Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 49, 50, 51 ... 102, 103, 104 Volgende
|
chimnino |
Geplaatst: 10 Apr 2010 07:52 Onderwerp:
| |

|
Keigoed begrijpend lezen! Verhalen bestaan vaak uit meerdere zinnen. Die quote sloeg op reviewers. Pak dan die zin die daar voor staat ook mee.
Een normaal mens koopt/krijgt spellen die hij wilt hebben. Reviewers krijgen ook spellen die ze totaal niet willen. Dan ga je als reviewer toch alleen de spellen dfie je persoonlijk boeien, spelen op je main account en niet boeiende op een US account? Dat is toch niet vreemd? Ik zou bijv. geen Barbie trophies in me lijst moeten hebben als ik een reviewer was.
Maar dit maakt verder niet uit, Joni gaf zelf al aan waarom hij t op een andere account speelde. |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 10 Apr 2010 14:27 Onderwerp:
| |

|
chimnino schreef: |
Maar dit maakt verder niet uit, Joni gaf zelf al aan waarom hij t op een andere account speelde. |
Ik reageerde op jou niet op joni.
Wat maakt het uit als je barbie op je account hebt, ik heb street fighter 4 op mn account daar ben ik toch ook niet verdrietig over? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 10 Apr 2010 15:10 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
D: schreef: | Wat maakt het uit als je barbie op je account hebt, ik heb street fighter 4 op mn account daar ben ik toch ook niet verdrietig over? | Met die opmerking doelde hij echter duidelijk op mijn gamegedrag en niet op zijn eigen gedrag. |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 10 Apr 2010 18:12 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | D: schreef: | Wat maakt het uit als je barbie op je account hebt, ik heb street fighter 4 op mn account daar ben ik toch ook niet verdrietig over? | Met die opmerking doelde hij echter duidelijk op mijn gamegedrag en niet op zijn eigen gedrag. |
chimnino schreef: | Ik heb zelf wel dat ik spellen die ik leen van vrienden, op een ander account speel als mn hoofdaccount. Dit omdat ik soms gewoon spellen wil proberen zonder dat ik straks met een spel zit met 1% trophies die ik toch nooit meer verder wil spelen. Heb ik nu al met een aantal spellen in mn lijst (Killzone 2, Midnight Club L.A.) en vind k niet echt prettig om in de lijst te zien. |
Hier ging het om.
Maar zelfs in 'jouw geval zie ik er geen nut in om die spellen op een ander account te doen, wat maakt het uit dat je 1958178 trophy lijsten hebt, je hebt toch geen peer pressure van mensen die komen zeuren 'waarom heb je die en die game, en waarom heb je die niet platinum' oid? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 10 Apr 2010 18:21 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
D: schreef: | Joni Philips schreef: | D: schreef: | Wat maakt het uit als je barbie op je account hebt, ik heb street fighter 4 op mn account daar ben ik toch ook niet verdrietig over? | Met die opmerking doelde hij echter duidelijk op mijn gamegedrag en niet op zijn eigen gedrag. |
chimnino schreef: | Ik heb zelf wel dat ik spellen die ik leen van vrienden, op een ander account speel als mn hoofdaccount. Dit omdat ik soms gewoon spellen wil proberen zonder dat ik straks met een spel zit met 1% trophies die ik toch nooit meer verder wil spelen. Heb ik nu al met een aantal spellen in mn lijst (Killzone 2, Midnight Club L.A.) en vind k niet echt prettig om in de lijst te zien. |
Hier ging het om.
Maar zelfs in 'jouw geval zie ik er geen nut in om die spellen op een ander account te doen, wat maakt het uit dat je 1958178 trophy lijsten hebt, je hebt toch geen peer pressure van mensen die komen zeuren 'waarom heb je die en die game, en waarom heb je die niet platinum' oid? | Maar je quote'te desondanks het stuk dat over mij ging en niet over zijn eigen gewoonten. En ik ben simpelweg een completionist.. Iets dat 0% is geen probleem, iets dat ergens half afgewerkt is, steekt mijn ogen uit. Als ik ergens aan begin, moet het af. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 10 Apr 2010 18:21 Onderwerp:
| |

|
D:, niet omdat ze niet willen dat anderen gaan zeuren maar omdat ze het waarschijnlijk niet netjes vinden staan. |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 11 Apr 2010 11:56 Onderwerp:
| |

|
Totaal 2 Trophies van Disgaea 3-Absence of Justice.
ABC's of Hitting
Talk to the Prinny Statue a few times at the HQ.
Consult Your Physician
Play 10 hours without stopping or cancel the game.
(Heel makkelijk werk 9 uur per dag en liet hem aanstaan, toen ik thuis kwam hoefde ik nog maar een paar minuutjes te wachten en had de trophy zonder de game te spelen).
Totaal 1 Trophy erbij van Star Ocean-The Last Hope International.
Butchered Barachiel
Defeat Barachiel
Totaal van 6 trophies gehaald van Final Fantasy XIII.
Nu pas ben ik verder als mijn vorige Savegame.
Heb nu 2 trophies meer dan de vorige Save, Floraphobe en Dorgann's Trophy.
Gisteren.
Xezat's Chalice
Complete all C rank Cie'th Missions
Gysahl Wreath
Find 20 items with a Chocobo
Saboteur's Seal
Get the Saboteur role to level 5
Vandaag.
Weer 3 Trophies achter elkaar met de zelfde gevecht.
Floraphobe
Complete Cie'th Mission 54(Defeat Gigantuar).
Het is moeilijk een 0 star rating gekregen, later wel opnieuw proberen,2x game-over bij de 3de keer gehaald.
Sentinel's Seal
Get the Sentinel Role to level 5(kreeg genoeg punten van Mission 54 om Sentinel van Fang in level 5 te krijgen).
Dorgann's Trophy
Complete all B rank Cie'th Missions
Mission 54 was de laatste Mission met een B rank wat ik moest doen.
En moet nog 7 Missions een 5 Star Rank en Complete all missions om
dan weer 3 Trophies erbij te krijgen.
Laatst aangepast door dantekloon op 11 Apr 2010 13:32; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 11 Apr 2010 13:27 Onderwerp:
| |

|
Trophies in Disgaea 3: Absence of Justice zijn zwaar irritant! Heel moeilijk. Misschien wel de moeilijkste... |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 11 Apr 2010 13:32 Onderwerp:
| |

|
Mr. Awesome schreef: | Trophies in Disgaea 3: Absence of Justice zijn zwaar irritant! Heel moeilijk. Misschien wel de moeilijkste... |
Heb ook geleik ff de naam van Disgaea 3 verander er stond Cursed Memories had ik niet opgelet.
Nee, ze zijn niet moeilijk allemaal niet.
Maar er gaat verdomt veel tijd in zitten duurt ongeveer 200 uur voor je alles bijna hebt.
Zoals die Ten Billion Damage kom op zeg dat duurt toch lang voor je die Damage kunt bereiken of die 250 Combo Hit.
Heb gewoon de 2 makkelijkste trophies ervan gehaald.
De andere makkelijke trophy is, ga de Academy in 100x erin en erui(slaat eigenlijk nergens op maar ja).Net zoals die ABC Hitting slaat helemaal nergens op. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 11 Apr 2010 13:42 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Volgens de stemmen op PS3Trophies.org zijn onderstaande games moeilijker dan Disgaea om Platinum te halen.
8.59 Mortal Kombat vs. DC Universe
8.59 GTA IV
8.68 DJ Hero ª
8.68 MAG *
8.81 BattleFantasia
8.91 Battlefield: Bad Company
8.93 Guitar Hero: Smash Hits ª
9.13 SingStar ª
9.13 Far Cry 2
9.24 Guitar Hero: Van Halen ª
9.27 SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation
9.39 Warhawk
9.40 Wipeout HD PSN Download Only
9.40 Street Fighter IV
9.40 Star Ocean: The Last Hope International
9.49 Ninja Gaiden Sigma 2
9.50 Fight Night Round 4 |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 11 Apr 2010 14:39 Onderwerp:
| |

|
Star Ocean-The Last Hope International is echt heel moeilijk en neemt ook veel tijd in beslag. Je moet de game zo'n 5 keer uitspelen als je de game 100% wilt hebben.
Disgaea 3 is niet moeilijk wel veel tijd.
Final Fantasy XIII is ook best moeilijk vindt ik.
De trophies van Complete Mission 64 en Complete Every Mission With a 5 Star Rank is best moeilijk. |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 11 Apr 2010 16:35 Onderwerp:
| |

|
dantekloon schreef: | Star Ocean-The Last Hope International is echt heel moeilijk en neemt ook veel tijd in beslag. Je moet de game zo'n 5 keer uitspelen als je de game 100% wilt hebben.
Disgaea 3 is niet moeilijk wel veel tijd.
Final Fantasy XIII is ook best moeilijk vindt ik.
De trophies van Complete Mission 64 en Complete Every Mission With a 5 Star Rank is best moeilijk. |
Disgaea 3 heeft geen trophys, mischien wel in japan maar niet in europa want ik heb al 100x dat spel met mn ps3 online gespeeld (zelfs recent om te kijken of die trophys er al eindelijk eens waren) en geen trophys.
Star ocean 4 is wat trophys betreft maar op één gebied moeilijk: de BT's. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 11 Apr 2010 17:18 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Disgaea 3 heeft Trophies in Japan en Noord-Amerika. Ik heb tevens mijn eerste Trophy in BlazBlue gehaald. Ik heb echter geen flauw idee waarom want de game is nogal redelijk trouw aan de Japanse versie. Zelfs de Trophies zijn Japans. |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 11 Apr 2010 17:50 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Disgaea 3 heeft Trophies in Japan en Noord-Amerika. Ik heb tevens mijn eerste Trophy in BlazBlue gehaald. Ik heb echter geen flauw idee waarom want de game is nogal redelijk trouw aan de Japanse versie. Zelfs de Trophies zijn Japans. |
Is dat zo dat de JP-USA versie alleen de Trophies heeft, was van plan om de Europese Disgaea 3 te gaan aanschaffen omdat ik graag al die DLC wil hebben van dat game.
Dan hoef ik de DLC niet tenzij de EU versie trophies krijgt(daar kun je niet meer op rekenen want vroeg vorig jaar kwam de Trophies van Disgaea 3 vrij anders had de EU het al lang moeten hebben).
Laat ze maar Trophies gaan uitbrengen van Eternal Sonata en Agarest-Generations of War die 2 games wil ik ook Trophies van verzamelen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 11 Apr 2010 17:51 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Nippon Ichi zou echt werken aan de PAL trophies. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 11 Apr 2010 18:28 Onderwerp:
| |

|
dantekloon schreef: | Joni Philips schreef: | Disgaea 3 heeft Trophies in Japan en Noord-Amerika. Ik heb tevens mijn eerste Trophy in BlazBlue gehaald. Ik heb echter geen flauw idee waarom want de game is nogal redelijk trouw aan de Japanse versie. Zelfs de Trophies zijn Japans. |
Is dat zo dat de JP-USA versie alleen de Trophies heeft, was van plan om de Europese Disgaea 3 te gaan aanschaffen omdat ik graag al die DLC wil hebben van dat game.
Dan hoef ik de DLC niet tenzij de EU versie trophies krijgt(daar kun je niet meer op rekenen want vroeg vorig jaar kwam de Trophies van Disgaea 3 vrij anders had de EU het al lang moeten hebben).
Laat ze maar Trophies gaan uitbrengen van Eternal Sonata en Agarest-Generations of War die 2 games wil ik ook Trophies van verzamelen. |
Agarest is ook echt heel gaaf. Die game heb ik ook gekocht en ik heb er geen spijt van. Sommige mensen noemen het een PS1-game door hoe het eruit ziet, maar dan kan me helemaal niet interesseren.
Ik hoop overigens wel dat Agarest Senki Zero hier ook 't licht zal zien. Die is in Japan al uit en is een prequel op Agarest: Generations of War. |
|
Terug naar boven |
|
|
Matesers |
Geplaatst: 11 Apr 2010 20:02 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Disgaea 3 heeft Trophies in Japan en Noord-Amerika. Ik heb tevens mijn eerste Trophy in BlazBlue gehaald. Ik heb echter geen flauw idee waarom want de game is nogal redelijk trouw aan de Japanse versie. Zelfs de Trophies zijn Japans. |
Haha  |
|
Terug naar boven |
|
|
deathtanz matisk |
Geplaatst: 11 Apr 2010 21:05 Onderwerp:
| |

|
Hahahaha, wat een lijst zeg
Killzone 2 zit er niet eens bij, net zoals Resistance 2 en Warhawk
GTA IV platinum is niet zo moeilijk, het kost je alleen teveel tijd (Ik ben er nu mee bezig dus ik spreek uit ervaring, trouwens iemand geinteresseerd in het halen van die Wanted trophy? /offtopic) |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 11 Apr 2010 21:43 Onderwerp:
| |

|
Mr. Awesome schreef: | dantekloon schreef: | Joni Philips schreef: | Disgaea 3 heeft Trophies in Japan en Noord-Amerika. Ik heb tevens mijn eerste Trophy in BlazBlue gehaald. Ik heb echter geen flauw idee waarom want de game is nogal redelijk trouw aan de Japanse versie. Zelfs de Trophies zijn Japans. |
Agarest is ook echt heel gaaf. Die game heb ik ook gekocht en ik heb er geen spijt van. Sommige mensen noemen het een PS1-game door hoe het eruit ziet, maar dan kan me helemaal niet interesseren.
Ik hoop overigens wel dat Agarest Senki Zero hier ook 't licht zal zien. Die is in Japan al uit en is een prequel op Agarest: Generations of War. |
Mensen die Agarest zien als een PS1 RPG dat houdt in dat ze zelf nog nooit in zijn leven een RPG hebben gezien.
Maar ik zeg wel eerlijk dat ik Agarest toen ik hem voor het eerst speelde,
Wat een klere game want die Tactical RPG is qua besturing anders dan andere TRPG en daar moest ik heel veel aan wennen.
2 weken later dus weer geprobeert en is dus een hele goede game net als
Cross Edge.
Ben benieuwt hoe de andere 2 games op de PS3 wordt Atelier Rorona en Trinity Universe die 2 zijn door Nippon Ichi Software en Gust een hele andere weg in gaan slaan.
Het staat wel vast dat de 2 games hier in Europa uit komen Trinity in Juni net als de USA en Atelier in de 3de kwartaal 2010 als de naam Atelier Rorona-Alchemists of Arland.
Kan nie wachten. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 11 Apr 2010 22:10 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
deathtanz matisk schreef: | Hahahaha, wat een lijst zeg
Killzone 2 zit er niet eens bij, net zoals Resistance 2 en Warhawk
GTA IV platinum is niet zo moeilijk, het kost je alleen teveel tijd (Ik ben er nu mee bezig dus ik spreek uit ervaring, trouwens iemand geinteresseerd in het halen van die Wanted trophy? /offtopic) | Killzone 2 en Resistance 2 zijn niet moeilijk. Ze nemen gewoon veel tijd in. Warhawk wel, maar die staat erbij. GTA IV is trouwens bugged in de multi, daarom staat ie er wsl in. |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 11 Apr 2010 22:46 Onderwerp:
| |

|
2 Trophies gehaald van Star Ocean The Last Hope International.
Escape From Earth
Flee from Earth.
Squelched Sahariel
Defeat Sahariel. |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 12 Apr 2010 00:26 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | GTA IV is trouwens bugged in de multi, daarom staat ie er wsl in. |
Die 3 missies die je in een bepaalde tijd moet halen bedoel je zeker? |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 12 Apr 2010 00:27 Onderwerp:
| |

|
dantekloon schreef: | 2 Trophies gehaald van Star Ocean The Last Hope International.
Escape From Earth
Flee from Earth.
Squelched Sahariel
Defeat Sahariel. |
Niet de story related trophys posten zijn spoilers voor mensen die de game nog niet hebben doorgespeeld. |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 12 Apr 2010 06:49 Onderwerp:
| |

|
Oke doe ik dat niet meer. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 12 Apr 2010 07:16 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
chimnino schreef: | Joni Philips schreef: | GTA IV is trouwens bugged in de multi, daarom staat ie er wsl in. |
Die 3 missies die je in een bepaalde tijd moet halen bedoel je zeker? | Nee, die 120 dingen die je online moet winnen. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 49, 50, 51 ... 102, 103, 104 Volgende |