| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 62, 63, 64 Volgende
|
| Valentino Aledda |
Geplaatst: 24 Mei 2010 22:33 Onderwerp:
| |

|
| bwa, op zich snap ik die theorie wel. Rode duivels zijn Rode duivels da's alsof je je trainer verliest aan een concurrent (niet dat RD dat zijn, maar zo denken ze hier nu eenmaal, tis gn trots, summum voor de voorzitters). Maar zeggen dat hun trainer het nu waarmaakt (of hopelijk zal waarmaken) in Gent en daarna eventueel andere (top)clubs, da's veel meer prestige |
|
| Terug naar boven |
|
|
| zie sang |
Geplaatst: 25 Mei 2010 02:47 Onderwerp:
| |

|
Michel P, is een toptrainer was een top doelman , een groot verlies voor AA Gent .
En niet te vergeten dat hij daar in Ned Brain Ruize nog naar een hoger niveau
zal tlllen , ( kennen elkaar van bij Gent ).
Alleen zal hij moeten omgaan met de NED arrogantie , toch zullen ze het weten
dat hij veeleisend is en dat hij vaak met een ande elftal speelt die dan in het voordeel
is voor later in de competitie .M,P zal deze ploeg weer boveaan laten meedraaien !!!! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 26 Mei 2010 20:19 Onderwerp:
| |

|
| En Pellegrini is weg, de deur staat open voor Mourinho. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 01 Jun 2010 07:05 Onderwerp:
| |

|
Mourinho voorgesteld als officiële coach van Real Madrid.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 05 Jun 2010 17:52 Onderwerp:
| |

|
| Oei, oei, oei. Robben gebleseerd. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Juuppel |
Geplaatst: 05 Jun 2010 17:55 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | Oei, oei, oei. Robben gebleseerd. |
wat n dombo jezelf op zo'n manier blesseren niemand in de buurt en dan op zo'n manier n hakbal willen geven, wil die man wel mee naar Zuid-Afrika (domme vraag natuurlijk wil ie mee maar zoiets doen terwijl t niet nodig is......) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Valentino Aledda |
Geplaatst: 06 Jun 2010 21:15 Onderwerp:
| |

|
hier het hele artikel wegens hilarisch:
Als Argentinië de WK-finale haalt, zullen een aantal spelers ongetwijfeld met dichtgeknepen billen spelen. Hun sportchef Carlos Bilardo orakelde dit weekend immers dat wie scoort, 'hem lang achter mag nemen'.
Argentijns bondscoach Diego Maradona zit niet om een controversiële uitspraak meer of minder verlegen, maar zijn collega bij de Argentijnse bond Carlos Bilardo gaat er vlotjes over.
Vijf dagen voor de start van het grootste sportevenement van het jaar verkondigde de coach van het winnende WK-team van 1986 doodleuk aan Radio Telefe dat 'de maker van het winnende doelpunt in de finale hem langs achter mag nemen'.
En de Argentijn heeft daar nog over nagedacht ook. 'Ik weet wel dat dat pijn doet en dat de mensen zeggen dat ik gek ben. Dat maakt me niks uit. Zolang we maar wereldkampioen worden.'
De 71-jarige Bilardo veroorzaakte alvast enige commotie binnen zijn eigen team, met die uitspraken. 'Als ik scoor, blijft hij best zo ver mogelijk uit mijn buurt', liet Carlos Tevez van Manchester City al weten.
Maar negatieve reacties van zijn spelers houden Bilardo, gynaecoloog van opleiding, allerminst tegen. Hij geeft zijn jongens zelfs nog wat seks-tips als extraatje.
'Om blessures te vermijden moeten de spelers hun vrouwen laten werken. Ze blijven best vanonder liggen zodat hun vrouwen zich bovenop hen zetten. Maar dat doen ze dan toch best niet de dag voor een wedstrijd.'
Ook voor de vrijgezellen van zijn ploeg had Bilardo een boodschap. 'Ik heb niets tegen masturbatie. Tachtig procent van de voetballers doet dat toch tijdens het douchen.'
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 06 Jun 2010 21:35 Onderwerp:
| |

|
De blessure van Robben lijkt gelukkig mee te vallen.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Juuppel |
Geplaatst: 07 Jun 2010 09:52 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | De blessure van Robben lijkt gelukkig mee te vallen.  |
idd gelukkig
theoretisch gesproken heb je robben pas echt nodig vanaf de kwartinales, de poule moet je wel door kunnen komen zonder de grote vier, en de tweede ronden moet ook niks onoverkomelijks wezen (de van uitgaande dat we eerste worden en de 2de ronde Paraguay treffen) vanaf dan komen denk wel de echte grote jongens en zal je dr wel vol tegenaan moeten |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Valentino Aledda |
Geplaatst: 07 Jun 2010 10:04 Onderwerp:
| |

|
| met of zonder Robben maakt in the end niet veel uit |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 07 Jun 2010 10:51 Onderwerp:
| |

|
Van de Vaart op de positie van Robben werk ook goed. We redden het wel even zonder hem  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| laraishond |
Geplaatst: 09 Jun 2010 17:01 Onderwerp:
| |

|
nah, ik denk dat kuyt voorlopig een basisplaats heeft ipv Robben.
best wel lol zaterdag... iedereen zingen, raakt robben geblesseerd, doodstil. (bij ons thuis gelde hetzelfde ) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Valentino Aledda |
Geplaatst: 09 Jun 2010 17:05 Onderwerp:
| |

|
| hoop dat hij minder egoïstisch is geworden tov vorige toernooien, toen liepen z'n medespelers vaak in goede positie om makkelijk te scoren, maar wou hij pr se zijn dribbels afmaken met schot op goal. Als ie dat minder vaak gedaan had, was NL verder geraakt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 12 Jul 2010 16:03 Onderwerp:
| |

|
Wat een onzin om dat topic te sluiten, zeg. Ja het WK is voorbij, mogen we er niet over napraten?
Als het over het zeiken ging, fair enough, maar deden de mods gewoon aan mee hoor.
Alsnog even m'n post:
http://www.nu.nl/sport/2290981/cruijff-noemt-spel-nederland-lelijk-en-hard.html
| Citaat: | | "Nederland heeft twintig minuten goed gespeeld en is daarna overgeschakeld op schoppen en provoceren.'' |
die eerste 20 minuten vond ie goed? Toen we bijna met 2-0 achter stonden en geen kansen creerden?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 12 Jul 2010 16:06 Onderwerp:
| |

|
| Uchiha_Shadow schreef: |
Als het over het zeiken ging, fair enough, maar deden de mods gewoon aan mee hoor.
|
Ik ben de mod en deed nergens aan mee. De rede van sluiten is duidelijk. Hier gaan we dan ook niet verder! (geld voor iedereen). |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 12 Jul 2010 16:12 Onderwerp:
| |

|
| We mogen dus niet eens het voetbal (dus niet: het drama) van de afgelopen paar weken bespreken in het voetbal topic? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Louis Tinner |
Geplaatst: 12 Jul 2010 18:57 Onderwerp:
| |

|
Hoho, waarom is het WK topic gesloten? De finale was gisteravond en we mogen er daar niet meer over napraten, erg jammer. Maar ik neem aan dat we het in dit topic wel kan.
@uchiha: hij had het over begin 2e helft denk ik, toen speelde Ned erg goed. Bovendien was hij ook zeker kritisch op de scheids, terecht!
Maar wat een teleurstelling zeg, het was een zeer boeiend gevecht op het middenveld. Zelden zo'n spannende wedstrijd gezien. De goal kon aan twee kanten vallen, maar viel uiteindelijk helaas niet aan onze kant... Spa was wellicht een ietsjepietsje beter, Ned heeft alles gegeven. Jammer geen wereldkampioen, zou zo vet zijn geweest, maar ik denk dat we terug kunnen kijken op een succesvol tournooi, 2e is ni slecht Degene die een mooie pot voetbal wil zien in een finale mogen wel een realitiecheck krijgen. Scheidrechter was echt heel slecht, gewoon partijdig voor Spanje. Overtredingen van Spa werden niet hetzelfde bestraft als bij die van Ned, ongelofelijk, daar is men over het algemeen wel mee eens. Ok De Jong had rood moeten krijgen, misschien v. Bommel, maar Xavi en Iniesta en ramos hadden ook al 4x geel moeten krijgen, schwalbes en zeiken om kaarten, sinds wanneer krijg je daar geen geel voor? Maar het ergste was wel de niet gegeven hoekschop na de vrije trap van Sneijder, hij was waarschijnlijk de enige die het niet gezien heeft Ned heeft wel teveel een schoppartij gespeeld, Spa een teveel aannaai-partij
Maar goed Spa verdiend gewonnen, omdat ze wel hebben gescoord. Maar we mogen trots zijn op Ned, zo klein landje in de finale van de wereldbeker. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Louis Tinner |
Geplaatst: 12 Jul 2010 19:22 Onderwerp:
| |

|
| En wat denken jullie over de buitenlandse pers? Negatief, maar denk dat het anders was als Ned wel de beker had gewonnen. Bovendien is het voor veel landen kwestie van de pot verwijt de ketel dat ie zwart is (Dui, Ita, Eng) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 12 Jul 2010 22:12 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Louis Tinner schreef: | | En wat denken jullie over de buitenlandse pers? Negatief, maar denk dat het anders was als Ned wel de beker had gewonnen. Bovendien is het voor veel landen kwestie van de pot verwijt de ketel dat ie zwart is (Dui, Ita, Eng) |
Precies, tevens was dat de voorgaande jaren ook zo.. met dat de winnaar er qua pers goed van af komt en de verliezer niet. Terwijl het wk 1x geleden ofzo. Of het EK ik weet niet, maar toen vond ik de verliezer veel beter spelen, de pers blaast alles altijd zo op . Verschikkelijk |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 12 Jul 2010 22:27 Onderwerp:
| |

|
Mwoah ook ik zie liever NL liever wat gewaagder en leuker voetballen. Dan maar minder controle op de wedstrijd en wel leuk voetbal; liever in de kwart finale er uit met goed voetbal dan zo ver met saaie wedstrijden.
Op Robben en Stekelenburg na kwamen de individuele kwaliteiten er dit WK nauwelijks uit. (Dat Van Persie tevreden met zichzelf is vind ik echt, echt heel raar) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 12 Jul 2010 23:46 Onderwerp:
| |

|
| Uchiha_Shadow schreef: | | We mogen dus niet eens het voetbal (dus niet: het drama) van de afgelopen paar weken bespreken in het voetbal topic? |
Ik doelde meer op de strijd tussen de Nederlanders en de Belgen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 13 Jul 2010 15:17 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 13 Jul 2010 15:20 Onderwerp:
| |

|
Zo, die commentator is wel heel erg opgewonden over dat doelpunt.
Maar het goede oude team van Nederland. Frank en Ronald de Boer, Philip Cocu et cetera. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 13 Jul 2010 15:23 Onderwerp:
| |
![]()
|
Oh ik vond het geweldig, ook hoe de coach het deed.
Als nederland nu had gewonnen was er geen probleem.
Ik kan me herrinneren dat dat altijd is bij de verliezer. Die gaat zich altijd afvragen wat is er fout, de pers gaat daar weer bovenop etc.
We zijn 2de geworden, daar is niks mis mee.
We zijn trouwens zo vaak in de top, dat daar al helemaal niks mis mee is. We horen nou eenmaal gewoon bij de beste |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 13 Jul 2010 15:29 Onderwerp:
| |

|
| De blinde oranje supporters misschien wel, maar de mensen die liever een goed potje voetbal zien - dan maar geen wereldkampioen - tja... Robben is eigenlijk de enige speler die wel heeft laten zien hoe goed wij technisch zijn. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 62, 63, 64 Volgende |