Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 96, 97, 98 ... 161, 162, 163  Volgende  
NickPeters BerichtGeplaatst: 04 Mei 2010 12:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
Volgens mij zitten hier serieus veel mensen die heel snel iemand leuk vinden en enkel op uiterlijk gaan ofzo. ''Ik vind dr echt heel leuk, maar ik ken haar niet zo goed'' ? ik bedoel, wtf!? Hoe kan je iemand echt heel leuk vinden zonder haar goed te kennen?

QFT. Valt me al maanden op.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jesse.B BerichtGeplaatst: 04 Mei 2010 13:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou goed dan ik val op haar uiterlijk maar dat gebeurt bij veel mensen vaak denk ik. Maar bij beide waar ik nu mee bezig ben zijn ze gewoon aardig.
En ik weet dat het allemaal per internet is, heel zielig, maar ik zie de een niet
eerder dan dat ik een keer afspreek (als ze dat wel wil natuurlijker) en die Duitser niet eerder dan over een paar weken in Enschede.
Terug naar boven
Jasmin BerichtGeplaatst: 04 Mei 2010 15:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
Volgens mij zitten hier serieus veel mensen die heel snel iemand leuk vinden en enkel op uiterlijk gaan ofzo. ''Ik vind dr echt heel leuk, maar ik ken haar niet zo goed'' ? ik bedoel, wtf!? Hoe kan je iemand echt heel leuk vinden zonder haar goed te kennen?

klopt, je vind iemand niet écht leuk als je hem/haar niet kent. Dat denk je alleen maar even, omdat je diegene "aantrekkelijk" vind. En anders is het niet waar wat je zegt. (omdat je diegene stiekem wel aardig goed kent zonder dat diegene het weet (stalken!)). Waarschijnlijk ook de reden waarom ik niet geloof in liefde op het 1e gezicht.
Terug naar boven
NickPeters BerichtGeplaatst: 04 Mei 2010 15:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Jesse.B schreef:
maar dat gebeurt bij veel mensen vaak denk ik.

Correctie:

Dit gebeurt bij mensen die eigenlijk weinig tot geen contact hebben met vrouwen. Als ik een meisje zie zoals jij beschrijft denk ik: "Tjow, mooi vrouwke. Daar zou ik em in kunnen steken." (bij wijze van). Dat noemen we lust of aantrekkingskracht.

Het probleem is dat jullie elke vorm van aantrekking of lust verwarren met verliefd zijn, puur en alleen omdat je oh zo graag een keer een vriendin wilt. Bijna wanhoop zou je kunnen zeggen.
Terug naar boven
Jasmin BerichtGeplaatst: 04 Mei 2010 15:57    Onderwerp: Reageren met citaat

NickPeters schreef:
Jesse.B schreef:
maar dat gebeurt bij veel mensen vaak denk ik.

Correctie:

Dit gebeurt bij mensen die eigenlijk weinig tot geen contact hebben met vrouwen. Als ik een meisje zie zoals jij beschrijft denk ik: "Tjow, mooi vrouwke. Daar zou ik em in kunnen steken." (bij wijze van). Dat noemen we lust of aantrekkingskracht.

Het probleem is dat jullie elke vorm van aantrekking of lust verwarren met verliefd zijn, puur en alleen omdat je oh zo graag een keer een vriendin wilt. Bijna wanhoop zou je kunnen zeggen.

dat is precies wat ik bedoelde
Terug naar boven
Jesse.B BerichtGeplaatst: 04 Mei 2010 15:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Wauw we hebben een psycholoog op het forum,maar jammer genoeg
is het wel waar ik zou graag een vriendin willen ja maar dat valt niet
mee zal wel liggen aan dat ik weinig uit ging en zo en dat ik daar nou pas een beetje mee begin, op sociaal "vreemde" mensen lig ik nog wel wat achter maar ik hoop dat een beetje in te halen. maar verder dat
stuk van mooi vrouwke en zo is er ook wel maar gewoon bij vrouwen die ik echt niet ken verder. en als er dan contact ontstaat wil ik maar al te graag verder tenminste als ik die vrouw leuk vind
Terug naar boven
NickPeters BerichtGeplaatst: 04 Mei 2010 16:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja, en laat me raden. Als een meisje al "Hoi, ik ben .." heeft gezegd begint t al te kriebelen. Ik ben alles behalve psycholoog. Ik ben gewoon iemand die nu al ruim een jaar met veel plezier dit topic doorwerkt. Aan vrijwel alle verhalen die er voorbij komen merk je gewoon dat het veel te geforceerd is. Zodra je een meisje leert kennen is het gelijk date-materiaal. Doe toch eens rustig aan en relaxt.

Tipje?

Wordt eens gewoon vrienden met een meisje, en ga dan gewoon achter d'r vrijgezelle vriendinnetjes aan.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 04 Mei 2010 16:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Terug naar boven
Aaruman BerichtGeplaatst: 04 Mei 2010 16:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Goed gezegd Nickpeters, jongens en meisjes je moet het gewoon rustig aan doen, je moet niet gaan ''jagen''. Gewoon lekker relaxed jezelf zijn en niet achter elk meisje aangaan van:''possible fuck substance detected''.

Ik heb zelf sinds het eind van de 3de geen vriendin gehad, al was dat ook niet erg serieus. Sinds jannuari heb ik een vriendin, ben dolgelukkig met dr. En dat kwam ook niet doordat ik op dr aan het jagen was. Nee ik ging gewoon leuk met dr om, want ik vond iemand anders leuk. Tot ze die avond heel erg veel interesse in me toonde, want ik vond haar wel leuk maar ik had die hoop opgegeven. En daar komt het....*tromgeroffel*........Wacht gewoon af! liefde zoek je niet, liefde vind jou!
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 04 Mei 2010 16:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Aaruman schreef:
En daar komt het....*tromgeroffel*........Wacht gewoon af! liefde zoek je niet, liefde vind jou!

Maar soms moet je natuurlijk zelf wel initiatief tonen.
Terug naar boven
Aaruman BerichtGeplaatst: 04 Mei 2010 16:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Taw0n schreef:
Aaruman schreef:
En daar komt het....*tromgeroffel*........Wacht gewoon af! liefde zoek je niet, liefde vind jou!

Tuurlijk, er zit een dik gat tussen uit en aan staan en dat gat heet ''standby''. Bij sommige signalen moet je wel laten blijken wat je voelt.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 04 Mei 2010 16:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja precies, ik heb nu ook iemand waarmee ik wel kijk wat het wordt. Zij kwam precies op het moment waar ik dacht: 'fuck it, ik kijk wel wie er in mijn leven jumped'...vet raar. Nu gaat het ook gewoon gezellig tussen ons. We hebben niets vast, maar blijven met elkaar uitgaan enzo, gewoon leuk.
Plus het feit dat ik echt op dr innerlijk val ook, want ik kende haar al, maar pas sinds ik haar heb leren kennen is er wat gebeurd
Terug naar boven
Jesse.B BerichtGeplaatst: 04 Mei 2010 16:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Misschien is dat wel beter ja om gewoon is vrienden te worden met haar.
Ik heb inderdaad telkens zoiets als ik iemand tegen kom en ik kom er
mee aan de praat (moet er wel een vriend bij zijn anders val ik dicht ),
dat ik dan possible fuck substance detected begin te denken.
Maar ik zou jullie advies gaan opvolgen (proberen hé) want ik word eigenlijk gek van mijzelf telkens dat te denken.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 04 Mei 2010 17:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb alleen nog maar verkering met meisjes gehad waar ik ook vrienden mee was

Zijn er minder onaangename verrassingen enzo
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 04 Mei 2010 17:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:
Ik heb alleen nog maar verkering met meisjes gehad waar ik ook vrienden mee was

Zijn er minder onaangename verrassingen enzo

Op de een of andere manier heb ik dat ook, uitgezonderd dan dat het bij mij altijd fout blijkt te gaan :\ heb ik nu ook met een ander meiske uit mijn vriendengroep, maarja, misschien ben ik wel wanhopig zoals Nick al zegt *schaam*
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 05 Mei 2010 12:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Vandaag afspraak nr1. Whish me luck!
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 05 Mei 2010 12:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Vandaag afspraak nr1. Whish me luck!

Sterf

Terug naar boven
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 07 Mei 2010 19:15    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Christian

Hoe is het gegaan met je date?
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 08 Mei 2010 02:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Heel goed.

Eerst naar de bios gegaan, dan iets gaan eten. Aah, dat gaat moeilijk kiezen worden tussen de drie.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 08 Mei 2010 10:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Iene miene mutte...
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 08 Mei 2010 12:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Aaruman schreef:
Taw0n schreef:
Aaruman schreef:

Tuurlijk, er zit een dik gat tussen uit en aan staan en dat gat heet ''standby''. Bij sommige signalen moet je wel laten blijken wat je voelt.

Passief zoeken noem je dat

Chris schreef:
Eerst naar de bios gegaan, dan iets gaan eten. Aah, dat gaat moeilijk kiezen worden tussen de drie.

God, wat moet jij het moeilijk hebben. I sincerely feel sorry voor you. Arme jij.

Terug naar boven
Aaruman BerichtGeplaatst: 08 Mei 2010 12:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Met mij en me meissie gaat t wat minder...zit gewoon met tranen in me ogen erdoor, ze houdt nogsteeds van me maar dit is wel even heftig
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 08 Mei 2010 13:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Gooi het er uit wat is er mis?
Terug naar boven
Aaruman BerichtGeplaatst: 08 Mei 2010 13:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou ik begon over iets waar ze heel bang voor is, laten we zeggen iets dat elke jongen wil. En ze zei dat het wel weer goed was, woensdag was dat. En toch bleef ze een beetje anders doen, en ze blijkt er heel erg mee te zitten. Ik heb met dr gepraat maar 't heeft even tijd nodig. Maar ik zit er zo erg mee, ik wil dr niet kwijt...zij is echt de liefde van me leven. Ze wil me ook niet kwijt. Maar toch maak ik me ernstig zorgen
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 08 Mei 2010 13:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Aaruman schreef:
Nou ik begon over iets waar ze heel bang voor is, laten we zeggen iets dat elke jongen wil. En ze zei dat het wel weer goed was, woensdag was dat. En toch bleef ze een beetje anders doen, en ze blijkt er heel erg mee te zitten. Ik heb met dr gepraat maar 't heeft even tijd nodig. Maar ik zit er zo erg mee, ik wil dr niet kwijt...zij is echt de liefde van me leven. Ze wil me ook niet kwijt. Maar toch maak ik me ernstig zorgen

Sammich?
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 96, 97, 98 ... 161, 162, 163  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 97 van 163

Ga naar: