Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Wat ga je stemmen dan?
PvdA
1%
 1%  [ 1 ]
SP
0%
 0%  [ 0 ]
Groenlinks
14%
 14%  [ 9 ]
VVD
7%
 7%  [ 5 ]
D66
15%
 15%  [ 10 ]
Christenunie
3%
 3%  [ 2 ]
CDA
1%
 1%  [ 1 ]
PVV
40%
 40%  [ 26 ]
SGP
0%
 0%  [ 0 ]
Trots op Nederland
1%
 1%  [ 1 ]
Partij voor de Dieren
6%
 6%  [ 4 ]
Geen Nederlander
7%
 7%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 64

Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende  
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2010 22:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Shadowx schreef:
Joker het probleem is heel simpel, kom je naar Nederland en wordt je crimineel dan is het simpel : opzouten oprotten zwem maar terug waar je vandaan komt (tijdens het asielzoekers process)
Nederlandse criminelen maakt niet uit van welke afkomst pak je het NL paspoort af als ze een dubbel paspoort hebben en stuur je ze naar huis terug, hebben ze alleen de NL nationaliteit dan sluit je ze langdurig op.
Plus iedereen die naar NL komt voor een uitkering zet je aan het werk desnoods vrijwilligers werk verplicht laten uitvoeren doen ze dat niet dan korten op de uitkering of uitzetten.

Voor alles is een simpele oplossing.

Discriminatie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Shadowx BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2010 22:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye voor je met dat woord aankomt zoek eerst de betekenis op, ook jij leest niet wat ik eerst zei.

*Maakt niet uit van welke afkomst* dus ook Nederlanders.
*hebben ze alleen de NL nationaliteit dan sluit je ze langdurig op* dus Nederlanders

kijk je hebt oogkleppen op.

Discriminatie betekent letterlijk "het maken van onderscheid"

Ik maak in mij tekst geen onderscheid ik zeg daarom ook iedereen maakt niet uit van welke afkomst dus met andere woorden wit groen paars zwart oranje geel bruin dus ook JIJ bijvoorbeeld moet zich aan de wetten en normen en waarden houden van de nederlandse maatschappij, er staat nergens in de wet dat je zomaar als beroep crimineel mag worden.

Laatst aangepast door Shadowx op 09 Mrt 2010 22:54; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2010 22:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Shadowx schreef:
Christian Vuye voor je met dat woord aankomt zoek eerst de betekenis op, ook jij leest niet wat ik eerst zei.

Je zegt dat Nederlanders die geen dubbele nationaliteit hebben, en dus enkel Nederlander zijn, hier langdurig opgesloten moeten worden. Terwijl dat mensen met een dubbele nationaliteit terug zouden moeten gaan naar het land van hun tweede niet-Nederlandse nationaliteit.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2010 22:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Shadowx schreef:

*hebben ze alleen de NL nationaliteit dan sluit je ze langdurig op* dus Nederlanders

kijk je hebt oogkleppen op.

Dus een criminele mocro die in NL geboren is en perfect Nederlands spreekt moet oprotten naar een land waar hij nooit heeft gewoond? Wow wat een slimme oplossing... NOT. Je sluit ze ook gewoon langdurig op, iedereen gelijk voor de wet Shadowtje. Anders zou je wel heel ver moeten zwemmen nietwaar?

Als tie een dubbel paspoort heeft wel ja want dan houd tie zich niet aan de NL wet.
Heeft tie geen dubbel paspoort dan berecht je hem en sluit je hem op, niet van die flut straffen die je hier krijgt maar een straf die erbij past, hier mag je al een muurtje schoonmaken als je een ander ze hersens inslaat noem jij dat een straf ik niet.

geef me 1 goede reden waarom iemand een dubbel paspoort mot hebben, ze willen toch in NL wonen ??? wat is de reden voor een dubbel paspoort oja omdat ze in marokko dat niet toelaten, waarom moeten wij dat dan wel ?? dus wie discrimineert hier wie.

Laatst aangepast door Shadowx op 09 Mrt 2010 22:57; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2010 22:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Citaat:
De regering in Marokko heeft zeven Nederlanders uitgewezen. Het zevental, dat namens een christelijke organisatie het weeshuis Village of Hope in het Atlasgebergte runt, wordt beschuldigt van pogingen de kinderen in het weeshuis tot het christendom te bekeren, wat in Marokko strafbaar is. Ook dertien andere medewerkers van het weeshuis zijn niet meer welkom in het land. Demissionair minister Verhagen van Buitenlandse Zaken heeft de ambassadeur van Marokko om opheldering gevraagd. De Nederlanders zijn opgevangen in de Nederlandse ambassade.

Verhagen hekelt het feit dat de Nederlanders niet de kans kregen om voor een rechter weerwoord te geven. "Het gaat hier niet om mensen die een paar weken in Marokko waren om bijbels uit te delen, maar om mensen die al tien jaar in alle rust kinderen hebben opgevangen", aldus de bewindsman. De organisatie waarvoor de Nederlanders werken is vanzelfsprekend ook niet blij met het besluit van Rabat. "33 kinderen worden daardoor aan hun lot overgelaten", zo schrijft de organisatie op haar website.

Ironie: Nederlanders willen Marokkanen buitenzetten en dan doet Marokko dat met Nederlanders.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2010 22:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Citaat:
De regering in Marokko heeft zeven Nederlanders uitgewezen. Het zevental, dat namens een christelijke organisatie het weeshuis Village of Hope in het Atlasgebergte runt, wordt beschuldigt van pogingen de kinderen in het weeshuis tot het christendom te bekeren, wat in Marokko strafbaar is. Ook dertien andere medewerkers van het weeshuis zijn niet meer welkom in het land. Demissionair minister Verhagen van Buitenlandse Zaken heeft de ambassadeur van Marokko om opheldering gevraagd. De Nederlanders zijn opgevangen in de Nederlandse ambassade.

Verhagen hekelt het feit dat de Nederlanders niet de kans kregen om voor een rechter weerwoord te geven. "Het gaat hier niet om mensen die een paar weken in Marokko waren om bijbels uit te delen, maar om mensen die al tien jaar in alle rust kinderen hebben opgevangen", aldus de bewindsman. De organisatie waarvoor de Nederlanders werken is vanzelfsprekend ook niet blij met het besluit van Rabat. "33 kinderen worden daardoor aan hun lot overgelaten", zo schrijft de organisatie op haar website.

Ironie: Nederlanders willen Marokkanen buitenzetten en dan doet Marokko dat met Nederlanders.

En als wij dat doen is het discriminatie toch Christian Vuye???.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 00:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Citaat:
Ik maak in mij tekst geen onderscheid ik zeg daarom ook iedereen maakt niet uit van welke afkomst dus met andere woorden wit groen paars zwart oranje geel bruin dus ook JIJ bijvoorbeeld moet zich aan de wetten en normen en waarden houden van de nederlandse maatschappij, er staat nergens in de wet dat je zomaar als beroep crimineel mag worden.

Dan zegt Christian:

Citaat:
Je zegt dat Nederlanders die geen dubbele nationaliteit hebben, en dus enkel Nederlander zijn, hier langdurig opgesloten moeten worden. Terwijl dat mensen met een dubbele nationaliteit terug zouden moeten gaan naar het land van hun tweede niet-Nederlandse nationaliteit.

=discrimination

Ik heb ook dubbele nationaliteit, maar het geboorteland van mijn ouders en de mijne(België) zullen nooit oorlog voeren want ze zitten beide in de Navo! Navo ftw!

Je weet volgens mij niet eens wat je zegt, slaat als een tang op een varken die uitspraak van je.
Terug naar boven
Joker BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 10:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat dubbele paspoort is gewoon een laffe manier van Wilders om de marokkanen te pakken. Hij weet heel goed dat zij GEEN afstand kunnen doen van hun paspoort, dan kunnen ze Marokko nooit meer in. Nou van mij mogen ze best lekker terug op vakantie daarheen als ze willen hoor.

Als ze dan een misdaad in Nederland plegen, waar ze wsl zijn opgegroeid en altijd al leven, worden ze door dat paspoort het land uitgezet? Waar zit daar de logica. Ze hebben ook de Nederlandse nationaliteit, dus moet je ze gewoon als Nederlander behandelen. Ze plegen de misdaad in Nederland, berecht ze dan in Nederland. Dat gedoe over twee paspoorten is gewoon een laffe papieren truc.

Overigens vraag ik me serieus af of dit wel mogelijk is volgens Internationaal en vooral Europees recht. Iedereen die een Nederlands paspoort heeft, heeft automatisch ook een Europees paspoort, en Europese wetgeving is erg streng ten opzochte van discriminatie. Je pakt niet zomaar het paspoort af.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 12:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Joker schreef:
Dat dubbele paspoort is gewoon een laffe manier van Wilders om de marokkanen te pakken. Hij weet heel goed dat zij GEEN afstand kunnen doen van hun paspoort, dan kunnen ze Marokko nooit meer in. Nou van mij mogen ze best lekker terug op vakantie daarheen als ze willen hoor.

Als ze dan een misdaad in Nederland plegen, waar ze wsl zijn opgegroeid en altijd al leven, worden ze door dat paspoort het land uitgezet? Waar zit daar de logica. Ze hebben ook de Nederlandse nationaliteit, dus moet je ze gewoon als Nederlander behandelen. Ze plegen de misdaad in Nederland, berecht ze dan in Nederland. Dat gedoe over twee paspoorten is gewoon een laffe papieren truc.

Overigens vraag ik me serieus af of dit wel mogelijk is volgens Internationaal en vooral Europees recht. Iedereen die een Nederlands paspoort heeft, heeft automatisch ook een Europees paspoort, en Europese wetgeving is erg streng ten opzochte van discriminatie. Je pakt niet zomaar het paspoort af.

Ze hebben helemaal geen nationaliteit, hoe kan je nou de NL nationaliteit hebben met 2 paspoorten.
Je bent of nederlander of marokaan maar niet allebei.
Het plegen van een misdaad wordt in NL beloond met 2500 euro om een feestje te bouwen zodat de normale mens een gezellig einde van het jaar kan vieren zonder lastig gevallen te worden door een stel malloten.
Maar ik vind het prima 2 paspoorten mogen we ze dan ook berechten volgens de marokaanse wet geving, nee want dan gaan ze weer janken want die vinden ze te streng.
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 13:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Echt ik snap niet dat je je zo druk kan maken over of iemand een enkel of dubbel paspoort heeft. Net of mensen die hun 'oude' paspoort opgeven, nu meer Nederlander zijn geworden.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 13:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Joker schreef:

Afgezien van de originele discussie heb ik hier maar één antwoord op:
fuck-de-europese-wetgeving.
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 14:13    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:
Joker schreef:

Ja laten we ons allemaal opsluiten in ons dorp en ons afsluiten van de buitenwereld, lekker makkelijk en egoïstisch. Ik geloof dat we je boodschap nu wel duidelijk hebben.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 14:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Joris schreef:
D: schreef:
Joker schreef:

Ja laten we ons allemaal opsluiten in ons dorp en ons afsluiten van de buitenwereld, lekker makkelijk en egoïstisch. Ik geloof dat we je boodschap nu wel duidelijk hebben.

Nee laten we alle gezag en verantwoording uit eigen handen geven aan een crimineel instituut welk een totalitair economische wereld wilt forceren. En dan niet enkel aan een hoofdstad, nee laten we er een buiten-lands begrip van maken, nog verder van de mensen weg.

Wat moet mij het nu interreseren wat iemand aan de andere kant van de planeet wilt, dat is hun zaak. En zo moeten hun niks te zeggen krijgen over onze zaken. Punt.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 16:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Hier laat ik het bij, zeker omdat het nutteloos is om met een stel tokkies van rond de 16 een discussie aan te gaan (die denken dat ze al een levens ervaring achter de rug hebben) en die volgens mij allemaal in een dorp wonen en niet weten wat erom hun heen gebeurt vooral met name in de grote steden.

We zullen het zien dalijk 9 juni, mocht tie het winnen dan moet dat toch heel wat zeggen met name dat de nederlanders het zat zijn, iets wat de linkse partijen jammer genoeg zullen ontkennen want die weten niet eens meer wat het woordje democratisch betekend in nederland.

Tevens sluit ik me aan bij wat D: zegt met *fuck-de-europese-wetgeving*
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 16:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Jij focust je zo hard op het "allochtonen probleem" waardoor je sommige feiten niet meer ziet.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 16:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Jij focust je zo hard op het "allochtonen probleem" waardoor je sommige feiten niet meer ziet.

En jij komt net uit het EI en ziet alleen maar het woordje allochtoon terwijl je de rest niet leest.
Plus je komt uit Belgie, wat boeit mij Belgie nou, ik kijk alleen maar naar NL als Belgie ze allemaal graag wilt hebben prima dan zijn wij ervan af.
En dan nogmaals heb ik het hier alleen over de probleem makers en uitkering trekkers, niet degene die hier een bestaan met een baan willen opbouwen en heb ik het ook niet over degene die werk hadden en nu een uitkering krijgen want dat kan iedereen overkomen.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 17:48    Onderwerp: Reageren met citaat

lol @ 'volwassen'mensen die beweren levenservaring te hebben, terwijl alle dingen die ze doen zijn gamen en PVV promo talk op een gamewebsite spammen.

Sowieso passen de woorden 'levenservaring' en 'PVV stemmen' niet in dezelfde zin.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 18:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Wilders dweept continu met zijn mogelijk Joodse afkomst. Als hij Jood is, is hij automatisch staatsburger van Israel. Blam, dubbele nationaliteit. Oh, en welke paspoorten heeft zijn vrouw? PVV stemmers moeten daar even over nadenken.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 18:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
lol @ 'volwassen'mensen die beweren levenservaring te hebben, terwijl alle dingen die ze doen zijn gamen en PVV promo talk op een gamewebsite spammen.

Sowieso passen de woorden 'levenservaring' en 'PVV stemmen' niet in dezelfde zin.

Dat heet hobby hebben, de 1 gaat naar de kroeg de ander naar de film de ander gamed en dan hebben we natuurlijk ook de groep waar niks aan gedaan wordt en dat is de probleem jeugd die graag mensen in mekaar slaan of stelen of andere criminaliteit plegen.

Wie ben jij of heb je geen hobby ?

Joni Philips schreef:
Wilders dweept continu met zijn mogelijk Joodse afkomst. Als hij Jood is, is hij automatisch staatsburger van Israel. Blam, dubbele nationaliteit. Oh, en welke paspoorten heeft zijn vrouw? PVV stemmers moeten daar even over nadenken.

Je lult nu alleen maar uit je nek heb je bewijs dat hij 2 paspoorten heeft ?, en of tie nu jood is of niet als hij alleen maar een NL paspoort heeft dan is daar niks mee aan de hand, enige wat je nu doet is pure onzin lullen zonder enig bewijs je lijkt balk met ellende nu wel die lult ook altijd onzin.

Laatst aangepast door Shadowx op 10 Mrt 2010 19:03; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 19:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Het is vast al gezegd, maare: Kan je niet beter een nieuwe poll maken voor 9 juni?
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 19:15    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Shadowx

Je groote leider speculeert zelf dat hij mogelijk Joods is.

http://www.spiegel.de/international/europe/0,1518,543627,00.html

"wilders, who speculates that some of his ancestors were Jewish, felt completely at home upon his arrival in Israel."

Het zou wel leuk zijn eigenlijk als hij zich zelf eruit zal mikken
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 19:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat is ook waarom ik niet op wilders stem, samenwerking met israel

Fuck israel.

Daarom zeg ik stem blanco in de landelijke verkiezingen, geef die ratten de middelvinger.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 19:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
@ Shadowx

Je groote leider speculeert zelf dat hij mogelijk Joods is.

http://www.spiegel.de/international/europe/0,1518,543627,00.html

"wilders, who speculates that some of his ancestors were Jewish, felt completely at home upon his arrival in Israel."

Het zou wel leuk zijn eigenlijk als hij zich zelf eruit zal mikken

Kijk wat boeit het nou of tie jood is, wat boeit mij nou of iemand marokaan, turk, surinamer etc etc is (mij wederhelft familie komt uit suriname).
Zelfs Wilders zegt en ook al is tie jood dat als je in NL bent gedraag je jezelf volgens de NL voorwaarden.

Dus stop toch met dom lullen boeit mij nou of iemand groen geel paars of weet ik veel wat is, maar dit is het enige domme gelul wat jullie kunnen doen zeker omdat tie een hele grote kans maakt om dalijk 9 juni de hele zooi te winnen.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 19:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Maar waarom heeft Wilders het dan altijd over het "Marrokaanse tuig" ipv het tuig (in algemene zin dus) wat voor problemen zorgt. Pak criminelen gewoon aan zonder te letten op afkomst, want wat is het voordeel om enkel op marrokanen te letten.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2010 19:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Als hij Joods zou zijn, verbazen zijn anti-Islam uitspraken me niet.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 7 van 11

Ga naar: