Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende  
GekooktEi BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2010 20:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Iemand die nu evne mee wil spelen (PS3)?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2010 21:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben Christian. Ik ben verslaafd aan Battlefield: Bad Company 2. (Wacht op applaus van medeverslaafden). Vandaag heb ik weer vier uur aan de game besteed en mijn sociale leven is herleidt tot 0%. (Groepsleider: "Goed zo, Christian! En wat ga je eraan doen?") NIETS!
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2010 21:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Ik ben Christian. Ik ben verslaafd aan Battlefield: Bad Company 2. (Wacht op applaus van medeverslaafden). Vandaag heb ik weer vier uur aan de game besteed en mijn sociale leven is herleidt tot 0%. (Groepsleider: "Goed zo, Christian! En wat ga je eraan doen?") NIETS!

Same...
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2010 22:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Trueskill schreef:
Christian Vuye schreef:

Same...

Mwa ik heb er nog maar 12 uurtjes opzitten, heb de game nu ruim een week volgens mij. Dus dat valt nog mee... Maar het is wel heel vet. Ik heb wel steeds gefrustreerd voor de console gezeten vandaag, want ik had gezien dat ik nog maar 10 verschil had tussen kills en deaths, en ik had elk potje vandaag daarna een KDR onder 1 Ik heb nu een KDR van 1.0 overgehouden, verraste me nog moet ik zeggen. Maar het is een heel vet spel.

Leuk dat Bats me nog even joinde, hoewel hij al snel weer weg ging.

@ Chris: Je had trouwens even moeten wachten zodat wij konden reageren met "Hallo Christian!" Dat is hét punt in zo'n groepsgesprek, zo in koor Hallo ... zeggen haha xD
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2010 00:21    Onderwerp: Reageren met citaat

hoewel ik al meer dan 24 uur in de MP heb zitten. (insane, maar dat even terzijde) Maar ik verneuk wel mn school op t moment

- over 10 uur heb ik een verdediging tegenover de accountant, niks aan gedaan
- ik zou eigenlijk organisatiekunde vanavond leren, niks aan gedaan
- MA heel klein stukje gedaan

damn you battlefield!
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2010 21:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Pff ik bak er echt niks meer van... kpd van 1.35 naar 1.12 en word echt de hele tijd door tanks en choppers opgeblazen
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2010 21:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

elemeNt schreef:
Pff ik bak er echt niks meer van... kpd van 1.35 naar 1.12 en word echt de hele tijd door tanks en choppers opgeblazen

Mijne is 1.00 geworden, op het randje van fail
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2010 22:03    Onderwerp: Reageren met citaat

1.05 ofzo bij mij, 1.15 win loss. 24 uur gespeeld, Goud 2 voor M21 en Colt. Nog 1000 punten voor M95 ofzo.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2010 22:33    Onderwerp: Reageren met citaat

lol allemaal k/d ratio boven 1.00? Ik heb iets van 0.80 fzo
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2010 22:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Trueskill schreef:
Goud 2 voor M21 en Colt.

Goud 2 al? 200 kills? Doe je goed. Ik heb alleen Goud op de M two four niner, Goud 1 that is, met 112 kills. En daarnaast een Zilver op de Colt met 38 kills (50 is dus al Goud?) en een Zilver op de M1A1 Thompson, maar eigenlijk is dat de M1 Garand, dat staat alleen verkeerd in de stats.
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2010 22:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Wtf mensen, ik was rank 24 ofzo in de beta en had dan nog een K/D van iets van 1.8. Dat heb ik eigenlijk altijd wel, 9/10 keer is het sowieso boven de 1.4

W/L daarentegen dan weer niet. Maarja, met teamplay ben je altijd afhankelijk van die 11 jarige triggerhappy teamkillers.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2010 22:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Divine Rage schreef:
Wtf mensen, ik was rank 24 ofzo in de beta en had dan nog een K/D van iets van 1.8. Dat heb ik eigenlijk altijd wel, 9/10 keer is het sowieso boven de 1.4

W/L daarentegen dan weer niet. Maarja, met teamplay ben je altijd afhankelijk van die 11 jarige triggerhappy teamkillers.

Nogmaals, ik weet bijna wel zeker dat als jij binnen 10 uur ofzo (zei je toch?) rank 24 bent geworden, de levels drastisch zijn verandert. Volgens mij levelde je bij de bèta veel en veel sneller. KDR van 1.8 is wel netjes, maar ik ben altijd beter in bèta's dan in full games eigenlijk. Ik leer het spel blijkbaar sneller kennen dan anderen ofzo

Mijn WLR is nog steeds wel goed trouwens. Maar kijk, ik ben nu lvl 10 met 135,000 xp. Dan zou je dus met 270,000 xp, het dubbele, nog steeds nog lang niet bij 24 zijn want de verschillen in punten tussen ranks worden bij de meeste spellen exponentieel ofzo (ja ik overdrijf) groter...

Lijkt me sterk dat jij zoveel punten hebt gehaald in de bèta

Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2010 23:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Laatst aangepast door Christian Vuye op 25 Mrt 2010 02:02; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2010 23:17    Onderwerp: Reageren met citaat

de mijne wil niet echt updaten Ik heb inmiddels level 10, alles van Recon al vrijgespeeld en t/m de Aug(wat best een fijne gun is, maar ik wil die M416 nu! voor Assault.

Ik vind Assault trouwens wel een beetje een benadeelde class. Je wapens zijn niet echt beter dan die alles neermaaiende medics met M60 en je bent tegen voertuigen ook best kansloos itst de Engineer...

Laatst aangepast door elemeNt op 25 Mrt 2010 14:20; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2010 08:45    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Divine Rage schreef:

Nogmaals, ik weet bijna wel zeker dat als jij binnen 10 uur ofzo (zei je toch?) rank 24 bent geworden, de levels drastisch zijn verandert. Volgens mij levelde je bij de bèta veel en veel sneller. KDR van 1.8 is wel netjes, maar ik ben altijd beter in bèta's dan in full games eigenlijk. Ik leer het spel blijkbaar sneller kennen dan anderen ofzo

Mijn WLR is nog steeds wel goed trouwens. Maar kijk, ik ben nu lvl 10 met 135,000 xp. Dan zou je dus met 270,000 xp, het dubbele, nog steeds nog lang niet bij 24 zijn want de verschillen in punten tussen ranks worden bij de meeste spellen exponentieel ofzo (ja ik overdrijf) groter...

10 uur? Nowai! 5 dagen lang 10 uur ofzo.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2010 15:26    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Trueskill schreef:
Goud 2 voor M21 en Colt.

Goud 2 al? 200 kills? Doe je goed. Ik heb alleen Goud op de M two four niner, Goud 1 that is, met 112 kills. En daarnaast een Zilver op de Colt met 38 kills (50 is dus al Goud?) en een Zilver op de M1A1 Thompson, maar eigenlijk is dat de M1 Garand, dat staat alleen verkeerd in de stats.

Ima headshot 1337 maniaczzorz

Crap, het zijn 150 kills dus ik heb nog maar Goud 1
http://bfbc2.elxx.net/stats/ps3/Genocide_V3

En nu, ga ik even bf
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2010 16:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Trueskill schreef:
GekooktEi schreef:
Trueskill schreef:
Goud 2 voor M21 en Colt.

Ima headshot 1337 maniaczzorz

Crap, het zijn 150 kills dus ik heb nog maar Goud 1
http://bfbc2.elxx.net/stats/ps3/Genocide_V3

En nu, ga ik even bf

Hier staat Goud 2 - 119 kills hoor Weet niet wat jij bedoelt... Ik zie dat je het met me eens bent dat de Colt verreweg de beste side-arm in het spel is... 5 kills met elke voor die Trophy en Goud 2 met de Colt, win

Je kan ook gewoon je signature plaatsen, dan kan iedereen in één oogopslag zien hoe chill je bent, en als je daar dan op klikt kom je ook op je profiel terecht.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2010 18:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik begin echt ziek te worden van die momenten dat je iemand fragt en dat je 2 seconde daarna alsnog dood valt door de persoon die al dood is
Terug naar boven
Djierod BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2010 21:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik word echt ziek van die campers die 5 meter van je spawn plek zitten.
En mijn kd ratio is om te janken
Soms heb ik zeer mooie potjes, soms zwaar baggere, vooral als ik net uit school kom dan gaat het niet al te goed
In de avond compenseer ik dat dan weer.

Oh en iemand enig idee hoe je zo'n helikopter fatsoenlijk kunt besturen?
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2010 22:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

elemeNt schreef:
Ik begin echt ziek te worden van die momenten dat je iemand fragt en dat je 2 seconde daarna alsnog dood valt door de persoon die al dood is

Jep, of dat je denkt achter cover te zitten maar dan alsnog dood neervalt. Dat soort vertraging heb je altijd wel een beetje... Deel ervan is ook realisme.
Terug naar boven
pizzarulez BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2010 22:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Iemand hier die een idee heeft om multi-player te spelen?

Heb vandaag mijn codes binnen, 1e gebruikt om het spel te installeren.

Vervolgens de 2e om multi-player te kunnen spelen.

Maar krijg non-stop de melding: ''unable to log on, try again later''

Dus 2 uur later... En nee wil nog niet.

So anyone?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Urkie BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2010 23:03    Onderwerp: Reageren met citaat

De full game is volgens mij veel anders getweakd als het over de aiming gaat, vooral met snipers. Daarintegen is de MP nog steeds fantastisch
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2010 23:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

pizzarulez schreef:
Iemand hier die een idee heeft om multi-player te spelen?

Heb vandaag mijn codes binnen, 1e gebruikt om het spel te installeren.

Vervolgens de 2e om multi-player te kunnen spelen.

Maar krijg non-stop de melding: ''unable to log on, try again later''

Dus 2 uur later... En nee wil nog niet.

So anyone?

Aannemende dat je de pc versie hebt: moet je niet gewoon die ene code die je ook voor de installatie hebt gebruikt, ook voor multiplayer gebruiken? Dat lijkt me namelijk gewoon je serial code, die je zoals bij veel andere games gewoon hetzelfde hebt bij install en multiplayer login.

De tweede code is waarschijnlijk je VIP code? Of heb je die alleen bij de consoleversies? Die kan je iig gebruiken om in de in-game Store content te kopen, en gratis map packs te downloaden. God mag weten wanneer die Store eindelijk werkt, trouwens. Maar ik kan niet zeggen dat ik het mis; het spel is gewoon zo top van zichzelf.
Terug naar boven
pizzarulez BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2010 23:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Tis wel limited edition, zal het nog eens proberen..

(had het zelf ook al met de oude geprobeerd ;-) )
Terug naar boven
pizzarulez BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2010 23:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Geef bij die 1e code invalid aan en die andere dat ik het moet over doen..

Echt te irritant.. -_-..
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 8 van 12

Ga naar: