Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 80, 81, 82 ... 161, 162, 163  Volgende  
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2010 16:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik scheer mijn oksels, zaakje en borst ook hoor. Dus chimnino, je bent niet de enige
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2010 16:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Je "zaakje" scheren kan echter jeukende gevolgen hebben.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2010 17:05    Onderwerp: Reageren met citaat

chimnino schreef:
Goof schreef:
chimnino schreef:

Sorry, maar t oog wil ook wat. En als ik me oksels/borstkas/ballen zelf ook scheer, mot ik er gvd wel wat gelijkaardigs voor terug

Dat is best wel gay, tenzij je een bodybuilder bent of zo.

Hoezo is dat nou gay? Oksels en mn zaakie is puur vanwege geur/hygiene, zeker in de zomer. Borstkas omdat 20 haren enkel rond je tepels er focking lomp uit ziet Heb daar amper haargroei dus die 20 haren kennen dan net zo goed weg.

Waarom worden alto's beledigd door D: een alto te noemen? T is een soja-hippie, geen alto.

Dat jij onnatuurlijk leeft door je lichaamsgeuren weg te branden met chemische substanties wilt nog niet zeggen dat ik een hippie ben. En hygienisch is het juist niet om je zaakje helemaal kaal te scheren, de haren houden juist bacteriën tegen, dus tenzij je 2x per dag douched (wat ook zeer slecht is overigens) zorg je er juist voor dat het onhygienisch is. (voor jezelf dus, maar blijkbaar gaat het tegenwoordig in de wereld er om wat andere mensen van je ballen vinden)

Ik ben overigens gewoon verdiept in zaken, zie mij maar als je leraar al geef ik geen huiswerk en geen overhoringen.

Ik eet overigens weleens soja maar ik geef de voorkeur aan seitan en des.
Terug naar boven
Aaruman BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2010 17:08    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:
chimnino schreef:
Goof schreef:
chimnino schreef:

Sorry, maar t oog wil ook wat. En als ik me oksels/borstkas/ballen zelf ook scheer, mot ik er gvd wel wat gelijkaardigs voor terug

Dat is best wel gay, tenzij je een bodybuilder bent of zo.

Hoezo is dat nou gay? Oksels en mn zaakie is puur vanwege geur/hygiene, zeker in de zomer. Borstkas omdat 20 haren enkel rond je tepels er focking lomp uit ziet Heb daar amper haargroei dus die 20 haren kennen dan net zo goed weg.

Waarom worden alto's beledigd door D: een alto te noemen? T is een soja-hippie, geen alto.

Dat jij onnatuurlijk leeft door je lichaamsgeuren weg te branden met chemische substanties wilt nog niet zeggen dat ik een hippie ben. En hygienisch is het juist niet om je zaakje helemaal kaal te scheren, de haren houden juist bacteriën tegen, dus tenzij je 2x per dag douched (wat ook zeer slecht is overigens) zorg je er juist voor dat het onhygienisch is. (voor jezelf dus, maar blijkbaar gaat het tegenwoordig in de wereld er om wat andere mensen van je ballen vinden)

Ik ben overigens gewoon verdiept in zaken, zie mij maar als je leraar al geef ik geen huiswerk en geen overhoringen.

Ik eet overigens weleens soja maar ik geef de voorkeur aan seitan en des.

Vrind, jij bent duidelijk geen leraar en ik kan het weten want ik leer ervoor

Maar wat heeft een hippie-coup op je lichaam nou te maken met liefde?
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2010 17:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Aaruman schreef:

Waarom zou ik geen leraar kunnen zijn, een leraar zijn heeft te maken met ervaring en kennis niet met hoeveel je hebt onthouden van je schooltje, ik ben geen leraar duits en ook geen leraar techniek maar wel een leraar van levenszaken. Is gewoon een kwestie van mensen iets kunnen leren over verscheidene onderwerpen en dat kan ik, maar helaas is de jeugd niet meer zo leergierig op het gebied van relevante dingen.
Men wil alleen maar weten over wat plezierprikkels bewerkstelligd, ongeacht de gevolgen.

Je vraag is in iedergeval geen streepje voor naar je leraarschap.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2010 17:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Aaruman schreef:

Waarom zou ik geen leraar kunnen zijn, een leraar zijn heeft te maken met ervaring en kennis niet met hoeveel je hebt onthouden van je schooltje, ik ben geen leraar duits en ook geen leraar techniek maar wel een leraar van levenszaken. Is gewoon een kwestie van mensen iets kunnen leren over verscheidene onderwerpen en dat kan ik, maar helaas is de jeugd niet meer zo leergierig op het gebied van relevante dingen.
Men wil alleen maar weten over wat plezierprikkels bewerkstelligd, ongeacht de gevolgen.

I lolled, D:, jouw lessen neem ik duidelijk niet in me op tenzij ik mezelf tegen de maatschappij ga keren en subvert naar aseksualiteit en anti-consumptie treehuggerij. Het is leuk dat jij jezelf ziet als een ervaren levensman op je 26e en ook echt denkt ons wat te leren xD
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2010 17:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ten eerste omdat een leerkracht die te laat komt compleet ongeloofwaardig is en jij leeft zonder tijd.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2010 17:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Je "zaakje" scheren kan echter jeukende gevolgen hebben.

De eerste paar keer dat je het scheert Nu gaat het juist jeuken wanneer ik het niet scheer -_-
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2010 17:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Ten eerste omdat een leerkracht die te laat komt compleet ongeloofwaardig is en jij leeft zonder tijd.

Alles leeft zonder tijd, behalve de mens die denkt in een kleine 100 jaar iets te bereiken wat de tijd verslaat.

Het tegendeel is bewezen door alle graven om ons heen.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2010 17:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
sen neem ik duidelijk niet in me op tenzij ik mezelf tegen de maatschappij ga keren en subvert naar aseksualiteit en anti-consumptie treehuggerij. Het is leuk dat jij jezelf ziet als een ervaren levensman op je 26e en ook echt denkt ons wat te leren xD

Ho even ik ben helemaal niet aseksueel en ook geen treehugger.
Ik bedrijf mij enkel in wat relevant is voor mijn welzijn en het welzijn van degenen om mij heen, ik teer niet graag op de ondergang van iets anders.

En ik gooi mijzelf ook niet ten grabbel.

n.b: niet iedereen leeft hetzelfde, of in iedergeval.. leefde hetzelfde.. ik weet niet hoe men tegenwoordig in de massa leeft. Ik heb nogal een wijdverspreid leven gekent persoonlijk dus ik denk dat ik wel weet wat ik zeg.

Laatst aangepast door D: op 30 Mrt 2010 17:48; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2010 17:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Feit is dat als je een kwart maancyclus moet wachten voordat iemand op komt dagen je jezelf best screwed voelt.

Maar volgens mij zitten we in het liefdestopic, misschien kunnen we beter in het grote chattopic verder gaan? *hint*
Terug naar boven
Aaruman BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2010 18:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Aaruman schreef:

Neem van mij aan dat ik bovenmatig goed presteer als leerkracht;)

Ik ga weer verder ontopic.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2010 19:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Lol, lekker on-topic jongens over lichaamshaar. Maak er maar een apart topic voor.
Terug naar boven
L!nk BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2010 19:43    Onderwerp: Reageren met citaat

hahaha, wat een geweldig topic is dit ook.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2010 20:13    Onderwerp: Reageren met citaat

L!nk schreef:

Het is niet cool om je eigen dingen te prijzen.

Toch moet ik zeggen dat het hier altijd erg vermakelijk is.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2010 20:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Nickdhnick schreef:
Ik scheer mijn oksels, zaakje en borst ook hoor. Dus chimnino, je bent niet de enige

thank god K begon me al een beetje een loner te voelen hierzo
Terug naar boven
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2010 20:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Nickdhnick schreef:

Lolwut. Serieus, waarom?
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2010 20:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Okselhaar en borsthaar vind ik er gewoon smerig uit zien. En schaamhaar vind ik irritant Jeukt, blijft ergens tussen zitten et cetera.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2010 20:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Bijknippen down-under okee, teveel is teveel, maar scheren: nah. Niet dat ik meteen wat heb tegen mensen die het wel doen hoor; ik vind het prima.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2010 20:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Bijknippen heb ik ook lang gedaan, maar dat duurt mij gewoon veel te lang. Een scheermesje er over heen houden gaat een stuk makkelijker en is een stuk effectiever En hoef niet uit te kijken of ik in de verkeerde dingen knip.
Terug naar boven
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2010 22:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Als je schaamhaar jeukt zal ik toch eensch naar de huisarts gaan. :p Persoonlijk vind ik mannen zonder enige vorm van lichaamshaar er een beetje vreemd uitzien.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2010 00:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Pantoffelman schreef:
Als je schaamhaar jeukt zal ik toch eensch naar de huisarts gaan. :p

Het komt omdat ik er op ben gaan letten. Dan gaat het irritant worden en alleen maar erger jeuken. Net zoiets als je nu gaat denken aan jeuk...
Op hoeveel plekken heb je jeuk?
Terug naar boven
L!nk BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2010 09:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
L!nk schreef:

Het is niet cool om je eigen dingen te prijzen.

Toch moet ik zeggen dat het hier altijd erg vermakelijk is.

ohw, ik wist niet eens meer dat ik het zelf heb geopend. en het geweldige komt vooral door andere mensen.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2010 15:41    Onderwerp: Reageren met citaat

L!nk schreef:

ohw, ik wist niet eens meer dat ik het zelf heb geopend. en het geweldige komt vooral door andere mensen.

De waarheid is soms best geweldig.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2010 16:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou om ff on-topic te gaan. Dat meisje waar ik mee bezig ben (bezig zijn klinkt weer zo oppervlakkig, maar goed) toont de laatste dagen steeds meer initiatief (uit zichzelf naar mij sms'en enzo ) en ik hoop echt dat het wat wordt. Lijkt me echt tof om met haar een relatie te hebben, ook al wilt ze geen sex voor het huwelijk xD Haar innerlijk stijgt gewoon boven d'r uiterlijk en het is serieus een mooi meisje.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 80, 81, 82 ... 161, 162, 163  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 81 van 163

Ga naar: