Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Volgende  
Shadowx BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2010 01:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Stefan van B schreef:
Trueskill schreef:
Stefan van B schreef:
Robert schreef:
Ik ga hem morgen denk ik halen bij de Mediamarkt, als de 360 al 40 euro is, is de PC versie praktisch gratis!

Dat was alleen een actie van MediaMarkt Middelburg waar de 360, PS3 en PC versie allen 40 euro waren. Bij andere MM's betaal je de gewone prijs of hebben ze een duurdere aanbieding afgaande op Budgetgaming.

High Five

Yeah brotha

De ironie is alleen dat ik niks om die game geef en hem dus ook niet ga halen, ze hadden beter Heavy Rain voor 40,- euro verkocht óf Bioshock 2

Bioshock 2 bij Mediamarkt Rotterdam-Zuid (nieuw filiaal) gaat morgen open kost Bioshock 2 39 euries.

Kreeg vandaag waardebon van 15 euro van FRS omdat ik vandaag een bestelling wou doen wat niet lukte en gezien ik veel koop bij FRS was dit een tegemoetkoming

Koop tegenwoordig me games bij FRS met bijna 20% korting.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mitch BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2010 18:08    Onderwerp: VIP CODE Reageren met citaat

Hallo mensen
Ik heb BC2 op dag 1 gekocht inclusief VIP code die er bij zat. Een aantal vrienden van mij hebben dit ook gedaan en hun konden die code meteen aan het begin invoeren, maar dat kwam er bij mij niet te staan. De Ingame store werkt ook niet. Dus kan ik ze nu niet meer downloaden?
Weet iemand een oplossing?

Alvast bedankt
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2010 18:18    Onderwerp: Re: VIP CODE Reageren met citaat

Mitch schreef:
Hallo mensen
Ik heb BC2 op dag 1 gekocht inclusief VIP code die er bij zat. Een aantal vrienden van mij hebben dit ook gedaan en hun konden die code meteen aan het begin invoeren, maar dat kwam er bij mij niet te staan. De Ingame store werkt ook niet. Dus kan ik ze nu niet meer downloaden?
Weet iemand een oplossing?

Alvast bedankt

Het gaat sowieso niet om downloaden, als je die code invoert worden die 2 maps ge-unlocked, ze staan al gewoon op je DVD. Ik kreeg ook niet de eerste keer dat ik speelde een scherm dat ik de code kon invoeren. Maar toen ik bij Multiplayer Quick Match aandrukte, kreeg ik een scherm dat ik het kon invullen. Hopelijk krijg je het ook te zien, en anders kan het ook op XBL Marketplace of Steam of PSN ofzo lijkt me.

Succes!
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2010 19:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kon wel meteen de code invoeren toen ik mijn game starten (ps3). De ingame store werkt bij mij helaas ook niet. We zullen dus even geduld moeten hebben denk ik om daarbij te kunnen komen.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2010 19:27    Onderwerp: Reageren met citaat

De game is geweldig, mp althans. Singleplayer is misschien net iets beter dan mw2. (maw erg matig)

De PC versie downloade de mappen gewoon direct erbij voor het geval iemand het zich afvraagd.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 06 Mrt 2010 12:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ik heb de Steam versie dus ik gok dat de mappen automatisch mee gedownload werden.

Vette game overigens. Deze zal ik nog een lange tijd spelen
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 06 Mrt 2010 12:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik schrok gister toen ik naar de klok keek en al 5 uur non-stop BC2 aan het spelen was, en ik m'n ouders niet had horen roepen om te eten...

lol
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 16:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Ha, Tweakers gaf in hun singleplayer review van BFBC2 aan het geluid "weinig indrukwekkend" te vinden. Dat vond ik echt een harde fail Maar goed, in hun multiplayer review excuseren ze zichzelf

Tweakers.net schreef:
"We moeten inmiddels toegeven dat het geluid in Bad Company 2 wel degelijk van hoog niveau is. Dit merk je echter pas goed als je het spel op een degelijke surround-set speelt. Wij hoorden kogels letterlijk voorbij vliegen, en dat geeft toch wel een heel intens gevoel."

En de multiplayer van BC2 krijgt van Tweakers een 9,5 trouwens

Ik kan trouwens nog steeds BF1943 niet toevoegen op Battlefield Veterans Echt dom, wat heb je dan aan zo'n systeem!? En dat is nou net het spel waar het om gaat voor de in-game unlocks van BFBC2!
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 16:47    Onderwerp: Reageren met citaat

@ GekooktEi

Ik kan BF vietnam, 1942, bf2, modern combat (faal xbox editie) en secret weapons niet toevoegen op veteran.battlefield.com . Die site van EA is gewoon waardeloos.

Daarnaast heeft de MP echt een auto balance nodig, het gebeurt te vaak dat het ene team beter is dan de andere, en niemand die er wat aan doet.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 16:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Robert schreef:
@ GekooktEi

Ik kan BF vietnam, 1942, bf2, modern combat (faal xbox editie) en secret weapons niet toevoegen op veteran.battlefield.com . Die site van EA is gewoon waardeloos.

Ja, het is mij gelukt om Bad Company toe te voegen. Verder lukken alle PC games volgens mij wel, tenminste dan komt er iig een Enter Serial-dingetje. Verder heb ik BF Heroes, omdat die automatisch natuurlijk gekoppeld zit aan mijn EA Online account omdat die op PC is.

Even een klachtmailtje versturen naar EA dus.

I lolled, trouwens, om deze tweet: http://twitter.com/OfficialBFBC2/statuses/10278861328
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 11 Mrt 2010 20:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Het enige minpunt in deze game is dat de Battlefield Theme er niet in zit...
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 11 Mrt 2010 20:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Trueskill schreef:

JA. Dat had ik bij Bad Company ook al. Daar komt het ook nauwelijks in voor, alleen in het openingsfilmpje. Ik vind het echt doodzonde -- één van de meest memorabele theme's die ik ken en dan halen ze hem er opeens uit. In BF1943 schalde hij nog constant door het menu. Geweldig vond ik dat. Ik wou dat dat spel laadtijden van 10 minuten had gehad, dan had ik ervan genoten.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 11 Mrt 2010 21:01    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Trueskill schreef:

JA. Dat had ik bij Bad Company ook al. Daar komt het ook nauwelijks in voor, alleen in het openingsfilmpje. Ik vind het echt doodzonde -- één van de meest memorabele theme's die ik ken en dan halen ze hem er opeens uit. In BF1943 schalde hij nog constant door het menu. Geweldig vond ik dat. Ik wou dat dat spel laadtijden van 10 minuten had gehad, dan had ik ervan genoten.

Ik zit soms ook opeens als ik het niet door heb dat thema te neuriën.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2010 16:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is wel grappig trouwens dat ze in de SP zeggen dat sneeuwscooters, en heart beat sensors voor pussies zijn. lol
Terug naar boven
brend5 BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2010 17:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Trueskill schreef:
Het is wel grappig trouwens dat ze in de SP zeggen dat sneeuwscooters, en heart beat sensors voor pussies zijn. lol

dat is het ook een Quad is veel vetter, maar hoe krijg je nou die M1 Garand want ik heb er al best veel mensen mee zien lopen.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2010 21:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Je moet 'Veteran Status' hebben.

(maar volgens mij zijn er wel wat problemen met die status.. door server shit enzo)
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2010 21:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

brend5 schreef:
Trueskill schreef:

dat is het ook een Quad is veel vetter, maar hoe krijg je nou die M1 Garand want ik heb er al best veel mensen mee zien lopen.

Je moet Battlefield 1943 hebben en beide games (BFBC2 en BF1943) activeren op veteran.battlefield.com wat nogal onmogelijk is in mijn geval want hij doet het niet goed.

EDIT: Ik zie dat de site nu wordt geüpdate, ofwel binnenkort zal hij het doen

Laatst aangepast door GekooktEi op 14 Mrt 2010 21:55; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2010 21:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Haha, ik had net 5 demolish kills door een mortar strike op 't huisje te gooien. Helaas zaten er 2 teammates bij.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2010 21:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Trueskill schreef:
Haha, ik had net 5 demolish kills door een mortar strike op 't huisje te gooien. Helaas zaten er 2 teammates bij.

Heb je dan nog steeds friendly fire in BFBC2? Of alleen met dat soort zware wapens?
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2010 21:49    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Trueskill schreef:

Heb je dan nog steeds friendly fire in BFBC2? Of alleen met dat soort zware wapens?

Nee, maar als ze gecrushed worden door een huis wel lol.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2010 21:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Trueskill schreef:

Nee, maar als ze gecrushed worden door een huis wel lol.[/quote]

Ah okee Maar dan is het ook niet zo van Team Kill -15 ofzo? Vond ik in BFBC soms enorm frustrerend
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2010 21:56    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:

Ah okee Maar dan is het ook niet zo van Team Kill -15 ofzo?

Helaas wel...
Maar hee, zie het van de zonnige kant: Nu heb ik 3 meer demolish kills.

En als je het nog steeds afvraagt. De Colt en Thompson unlock je gewoon op een bepaald level, alleen die M1 unlock je door veteran te zijn.

Laatst aangepast door Paintskillz op 14 Mrt 2010 22:01; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2010 21:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Friendly fire staat op bijna alle servers uit.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2010 22:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Trueskill schreef:

En als je het nog steeds afvraagt. De Colt en Thompson unlock je gewoon op een bepaald level, alleen die M1 unlock je door veteran te zijn.

Dat wist ik, ja. En ik weet nu ook eindelijk hoe dat dan met die Limited Edition zit: Daar krijg je de Colt en Thompson direct, en anders moet je ze gewoon unlocken.. Dat had ik dus niet door.

En als het goed is kan Veteran zijn dus binnenkort voor iedereen want ze updaten nu http://veteran.battlefield.com Ik heb nu ook al 2 Veteran unlocks voor BFBC ^^ Maar goed ik zet Call of Duty binnenkort op Markplaats en dan koop ik BFBC2.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2010 13:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ondertussen al rank 22 en moet nog 3 medic wapens, 2 engineer wapens en 1 sniper wapen unlocken. Toch speel ik het liefst Assault class met M416 of M16A2, red dot sight, Rex revolver en magnum ammo
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 5 van 12

Ga naar: