Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 92, 93, 94 ... 161, 162, 163  Volgende  
NickPeters BerichtGeplaatst: 19 Apr 2010 22:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Ben ik over innerlijk begonnen hier?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 19 Apr 2010 22:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Read my lips(fingers?): "(Dacht ik)

En nou allemaal weer ontopic heren.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 19 Apr 2010 23:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja zeg ik eens wat nuttigs word er meteen weer overheen gelult met van die onzin.
Terug naar boven
brend5 BerichtGeplaatst: 19 Apr 2010 23:15    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:
Dat is de pest altijd he, iedereen is altijd bezet voordat je de spreekwoordelijke moed hebt om eropaf te stappen.

Dat is nou altijd wat er bij mij gebeurd. Als ik eenmaal de moed heb is ze alweer bezet.
Terug naar boven
L!nk BerichtGeplaatst: 20 Apr 2010 13:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Tudududu, ik had dus een beetje een dipje met mn vriendin, maar dat is allemaal weer uitgepraat enzo. Zit gelijk weer beter in mn vel Enige probleem is nu dat ik de afgelopen weken veel met een meisje heb zitten praten (die ook wist van het relatiedipje) en die heeft denk ik het verkeerde idee gekregen want ze liet me weten dat ze me wel leuk vond. Maar ja, belangrijkste is dat alles met mn vriendin is uitgepraat
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 21 Apr 2010 22:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Naja ik heb dus nu een afspraak met een meisje om te gaan Brawlen O_o ...... ja echt.
Terug naar boven
Thejoker BerichtGeplaatst: 22 Apr 2010 11:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Maakt toch niet uit hoe je met een meisje bent of wat je doet, als je het samen maar naar je zin hebt.

Zo komt koninginnendag meisje waar ik veel mee praat laatste tijd voor het eerst haha
Terug naar boven
GeneralSecura BerichtGeplaatst: 22 Apr 2010 15:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn liefdesleven is niet om over naar huis te schrijven. Alle leuke meisjes zijn altijd al bezet of hebben geen interesse.
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 22 Apr 2010 15:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Dan zorg je dat ze interesse in je krijgen
Terug naar boven
GeneralSecura BerichtGeplaatst: 22 Apr 2010 15:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Tja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Terug naar boven
NickPeters BerichtGeplaatst: 22 Apr 2010 15:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Ligt helemaal aan je eigen houding en of je iets te melden hebt.
Terug naar boven
brend5 BerichtGeplaatst: 22 Apr 2010 18:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Ach ja, ik word altijd gezien als de levenloze game nerd
Terug naar boven
Jesse.B BerichtGeplaatst: 22 Apr 2010 20:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Dus zo'n 90 pagina's ben ik er weer zelfde meisje (jaja).
En ik spreek haar heel soms op hyves, en het is bijna het einde van het jaar.
En toch blijf ik nerveus maar wil wel wat verdere gesprekken.
Dus waar moet je het over hebben dan? om wat dieper te graven
en zij misschien interesse in mij te krijgen.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 22 Apr 2010 21:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Jesse.B schreef:
Dus zo'n 90 pagina's ben ik er weer zelfde meisje (jaja).
En ik spreek haar heel soms op hyves, en het is bijna het einde van het jaar.
En toch blijf ik nerveus maar wil wel wat verdere gesprekken.
Dus waar moet je het over hebben dan? om wat dieper te graven
en zij misschien interesse in mij te krijgen.

Ik snap je posts niet echt. Het is bijna het einde van het jaar? Naar mijn weten is het nog altijd april.

Ik begrijp echter dat je nerveus bent met gesprekken, maar je zegt er niet bij of dit tekstuele gesprekken zijn (MSN, Hyves berichtjes) of telefoongesprekken. Op deze manier is het lastiger om op je vraag te reageren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Jesse.B BerichtGeplaatst: 22 Apr 2010 21:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:

Ik snap je posts niet echt. Het is bijna het einde van het jaar? Naar mijn weten is het nog altijd april.

Ik begrijp echter dat je nerveus bent met gesprekken, maar je zegt er niet bij of dit tekstuele gesprekken zijn (MSN, Hyves berichtjes) of telefoongesprekken. Op deze manier is het lastiger om op je vraag te reageren.

Ik bedoel dat het einde van het school jaar
en dat ik haar spreek op hyves als dat misschien helpt
Terug naar boven
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 23 Apr 2010 19:42    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Jesse,

Dus je hebt met haar, maar je spreekt haar alleen heel af en toe op hyves?
Of je vind haar weer leuk en je spreekt haar alleen heel af en toe op hyves?
Als je haar nog niet op msn hebt, en het gaat hier om optie 2 kun je haar beter gewoon even een krabbel sturen van; Hey, mag ik je msn dat praat wat makkelijker
Of in elk geval iets in die trant, een beetje nonchalant en niet te wanhopig xD
Terug naar boven
Jesse.B BerichtGeplaatst: 23 Apr 2010 20:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja het tweede, heb vandaag ook weer even met haar gepraat
leuk en aardig (en mooi ) dat maakt mijn dag ondanks ik ben gezakt voor mijn brommer theorie weer een beetje goed
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 23 Apr 2010 22:32    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.planetxbox360.com/article_10362/Ten_Reasons_Why_You_Should_Not_Date_a_Girl_Gamer

Discuss..
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 24 Apr 2010 00:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Pff gare twee dagen heb ik gehad. Ik had dus op een feestje geroepen dat ik zo'n meisje leuk vind - heb ik hier al eerder gezegd - en toen wilden mijn vrienden voor de grap dat zij naar een feest zaterdag komt waar ik ook heen ga zodat ik haar zou kunnen versieren. Toen begonnen ze dus tegen haar over wat ik op dat feestje gezegd had, en zeiden ze dat ze haar zouden vertellen wat ik had gezegd als zij naar dat feest zou komen. Maar ik wist toch wel dat ze nooit naar dat feestje zou gaan - hoefde van mij ook helemaal niet - dus dacht ik, nou ja, big deal, ik vertel haar wel even wat ik heb gezegd.

Vandaag ging dat meisje met een vriend van me praten, doet ze wel vaker, kwam die vriend zo bij me, "wat hoor ik nou, heb jij tegen haar gezegd dat je 'r leuk vond?". Ik zeg hè, waar heb je het over, dat heb ik helemaal niet gezegd. Oja, en daar voegde hij ook nog aan toe dat ze had gezegd dat ze nog liever iets met hem zou willen dan met mij.

Sms ik haar net, want ik zag haar niet meer voordat ik naar huis ging, "waarom heb jij gezegd dat ik je leuk vind?" Bleek ze het dus verkeerd verstaan te hebben; ik had gezegd "het kwam erop neer dat ik zei dat ik je leuk vond" maar ze had het 'ik zei' gedeelte niet verstaan .

In ieder geval, het klinkt lichter dan het is maar het was echt een drama "=.= Ik had ook meteen steeds het gevoel dat ze me ontliep op school enzo... Nee, dat was niet leuk.

Laatst aangepast door GekooktEi op 24 Apr 2010 07:52; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 24 Apr 2010 01:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat is dus ook weer duidelijk, spijtig voor je gast.

BTW: Je eerste alinea leest niet helemaal lekker weg, ik moest even nadenken wat je nou precies bedoelde.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 24 Apr 2010 02:14    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
-knipperdeknip-

haha, wat een verhaal jongen, ik zag het helemaal voor me, dat soort shit heb ik ook wel beleefd toen ik wat jonger was,

Man man, gdeuhhhh.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 24 Apr 2010 07:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Ja, buiten het feit dat ik haar leuk vind vind ik het sowieso een beetje jammer want ook een vriendschappelijke band gaat zo niet door. Ik hoop dat ze deze twee dagen met een korreltje zout neemt (je snapt wat ik bedoel ondanks de misplaatste uitdrukking) en ze ooit nog een woord tegen me zegt. Ik weet sowieso niet of ik iets met haar wil, maar nooit meer een woord met haar wisselen was niet wat ik in gedachten had in ieder geval.

Ik heb de laatste tijd wel best vaak met die vrienden van haar gepraat trouwens Een stuk meer dan met dat meisje zelf.

Het grappige is dat ik nauwelijks iets te doen heb met deze jammere gebeurtenissen... Mijn vrienden hebben het allemaal voor me gedaan. Het enige wat ik niet had moeten doen is zo over de schreef gaan op dat feestje én blijkbaar had ik wat duidelijker tegen haar moeten praten aangezien het wel een heel stom misverstand was. Uiteraard gelooft ze nu nog steeds niet echt dat ik iets anders bedoelde, en die vriend van me smste ook nog van "Ik geloof toch niet helemaal dat je haar niet leuk vindt", en hij had dat meisje waarschijnlijk dus ook wel verteld dat hij al wel dacht dat ik haar leuk vond - sinds dat een misverstand was, is dat dus flink kut want door die vriend van me denkt ze nu nog steeds dat ik haar leuk vind.

@ D:

Gdeeuuh?

@ Nino verder:

Ik had inderdaad wat vage zinnen; zo beter?
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 24 Apr 2010 12:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Neem volgende keer een luidspreker mee als je een meisje probeert te versieren.

Nee maar even serieus, het is me niet helemaal duidelijk waarom zij jou niet meer wil zien. Ze verstond dus dat jij hebt gezegd dat zij jou leuk vond en vervolgens heb jij gezegd dat ze je verkeerd verstaan had, maar ze wilt je niet geloven?
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 24 Apr 2010 13:21    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:

@ D:

Gdeeuuh?

Dat is het 'hé makker *slag op schouder* geluid wat iemand uitkraamt als ie aangeschoten is. Zoals ik gisteren was. :þ
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 24 Apr 2010 13:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

ninodude schreef:
Neem volgende keer een luidspreker mee als je een meisje probeert te versieren.

Nee maar even serieus, het is me niet helemaal duidelijk waarom zij jou niet meer wil zien. Ze verstond dus dat jij hebt gezegd dat zij jou leuk vond en vervolgens heb jij gezegd dat ze je verkeerd verstaan had, maar ze wilt je niet geloven?

Dat heb je goed begrepen. Maar zij vindt mij niet leuk - dat had ik ook niet verwacht - en die vriend van mij dacht dus ook al dat ik haar leuk vond dus die heeft het *waarschijnlijk* nog een keer tegen haar bevestigd.

Maar dat ze me niet meer wil spreken is een vermoeden hoor, maar ik heb dat al eens eerder gehad :p Dat ik gewoon normaal vrienden was met een meisje, en dan komt er opeens het gerucht dat ik haar leuk vond en toen ging ze me ontlopen. Maar het is niet dat ze me dan steeds ontloopt, het is meer dat ze dan heel afstandelijk gaat doen. Maar goed, voor hetzelfde geld geloofde ze het wel maar drukte ze zich een beetje vreemd uit, ze smste namelijk "Eeeh okee, als jij het zegt.." maar dat vond ik niet echt overtuigend overkomen :')

Ik heb ook gewoon tegen haar gezegd: kom op zeg, als ik had gewild dat je naar dat feest zou komen had ik het je zelf toch wel gevraagd, en niet door al mijn vrienden naar je laten schreeuwen? Ik vond het een beetje apart, dat ze opeens niet zou snappen dat dat een grap was geweest.

Ach, misschien ben ik wel aan het doemdenken en is alles normaal maandag. Maar door al dit gekloot is het er niet beter op geworden. Ik twijfelde eerst trouwens om haar te sms'en, ik wou niet te wanhopig overkomen. Maar mevrouw staat wel bekend als de roddelkoningin dus ik dacht; laat ik dat maar snel de wereld uit helpen, te beginnen bij de wortel
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 92, 93, 94 ... 161, 162, 163  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 93 van 163

Ga naar: