Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Volgende
|
chimnino |
Geplaatst: 28 Aug 2010 13:58 Onderwerp:
| |

|
lol, wut? Are you serious? Dat is toch je hand voor je gezicht houden tegen het licht en zn kop er af rukken? |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 28 Aug 2010 14:26 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Hoe de fuck moet ik Helios verslaan?  |
Volgens mij moet je hem eerst van zn karretje schieten, dan die ventjes die hem beschermen doden en dan saaie quicktime event doen bij hem.
 |
|
Terug naar boven |
|
|
TheDarkEmperor |
Geplaatst: 28 Aug 2010 15:47 Onderwerp:
| |

|
Robert schreef: | Christian Vuye schreef: | Hoe de fuck moet ik Helios verslaan?  |
Volgens mij moet je hem eerst van zn karretje schieten, dan die ventjes die hem beschermen doden en dan saaie quicktime event doen bij hem.
 |
Idd, als hij op de grond ligt met zijn troops om zich heen moet je die titan pakken en er doorheen beuken.
Ik vond wel dat deze game wat meer uitdaging mocht bieden qua boss-fights, op Zeus na waren ze gewoon te makkelijk om te verslaan. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 28 Aug 2010 17:27 Onderwerp:
| |

|
TheDarkEmperor schreef: | Robert schreef: | Christian Vuye schreef: | Hoe de fuck moet ik Helios verslaan?  |
 |
Idd, als hij op de grond ligt met zijn troops om zich heen moet je die titan pakken en er doorheen beuken.
Ik vond wel dat deze game wat meer uitdaging mocht bieden qua boss-fights, op Zeus na waren ze gewoon te makkelijk om te verslaan. |
Ga jij very hard maar spelen, en zeg het dan nog eens  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 26 Sep 2010 17:35 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
God of War III voor een tweede keer, ditmaal op Titan. Ik vraag me wel af waar die andere goden en titanen zitten: Artemis, Apollo, Demeter, Hestia en Dionysus tellen nog als echte Olympische Goden. Of Coeus, Crius, Hyperion, Iapetus, Oceanus, Mnemosyne, Phoebe, Rhea, Tethys, Theia en Themi. Enkel Cronos kom je tegen in GoWIII van de twaalf eerste titans. Gaia is hun voorouder en Prometheus (God of War II) is een 2de generatie titan zoals Atlas. Je ziet alleen Gaia, Perses, Oceanus, Epimetheus en een onbekende titan Olympus beklimmen. Zelfs ervan uitgaande dat die allemaal dood zijn (je doodt alleen Perses, Gaia en Cronos), moeten er dus nog meer dan de helft in leven zijn. En dan heb je de anderen nog als Atlas. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 26 Sep 2010 17:47 Onderwerp:
| |

|
@Joni
Misschien zijn de Titans en Goden elkaar en hun bondgenoten wel te lijf gegaan door de inhoud van Pandara's box. Verder zullen er genoeg Titans en Goden zijn omgekomen bij de war. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 26 Sep 2010 18:16 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
In de originele oorlog tegen de Titanen hebben de goden geen enkele Titan gedood uit schrik om zelf te sterven. En bij de tweede (God of War) zien we maar zes titanen omhoog klimmen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 26 Sep 2010 18:34 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | In de originele oorlog tegen de Titanen hebben de goden geen enkele Titan gedood uit schrik om zelf te sterven. En bij de tweede (God of War) zien we maar zes titanen omhoog klimmen. |
Hoe weet je dat?
Anyway:
Kratos heeft ook de tijd veranderd. Oftewel het kan daar iet mee te maken hebben. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 26 Sep 2010 18:39 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 26 Sep 2010 18:44 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Griekse mythologie. |
GoW volgt de mythologie niet 1:1.
Dus ja, goden en Titanen kunnen elkaar hebben uitgemoord.
Juist doordat de angst werkelijkheid is geworden .
Btw het originele eind van GoW zou hebben uitgelegd waarom er nog maar een paar goden en titanen over waren. Ook zouden er verschillende geloven aan te pas komen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 26 Sep 2010 19:22 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
En in God of War werd de Blade of Olympus gebruikt om alle Titanen te verbannen naar Tartarus. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 26 Sep 2010 20:52 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Christian Vuye schreef: | Hoe de fuck moet ik Helios verslaan?  |
Je moest toch ook tegen Helios vechten in de E3 demo? Ik weet niet eens meer hoe die moest want hij was totaal niet moeilijk voor zover ik me kan herinneren. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 26 Sep 2010 23:50 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Christian Vuye schreef: | Hoe de fuck moet ik Helios verslaan?  |
Je moest toch ook tegen Helios vechten in de E3 demo? Ik weet niet eens meer hoe die moest want hij was totaal niet moeilijk voor zover ik me kan herinneren. |
Niet Helios, maar die ene god van de onderwereld bedoelde ik. Excuses.  |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 27 Sep 2010 07:59 Onderwerp:
| |

|
Mag hopen dat je m na een maand al wel verslagen hebt?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 27 Sep 2010 08:32 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | GekooktEi schreef: | Christian Vuye schreef: | Hoe de fuck moet ik Helios verslaan?  |
Niet Helios, maar die ene god van de onderwereld bedoelde ik. Excuses.  |
Hades? Dat was opzich nog wel eenigzins een leuke god. In de laatste fase heb je volgens mij al zijn wapens en dan moet je via 'dingen' aan de zijkant van 't scherm om hem heen zwingen om hem in de rug aan te vallen.
-------------
"opzich nog wel eenigzins" wat een zin  |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 27 Sep 2010 18:21 Onderwerp:
| |

|
Lang geleden God of War 3 gespeeld, had het druk met Halo.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 27 Sep 2010 18:39 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Nu alleen nog een goede plek vinden voor de 1000 kills. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 27 Sep 2010 19:07 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Nu alleen nog een goede plek vinden voor de 1000 kills. |
Je hebt een plek waar de hitman trophy makkelijk te halen is met de hades claws. Op youtube staan er genoeg filmpjes  |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 27 Sep 2010 19:17 Onderwerp:
| |

|
Mafusto schreef: | Joni Philips schreef: | Nu alleen nog een goede plek vinden voor de 1000 kills. |
Je hebt een plek waar de hitman trophy makkelijk te halen is met de hades claws. Op youtube staan er genoeg filmpjes  |
Idd, YouTube is een zeer handige tool om snel trophies te halen. |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 27 Sep 2010 21:10 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Nu alleen nog een goede plek vinden voor de 1000 kills. |
1000 hits bedoel je? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 27 Sep 2010 21:47 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
chimnino schreef: | Joni Philips schreef: | Nu alleen nog een goede plek vinden voor de 1000 kills. |
1000 hits bedoel je? | Yep. En Oops. |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 27 Sep 2010 22:11 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | chimnino schreef: | Joni Philips schreef: | Nu alleen nog een goede plek vinden voor de 1000 kills. |
1000 hits bedoel je? | Yep. En Oops. |
Voor de 1000 hit trophy heb ik in principe dit gedaan:
http://www.youtube.com/watch?v=c7Z3GBDpYPs&feature=related
Alleen deed ik het dus zonder dat ik van dit filmpje wist hahaha. Die was er nog niet zo snel na de release. Een plaatje zegt meer als 1000 woorden, een filmpje in dit geval nog meer Dit is iets wat in alle GOW games gebruikt kan worden. Infinite magic vanwege een ontvangen item/wapen en dan gewoon spawnkillen met elk ander wapen naar je keuze behalve die je net ontvangen hebt.
EDIT: Oops! Dit was geen trophy topic maar een GOW3 topic. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Volgende |