Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 84, 85, 86 ... 161, 162, 163  Volgende  
Robert BerichtGeplaatst: 06 Apr 2010 20:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Bats schreef:
Afgelopen week een hele leuke meid ontmoet, wil nu toch wel eens voor het eens iets proberen om haar eens aan te spreken ofzo, maar volgens mij heeft zij totaal geen interesse in mij.

Iemand enige tips hoe ik dit aan moet pakken? Ik heb nog nooit een serieuze relatie gehad dus...

Hoe weet je nou dat ze een leuke meid is terwijl je nog niet met haar gesproken hebt

Anyway...

oogcontact maken, lief glimlachen, een gesprek aanknopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bats BerichtGeplaatst: 06 Apr 2010 21:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
Bats schreef:
Afgelopen week een hele leuke meid ontmoet, wil nu toch wel eens voor het eens iets proberen om haar eens aan te spreken ofzo, maar volgens mij heeft zij totaal geen interesse in mij.

Iemand enige tips hoe ik dit aan moet pakken? Ik heb nog nooit een serieuze relatie gehad dus...

Hoe weet je nou dat ze een leuke meid is terwijl je nog niet met haar gesproken hebt

Anyway...

oogcontact maken, lief glimlachen, een gesprek aanknopen.

Ik heb zeker al eens een gesprek met haar gevoerd, ik bedoel haar aanspreken als in mee uit vragen ofzo weet je wel...
Terug naar boven
brend5 BerichtGeplaatst: 06 Apr 2010 21:42    Onderwerp: Reageren met citaat

aaah ik ben verlieft, wat moet ik doen
Terug naar boven
BDDesigns BerichtGeplaatst: 06 Apr 2010 22:03    Onderwerp: Reageren met citaat

brend5 schreef:
aaah ik ben verlieft, wat moet ik doen

En ik quote het advies wat mij hier ook al is gegeven:

Citaat:

Jij: Hey neuke!

Maar goed das nutteloos,
wat vind ze van jouw
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
brend5 BerichtGeplaatst: 06 Apr 2010 22:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Weet ik niet, ze heeft me vorig jaar al een keer afgewezen dus ik wil niet weer afgaan.
Terug naar boven
Jasmin BerichtGeplaatst: 06 Apr 2010 22:18    Onderwerp: Reageren met citaat

@brend5, kijken of ze jou nu wel ziet staan, check of ze bezet is, vraag wellicht naar meningen van jouw of haar vrienden etc? succes in ieder geval
@ alle anti-D:'s, ik vind hem behoorlijk goed argumenteren elke keer
@ D: waar heb je dat geleerd? of is het je geniale zelfkennis
@ Bats, hoe weet je dat ze geen interesse in je heeft? praat met haar over wat serieuzere dingen en laat zien dat jij wel interesse in haar hebt. Je kunt inderdaad wachten op "de kans" om haar msn o.i.d. te vragen, maar dan kun je soms lang wachten.

Mijn liefdesleven loopt al een aardig tijdje dood. De jongens die ik interresant vind blijken of grote assholes te te zijn die denken dat je ze heilig vind, of ze gaan verhuizen, of ze blijken echt WAY TOO OLD. (remember mn pedo-verhaal van laatst ofblader een end terug)
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 06 Apr 2010 22:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Alle meisjes uit m'n klas (15/16) hebben met gasten van 18/19 jaar . Echt serieus man, ik ga echt niet optrekken met een chick van 13!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 06 Apr 2010 22:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Simon Venneman schreef:
Alle meisjes uit m'n klas (15/16) hebben met gasten van 18/19 jaar . Echt serieus man, ik ga echt niet optrekken met een chick van 13!

Jep, dat is inderdaad de major point Niet dat ik dat niet ga doen als ik 18/19 ben hoor... Ik bedoel, ziet er op die leeftijd al goed genoeg uit en blijkbaar is het dan niet moeilijk om er één te krijgen. En je moet toch je vengeance hebben hè.
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 06 Apr 2010 22:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Jasmin schreef:
@ Bats, hoe weet je dat ze geen interesse in je heeft? praat met haar over wat serieuzere dingen en laat zien dat jij wel interesse in haar hebt. Je kunt inderdaad wachten op "de kans" om haar msn o.i.d. te vragen, maar dan kun je soms lang wachten.

Maar het lijkt me zo lullig om zoiets gewoon op school te vragen, lijkt me wat gepaster om zoiets op een feestje ofzo te vragen.

En het lijkt me dat ze geen interesse in me heeft omdat ik niet bepaald een normaal gewicht heb dus lijkt het me nogal natuurlijk om zoiets vanzelf aan te nemen. *schaam* *schaam*
Terug naar boven
Jasmin BerichtGeplaatst: 06 Apr 2010 22:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoeveel weeg je dan? En trouwens, je gewicht is niet wie of hoe je bent!
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 06 Apr 2010 22:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Bats schreef:

En het lijkt me dat ze geen interesse in me heeft omdat ik niet bepaald een normaal gewicht heb dus lijkt het me nogal natuurlijk om zoiets vanzelf aan te nemen. *schaam* *schaam*

Story of my life!
Totdat je een meisje tegenkomt die valt op je innerlijk en je buik niet boeit. Mja, het probleem ligt hem in je eigen mind!

Tenzij het ondergewicht is, dan is het niet story of my life, maar the exact opposite
Terug naar boven
Jasmin BerichtGeplaatst: 06 Apr 2010 22:48    Onderwerp: Reageren met citaat

even voor iedereen met over (of onder) gewicht, waarom zou je je druk maken om de meiden die zich niet niet qua innerlijk voor je interreseren? Ik bedoel, aan dat soort types heb je (op de lange termijn) niks. Iedereen heeft overigens zijn of haar wat mindere kanten. Ikzelf bijvoorbeeld ben een fel tegenstander van vooroordelen. Als die jongen overgewicht heeft, dan kan-ie nog wel leuk/slim/lief/aardig/knap/spontaan zijn. Wat gebeurt er toch met de maatschappij?! Iedereen focust zich op het ideaalbeeld lijkt het. Maar dat is er niet. Het absolute ideaalbeeld bestaat niet, dat is gevormd door vrijwel allemaal oppervlakkige, diepgang- en meningloze wannabe's wiens leven uit vooroordelen bestaat.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 06 Apr 2010 22:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
Bats schreef:

Story of my life!
Totdat je een meisje tegenkomt die valt op je innerlijk en je buik niet boeit. Mja, het probleem ligt hem in je eigen mind!

Tenzij het ondergewicht is, dan is het niet story of my life, maar the exact opposite

Wat nu als je ipv die 2400 berichten plus alle tijd die je hebt doorgebracht op Gamed nu eens in de sport school had gestoken?

Dan was dit wellicht het resultaat:

Maar om wat gewicht te verliezen moet je gewoon een hobby zoeken die buiten deurs is en waar je bij beweegt. Dieëten lukt alleen als je een sterke wil hebt, ook al zeg je wellicht elke maandag: 'vanaf deze week ga ik het veranderen'. En minder internets.

Laatst aangepast door Kurosaki01 op 06 Apr 2010 22:57; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 06 Apr 2010 22:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Moet je nagaan hoe Joni er uit zou zien. :o
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 06 Apr 2010 22:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Tenzij hij er al zo uit ziet natuurlijk xD.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 06 Apr 2010 22:59    Onderwerp: Reageren met citaat

^America is looking for Kyle. He is about this tall.
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 06 Apr 2010 23:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Jasmin schreef:
Hoeveel weeg je dan?

Ca. 100 kilo met 16 jaar en 180cm.

Jasmin schreef:
En trouwens, je gewicht is niet wie of hoe je bent!

En toch word je daar vrijwel altijd op afgerekend.
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 06 Apr 2010 23:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Heuh, Jasmin is terug! Weer een meisje dat niet zo kinderachtig met deze dingen omgaat als Marietta en Ellen (in mindere mate)

@bats: ga fietsen, en dat meen ik serieus het werkt echt, ik was voordat ik naar de middelbare school ging ook best aam de zware kant, maar dat is heel erg afgenomen sinds dat ik 28 km per dag ben gaan fietsen, en je krijgt er ook nog eens flinke beenspieren van. Ik weet niet of je een flink stuk naar werk/school moet afleggen, maar als je dat op de fiets gaat doen, is er na 2 maandjes ongeveer al best veel vanaf en als het in het begin niet lukt, gewoon doorbikkelen. En ondertussen gewoon doorgaan met dat meisje ofc, dat laat ook zien dat je gemotiveerd bent en iets om je uiterlijk geeft (wil ook nog wel eens helpen).

Ok, dat was grappig, dit komt allemaal van een gozer waarvan zijn liefdesleven al jarenlang faalt :') ik heb nooit eens geluk met dit soort dingen
Terug naar boven
brend5 BerichtGeplaatst: 06 Apr 2010 23:35    Onderwerp: Reageren met citaat

@ BeWario

Dat van mij faalt harder
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 06 Apr 2010 23:36    Onderwerp: Reageren met citaat

BeWario schreef:
@bats: ga fietsen, en dat meen ik serieus het werkt echt, ik was voordat ik naar de middelbare school ging ook best aam de zware kant, maar dat is heel erg afgenomen sinds dat ik 28 km per dag ben gaan fietsen, en je krijgt er ook nog eens flinke beenspieren van. Ik weet niet of je een flink stuk naar werk/school moet afleggen, maar als je dat op de fiets gaat doen, is er na 2 maandjes ongeveer al best veel vanaf en als het in het begin niet lukt, gewoon doorbikkelen. En ondertussen gewoon doorgaan met dat meisje ofc, dat laat ook zien dat je gemotiveerd bent en iets om je uiterlijk geeft (wil ook nog wel eens helpen).

Ik fiets al 4 jaar elke dag 5 kilometer heen en 5 kilometer terug naar school maar dat is natuurlijk niets tegenover jouw 28 kilometer. Voor de rest doe ik sinds kort tweemaal paar week aan fitness en ik ben wat beter op mijn eetpatroon gaan letten.

Ik heb nu in ieder geval al een motivatie om wat af te gaan vallen.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 07 Apr 2010 00:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Bats schreef:
Jasmin schreef:
Hoeveel weeg je dan?

Ca. 100 kilo met 16 jaar en 180cm.

Jasmin schreef:
En trouwens, je gewicht is niet wie of hoe je bent!

En toch word je daar vrijwel altijd op afgerekend.

Omdat je geen ruggengraat hebt als je dik bent.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 07 Apr 2010 00:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Kurosaki01 schreef:
Nelus schreef:
Bats schreef:

Story of my life!

Wat nu als je ipv die 2400 berichten plus alle tijd die je hebt doorgebracht op Gamed nu eens in de sport school had gestoken?

Hahaha, volgens mij heb je in je hoofd dat ik niks uitvoer zeker ? Ik zit minstens één keer per week in de sportschool, maar ik moet gewoon mijn verbranding hoog houden enzo, dat doet mn lichaam zelf wat minder. Maar opzich ben ik niet dik ofzo (geen onderkin whatsoever, nja klein , zoals op die rambo foto:P) maar gewoon pens die me hele leven er al zit. Mja, gaat wel lekke zo hoor, sporten, water drinken, minder snoepen. Je moet het alleen teveel volhouden en consequent handelen xD

Maar goed, ik ben blij dat ik een meisje ontmoet heb die zich totaal niet stoort aan mn uiterlijk en me innerlijk uberhip vindt ofzo, nice!

@D: zn reactie
Klopt ook wel enigzins, want als je jezelf gewoon kut voelt om zoiets dan haal je jezelf snel naar beneden i.p.v. zelfvertrouwen, dat heeft niks met de andere persoon te maken.
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 07 Apr 2010 00:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
@D: zn reactie
Klopt ook wel enigzins, want als je jezelf gewoon kut voelt om zoiets dan haal je jezelf snel naar beneden i.p.v. zelfvertrouwen, dat heeft niks met de andere persoon te maken.

And that my friend is waarom ik al dacht dat zij mij niets zou vinden maarja, dat moeten we dan maar gaan uitvinden hè. :')
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 07 Apr 2010 00:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Nja zo bedoelde ik dat ook niet.

Trouwens minstens een keer per week is goed, maar probeer er eens elke dag van te maken. Dan slank je in no time af. Anders moet je Sonja bakkeren xD.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 07 Apr 2010 00:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Kurosaki01 schreef:
Nja zo bedoelde ik dat ook niet.

Trouwens minstens een keer per week is goed, maar probeer er eens elke dag van te maken. Dan slank je in no time af. Anders moet je Sonja bakkeren xD.

Ja, dat zou ik eens moeten doen, er was een tijd dat ik het deed, maar toen was de psychologische contra-balans dat ik ook dacht meer te kunnen eten en snoepen, das natuurlijk niet de bedoeling
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 84, 85, 86 ... 161, 162, 163  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 85 van 163

Ga naar: