Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 25, 26, 27  Volgende  
dantekloon BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2010 18:37    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:
dantekloon schreef:
ik val flauw van jou rare character indelingen

Val je ook flauw als ik je vertel dat ik onderhand adamantoise (die grootsten ja, met die slagtanden) aan het grinden ben?

heb er onderhand zon 40 gemold al, heb alle grids tot lvl 4 nu (heb spel nog niet uitgespeeld) en kom om in het geld. (helaas nog geen 2 miljoen)

Ik probeer namelijk pre-end-game een trapezohedron te krijgen, en dat wil tot nu toe maar niet lukken, maar goed.. het moet een keer gebeuren... toch?

En Fang is onmisbaar bij dat adamans grinden dus die vind ik nu wel wat leuker, zash en snow kunnen me de pot op.

Nope ik val niet flauw
ik hep ze ook verslagen als je het hept over de grootste in de game
die kun jij en ik nog niet aan
die doen eewn hit van 15000 Damage
en zoveel HP heb je nog niet
om hem van kant te maken

val jij flauwe als ik je vertel dat ik precies 34 missions heb gehaald met een 5 star Rank
ben nu aan het trainen

en mijn PS3 is naar de klote
pak die van mijn broertje wel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2010 18:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ik heb even een vraagje, ik weet niet of iemand die kan beantwoorden zonder spoilers te gebruiken, maar kan je na het uitspelen van FFXIII nog gaan grinden enzo, of moet je dan een new-game starten? Of is de game daar niet voor gemaakt, in Fallout 3 vond ik het echt jammer dat ik niet gewoon door kon gaan na het einde, dus ik vroeg me af hoe dat met FFXIII zat
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2010 18:51    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
dantekloon schreef:
ik val flauw van jou rare character indelingen

Val je ook flauw als ik je vertel dat ik onderhand adamantoise (die grootsten ja, met die slagtanden) aan het grinden ben?

heb er onderhand zon 40 gemold al, heb alle grids tot lvl 4 nu (heb spel nog niet uitgespeeld) en kom om in het geld. (helaas nog geen 2 miljoen)

Ik probeer namelijk pre-end-game een trapezohedron te krijgen, en dat wil tot nu toe maar niet lukken, maar goed.. het moet een keer gebeuren... toch?

En Fang is onmisbaar bij dat adamans grinden dus die vind ik nu wel wat leuker, zash en snow kunnen me de pot op.

Nope ik val niet flauw
ik hep ze ook verslagen als je het hept over de grootste in de game
die kun jij en ik nog niet aan
die doen eewn hit van 15000 Damage
en zoveel HP heb je nog niet
om hem van kant te maken

val jij flauwe als ik je vertel dat ik precies 34 missions heb gehaald met een 5 star Rank
ben nu aan het trainen

en mijn PS3 is naar de klote
pak die van mijn broertje wel

Ik bedoel toevallig wél de grootsten, ik heb rav/rav/syn op fang/vani/hope
vani is mn leader, met haar summon ik eidolon om die adaman inelkaar te doen vallen (leg-paralyse) en dan spam ik death, werkt het niet tot eidolon weggaat dan komen fang en hope wel helpen met haste instand houden op mij en curse op de adaman. ^^

Ik mol ze onderhand elke keer, komt maar weinig voor dat het mislukt en ze weer opstaan.

Maar alleen maar die pestingots krijgen ipv trapez.. zucht..

Ik las net dat je de eindbaas van het spel (niet spoileren aub) na de end credits kunt herdoen, dus kun je op die manier de 'superstar' trophy halen of moet dat in de 1e keer? want ik wil die trophy niet missen.

Ik heb overigens alle cieth missies in die toren in 1 go 5 sterren gehaald, niet moeilijk imo.

Ik ga maar even wat missies doen ook en daarna maar het spel even uitspelen vandaag nog. Ik wilde eerst voorbereiden door S3 wapens te halen dmv die trapez maar dat duurt me te lang, is makkelijker als ik het kan doen zonder eidolons te summonen, geen zin om steeds maar weer die TP te grinden.

Laatst aangepast door D: op 24 Mrt 2010 18:53; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2010 18:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Je laatste save game blijft staan dus na de baas saved hij het niet. Teminste dat is zo bij elke FF
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2010 18:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Kurosaki01 schreef:
Je laatste save game blijft staan dus na de baas saved hij het niet. Teminste dat is zo bij elke FF

maar je unlocked wel de laatste grid dan.. daar gaat het mij ff om want ik heb nu alle grids maxed door dat adamans grinden.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2010 18:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Kurosaki01 schreef:

maar je unlocked wel de laatste grid dan.. daar gaat het mij ff om want ik heb nu alle grids maxed door dat adamans grinden.

Oh mijn reactie was eigenlijk een antwoord op die van Stefan.
Heb de game namelijk nog niet uitgespeeld.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2010 18:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Kurosaki01 schreef:
Kurosaki01 schreef:

Oh mijn reactie was eigenlijk een antwoord op die van Stefan.
Heb de game namelijk nog niet uitgespeeld.

Ik ook niet :p

Leuk weetje, de eerste adamantoise (grootste dus) die ik probeerde killde ik direct in 1 death cast

geen grap, ik had meteen iets van 'oh nou dit gaat rap worden'

helaas waren de adamantoises daaropvolgend vaak een mislukking tot ik fang ging gebruiken, lightning stond eerder maar wat te niksen immer.
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2010 19:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Stefan van B schreef:
Ik heb even een vraagje, ik weet niet of iemand die kan beantwoorden zonder spoilers te gebruiken, maar kan je na het uitspelen van FFXIII nog gaan grinden enzo, of moet je dan een new-game starten? Of is de game daar niet voor gemaakt, in Fallout 3 vond ik het echt jammer dat ik niet gewoon door kon gaan na het einde, dus ik vroeg me af hoe dat met FFXIII zat

Dat was echt nasty met Fallout 3 ja. Jammer genoeg is dat met alle Final Fantasy games to date ook zo. Weet niet hoe het met FFXIII zit, maar gezien de lineariteit van de game, zal het ook wel ophouden na de laatste battle.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2010 19:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Stammetje91 schreef:
Stefan van B schreef:

Dat was echt nasty met Fallout 3 ja. Jammer genoeg is dat met alle Final Fantasy games to date ook zo. Weet niet hoe het met FFXIII zit, maar gezien de lineariteit van de game, zal het ook wel ophouden na de laatste battle.

Ik heb juist gelezen dat je na de final battle en eindfilmpje bla, gewoon weer kunt saven en dan als je die game laad is het net als in bijv. Star ocean 4 dat je dan bij het laatste savepoint net voor de eindbaas bent maar in ff13 heb je dan dus de laatste grid unlocked.

edit:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!#@$@%%~&

Ik heb em!!!

Ik dacht, ik doe nog éééén adamantittehond en wat denk je

Trapezooo

Feliciteer hier D:

Dikke YEAH.
Ik ga meteen 3 trapez maken nu want ik heb toch like 500k onderhand aan geld haha.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2010 21:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Stefan van B schreef:

na het uitspelen van FFXIII
wordt er gevraagt of je de game wilt saven kies natuurlijk JA
kies gewoon je nummer wat je speelt

Laad de game en je bent bij eindbaas
je hebt namelijk een nieuwe Role level
je kunt ze nu grinden tot level 5

je kunt terug naar alle levels in GRAN PULSE
alle sidequests doen//Grinden//Items verzamelen//Trophies halen
noem maar op

als je naar Gran Pulse heen wilt telepoorteer je gewoon
via de Portals die daar staan
in de level
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2010 21:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Stammetje91 schreef:
Stefan van B schreef:

Ik heb juist gelezen dat je na de final battle en eindfilmpje bla, gewoon weer kunt saven en dan als je die game laad is het net als in bijv. Star ocean 4 dat je dan bij het laatste savepoint net voor de eindbaas bent maar in ff13 heb je dan dus de laatste grid unlocked.

edit:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!#@$@%%~&

Ik heb em!!!

Ik dacht, ik doe nog éééén adamantittehond en wat denk je

Trapezooo

Feliciteer hier D:

Dikke YEAH.
Ik ga meteen 3 trapez maken nu want ik heb toch like 500k onderhand aan geld haha.

dan heb je namelijk niet de grootste
verslagen de grootste is namelijk de Long Gui
waar je een Trophy van krijgt
Mission 64 Cie'th Mission
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2010 21:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat lul je de hele tijd man ik heb het over adamantites niet over de grootste beesten in het spel, het grootste beest in het spel is de Titan namelijk. Zo kan ik ook wel argumentjes houden. Doe dus niet zo kei-irritant en wees blij voor D: dat hij een trapezo heeft en jij zelf nog niet. (en wss ook niet krijgt omdat je niet zo heel goed bent)

p.s. je hoeft niet hele posts van mij te quoten.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2010 22:21    Onderwerp: Reageren met citaat

33 uur, en je gaat hem nog vandaag uitspelen, korte Final Fantasy dan..

Zit zelf momenteel in Chapter 10 dacht ik met die eentonige tunnels Bleh.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2010 22:29    Onderwerp: Reageren met citaat

vandaag is mijn PS3 naar de klote gegaan
tijdens het spele van FFXIII liep vast en ging automatisch uit
en bleef uit kreeg niet meer aan
een de game kreeg ik er niet meer uit mijn PS3

heb hem open geschroeft
dus vandaag geen FFXIII

morgen haal ik een nieuwe PS3 Slim versie
hopen dat mijn HDD 60GB erin kan
anders wordt het overnieuw spelen

Sony had nog steeds beter met Memory Cards kunnen werken
had je 90% kans dat je save game niet kwijt wordt geraakt
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2010 00:14    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:

heb hem open geschroeft
dus vandaag geen FFXIII

Dat is wel erg fucked... :/

Hoop dat het mij niet gebeurd, FF is bij mij nog geen een keer vastgelopen, andere spellen doen dat wel geregeld, zelfs gloednieuwe spellen lopen vaak vast bij me. maar FF gelukkig nog niet en dat houd ik ook graag zo.

Ik ben zelf nu verder met het verhaal, beestjes zijn wel irritant maar niet moeilijk, een van de beestjes gooit steeds mn party op de grond maar met clinic paradigm kan ik ze vaak wel even van me af houden zodat ik daarna ze weer kan aanvallen.
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2010 00:42    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:

heb hem open geschroeft
dus vandaag geen FFXIII

morgen haal ik een nieuwe PS3 Slim versie
hopen dat mijn HDD 60GB erin kan
anders wordt het overnieuw spelen

Sony had nog steeds beter met Memory Cards kunnen werken
had je 90% kans dat je save game niet kwijt wordt geraakt

Dat is wel erg screwed. Bij mij is wel twee keer m'n blu-ray drive naar de klote gegaan. Eenmaal software- en een keer hardwarematig, maar kon dus nog wel m'n saves back-uppen. Hier zal je wel keihard van balen.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2010 02:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb em zonet zoals geplanned uitgespeeld.

Ik ga natuurlijk niks verklappen maar laat ik eerst zeggen dat ik op een gegeven moment met mn handen in het haar zat te lachen hoe dom het verhaal wel niet is... kon niets anders dan hardop 'wtf is dit nou' zeggen. Dat is wat ik iig erover kwijt wil.

Daarnaast is de eindbaas onmogelijk 5 sterren te halen in de 1e try, ik had em namelijk in 2 min. dood en kreeg toch een 0 star rating.

Dus ik neem aan dat die trophy bedoeld is voor mensen die wanneer ze echt extreem gemaxed zijn nog eens het spel uit gaan spelen.

Het eindfilmpje was opzich wel redelijk alleen jammer van die #!%*^muziek.

groetjes D:

Achteraf gezien is dit toch wel de slechtste final fantasy ooit.
Natuurlijk zijn er leuke dingen aan, en er is nog wel wat in te doen nu ik het uitgespeeld heb natuurlijk maar even heel eerlijk.. het verhaal is echt om van 5 hoog met je rug op een tuinhek te springen zo slecht.
De muziek is maar op een minimaal aantal locaties redelijk te noemen, 70% van het spel bestaat uit naar voren lopen en generic battles uitvechten, zoals ik al eerder heb behandeld is het spel weinig interactief en is er gewoonweg weinig te doen, alles wát er te doen is is allemaal in 1 gebied gedumpt immers.

Ik blijf er dus bij, dit spel is eenmaal je ver in het spel bent wel even leuk, maar een echt final fantasy gevoel heb je nergens. Jammer.
Eindcijfer na de 'ervaring: een zeer magere 5/10.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2010 06:53    Onderwerp: Reageren met citaat

D: de 5 star rank is wel te halen op de baas

wat je zegt je moet wel sterker worden
om hem een 5 star te krijgen
is mij 1 keer gelukt toen ik mijn 3 hoofd Roles in 5 had zitten

heb je trouwens op de laatste gevecht een 5 Star gekregen die is mij in 1 keer gelukt met de JP versie en de EU versie

als je tegen een Cactuar of een Tonberry vecht
die 2 lijken ook 100% als die van FFVII/VIII
bij hun krijg je echt een oude FF gevoel
als je er tegen vecht

ik vondt de verhaal best wel goed
enigste wat ik ervan over heb gehouden is een
FFXIII verslaving

de game heeft bij mij ook nooit eerder vastgelopen
de PS3 dacht zeker van

eikel alweer FFXIII ik wordt er misselijk van
probeer een andere game
een keer weet je wat ik weet iets beter laat de PS3 vast lopen zodat je geen FFXIII meer kan spelen en de PS3 maar lachen

ik mis echt de tijd van vroeger dat je de NES/SNES op de grond kon gooien en ze doen het nog
of de consoles die het nog makkelijk een 10 tal jaren mee gaan

kun je helaas niet zeggen van de PS3//X360
Terug naar boven
Snakesonic BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2010 08:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind de game toch wat tegenvallen. Ik ben in chapter 8, maar momenteel geen zin om verder te gamen.
Misschien ben ik te oldschool, maar ik mis een levendige wereld.
Raar dat een snes/ps1 game meer levendiger aan doet dan een ps3 titel, terwijl bij oude games de npc vaak maar 1 zin zeggen.:p
Nouja ik geef het nog wel een kan, maar voorlopig niet.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2010 13:16    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
D: de 5 star rank is wel te halen op de baas

wat je zegt je moet wel sterker worden
om hem een 5 star te krijgen
is mij 1 keer gelukt toen ik mijn 3 hoofd Roles in 5 had zitten
le-zen. Ik zeg dus onmogelijk in de 1e try!, niet nadat je in grid5 zit natuurlijk is het dan mogelijk post game.
Citaat:

heb je trouwens op de laatste gevecht een 5 Star gekregen die is mij in 1 keer gelukt met de JP versie en de EU versie
Ik heb 5star ratings gehaald op zowel barthandelus3 als orphan1, alleen orphan2 niet daar kreeg ik 0 rating terwijl ik em in 2 minuut 10 ofzo gemold heb in de 2e stagger (hij ging meteen in revival 5 sec na de eerste stagger die hond.)
Citaat:

als je tegen een Cactuar of een Tonberry vecht
die 2 lijken ook 100% als die van FFVII/VIII
bij hun krijg je echt een oude FF gevoel
als je er tegen vecht
Nou joepie de poepie, geeft soul calibur 4 je ook een echt star wars gevoel toevallig?
Citaat:

ik mis echt de tijd van vroeger dat je de NES/SNES op de grond kon gooien en ze doen het nog
of de consoles die het nog makkelijk een 10 tal jaren mee gaan

kun je helaas niet zeggen van de PS3//X360

Omdat de Ps3/xbox360 delicater zijn, met allemaal van die high tech lensjes die met het kleinstje trillinkje al kapot kunnen knarsen, de nintendo werkte met cardridges immers, ik mis die tijd ook, vooral de tijd van de 1e gameboy en nintendo. De atari tijd mis ik niet zo dat was toch alleen maar vierkantjes en streepjes.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2010 16:46    Onderwerp: Reageren met citaat

D: je krijgt in laatste gevecht een 5 star rank als je hem verslaat in de
eerste Stagger is best makkelijk

hier wat tips voor je

gebruik gewoon DEPROTECT van Sabotuer op hem zodat zijn defence laag is

en Bravery op jezelf zodat je met strength sterk bent

en Ravager om hem snel in Stagger te krijgen

en 3 Commandos omdat ze sterker zijn dan
Ravager
en het beste is Fang//Lightning//Snow
Lightning kan ook Vanille of Hope moet je ze in Ravager laten
zijn die 2 sterk mee

maar voor de Trophy geld het alleen voor Orphan 2 niet de eerste 2 gevechten

daarom hat ik hem de eerste keer al een 5star Rank
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 03 Apr 2010 11:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Echt waar éh, die freakin Aster Protoflorian werkt me op de zenuwen. Ik boost mezelf aan het begin, heb Hope als Ravager en Medic lvl. 2, en Lightning als Commander lvl. 2. Dan heb ik dat beest eindelijk twee keer gestaggerd en is er nog maar een heel klein stukje helft over, dan killt die eerst Hope, die als Medic diende en dan Lightning... 10 volle minuten weggegooid

Goed, nu nog een keer proberen.

Edit: GELUKT!! Met een 5-star rating nog wel
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 03 Apr 2010 11:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zit bij het zelfde stuk vast, snap echt niet hoe ik ze moet verslaan.

Edit: Hoe?
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 03 Apr 2010 12:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Je moet er eerst voor zorgen dat je genoeg potions hebt, healen gaat soms te traag, en enkele Phoenix Downs voor het geval dat. Zorg er ook voor dat je de Slash & Burn, War & Peace en Dualcasting Paradigms hebt. Als Hope en Lightning beide de volle HP hadden gebruikte ik Dualcasting om de Chain wat omhoog te helpen, als we wat minder in HP zaten zette ik hem op War & Peace. Als je dan die Aster Protoflorian ge-staggerd hebt kies je voor Slash & Burn en dan moet je hem zo lang mogelijk in de lucht laten hangen. Dit hele riedeltje zo lang mogelijk volhouden en uiteindelijk zul je overwinnen. Ik moest hem daarnet driemaal staggeren, alvorens dat beest de pijp uit ging.

Oow, en vergeet niet nog te boosten voordat je in de cut scéne beland
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 03 Apr 2010 13:13    Onderwerp: Reageren met citaat

dan verslaan jullie niet genoeg vijanden
voor de CP
ik had hem in 1 keer verslaan en moeilijk was hij niet
had hem verslaan bij zijn 3de Stagger

heb jullie trouwens ook
de Accessory de Docter's Code
verdubbelt je Potions van 150 HP tot 300 HP per potion
is heel erg handig in de game

als je maar 1 hebt en je hebt hem in gebruik bij Vanille en Sazh
heb je een probleem
of koop er 1
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 25, 26, 27  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 20 van 27

Ga naar: