Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 19, 20, 21  Volgende  
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 01 Mei 2010 19:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Fullmetal Alchemist: Brotherhood vind ik persoonlijk een van de beste anime. Het verhaal is interessant, de grafische stijl vind ik perfect en de balans tussen actie en komedie is goed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 01 Mei 2010 21:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Een van de betere shounen, zeker. Wel jammer dat zelfs FMA in zo veel shounen valkuilen stapt.

EDIT: Ik denk dat ik na FMAB en Dragonball Kai ook maar stop met shounen, merk dat ik er erg cynisch van wordt.
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 02 Mei 2010 00:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben eerlijk gezegd ook niet zo'n Shounen kijker. Vooral omdat het vaak erg voorstelbaar is. Dit vind ik in het geval van FMAB in ieder geval minder storend.

Ik moet er echter wel bij zeggen dat ik het sinds aflevering 50 weer een beetje bergafwaarts vind gaan. Aflevering 25 t/m 50 (ongeveer ) vond ik echt geweldig.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 02 Mei 2010 00:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zou graag nog een anime zoals FLCL willen zien, die was echt zo heerlijk. Iemand nog leuke aanraders?
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 02 Mei 2010 00:51    Onderwerp: Reageren met citaat

^
-Mind Game
-Paprika
-Paranoia Agent
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 02 Mei 2010 01:44    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Ik zou graag nog een anime zoals FLCL willen zien, die was echt zo heerlijk. Iemand nog leuke aanraders?
Eerm, Ergo Proxy al gezien? Staat bij mij namelijk op nr 2 van meest vette series ooit gezien. Wat een sfeer en wat een verhaal *kwijl* ik wil een vervolg!!
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 02 Mei 2010 01:59    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.anime-planet.com/anime/flcl

anime-planet's suggesties kloppen vaak wel

de vraag is dan meestal wel: Wil je iets met een vergelijkbare stijl, vergelijkbare setting of vergelijkbaar verhaal?
Terug naar boven
lorenzogilds BerichtGeplaatst: 02 Mei 2010 22:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb vandaag de eerste volume van 20 century boys gekocht ik ga hem straks lezen
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 08 Mei 2010 21:50    Onderwerp: Reageren met citaat

@Joni

Goeie review alleen zitten er een paar foutjes in. Zo verloor Ichigo ook de herinneringen aan Rukia maar wist ze weer terug te krijgen dankzij Kon en een briefje dat Rukia achter liet. Verder staat er "Enkel Urahara krijgt een nieuwe aanval". Ik kan me geen nieuwe aanval herinneren van Urahara. Dat kan zijn omdat het nu al een tijdje geleden is dat ik de film heb gezien. Dus zou ik graag willen weten welke aanval je bedoelt.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 08 Mei 2010 22:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Die fout over Ichigo is opzettelijk, hij is haar even kwijt, maar hij herinnert haar direct die nacht, dus zou nogal lange uitleg zijn voor iets dat de kijker best kan zijn. En die screenshot van Urahara is de nieuwe aanval 'kirisaki' of Shred. Hij lijkt op de aanval die hij op Yammy gebruikt, maar eerder met stekels.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 08 Mei 2010 22:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik dacht dat het gewoon Chikasumi no Tate was. Zou wel een aftakking van de Chikasumi no Tate zijn waar hij kleine schilden uit zijn schild schiet. Lijkt me sterk dat het een nieuwe aanval is, of een aanval die Urahara in de Manga gaat gebruiken.
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 08 Mei 2010 23:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Ff iets anders; weet iemand nog een leuke manga? Geen sport-series aub
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 08 Mei 2010 23:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Aangezien hij het een aparte naam geeft, is het geen onderdeel van Bloodmist shield. En nee, in de manga moet je het niet verwachten. Van anime naar manga wordt nooit iets toegevoegd als de manga eerst was.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 08 Mei 2010 23:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Met onderdeel van Chikasumi no Tate bedoelde ik dat hij de aanval alleen kan doen door eerst zijn Chikasumi no Tate geactiveerd te hebben. Ik weet dat het een andere naam is en dus een andere aanval maar het is in theorie gewoon de Chikasumi no Tate. In het gevecht met Yammi kon hij ook een kleine ronde variant maken van de Blood mist shield. Hetzelfde als Some no mai, Tsukishiro en Tsugi no mai, Hakuren van Rukia's Shikai. Beiden leveren een ijsstraal op alleen worden ze anders gebruikt. (Hmm eigenlijk wel een slecht voorbeeld maar kan ff niks verzinnen )

@ Bewario ik weet niet wat je al gelezen heb en wat voor Manga je zoekt maar Fairy tail, Veritas, Psyren, Mahou sensei Negi, Hunter X Hunter, Katekyo hitman Reborn, Air gear, Historys strongest disciple (Gaat niet echt om de sport als in toernooien maar meer Shounen gericht (Van vijand op vijand verhaal), Vagabond, en D-grayman zijn zeker aanraders.
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 08 Mei 2010 23:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Fairy tail heb ik al gelezen, ik zal psyren eens proberen
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 09 Mei 2010 09:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Mafusto schreef:
Met onderdeel van Chikasumi no Tate bedoelde ik dat hij de aanval alleen kan doen door eerst zijn Chikasumi no Tate geactiveerd te hebben. Ik weet dat het een andere naam is en dus een andere aanval maar het is in theorie gewoon de Chikasumi no Tate. In het gevecht met Yammi kon hij ook een kleine ronde variant maken van de Blood mist shield. Hetzelfde als Some no mai, Tsukishiro en Tsugi no mai, Hakuren van Rukia's Shikai. Beiden leveren een ijsstraal op alleen worden ze anders gebruikt. (Hmm eigenlijk wel een slecht voorbeeld maar kan ff niks verzinnen )
Idd, slecht voorbeeld want het zijn drie verschillende aanvallen van haar Shikai. Benihime is geen Shikai zoals Zangetsu die maar 1 aanval kan. Ik verwacht eerder dat Shikai eindeloze mogelijkheden heeft en zowat elke fysieke aanval perfect kan leren. Ichigo doet Getsuga, URahara ook. Yammy doet Bala, Urahara stuurt even sterke energiebommen uit.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 09 Mei 2010 09:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Urahara's straal en Ichi's straal zijn wel degelijk anders. De straal van Ichi is veel vloeiende en meer geconcentreerd dan de aanval van Urahara. Ik denk dat alle shikai aanvallen van Urahara gebaseerd zijn op dat schild. De straal is dan het afschieten van de schild, het schild zelf. Zelfs de film aanval Shred zou eronder kunnen vallen (Schilden maken en afvuren). Ik ik bn er zeker van dat Ichigo alle aanvallen van zijn Bankai (Dan bedoel ik niet de aanvallen gebaseerd op snelheid.) ook in Shikai uit kan voeren. Alleen vecht Ichigo nauwelijks meer in Shikai-vorm.

Met de aanvallen van Rukia bedoel ik dat de ijs stralen allebei door een voor gestippelde route uit die ijs-patronen (Geen idee hoe het heet ) komen en de vijand bevriezen. Beide aanvallen zijn ongeveer hetzelfde maar worden anders benut.

Btw ik bn voorstander van Shikai heeft meerdere aanvallen.
Alleen moet de Shikai de Shinigami leren. Aangezien Ichigo ook zegt tegen Byakura (Volgens mij). "Old man Zangetsu only taught me this move" Dus er komen wel meerdere aanvallen aan, alleen is Ichi er nog niet klaar voor.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 09 Mei 2010 10:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Yojou-han = psychedelische komedie met parallelle universums = ♥♥♥

Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 14 Mei 2010 12:31    Onderwerp: Reageren met citaat

BeWario schreef:
Ff iets anders; weet iemand nog een leuke manga? Geen sport-series aub

Misschien een beetje te laat antwoord maar lees Sanctuary.
Voor iedereen die een echte serieuze manga wilt gaan lezen, het verhaal doet niet onder voor misdaad film en novels klassiekers, en is zelfs meer ambitieuzer. Voorlopig de beste manga die ik tot nu toe heb gelezen.

Citaat:
The story reads like a Takashi Miike or Takeshi Kitano film put on page. It’s a political thriller, a yakuza crime flick; it’s ambitious in every way. Its a rare breed, a mature manga. Mature for its depiction of adults making realistic choices amid difficult situations. Mature is relatable characteristics and personalities in a familiar-looking world. Mature doesn’t mean swords slicing limbs, it doesn’t mean aliens raping humans; it doesn’t mean super powers destroying puppies. Mature is dealing with topics and themes in a realistic manner, it means restraint, subtlety. Yes there is violence and nudity in this manga, but they are the result of adults with real motives, real conflicts; real human reactions to actions. Every single character in this story has a real consistent personality and reason for why they do the things they do.

Citaat:
Akira Hojo and Chiaki Asami are childhood friends who have experienced hell and lived to tell about it. They arrive in Japan to attend school, and soon witness the corruption and apathy of the country's population. Enraged, Akira and Asami vow to create a new Japan; a sanctuary with a new form of politics, devoid of corruption, where people are empowered to participate in the politics and future of their country. To accomplish this, Hojo and Asami aim to conquer Japan through two dramatically different routes: the Japanese Diet and the Yazuka. Decided by a game of rock-paper-scissors, Hojo ventures to seize control of the underworld while Asami pursues the position of Prime Minister.

Sanctuary is a dark, political thriller that tells the story of these two friends as they attempt to change Japan from the inside out and create their sanctuary.
Terug naar boven
Draster BerichtGeplaatst: 14 Mei 2010 14:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Ben gisteren opnieuw begonnen aan Samurai X/Rurouni Kenshin, het is ondertussen al vele jaren geleden dat ik deze gezien heb, leek me interessant om hem eens in het japans te bekijken.

Overigens zit ik aan chapter 56 van Bakuman, blijft een goede serie. Hoop alleen maar dat ze niet constant tegenslag gaan krijgen zoals Mashiro's opname in het ziekenhuis en dan de plotse daling in hun populariteit van 4 naar 14 op 1 chapter tijd gewoon om de serie uit te rekken. Ben langs de ene kant wel blij dat Trap gecancelled werd, mystery interesseert me niet echt.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 02:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafusto schreef:
Psyren is een geweldige manga
Het is mooi getekend en een redelijk goed verhaal voor een shounen manga.

Ben nu helemaal up to date met Psyren.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 03:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Kabuto (Zo heet die gast toch van Psyren) Is de sterkste zwake char die je ooit in een shounen kunt krijge
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 22:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Waarom zijn het altijd Naruto fans die reageren op mijn anime-reviews in dat topic terwijl de rest het hier doet?
Edit: Ik bedacht me net dat ik dat topic gewoon kan locken en kan openen wanneer iemand een review wil posten.
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 22:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafusto schreef:
Kabuto (Zo heet die gast toch van Psyren) Is de sterkste zwake char die je ooit in een shounen kunt krijge
Jup, die gast is een beetje overpowered
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 23:25    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Bewario
Hij kan alleen tegen mensen vechten die hem daadwerkelijk kunnen doden. Anders kan hij zijn krachten niet gebruiken. En ook tegen Yoshina is hij machteloos omdat zn Psy-kracht de aanvallen van zowel dat wezen als die aanvalopslokt en laat verdwijnen.

@Joni
Wie was et?
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 19, 20, 21  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 6 van 21

Ga naar: