| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 94, 95, 96 ... 161, 162, 163 Volgende
|
| D: |
Geplaatst: 26 Apr 2010 21:16 Onderwerp:
| |

|
Dat vind ik zo'n onzin. Ik had toen ik 18 was ook een 15 jarige vriendin, en then?
Een relatie hoeft niet om seks te draaien, en dat was er dus ook niet bij. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 26 Apr 2010 21:19 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | Dat vind ik zo'n onzin. Ik had toen ik 18 was ook een 15 jarige vriendin, en then?
Haha, screwed!  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jesse.B |
Geplaatst: 26 Apr 2010 21:20 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | Dat vind ik zo'n onzin. Ik had toen ik 18 was ook een 15 jarige vriendin, en then?
Precies dan kan het al beter maar stel jij was 15 en dat kind was 12
dan was het te jong :/. Allemaal een beetje raar, want je gaat toch niet met een kind van 12 maar bij oudere mensen zit er soms wel meer tussen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 26 Apr 2010 21:46 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Als je 18 bent en je hebt een vriendin van 15/16 is dat een stuk meer algemeen geaccepteerd. Je ziet het ook overal nowadays, en ik vind het al een stuk normaler dan 16 met 14/15. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jesse.B |
Geplaatst: 26 Apr 2010 21:55 Onderwerp:
| |

|
vanaf 14 jaar kun je wel een jaar jonger doen tot 15 dan kun je op
je 16e wel tot iemand van 14 doen en dan tot wat jij zegt ja
oh was zojuist aan het praten met mij meisie en ik kreeg nou al een kus terug  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 26 Apr 2010 22:23 Onderwerp:
| |

|
Who gives a fuck, als je maar om haar/hem geeft. OK, nu niet met iemand van acht een relatie starten, maar je weet wat ik bedoel.
En als je het voor de sex doet, zou ik toch 15/16+ doen.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| L!nk |
Geplaatst: 27 Apr 2010 00:50 Onderwerp:
| |

|
| @Nickdhnick: hehe, daar zit ik ook mee. helemaal als je dan zelf ook alcohol op hebt... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Donux |
Geplaatst: 27 Apr 2010 07:09 Onderwerp:
| |

|
| Neeh oké, 17 om 14 is ook eigenlijk wel zo'n beetje het limiet. Echter.. Ja, ik ken genoeg vrienden van me (of vriendinnen) van 21-23 om 16 jaar.. Over het algemeen wordt dan ook wel weer geaccepteerd.. als ik afga op mijn omgeving. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| L!nk |
Geplaatst: 27 Apr 2010 08:35 Onderwerp:
| |

|
serieus? laatste vertelde een meisje dat net 18 was geworden dat ze me leuk vond, vond ik toch een beetje een groot verschil met mijn 23 jaren ;P
ik heb ook altijd met jongere meisjes gehad, maar dat ging op een gegeven moment gewoon fout omdat hun leven heel anders was dan het mijne. dan zat zij op de middelbare school terwijl ik van het studentenleven aan het genieten was. nu is mijn vriendin ook 2 jaar jonger, maar ik vind het verschil tussen 23 en 21 kleiner dan tussen 18 en 16. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kurosaki01 |
Geplaatst: 27 Apr 2010 09:10 Onderwerp:
| |

|
Student zijn dat moet goed voelen.
Nja nog een jaar het VAVO en dan naar Uni . |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 27 Apr 2010 15:24 Onderwerp:
| |

|
die formule (leeftijd/2 +7) geldt vanaf je 14de*
*natuurlijk onzin om wiskunde op liefde af te gooien, maar goed, sociaal gezien zal het meestal wel kloppen, tenzij je meer/minder volwassen dan je leeftijd bent |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 27 Apr 2010 15:48 Onderwerp:
| |

|
| L!nk schreef: | serieus? laatste vertelde een meisje dat net 18 was geworden dat ze me leuk vond, vond ik toch een beetje een groot verschil met mijn 23 jaren ;P
ik heb ook altijd met jongere meisjes gehad, maar dat ging op een gegeven moment gewoon fout omdat hun leven heel anders was dan het mijne. dan zat zij op de middelbare school terwijl ik van het studentenleven aan het genieten was. nu is mijn vriendin ook 2 jaar jonger, maar ik vind het verschil tussen 23 en 21 kleiner dan tussen 18 en 16. |
Dat is het enige probleem inderdaad, vaak zijn jongere meisjes veel meer bezig met aandacht krijgen en zoeken ze eerder spanning dan echt een werkelijke relatie. (niet iedereen natuurlijk, maar je snapt wel wat ik bedoel)
Ik zou qua leeftijd nooit een probleem ervan maken iig, zolang je maar echt geinterreseert bent in elkaar en leuke dingen samen doet. Wanneer mensen naar verschillen in leeftijd zoeken denken ze vaak in eerste instantie aan de seksuele kant, maar dat is zo'n onzin (zoals ik al eerder zei volgens mij) ik bedoel ik heb 3 jaar lang een relatie gehad met een meisje waar ik nieteens mee heb gezoend, dus het kan echt wel als je gewoon inelkaars persoon geinterreseert bent. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Sutefuu |
Geplaatst: 27 Apr 2010 15:51 Onderwerp:
| |

|
| nu trubbels met dat meisje van 14, inneens wil ze een tijdje geen vriendje nzoo, wazigheid, en op een of andere manier, vind ik het bijna erger dan toen het uit ging met mn vorige vriendin |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 27 Apr 2010 16:02 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | | Dat is het enige probleem inderdaad, vaak zijn jongere meisjes veel meer bezig met aandacht krijgen en zoeken ze eerder spanning dan echt een werkelijke relatie. (niet iedereen natuurlijk, maar je snapt wel wat ik bedoel) |
Helemaal mee eens, met m'n 22 jaar ben ik iets ouder dan de meesten hier maar ik ga altijd voor serieuze relaties. Dat vrouwen mentaal eerder volwassen zouden zijn blijft na de puberteit weinig van over. Wat een drama, bijna overal, ook gewoon met meiden van mijn leeftijd. Moet ik wel bij zeggen dat de grote meerderheid van de jongens ook gewoon mee gaat in die drama (en soms veroorzaakt).
Heb gelukkig nu leuk contact met een intelligente dame die net als ik helemaal gek is van al die onzin, en ook nog eens grappig en prachtig is. Of er iets van gaat komen moet nog blijken. Voorlopig goede vrienden. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jesse.B |
Geplaatst: 27 Apr 2010 17:50 Onderwerp:
| |

|
[quote="Uchiha_Shadow"] | D: schreef: |
Heb gelukkig nu leuk contact met een intelligente dame die net als ik helemaal gek is van al die onzin, en ook nog eens grappig en prachtig is. Of er iets van gaat komen moet nog blijken. Voorlopig goede vrienden. |
Denk aan de vrienden zone  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 27 Apr 2010 17:56 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Jesse.B schreef: | | D: schreef: |
Zo'n grote zorg is dat ook weer niet. Je moet gewoon wel genoeg met haar omgaan, inhoudelijke gesprekken voeren en dat soort dingen, want je moet wel het gevoel hebben dat je haar goed kent, tenminste dat heb ik graag. Misschien moet je gaan twijfelen over die friend zone wanneer je met haar gaat shoppen en romkoms gaat kijken als vrienden maar voor de rest zou ik me daar geen zorgen om maken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 27 Apr 2010 18:04 Onderwerp:
| |

|
| De vrienden-zone... daar zit ik ook altijd in. Kom er nooit uit! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 27 Apr 2010 18:05 Onderwerp:
| |

|
| Jesse.B schreef: | | Uchiha_Shadow schreef: | Heb gelukkig nu leuk contact met een intelligente dame die net als ik helemaal gek is van al die onzin, en ook nog eens grappig en prachtig is. Of er iets van gaat komen moet nog blijken. Voorlopig goede vrienden. |
Geloof me, ben daar al vaak genoeg in gevallen om te weten hoe 't werkt Moet wel bij gezegd worden dat het af en toe gewoon een slap excuus van kerels is; soms vind het meisje de jongen gewoon niet aantrekkelijk en dan wordt je vrienden. Tja, ben je dan "gefriendzoned"? Of was het gewoon overmijdelijk.
Anyway, we hebben 't al uitgebreid over relaties gehad en weten wat we willen. Voorlopig goede vrienden... met behoorlijk wat geflirt 
Laatst aangepast door Uchiha_Shadow op 27 Apr 2010 23:41; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jesse.B |
Geplaatst: 27 Apr 2010 18:06 Onderwerp:
| |

|
De enigste oplossing (sorry als het te ver gaat )
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 27 Apr 2010 22:39 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 27 Apr 2010 23:13 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: |
ik bedoel ik heb 3 jaar lang een relatie gehad met een meisje waar ik nieteens mee heb gezoend, dus het kan echt wel als je gewoon inelkaars persoon geinterreseert bent. |
Say what!?!?!
Update:
Vandaag date gehad met dat ene meisje en wederom score Very nice! Gaat de goeie kant op hier! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kurosaki01 |
Geplaatst: 28 Apr 2010 00:08 Onderwerp:
| |

|
| Citaat: | | Heb gelukkig nu leuk contact met een intelligente dame die net als ik helemaal gek is van al die onzin, en ook nog eens grappig en prachtig is. Of er iets van gaat komen moet nog blijken. Voorlopig goede vrienden. |
QFT dit is bij mij ook het geval. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jesse.B |
Geplaatst: 29 Apr 2010 19:43 Onderwerp:
| |

|
laatste schooldag was wel mooi naar moviepark germany geweest.
jammer genoeg mijn eigen meid niet gesproken laat staan gezien (niet lang tenminste ) maar wel met vriend sjans met zon groepje Duitse meiden ook nog nummer gekregen en zo maar toch Duits kun je toch niks mee |
|
| Terug naar boven |
|
|
| brend5 |
Geplaatst: 29 Apr 2010 20:42 Onderwerp:
| |

|
Lol, Ik was gister met een paar vrienden en een meisje naar de IJsbeer(ijs winkel ding) geweest. Ging ze op school tegen der vriendinnen zegge dat ze een date had met 5 jongens  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 30 Apr 2010 12:19 Onderwerp:
| |

|
| Kak, ik realiseer me dat ik gevoelens begin te krijgen voor een goede vriendin van me, maar ik weet dat het niet echt handig is aangezien zij na de zomervakantie naar Amerika gaat voor een jaar... En tussendoor ook nog ff examens, en een periode dat wij allebei op vakantie zijn... |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 94, 95, 96 ... 161, 162, 163 Volgende |