Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 53, 54, 55 ... 102, 103, 104  Volgende  
Sayonara BerichtGeplaatst: 21 Mei 2010 10:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Salsa85 schreef:
Gezer schreef:
Citaat:
(Uncharted 2 is verdomt makkelijk met 15%).

Lol maar 15%

Citaat:
RPGs zijn het moeilijkste om daarvan een Platinum te halen.

Lol probeer maar eens RE5 of WipEout te platinumen.

Wat is er moeilijk aan RE 5 dan? Ik vond hem best makkelijk...

Ik kom niet voorbij die rennende debielen met kettingzagen, vooral niet dat stukje waar er 3 tegelijk komen. Als je geraakt ben kan je weer opnieuw beginnen. Veel te veel frustratie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 21 Mei 2010 13:03    Onderwerp: Reageren met citaat

tja als je allemaal kiddy disney games platinummed.. geen wonder dat je dan 20 platinums hebt.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 21 Mei 2010 16:01    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:
tja als je allemaal kiddy disney games platinummed.. geen wonder dat je dan 20 platinums hebt.

Ik hoop niet dat je t over mij hebt? Ik heb namelijk geen enkele disney game. Hier mn lijstje

Assassin's Creed II
Burnout Paradise
Dante's Inferno
Dead Space
Fallout3
God of War
God of War II
God of War III
Heavy Rain
inFamous
Just Cause 2
LittleBIGPlanet
Prince of Persia
Ratchet & Clank: A Crack in Time
Star Wars: The Force Unleashed
Tekken 6
Terminator Salvation
Tomb Raider Underworld
Uncharted: Drake's Fortune
Uncharted 2: Among Thieves

En ja, dit is verkapt pochen
Terug naar boven
Matesers BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 18:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Yatta! (versla de mean bean machine)
En dus sega mega drive collection platinum!

hardest difficulty, volledig per geluk een triple combo, direct opslaan omdat hij toen een dikke laag stenen had en ik er veel beter voorstond, nog paar seconden doorspelen en hij stikte

mijn vierde platinum
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 21:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Moet echt niet gekker worden echte Trophy junkies hiero, spelen ze de lelijkste games op de PS3 om trophies te kunnen krijgen.
Sega Collection is echt iets wat je op de Sega moet hebben gespeelt en niet op de PS3.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 21:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Sayonara schreef:
Salsa85 schreef:
Gezer schreef:
Citaat:

Lol maar 15%

Citaat:

Ik kom niet voorbij die rennende debielen met kettingzagen, vooral niet dat stukje waar er 3 tegelijk komen. Als je geraakt ben kan je weer opnieuw beginnen. Veel te veel frustratie

Res Evil 5 vindt ik zelf heel makkelijk heb nog wel veel moeite om iemand zijn kop eraf te schieten tijdens een sprong.
De rest had ik allemaal moet alles opnieuw halen vanwege mijn nieuwe PS3 en heb de game nog steeds niet opnieuw uitgespeelt.

En Uncharted nog steeds 15% ik speel bijna geen games buiten de Japanse RPG gebied.

En dat stukje met die 3 kettingzagen zorg dat je unlimited ammo hebt van de magnum wapen en kanllen maar it's easy.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 21:59    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
Moet echt niet gekker worden echte Trophy junkies hiero, spelen ze de lelijkste games op de PS3 om trophies te kunnen krijgen.
Sega Collection is echt iets wat je op de Sega moet hebben gespeelt en niet op de PS3.

I smell jealousy....

Sega Collection is gewoon nostalgie. Lekker boeiend of je het ooit gespeeld hebt. Sommige mensen hebben gewoon geen Mega Drive meer en dan is dit een leuk alternatief voor een klein prijsje.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 23 Mei 2010 23:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Weer paar trophy's in borderland gehaald. Waren alleen Destroyhive, Wanted: Flynt en Discovered Trash Coast 2 van de 3 waren story related
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 24 Mei 2010 09:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik wordt er niet echt jaloers op ookal heb je 200 Platinums.
Ik ben zelf geen trophy hunter.
Want asl je veel RPGs speelt duurt het echt een eeuwigheid voor je een keer Platinum trophy krijgt.

Res Evil 5 had ik bij de vorige PS3 alle modes al uitgespeelt moest alleen nog die Versus trophies en iemand's zijn kop eraf schieten tijdens een sprong.
Als ik het goed heb dan wordt Res Evil 5 en Uncharted 2 de eerste 2 games met een Platinum als ik ze speel natuurlijk.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 24 Mei 2010 14:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Precies dat is het verschil tussen een trophyhoer / hunter en een completionist.
Een hunter speelt disney en pixar spellen voor platinums, een completionist speelt langdradige rpgs die je bijna nooit van je leven kunt platinummen (lees: disgaea 3 en star ocean international)
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 24 Mei 2010 14:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

En een gamer speelt alle spellen die hem leuk lijken terwijl een elitist doet alsof hij alleen goede spellen speelt. De meeste Japanse RPGs zijn tot nu toe gewoon lang en niet moeilijk trouwens.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 24 Mei 2010 14:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
En een gamer speelt alle spellen die hem leuk lijken terwijl een elitist doet alsof hij alleen goede spellen speelt. De meeste Japanse RPGs zijn tot nu toe gewoon lang en niet moeilijk trouwens.

Like I said, a thousand times over
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 24 Mei 2010 14:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Mafusto schreef:
Joni Philips schreef:

Like I said, a thousand times over
Idd, en dat maakt het minder indrukwekkend. Een RPG Platinum hebben toont gewoon aan dat je meer tijd hebt dan iemand die bijv. Up platinum heeft.
Terug naar boven
Draster BerichtGeplaatst: 24 Mei 2010 22:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Precies dat is het verschil tussen een trophyhoer / hunter en een completionist.
Een hunter speelt disney en pixar spellen voor platinums, een completionist speelt langdradige rpgs die je bijna nooit van je leven kunt platinummen (lees: disgaea 3 en star ocean international)

Ik zou eerder stellen dat een "trophyhoer" iemand is die slechte games koopt om aan makkelijke trophies te geraken. Heeft weinig te maken met de lengte van een game. Iemand die games als White Knight Chronicles platinum'd heeft inderdaad gewoon heel veel tijd.

Zolang je er maar plezier aan beleeft.

De trophies die voor mij een echte 'waarde' hebben zijn eerder de skill-related trophies zoals de combat challenges in Batman: Arkham Asylum, de LBP 'complete all levels without dying' trophy, etc.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 15:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:

Weet niet welke context jij nu weer erbij haalt maar iemand die alleen 'goede spellen' speelt is gewoon een passieve hype volger.
Ik speel de games die ik leuk vind, en als ze 'goed' zijn wat andere betreft zal me een rotzorg wezen maar ik zal nooit disney/pixar/hollywood games spelen, dat soort spellen zijn easy mode en bedoeld voor 6 jarigen.

p.s. ga jij maar star ocean international platinummen met je grote mond over jap. rpgs.

Draster schreef:
de LBP 'complete all levels without dying' trophy, etc.

Die was makkelijk.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 16:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb gister mn laatste discover area trophy en fully loaded (?) iig de trophy voor een inventory space van 42 slots. Nu alleen nog lvl 40 + lvl 50 trophy made in New heaven trophy en de defeat final boss trophy en dan heb ik mn eerste plat binnen Tot nu toe alle trophy's gehaald zonder er op oek naar te zijn in mn eerste playthrough (Op de Lilith en Roland actieskill kills na dan)

@D: Zodra de game ofgeprijsd is en tijd over heb ga ik em wel platinummen !
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 16:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Weet niet welke context jij nu weer erbij haalt maar iemand die alleen 'goede spellen' speelt is gewoon een passieve hype volger.
Ik speel de games die ik leuk vind, en als ze 'goed' zijn wat andere betreft zal me een rotzorg wezen maar ik zal nooit disney/pixar/hollywood games spelen, dat soort spellen zijn easy mode en bedoeld voor 6 jarigen.
En dat beweren dat je niet elitair doet...
Terug naar boven
Salsa85 BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 17:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
dantekloon schreef:
Sayonara schreef:
Salsa85 schreef:
Gezer schreef:
Citaat:

Lol maar 15%

Citaat:

Res Evil 5 vindt ik zelf heel makkelijk heb nog wel veel moeite om iemand zijn kop eraf te schieten tijdens een sprong.
De rest had ik allemaal moet alles opnieuw halen vanwege mijn nieuwe PS3 en heb de game nog steeds niet opnieuw uitgespeelt.

En Uncharted nog steeds 15% ik speel bijna geen games buiten de Japanse RPG gebied.

En dat stukje met die 3 kettingzagen zorg dat je unlimited ammo hebt van de magnum wapen en kanllen maar it's easy.

Speel de game maar eens op de allermoeilijkste difficulty en we zullen zien of je enkel moeite hebt met richten. Ik heb 10 platinums, niet jaloers worden bitte. (nog steeds de helft minder dan chimnino maar toch)

Zelfs op pro istie heel goed te behalen, mits je een goede co op partner heb.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 17:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Er zijn in ieder geval wel heel wat Japanse RPGs wat behoorlijk moeilijk zijn om de Platinum te halen.
Final Fantasy XIII bijv. Complete every Cie'th Mission with a 5 star rank.
Mission 62,63,64 zijn enorm moeilijk.

Star Ocean The Last Hope International zijn 3 kwart van de game heel moeilijk, vooral de battle trophies.

Tales of Vesperia 150 hit combo bijna niet te halen en beat the game within 15 hours.

Zoals Disgaea 3,Resonance of Fate, Cross Edge duren wel enorm lang.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 18:12    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
Er zijn in ieder geval wel heel wat Japanse RPGs wat behoorlijk moeilijk zijn om de Platinum te halen.

Star Ocean The Last Hope International zijn 3 kwart van de game heel moeilijk, vooral de battle trophies. Semi skill trophy's (?) maar goed haalbaar op hogere lvl's

Tales of Vesperia 150 hit combo bijna niet te halen en beat the game within 15 hours. Oefening baart kunst. En de juiste aanvallen gebruiken. In 15 uur uitspelen betekend rushen in new game +.

Zei quote
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 18:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafusto schreef:
dantekloon schreef:

Star Ocean The Last Hope International zijn 3 kwart van de game heel moeilijk, vooral de battle trophies. Semi skill trophy's (?) maar goed haalbaar op hogere lvl's

Tales of Vesperia 150 hit combo bijna niet te halen en beat the game within 15 hours. Oefening baart kunst. En de juiste aanvallen gebruiken. In 15 uur uitspelen betekend rushen in new game +.

Zei quote

Dat is dus het probleem met Tales of Vesperia kheb het over de PS3 versie uiteraard in het Japanse taal en ik weet dus niet welke aanvallen ik het beste kan gebruiken.
De 15 hours is heel makkelijk als je genoeg grade points hebt en je kunt 10x EXP aanschaffen om heel snel levels omhoog te gaan.
vijanden overslaan items laten liggen en ook de scenes weg klikken dat kost ook tijd in TOV.

Maarja dat haal ik wel een keer als ik de game in huis heb. Heb hem nog niet zou ik deze week krijgen de vorige keer ging fout en moest opnieuw verzonden worden.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 18:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:

Wat is er elite aan het niet spelen van simplistische Bfilm games?
Ben je ook elite als je liever een leren jas aan hebt dan een sporthesje?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 19:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Joni Philips schreef:

Wat is er elite aan het niet spelen van simplistische Bfilm games?
Ben je ook elite als je liever een leren jas aan hebt dan een sporthesje?
Wel als je nooit die sporthesjes hebt geprobeerd.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 21:53    Onderwerp: Reageren met citaat

K om maar ff ontopic te gaan!

Heb de destroyer destroyed gold trophy gehaald in Borderlands (2 keer in de baas geglitched tijdens Beserk mode) Nu nog ff lvlen en de laatste paar vergeten missies doen en dan heb ik de Platinum ^.^
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 25 Mei 2010 22:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb Uncharted 2 uitgespeelt met 41% van de trophies.
Ben nu met de 2de playtrough bezig op Normal.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 53, 54, 55 ... 102, 103, 104  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 54 van 104

Ga naar: