Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
Divine Rage BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2010 19:33    Onderwerp: Reageren met citaat

D:, ik weet dus niet in welk Amish dorpje jij de afgelopen, wat, 5 jaar geleefd hebt, maar als jij niet bekend bent met touchscreens dan is het sowieso vreemd dat je gamed. Als jij überhaupt iets leest hier op Gamed, dan was je er al achter dat er ook een handheld is die een touchscreen heeft. Een kut resistive touchscreen, dat wel. Maar er zijn ook af en toe columns over iPhone games. Een apparaat dat draait om een (capacitive iirc) touchscreen.

PSPgamerXD schreef:
D: schreef:
Ik ga waarschijnlijk na mijn verhuizing (hopelijk eens snel ffs) een internet met telefonie abonnement nemen

een internet? lol

Dat klopt.

Citaat:
een internet met telefonie abonnement nemen

Laatst aangepast door Divine Rage op 29 Mrt 2010 19:38; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2010 19:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

PSPgamerXD schreef:
Ik ga waarschijnlijk na mijn verhuizing (hopelijk eens snel ffs) een internet met telefonie abonnement nemen

een internet? lol

Hier moet ik D: toch even verdedigen: "een (internet met telefonie-)abonnement", ofwel "een abonnement", dus het klopt wel

@ Divine Rage, daar had ik nog niet eens aan gedacht, aan die iPhone reviews en de DS. Maar touch screen PDA's bestaan al heel lang.
Terug naar boven
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2010 19:37    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
PSPgamerXD schreef:

een internet? lol

Hier moet ik D: toch even verdedigen: "een (internet met telefonie-)abonnement", ofwel "een abonnement", dus het klopt wel

KAK
Terug naar boven
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2010 19:38    Onderwerp: Reageren met citaat

D: , zeg alsjeblieft dat je ons gewoon voor de gek probeert te houden!
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2010 19:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb er zo lang over gedaan om dure literaire termen op te zoeken in mijn boeken en lesstof, tevergeefs, dat ik later mijn gewijzigde post gepubliceerd heb dan GekooktEi. Shame on me.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2010 19:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Divine Rage schreef:
D:, ik weet dus niet in welk Amish dorpje jij de afgelopen, wat, 5 jaar geleefd hebt, maar als jij niet bekend bent met touchscreens dan is het sowieso vreemd dat je gamed. Als jij überhaupt iets leest hier op Gamed, dan was je er al achter dat er ook een handheld is die een touchscreen heeft. Een kut resistive touchscreen, dat wel. Maar er zijn ook af en toe columns over iPhone games. Een apparaat dat draait om een (capacitive iirc) touchscreen.

Als ik aan een telefoon denk denk ik aan iets met knoppen met nummers erop. Niet aan een glasplaatje waar je blijkbaar met je vette vingers op moet drukken. En ik heb geen enkel apparaat in huis waar zoiets bij zit dus nee ik wist niet wat het was. Ik heb het woord weleens eerder ergens zien staan maar weet ik veel wat dat inhield, er zijn wel meer dingen die ik lees op gamed waarvan ik geen id heb wat het is waar anderen over praten hier, zoals flamewire en die dingen die I heten oid. (van ipod) ik heb zelf een mp3 speler en dat vind ik al redelijk hip. Daarvoor liep ik gewoon met een kasetterecorder over straat maar die gaan heel hard piepen als je door zon beveiligingspoortje loopt. (in de koptelefoon dus niet het apparaat zelf)

Ik moest net ook opzoeken wat handheld is maar dat ken ik wel al (die had ik ook in begin jaren 80 namelijk).
Geen id wat een resistive touchscreen is.
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2010 20:05    Onderwerp: Reageren met citaat

firewire
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2010 20:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Divine Rage schreef:
firewire

oh je bedoeld flame.. of is het fire.. ja weet ik het..
Terug naar boven
rolf BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2010 23:20    Onderwerp: Reageren met citaat

er is vandaag bevestigt dat de xperia x10 hardwarematig geen multi touch heeft.. gemiste kans...
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

Ga naar: