Wat ga je stemmen dan? |
PvdA |
|
1% |
[ 1 ] |
SP |
|
0% |
[ 0 ] |
Groenlinks |
|
14% |
[ 9 ] |
VVD |
|
7% |
[ 5 ] |
D66 |
|
15% |
[ 10 ] |
Christenunie |
|
3% |
[ 2 ] |
CDA |
|
1% |
[ 1 ] |
PVV |
|
40% |
[ 26 ] |
SGP |
|
0% |
[ 0 ] |
Trots op Nederland |
|
1% |
[ 1 ] |
Partij voor de Dieren |
|
6% |
[ 4 ] |
Geen Nederlander |
|
7% |
[ 5 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 64 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... , 9, 10, 11 Volgende
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 19 Mrt 2010 15:30 Onderwerp:
| |

|
Shadowx schreef: | Kurosaki01 schreef: | Naar aanleiding van dit incident is er een onderzoek gestart door de politie. Ook zal de omgeving extra in de gaten gehouden worden de komende tijd. |
Ja want je weet het de POLITIE is je beste vriend alleen laat geen kinderen van 12 jaar bij ze achter. |
En alle moslims zijn terroristen en alle gamers zijn moordernaars  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 19 Mrt 2010 15:32 Onderwerp:
| |

|
Uchiha_Shadow schreef: | Shadowx schreef: | Kurosaki01 schreef: | Naar aanleiding van dit incident is er een onderzoek gestart door de politie. Ook zal de omgeving extra in de gaten gehouden worden de komende tijd. |
Ja want je weet het de POLITIE is je beste vriend alleen laat geen kinderen van 12 jaar bij ze achter. |
En alle moslims zijn terroristen en alle gamers zijn moordernaars  |
Alle vrouwen kunnen geen auto rijden... Oh wacht dat klopt.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris |
Geplaatst: 26 Apr 2010 23:37 Onderwerp:
| |

|
Wilders heeft btw echt een faal verkiezingsprogramma gepresenteerd. Kan me niet voorstellen dat je daar nog op stemt als je die agenda van hoop en optimisme hebt gelezen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 26 Apr 2010 23:42 Onderwerp:
| |

|
Joris schreef: | Wilders heeft btw echt een faal verkiezingsprogramma gepresenteerd. Kan me niet voorstellen dat je daar nog op stemt als je die agenda van hoop en optimisme hebt gelezen. |
Denk je echt dat de PVV stemmers naar verkiezingsprogramma's gaan kijken? |
|
Terug naar boven |
|
|
L!nk |
Geplaatst: 27 Apr 2010 00:53 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
BeWario |
Geplaatst: 27 Apr 2010 07:06 Onderwerp:
| |

|
We hadden gisteren met Pechtold een discussie, en ik ben nu zelf wel erg enthousiast over de D'66. Ik ben nu ff te lam om al zijn standpunten naar boven te halen uit mijn herrinneringen, maar t was iig wel eens duidelijk, en niet dat om de vraag heen draaien wat tegenwoordig antwoorden heet... |
|
Terug naar boven |
|
|
L!nk |
Geplaatst: 27 Apr 2010 08:38 Onderwerp:
| |

|
D66 heeft ook goede punten inderdaad Waarschijnlijk gaat mijn stem tijdens de verkiezingen naar de VVD of D66. |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 27 Apr 2010 08:46 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 27 Apr 2010 12:15 Onderwerp:
| |

|
begint dat circus weer?
Ik doe er niet aan. |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 27 Apr 2010 12:42 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | begint dat circus weer?
Ik doe er niet aan. |
Dan hou je mond. Stem je niet, dan heb je ook geen recht van spreken. |
|
Terug naar boven |
|
|
zie sang |
Geplaatst: 27 Apr 2010 13:57 Onderwerp:
| |

|
Na Nederland kunnen wij Belgen ook weer gaan stemmen.
voor mij Kopstem SPA. |
|
Terug naar boven |
|
|
CowboySpike |
Geplaatst: 27 Apr 2010 15:52 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 27 Apr 2010 15:52 Onderwerp:
| |

|
Divine Rage schreef: | D: schreef: | begint dat circus weer?
Ik doe er niet aan. |
Ik zat er al bijna op te wachten tot dit staaltje bodem-stompzinnigheid weer uit iemands vingers kwam.
Juist als je stemt heb je geen recht van spreken want je geeft je verantwoordelijkheid weg aan een of andere europa georienteerde eigen land verkopende mafioso uit den haag. |
|
Terug naar boven |
|
|
NickPeters |
Geplaatst: 27 Apr 2010 16:17 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | Divine Rage schreef: | D: schreef: | begint dat circus weer?
Ik doe er niet aan. |
Ik zat er al bijna op te wachten tot dit staaltje bodem-stompzinnigheid weer uit iemands vingers kwam.
Juist als je stemt heb je geen recht van spreken want je geeft je verantwoordelijkheid weg aan een of andere europa georienteerde eigen land verkopende mafioso uit den haag. |
Jij negeert je complete verantwoordelijkheid en ipv handelen gooi je het in de vuilnisbak. Vervolgens achteraf klagen dat niets jouw kant op gaat. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris |
Geplaatst: 27 Apr 2010 16:25 Onderwerp:
| |

|
Ik doe er niet aan. |
We weten het nu wel. |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 27 Apr 2010 16:36 Onderwerp:
| |

|
Ik doe er niet aan. |
En in wat voor soort landen hebben ze ook al weer geen regeringen? Volgens mij zijn dat de landen waar wij jaarlijks 5 miljard naar toe sturen, omdat 80% van de bevolking niets te eten. |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 27 Apr 2010 22:30 Onderwerp:
| |

|
Danny Ouderling schreef: |
En in wat voor soort landen hebben ze ook al weer geen regeringen? Volgens mij zijn dat de landen waar wij jaarlijks 5 miljard naar toe sturen, omdat 80% van de bevolking niets te eten. |
Je bedoeld de landen die wij leegroven door zoiets als een tiental euro te betalen voor maandoogst waardoor ze hun eigen volk niet voeden, met dromen van luxe die we ze aanpraten, doch hun stranden voldumpen met onze chemische troep.
Maak je geen illusie.
Citaat: | Jij negeert je complete verantwoordelijkheid en ipv handelen gooi je het in de vuilnisbak. Vervolgens achteraf klagen dat niets jouw kant op gaat. | Waar maak jij dat nu weer uit op? Volledig uit de lucht gegrepen..  |
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 27 Apr 2010 22:37 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | Danny Ouderling schreef: |
Je bedoeld de landen die wij leegroven door zoiets als een tiental euro te betalen voor maandoogst waardoor ze hun eigen volk niet voeden, met dromen van luxe die we ze aanpraten, doch hun stranden voldumpen met onze chemische troep.
Maak je geen illusie.
Citaat: | Jij negeert je complete verantwoordelijkheid en ipv handelen gooi je het in de vuilnisbak. Vervolgens achteraf klagen dat niets jouw kant op gaat. | Waar maak jij dat nu weer uit op? Volledig uit de lucht gegrepen..  |
Je bedoelt de leiders van dat land stelen van hun eigen volk en het voedsel gaat alleen naar de rijken en laten de armen verhongeren, kweet niet waar je de onzin vandaan haalt dat wij andere landen leegroven door een 10 tal eurotjes te geven voor een oogst.
Tevens die miljarden die naar ontwikkeling hulp gaan mag je blij wezen als er 5 miljoen overblijft wat daadwerkelijk bij de juiste mensen terecht komt de rest gaat op aan zakken vullers. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 27 Apr 2010 22:57 Onderwerp:
| |

|
Al die eindeloze discussies over A of B zijn nutteloos, dat moeten jullie onderhand weten. Stem je, dan stem je toch? Stem op de partij waarvan jij denkt dat deze het verdient. Stem je niet, dan stem je niet... maar ga anderen er dan ook niet mee lastigvallen, alsjeblieft.
Overigens ben ik hier niet bezig mensen verbaal aan te vallen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 27 Apr 2010 22:58 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Trouwens grappig, onze regering valt maanden later dan jullie regering en de verkiezingen vallen toch binnen dezelfde week ongeveer. België wordt 6 of 13 juni. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris |
Geplaatst: 27 Apr 2010 23:13 Onderwerp:
| |

|
Mr. Awesome schreef: | Al die eindeloze discussies over A of B zijn nutteloos, dat moeten jullie onderhand weten. Stem je, dan stem je toch? Stem op de partij waarvan jij denkt dat deze het verdient. Stem je niet, dan stem je niet... maar ga anderen er dan ook niet mee lastigvallen, alsjeblieft.
Overigens ben ik hier niet bezig mensen verbaal aan te vallen. |
Ben het volledig niet met je eens. Ik denk niet dat er mensen lastig worden gevallen door dit topic, als het je niet interesseert kijk je hier niet. Wat je stemt is meestal niet gewoon maar een gevoel, het is ook een overwogen keuze. En dan kan je altijd discussiëren over het hoe en waarom van welke partij. Daar is niks eindeloos aan. |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 27 Apr 2010 23:31 Onderwerp:
| |

|
Shadowx schreef: |
Je bedoelt de leiders van dat land stelen van hun eigen volk en het voedsel gaat alleen naar de rijken en laten de armen verhongeren, kweet niet waar je de onzin vandaan haalt dat wij andere landen leegroven door een 10 tal eurotjes te geven voor een oogst.
| Het is de realiteit of je het nu gelooft of niet, verdiep je er maar in anders want het is nogal een pul. Waar denk je dat piraten vandaan komen? Uit bobbejaanland? Citaat: |
Tevens die miljarden die naar ontwikkeling hulp gaan mag je blij wezen als er 5 miljoen overblijft wat daadwerkelijk bij de juiste mensen terecht komt de rest gaat op aan zakken vullers. |
Bedoel je met de zakkenvullers de oppertunisten die zichzelf bedienen nadat het westen door globaal xenofobisme lukraak hier en daar leiders assasineerde? (zie bijv. de cuba 'crisis')
Mensen blijven maar symtomen aanhalen als argument zo ook jij, wat moet ik daar nu op zeggen, het eind is onderhand al lang zoek. En nog proberen zogenaamde leiders nog meer hoekjes en weggetjes te pavleien in een doolhof zonder eind, met als enige reden dat ze anders zichzelf moeten verantwoorden, zoals bedoeld zou zijn in onze zogenaamde 'democratie'. |
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 28 Apr 2010 10:48 Onderwerp:
| |

|
D:
Je leeft met je kop in het zand. |
|
Terug naar boven |