Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
tommiex14 BerichtGeplaatst: 09 Apr 2010 16:37    Onderwerp: Pokéwalker Pokémon Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Mrt 2010
Berichten: 17

Hello..
ik wil graag een skitty met de pokéwalker vangen. alleen ik kom er steeds geen tegen. weet iemand misschien of ik nog iets moet unlocken of of het op het een bepaald tijdsstip moet, bijvoorbeeld 's ochtends. ik zit al in het hoenn field en weet ook dat je !! of !!! moet hebben om hem tegen te komen.
als ik !!! heb ik kom ik alleen maar linoone tegen ('s avonds) en overdag kom ik niet verder dan !! en dan kom ik altijd een volbeat tegen nooit een skitty.
help me!!


Laatst aangepast door tommiex14 op 10 Apr 2010 11:14; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 09 Apr 2010 16:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

!! !!!?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dannyveno BerichtGeplaatst: 09 Apr 2010 16:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 3614

Trueskill schreef:
!! !!!?



!!! !!! !!!!!!!! !!! !!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 09 Apr 2010 17:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Doe niet zo onozel!!!!!??!!?!?!!?

Heb je 7500 stappen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
tommiex14 BerichtGeplaatst: 09 Apr 2010 17:16    Onderwerp: re Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Mrt 2010
Berichten: 17

oooo moet je als je in het hoenn field bent ook nog eens 7500 stappen erbij hebben????
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 09 Apr 2010 17:18    Onderwerp: Re: re Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

tommiex14 schreef:
oooo moet je als je in het hoenn field bent ook nog eens 7500 stappen erbij hebben????


Op Serebii staat van wel!!!?!?!??!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Freedomviper BerichtGeplaatst: 09 Apr 2010 17:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Nov 2008
Berichten: 83

Inderdaad, het is belangrijk dat je die dag een bepaald aantal stappen hebt gemaakt. Het maakt niet uit op welke road je de stappen hebt gemaakt zolang je op de dag zelf maar genoeg stappen hebt gemaakt. Voor Skitty is dit inderdaad 7500.

Er zijn wel wat trucs natuurlijk.

Citaat:
Alrighty, this is the list of all the routes, the amount of steps to get them,
basically the whole shebang. Note that Special Types are Pokemon Types that
receive a 25% discount to the amount of steps needed to unlock certain Pokemon
or items.


Voor Hoenn Field zijn de special types: Fire, Bug, Flying


Let wel op. Skitty wordt gezien als rare en de kans dat je hem dus krijgt is kleiner. En het is een klasse A dus je moet inderdaad zoals je zei !! of !!! hebben. Als je !!! hebt krijg je sowieso de klasse A pokemon.

Maar hier is de catch, er zijn voor iedere klasse 2 pokemon. Voor Hoenn Field bestaat klasse A uit Skitty of Linoone. En je kan maar één pokemon uit één klasse tegenkomen. Dit betekend dus dat, aangezien je Linoone tegen komt (minimum van 5000 stappen), je geen Skitty kan tegenkomen op deze 'walk'. De enige manier om ervoor te zorgen dat je een Skitty tegen kan komen is door je pokemon terug te sturen naar je DS en opnieuw terug te struren naar Hoenn Field en te hopen dat je nu wel een Skitty tegen komt.


Ik hoop dat je er wat aan hebt.


update:
Als je de special type gebruikt is het aantal steps maar 5625.
Deze info, en de quote, komen hier vandaan: http://www.gamefaqs.com/portable/ds/file/960100/59334
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
tommiex14 BerichtGeplaatst: 09 Apr 2010 17:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Mrt 2010
Berichten: 17

omg heel erg bedankt
dat is nou echt bruikbare info
thanxx!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Freedomviper BerichtGeplaatst: 09 Apr 2010 18:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Nov 2008
Berichten: 83

Geen probleem joh.

Mijn belangrijkste tip is dit:
Als je met een probleem zit, zeker bij dit soort specifieke dingen, kijk dan op gamefaqs.com. Daar hebben ze altijd wel walkthroughs, maar belangrijker ook veel In-Depth guides van spellen. Vooral de In-Depth guides kunnen je heel veel tijd besparen

Veel succes met het vangen van Skitty
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
brend5 BerichtGeplaatst: 09 Apr 2010 18:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Mei 2009
Berichten: 584

Hoeveel stappen heb je nodig voor Poochiena?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Freedomviper BerichtGeplaatst: 09 Apr 2010 18:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Nov 2008
Berichten: 83

Ik heb even gezocht maar kon nergens vinden dat er een Poochiena te krijgen is met de pokewalker, dus ik weet niet waar je dat hebt gehoord maar het klopt niet.

Wat wel kan is een Houndour halen. Doe dit op Volcano Path. De special types zijn Water, Fighting, Rock. Je hebt minstens 2000 stappen nodig voor Houndour (1500 met special type).

Toch moet ik mensen aanraden om dit zelf op te zoeken. Kijk maar in mijn eerdere post daar staat een link naar de Pokewalker-guide. Als je het daar niet vindt kan je altijd nog op http://serebii.net/index2.shtml kijken en anders weten ze het (nog) niet of klopt het niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
brend5 BerichtGeplaatst: 09 Apr 2010 19:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Mei 2009
Berichten: 584

Poochyena is de Officiële naam ik dacht dat ik het zo schreef.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Freedomviper BerichtGeplaatst: 09 Apr 2010 19:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Nov 2008
Berichten: 83

Inderdaad dat van die naam is een kleine fout maar ik heb wel op de goede naam gezocht. Hij is er voor zover ik weet niet.

Zowel
http://www.serebii.net/heartgoldsoulsilver/pokewalker-area.shtml
als
http://www.gamefaqs.com/portable/ds/file/960100/59334
hebben hem niet staan.

Ik verwijs ook iedereen met verdere vragen door naar deze twee links want ik ga nu weg en heb ook niet veel zin meer om deze vragen te beantwoorden aangezien de informatie makkelijk te vinden is.

Update:
Om hetgeen rond brend5 nog even af te ronden.
Als je per se een Poochyena wilt kan je hier alle informatie erover vinden:
http://www.serebii.net/pokedex-dp/261.shtml
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
tommiex14 BerichtGeplaatst: 10 Apr 2010 11:20    Onderwerp: Poochyena Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Mrt 2010
Berichten: 17

jeeuuuh! ik heb hem en ik heb hem ook al direct laten evolueren in Delcatty!

Poochyena is inderdaad niet verkrijgbaar met de pokéwalker. Als je hem toch wilt hebben zul je elke dag naar Professor Oak's radio show moeten luisteren en horen of hij die dag de swarm pokemon is;
http://www.serebii.net/pokedex-dp/location/261.shtml#hg
Hier een lijst met alle swarm pokémon;
http://www.serebii.net/heartgoldsoulsilver/swarms.shtml
suc6
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
tommiex14 BerichtGeplaatst: 24 Apr 2010 14:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Mrt 2010
Berichten: 17

;p
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Umaxx BerichtGeplaatst: 29 Apr 2010 19:58    Onderwerp: Re: re Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Apr 2010
Berichten: 44

tommiex14 schreef:
oooo moet je als je in het hoenn field bent ook nog eens 7500 stappen erbij hebben????


natuurlijk!! moet!! dat!!! -.-!! beter denken!! ok!!?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
brend5 BerichtGeplaatst: 29 Apr 2010 20:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Mei 2009
Berichten: 584

@ Umaxx

Beetje onnodige reactie. Hij heeft hem toch al gevangen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group