4/10

Laatst aangepast door elemeNt op 25 Mei 2010 18:15; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
VampirePrincess BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 18:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Danie-san schreef:
The Lovely Bones

Had niet zulke hele hoge verwachtingen, maar na het zien van de trailers leek die me wel leuk.

Maar wat een schijtfilm was dat. Heb hem tegen het einde aan afgezet omdat ik totaal niet meer geinteresseerd was hoe de film afliep. Kon mijn aandacht er niet bij houden terwil ik daar zelfs met mindere films nooit moeite mee heb.

Ik vond em wel leuk .. LOL Xd
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 18:18    Onderwerp: Reageren met citaat

The Good, The Bad, The Ugly. 9/10

Tijdje geleden al om alvast in de western sfeer te komen.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 110, 111, 112 ... 164, 165, 166  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 111 van 166

Ga naar: