Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 25, 26, 27  Volgende  
D: BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 19:02    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
D: heb je niets beters te doen dan heletijd de game af te kraken, we weten het nou wel dat je er niet van houd.

Ben jij er zoeen die vind dat je niet mag meepraten als je niet positief bent? Doe je een opleiding commercie of politiek ofzo?

Houd toch op man.

Ik ben 'de kritiekuiter van gamed, waarom denk je anders dat mijn username een negatief kijkend gezichtje betreft, dat kun je stom vinden of niet maar denk maar niet dat ik mijn mond houd, ik onderbouw alles wat ik zeg waar nodig. Ga daar maar eens op in ipv oneliners te posten als 'heb je niets beters te doen'

Ja ik heb genoeg beters te doen, en dat doe ik ook. En tussendoor doe ik dit omdat ik ook Ff13 deed en ik zal nog veel meer doen.

Stammetje91 schreef:

Helemaal mee eens dat Final Fantasy XIII relevant is, maar jij beweerde dat het topic over FFXIII ging.

op dat moment ging het erover maar inderdaad een foutje van mij om dat zo neer te zetten, maar ach het was maar een detail..

edit: trouwens mensen, denk de mooie graphics en het redelijk verhaal eens weg in FF13, wat houd je dan nog over?
precies.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 19:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Omdat ik geen zin had dagen te wachten heb ik hem terug gedraait naar de gewone versie.

Maar was die CE vonden jullie het waard of niet?
Terug naar boven
Arjan BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 19:16    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:
ninodude schreef:
D: heb je niets beters te doen dan heletijd de game af te kraken, we weten het nou wel dat je er niet van houd.

Ben jij er zoeen die vind dat je niet mag meepraten als je niet positief bent? Doe je een opleiding commercie of politiek ofzo?

Houd toch op man.

Ik ben 'de kritiekuiter van gamed, waarom denk je anders dat mijn username een negatief kijkend gezichtje betreft, dat kun je stom vinden of niet maar denk maar niet dat ik mijn mond houd, ik onderbouw alles wat ik zeg waar nodig. Ga daar maar eens op in ipv oneliners te posten als 'heb je niets beters te doen'

Ja ik heb genoeg beters te doen, en dat doe ik ook. En tussendoor doe ik dit omdat ik ook Ff13 deed en ik zal nog veel meer doen.

Stammetje91 schreef:

Helemaal mee eens dat Final Fantasy XIII relevant is, maar jij beweerde dat het topic over FFXIII ging.

op dat moment ging het erover maar inderdaad een foutje van mij om dat zo neer te zetten, maar ach het was maar een detail..

edit: trouwens mensen, denk de mooie graphics en het redelijk verhaal eens weg in FF13, wat houd je dan nog over?
precies.

Jammer dat je het niet leuk vind. Dan genieten wij wel van de game en jij lekker niet. Fijn toch?
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 19:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Kurosaki01 schreef:
Omdat ik geen zin had dagen te wachten heb ik hem terug gedraait naar de gewone versie.

Heb je er al voor betaald?
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 19:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Arjan schreef:

Jammer dat je het niet leuk vind. Dan genieten wij wel van de game en jij lekker niet. Fijn toch?

Je geniet maar een eind weg, er zijn altijd mensen die met weinig genoegen nemen, maar vind je het niet een beetje realistisch dat met alle beloftes van square enix en dan zo'n afgeraffeld eindproduct (gameplay gerelateerd he, graphics interreseren mij totaal geen ene bal gehakt) afgeven voor mijn arme centen. Oftewel 70 eurotjes die allemaal naar die kale glazen kluis van square enix moeten reizen (reizen is niet zo heel leuk) en de hele dag moeten kijken naar hoe de square enix CEO's elkaar nakend betasten, voor de kluis'.. ik een beetje ongenietbaar wordt met mijn aankoop.

Daar kan ik niet van genieten.

Daar kan zelfs de meest blije persoon (dat ben ik dus niet maar stel het je maar voor) niet van genieten.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 19:30    Onderwerp: Reageren met citaat

RoaringMdog schreef:
Kurosaki01 schreef:

Yup maar krijg me geld wel terug natuurlijk.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 19:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Kurosaki01 schreef:
RoaringMdog schreef:
Kurosaki01 schreef:

Yup maar krijg me geld wel terug natuurlijk.

Tja als je de CE echt wilt zou ik gewoon je plaatsenlijke gameshop bellen en kijken of ze m daar wel hebben , mediamarkt heeft er ook redenlijk veel van , dus je kan je geld terugvragen en hem dan bij de mediamarkt halen ofzo of je kan wachten :p
Terug naar boven
Fuuton BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 19:39    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:

Houd toch op man.

Stammetje91 schreef:

precies.
Ik weet het antwoord iemand van in de twintig die niets beters te doen heeft dan over die game te zeiken en het idee heeft aangekweekt dat zijn mening die van de wereld moet zijn. Jij raad ninodude aan om politieker te worden ik heb een idee voor jou. Je moet al die geweldige intelligentie die je hebt niet investeren in ons (wij zijn dat niet waard) wordt dictator die leggen ook iedereen hun mening op. Je hebt ongetwijfeld talent.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 19:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Laten we het gevecht 'FFXIII is geweldig vs. FFXIII zuigt zwaar' afsluiten. Ik denk niet dat ik enkel voor mezelf spreek als ik zeg dat ik dit echt spuugzat ben...
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 19:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Fuuton schreef:
Ik weet het antwoord iemand van in de twintig die niets beters te doen heeft dan over die game te zeiken en het idee heeft aangekweekt dat zijn mening die van de wereld moet zijn. Jij raad ninodude aan om politieker te worden ik heb een idee voor jou. Je moet al die geweldige intelligentie die je hebt niet investeren in ons (wij zijn dat niet waard) wordt dictator die leggen ook iedereen hun mening op. Je hebt ongetwijfeld talent.

Waar leg ik een mening op dan, voel jij je bedreigd door wat ik zeg?
Waarom kunnen mensen hier niet gewoon ingaan op de minpunten die ik aanvoer, en zoniet zit dan niet te huilen. Als je het spel helemaal te wauwie vind en je hebt geen kennis van hoe uitgebreid de FF serie was óf interreseert je daar niet in dan lees je maar mooi over de minpunten die ik aandraag heen, daar is een forum voor niet om te steken naar hoe iemands persoonlijkheid is. En ik zei niet dat ninodude politicus (politieker is geen woord) moest worden ik vroeg of hij een opleiding in die richting deed gezien zijn houding. Begrijpend lezen bestaat niet meer op school geloof ik. :/

Ja ik betaal met gelijke munt ja.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 20:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
Laten we het gevecht 'FFXIII is geweldig vs. FFXIII zuigt zwaar' afsluiten. Ik denk niet dat ik enkel voor mezelf spreek als ik zeg dat ik dit echt spuugzat ben...

+1

Je mag best je mening geven als je een game slecht vind, maar blijf dit a.u.b niet de hele dag doordrammen.
Terug naar boven
Fuuton BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 20:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Fuuton schreef:

Waar leg ik een mening op dan, voel jij je bedreigd door wat ik zeg?
Waarom kunnen mensen hier niet gewoon ingaan op de minpunten die ik aanvoer, en zoniet zit dan niet te huilen. Als je het spel helemaal te wauwie vind en je hebt geen kennis van hoe uitgebreid de FF serie was óf interreseert je daar niet in dan lees je maar mooi over de minpunten die ik aandraag heen, daar is een forum voor niet om te steken naar hoe iemands persoonlijkheid is. En ik zei niet dat ninodude politicus (politieker is geen woord) moest worden ik vroeg of hij een opleiding in die richting deed gezien zijn houding. Begrijpend lezen bestaat niet meer op school geloof ik. :/

Ja ik betaal met gelijke munt ja.
Ik vind gewoon dat je niet alles honderdmaal moet herhalen. Trouwens zoeen is ook geen woord.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 20:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Fuuton schreef:
Trouwens zoeen is ook geen woord.

zoeen is wel een woord, net als weeral en alwel.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 20:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Momenteel heb ik de 8 uur en 30 minuten bereikt in FINAL FANTASY XIII. Ik snap het upgraden van je wapens nog niet helemaal, aangezien er ook componenten zijn die bar weinig punten toevoegen aan je benodigde aantal. Verder vind ik het verhaal tot nu toe erg duidelijk en interessant om te volgen. Ook de gevechten worden steeds uitgebreider doordat ik nieuwe vaardigheden leer. Zoet zal ik zeker nog wel even zijn.

Waarom vind iedereen Odin trouwens zo moeilijk te verslaan? Ik was er zo klaar me...
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 20:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:

Waarom vind iedereen Odin trouwens zo moeilijk te verslaan? Ik was er zo klaar me...

Ik heb er op zn minst 50 retry's voor nodig gehad, een vriend van mij deed het de 2e keer en snapte ook niet waar om ik er zo'n moeite mee had, ik weet ook niet waarom want ik deed precies het zelfde als hij, ik healde met LT als hij HP aanviel en met HP als hij LT aanviel en verder all out als hij schild gebruikte. En nog kreeg ie het meerdere keren voorelkaar om LT binnen 10 sec. af te moorden en anders het balkje niet snel genoeg volging om een of andere vreemde reden.

Blijkbaar moet je er dom geluk voor hebben oid.
Ik had nog precies een halve seconde op de tijd toen ik em eindelijk versloeg en ik had die crystal grid maxed voor zowel LT als HP. :/
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 20:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:

Ik heb er op zn minst 50 retry's voor nodig gehad, een vriend van mij deed het de 2e keer en snapte ook niet waar om ik er zo'n moeite mee had, ik weet ook niet waarom want ik deed precies het zelfde als hij, ik healde met LT als hij HP aanviel en met HP als hij LT aanviel en verder all out als hij schild gebruikte. En nog kreeg ie het meerdere keren voorelkaar om LT binnen 10 sec. af te moorden en anders het balkje niet snel genoeg volging om een of andere vreemde reden.

Blijkbaar moet je er dom geluk voor hebben oid.
Ik had nog precies een halve seconde op de tijd toen ik em eindelijk versloeg en ik had die crystal grid maxed voor zowel LT als HP. :/

Gebruik gewoon Aegisol en Fortisol voordat de battle begint en je hebt nul moeite met die gast, zeg ik je!

En even deze, gewoon omdat het vet is:

Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 20:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:

Gebruik gewoon Aegisol en Fortisol voordat de battle begint en je hebt nul moeite met die gast, zeg ik je!

En even deze, gewoon omdat het vet is:
-plaatje

Die agisol en fortisol zijn op, en die vind ik ook nergens meer.

Heb mn laatsten gebruikt bij een of andere subbaas ofzo, en die baas vervolgens met de gespoildertagde figuur de grond in geboord.
(nadag hij (de subbaas) mij natuurlijk het game over scherm weeral had laten zien, had het even ermee gehad en ging toen all out in irritatie)

Wat dat plaatje betreft, die zal wel een maand lang geen tieten zien dan aangezien je items niet nodig hebt in 13.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 20:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Je hebt ze wel degelijk nodig. Zo heb ik zelf al een stevig aantal keer een Phoenix Down moeten raadplegen om Lightning weer actief te laten meedoen aan het desbetreffende gevecht.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 20:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
Je hebt ze wel degelijk nodig. Zo heb ik zelf al een stevig aantal keer een Phoenix Down moeten raadplegen om Lightning weer actief te laten meedoen aan het desbetreffende gevecht.

Ik heb in het hele spel nog maar 1 x een phoenix down gebruikt, omdat anders mijn teamleader wel doodgemaakt werd dus dan heb je er uberhaupt niks aan.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 20:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:

Ik heb in het hele spel nog maar 1 x een phoenix down gebruikt, omdat anders mijn teamleader wel doodgemaakt werd dus dan heb je er uberhaupt niks aan.

als je wilt kan ik de text uit de officieele guide overtypen als dat zal helpen ?? ik volgende die en haalde het heel makkenlijk

Laatst aangepast door RoaringMdog op 10 Mrt 2010 20:39; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Fuuton BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 20:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Fuuton schreef:
Trouwens zoeen is ook geen woord.

zoeen is wel een woord, net als weeral en alwel.

Ik heb het voor je opgezocht (bekijk het zo nu speel ik tenminste geen FFXIII meer) en het staat niet in dit woordenboek (Van Dale die ik deze zomer kocht voor schoolwerk). Ik snap je uitdrukking maar helaas is het fout geschreven. Over het spel ik snap het wel dat jij net zoveel recht hebt als een ander om je mening te zeggen maar je komt vijandig over naar iedereen je ontkracht hun argumenten niet je probeert ze te vernederen. Als je zoiets argumenteren noemt zorg je ervoor dat mensen een afkeer van je gaan krijgen en dat zou triest zijn.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 20:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Jongens, een ABN topic is er nog niet in het Gamed Café, wees zo vrij die aan te maken als jullie daar diep naar verlangen. Kunnen we hier weer verder in gaan op Final Fantasy XIII?

Om het nog maar even te verduidelijken; bij het herhaaldelijk negeren als teksten zoals hierboven zul je een kans hebben op een mooie waarschuwing
Terug naar boven
Fuuton BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 20:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Stefan van B schreef:
Jongens, een ABN topic is er nog niet in het Gamed Café, wees zo vrij die aan te maken als jullie daar diep naar verlangen. Kunnen we hier weer verder in gaan op Final Fantasy XIII?

Om het nog maar even te verduidelijken; bij het herhaaldelijk negeren als teksten zoals hierboven zul je een kans hebben op een mooie waarschuwing
Sorry, ik ben er wat te diep op ingegaan :p. Iemand wel zin in een ABN-topic?
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 20:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Overigens wil ik even kwijt dat Lightning zwaar bad-ass is!
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 21:06    Onderwerp: Reageren met citaat

RoaringMdog schreef:
Mr. Awesome schreef:

als je wilt kan ik de text uit de officieele guide overtypen als dat zal helpen ?? ik volgende die en haalde het heel makkenlijk

Nee ik gebruik in de eerste playthrough nooit een guide, maar ik zou ook geen 2e playthrough willen.

Waarom ik bij de 1e iig al geen walkthroughs/guides gebruik is omdat ik geen zin heb in spoilers en ook niet het gevoel hebben wil in games dat ik iets specifieks moet opvolgen, (wat je in FF13 al zonder guide moet maargoed....zucht)

Trouwens welk desbetreffend gevecht, als Lightning dood gaat in dat desbetreffend gevecht is het game over, zoals ik al zei.

Square enix is keileuk!

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 25, 26, 27  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 14 van 27

Ga naar: