Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 53, 54, 55 ... 95, 96, 97  Volgende  
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 17 Apr 2010 21:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Mensen hier op een vechtsport?

Ben zelf aan het denken om er op een te gaan. Als je dan de mogelijkheden bekijkt, lijken Kung Fu(vlakbij) en (kick/thai)Boksen me wel wat.

Alleen denk ik dat er voor mij niet meer zoveel te halen valt bij Kung Fu met me bijna 20 jaar. Boksen dan weer wel, hoewel daar de drempel om er op te gaan hoger is. Dat vind ik teminste.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 17 Apr 2010 21:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Marietta schreef:
Ik reageer hier dus maar .
Maarja, mijn verhaal dus zover.
ByeBye

Tof dat je dat uit jezelf doet met de gitaar. Ik heb dat juist met de piano weer, nooit noten kunnen lezen maar sinds mn 12e bezig geweest. Ik heb nu best een muzikaal brein en krijg ook aan de lopende band complimenten van mn muziekleraar nu ik wel hier en daar lessen krijg.

Ik denk dat je wel wat aan lessen hebben kunt hoor marietta, niet als vereiste maar als aanvulling maar dat is iets voor jezelf om over na te denken.

Dat je klassieke muziek luistert naast soad is natuurlijk al een hele streep voor voor je, dat helpt ongelovelijk veel om echt muziek te doorgronden, te begrijpen.

Ik fluit zelf terwijl ik door de stad loop of boodschappen doe hele werken van mozart of fauré, en mijn techniek heeft een hele boost gekregen door de mathematische muziek van bach.

Ben grappig genoeg recent begonnen met neurien ook, naast fluiten. soms. (blijkt dat ik nog een kristalzuivere stem heb ook heh.. heeft te maken met mn precieze muzikale gehoor denk ik, hoef iig nooit bij te stellen op noten of tempo, kan de snelste werken van mozart net zo snel neurien als fluiten.)

Beetje zelftherapie omdat ik me altijd doodschaamde om te zingen etc, en ik wil uiteindelijk (wat de reden is dat ik gitaar leer nu) toch ook de natuur in, op een kade zitten of in het bos ergens en dan lekker muziek spelen.

Dat vermijden ken ik wel, is beter dan ertussen staan en je irriteren. Ik vlucht zelf wel vaker de bossen in of ik ga een stuk fietsen door de weilanden oid.. maar ok ik zit niet in een situatie dat ik er constant bij in de buurt ben, die drukte is voor mijn doen enkel in de winkelstraten te vinden, voor jou is dat elke dag op school.

Tekenen deed ik ook gewoon uit mn hoofd, nooit voorbeelden gebruikt maar ik maakte voornamelijk karakters en was niet echt goed in dieren, landschappen ging wel maar niks om trots op te zijn. Ik heb dus ook hele tekenboeken vol karakters welk voorkomen in wat ik tegenwoordig heb uitgewerkt tot een (ongepubliceerd) boek (wat ik nog eens moet herschrijven).

Maar goed lekker doorgaan met je gitaarspelen, maak je ook niet zorgen (ik denk eigenlijk ook niet dat jij daar het type voor bent) als je buiten de groepjes staat want de wereld is veel groter dan je schoolgenoten en als je eens iets maakt waar je zelf trots op bent, neem het dan op en laat het eens horen

Groeten.

edit: ken jij dit stuk toevallig van mozart?
http://www.youtube.com/watch?v=9LqdfjZYEVE
Gespeeld door horowitz.

Dit is overigens mijn favoriete stuk van bach:
http://www.youtube.com/watch?v=h427L7297xM
Luister het liever in orgel uitvoering maar ik wist niet of je dat zou waarderen dus hier gespeeld op piano door Sebok.
Begint op 2:25 + - alles daarvoor is uitleg en kleine stukjes van andere werken.

En dit mn favoriet van beethoven:
http://www.youtube.com/watch?v=4uOxOgm5jQ4
Gespeeld door stephen malinowski. (weleens mee gemaild overigens)

Ik denk dat je deze bovenstaande muziek ook wel erg mooi zal vinden.

Kurosaki01 schreef:
Mensen hier op een vechtsport?

Ben zelf aan het denken om er op een te gaan. Als je dan de mogelijkheden bekijkt, lijken Kung Fu(vlakbij) en (kick/thai)Boksen me wel wat.

Alleen denk ik dat er voor mij niet meer zoveel te halen valt bij Kung Fu met me bijna 20 jaar. Boksen dan weer wel, hoewel daar de drempel om er op te gaan hoger is. Dat vind ik teminste.

Ik heb vroeger op zowel judo als karate gezeten, judo vond ik maar stom en ging ik snel weer af, karate heb ik tot gele band uitgehouden tot ik het niet meer zo leuk vond.

Maar daar heb ik wel 1e plaats kata en kumite prijsje voor gewonnen. :p
(al vermoed ik toch ergens dat mn vader voor die medailles betaald heeft oid, kan het nogsteeds niet geloven haha)

Ach, vechten vind ik tegenwoordig zo onnodig, ik ben sterk genoeg om iemands arm te breken als een of andere clown mij lomp probeert te slaan dus ik heb geen ninja technieken meer nodig. ;D

Laatst aangepast door D: op 18 Apr 2010 13:09; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Marietta BerichtGeplaatst: 17 Apr 2010 21:52    Onderwerp: Reageren met citaat

D: , Kijk even in je inbox aub
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
D: BerichtGeplaatst: 17 Apr 2010 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Marietta schreef:
D: , Kijk even in je inbox aub

beantwoord.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 20 Apr 2010 18:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Akelig. Heb net Firefox opnieuw geïnstalleerd (Safari heeft momenteel problemen met GT) en dat ding heeft mijn internetgeschiedenis onthouden. Ik had FF gedeïnstalleerd in 2007...
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 20 Apr 2010 19:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Akelig. Heb net Firefox opnieuw geïnstalleerd (Safari heeft momenteel problemen met GT) en dat ding heeft mijn internetgeschiedenis onthouden. Ik had FF gedeïnstalleerd in 2007...

Al die foute sites uit 2007 die je vergeten bent, kun je dus opnieuw bezoeken. 't Lijkt wel of het voorbestemd was...
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 20 Apr 2010 22:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Zo interessant is het niet: ik zie Webmail van KHLeuven, ACE (online testsysteem van KHLeuven); Wina (studentenvereniging fysica), uurroosters van de KUL, en http://www.gamed.nl/view/41776.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Apr 2010 07:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Joni Philips schreef:
Die mythische stabiliteit is ook maar een leuk fabeltje. Hij is tot nu toe elke dag gecrasht.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 23 Apr 2010 09:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Wie is Froukje? En waarom sms't ze jou 'tot over m'n oren'?
Ontdek nu wie de echte Froukje is door onderstaande link te volgen!
www.wieisfroukje.nl
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 23 Apr 2010 11:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Joni Philips schreef:
Die mythische stabiliteit is ook maar een leuk fabeltje. Hij is tot nu toe elke dag gecrasht.

Wat doe jij op internet? Bij mij is dat in een halfjaar pas 1 keer gebeurd.
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 23 Apr 2010 15:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
www.wieisfroukje.nl

Prachtig, ik zat vanaf het begin al op de goede
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 23 Apr 2010 15:59    Onderwerp: Reageren met citaat

FF wat oude tekeningen van me laten zien aan marietta, msn doet KUT.

-

-

-

.

dat was het ff. (is wat artwork van dat hele TTC project, maar is alweer 6 jaar oud ofzo)
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Apr 2010 16:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Joris schreef:
Joni Philips schreef:
Joni Philips schreef:

Wat doe jij op internet? Bij mij is dat in een halfjaar pas 1 keer gebeurd.
Zo'n 10-20 GameTrailers venstertjes openzetten. Safari kon dat tot twee weken geleden perfect aan. Javascript verpest het ergens.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 23 Apr 2010 17:27    Onderwerp: Reageren met citaat

D: ik ga die tekeningen proberen te tracen aangezien ik die tekeningen in kleur wil zien
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 24 Apr 2010 02:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafusto schreef:
D: ik ga die tekeningen proberen te tracen aangezien ik die tekeningen in kleur wil zien

Ik heb zowel Atadema als Ihuren in kleur, ik zal ze evne uploaden (sorry ik eb n aangeschoten op het moment :þ)

Dan weet je welke kleuren the moeten zijn, het is niet mooi afgemaakt gewoon ter verduidelijking wat de corecte kleuren de dignge.. de dingen.

en

groetjes D:
Terug naar boven
SBR BerichtGeplaatst: 24 Apr 2010 14:04    Onderwerp: Reageren met citaat

D: ik las dat je drakenbeeltjes verzamelde Dat heb ik ook een hele tijd gedaan. Ik heb ze nog allemaal in mijn vitrinekast staan. Heb 2 van die grote dure beelden, echt heel vet nog steeds(om er naar te kijken dan).
Terug naar boven
Jasmin BerichtGeplaatst: 25 Apr 2010 17:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
www.wieisfroukje.nl

aah dat was simpel
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 25 Apr 2010 17:49    Onderwerp: Reageren met citaat

SBR schreef:
D: ik las dat je drakenbeeltjes verzamelde Dat heb ik ook een hele tijd gedaan. Ik heb ze nog allemaal in mijn vitrinekast staan. Heb 2 van die grote dure beelden, echt heel vet nog steeds(om er naar te kijken dan).

Ja alleen kleine, maar dat is jaaaaaren geleden joh.. toen ik 13 was ofzo.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 25 Apr 2010 18:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is bijna zover... Koninginnedag! En ik woon bij de perfecte feest locatie Amsterdam! Gaat onze Belgische buren naar Nederland?
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 25 Apr 2010 19:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Het is bijna zover... Koninginnedag! En ik woon bij de perfecte feest locatie Amsterdam! Gaat onze Belgische buren naar Nederland?

De koningin komt lekker hier heen. Lekker puh.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 25 Apr 2010 19:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Trueskill schreef:
Lawliet schreef:

De koningin komt lekker hier heen. Lekker puh.

Lol.. who cares about de koninging etc.

Stom mens dat gratis op vakantie mag omdat een boevenbende vroeger de macht heeft gegrepen dmv oplichterij en moord.
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 25 Apr 2010 19:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Leve de werkende mensen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 25 Apr 2010 19:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Koninginnedag is de grootste onzin ooit. Ik doe er dus niet aan mee. Ik leef op de dag, maar vieren doe ik niets.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 25 Apr 2010 19:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik geef ook geen reet om de koningin. Alleen het feesten natuurlijk.
Terug naar boven
Jasmin BerichtGeplaatst: 25 Apr 2010 20:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Het is bijna zover... Koninginnedag! En ik woon bij de perfecte feest locatie Amsterdam!

ik ga ook naar A'dam
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 53, 54, 55 ... 95, 96, 97  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 54 van 97

Ga naar: