Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Volgende
|
D: |
Geplaatst: 10 Mrt 2010 18:56 Onderwerp:
| |

|
ik heb zon video gezien van het eerste deel van het spel (neem ik aan dan) dat ie olympus moet beklikkem met de titanen ofzo, en ik vond het thema opzich best leuk. Jammer dat het net zo linear is als ff13 dus wat mij betreft het geld niet waard.
Maar goed ik ken dat hele verhaal uberhaupt niet dus zou ik deel 3 willen spelen zal ik eerst 1 en 2 moeten doorspelen en daar heb ik al helemaal geen zin in.
Ik snap de hele hype niet echt. :/ |
|
Terug naar boven |
|
|
prangstar |
Geplaatst: 10 Mrt 2010 19:03 Onderwerp:
| |

|
@D:
yo ga je nu hier ook al zeiken? De hype komt van de mensen die de vorige delen daadwerkelijk gespeeld hebben en weten hoe vette game het is.
Grafisch is het spel altijd het beste van dat moment dat is bij alle delen zo geweest inclusief de psp versie.
Het verhaal is gruwelijk, met een super wrede setting (griekse mythologie) en een nog wreder karakter.
De gameplay is altijd heerlijk soepel en afwisselend en het tempo word goed afgewisseld tussen puzzels, combat en bazen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 10 Mrt 2010 19:24 Onderwerp:
| |

|
prangstar schreef: | @D:
yo ga je nu hier ook al zeiken? De hype komt van de mensen die de vorige delen daadwerkelijk gespeeld hebben en weten hoe vette game het is.
Grafisch is het spel altijd het beste van dat moment dat is bij alle delen zo geweest inclusief de psp versie.
Het verhaal is gruwelijk, met een super wrede setting (griekse mythologie) en een nog wreder karakter.
De gameplay is altijd heerlijk soepel en afwisselend en het tempo word goed afgewisseld tussen puzzels, combat en bazen. |
'yo' ik zeik overal waar dat nodig is, ik zeik al eeuwen op de frontpage god of war af omdat het dom op mij overkomt.
Dat het verhaal 'gruwelijk' is zal best, ik heb het persoonlijk niet op actiespellen sinds ze 3d zijn, 2d actiespellen zijn imo veel gaver.
Nou, dat jullie er maar veel plezier van hebben mogen maar niet roepen dat het de 'game of the year' is want de game of the year 2010 is megaman 10.
megaman 10 is pas een 'hoe vette' game.
yo. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 10 Mrt 2010 19:30 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 10 Mrt 2010 19:34 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | megaman 10 is pas een 'hoe vette' game. |
Oh please!!!!!!!!!!! Just shut the fuck up! Maak een Megaman 10 topic en ga daar lekker rukken op de plaatjes en filmpjes ofzo... |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 10 Mrt 2010 19:44 Onderwerp:
| |

|
Mannen, toch.
Als D: uitdaagt, ga er dan aub niet op in.
En blijf ontopic! |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 10 Mrt 2010 20:05 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Mannen, toch.
Als D: uitdaagt, ga er dan aub niet op in.
En blijf ontopic! |
:')
Luchtige posts kunnen dus ook al niet hier, haha...
Nouja, het is allemaal zo zwart wit overal, ik dacht ik breng even kleur (ik sta overigens er wel achter dat megaman 10 beter is dan god of war 3, alleen vind ik bass onnodig.)
Verder mag het weer over god of war 3 gaan natuurlijk, ik heb overigens een ps3 voordat iemand weer begint over hoe ik een xbox fanboy ben ofzo.
Oh p.s. laat duidelijk zijn dat ik god of war 2 voor mijn broertjes verjaardag gekocht heb 2 jaar geleden (niet dat hij em ooit gespeeld heeft maar toch) |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 10 Mrt 2010 20:12 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: |
Nouja, het is allemaal zo zwart wit overal, ik dacht ik breng even kleur (ik sta overigens er wel achter dat megaman 10 beter is dan god of war 3, alleen vind ik bass onnodig.)
|
Houd toch op met die eindeloze discussie dat de ene game beter is dan de ander. Tuurlijk Megaman 10 is voor jou beter dan God of War 3. Ik daar in tegen geniet 1000x meer van een God of War 3. Dus welke game is dan beter? Je kan net als bij FF XIII wel door blijven zagen dat Megaman beter is omdat... Ik en vele anderen hebben gewoon een andere smaak in games, accepteer dat en blijf niet zo zeiken. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 10 Mrt 2010 20:59 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ook hier; stop met discussies die totaal niks met God of War III te maken hebben. Als je zo nodig behoefte hebt aan Mega Man 10 ga die game dan spelen of open een topic over de game in Algemeen. Verdere off-topic posts kunnen leiden tot een waarschuwing. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 17 Mrt 2010 13:48 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Gamed review: 94% Wie heeft de game al? |
Ik heb hem net uit mijn werk meteen gehaald. |
|
Terug naar boven |
|
|
Brastin |
Geplaatst: 17 Mrt 2010 17:26 Onderwerp:
| |

|
Net opgehaald ga vanavond spelen:) |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 18 Mrt 2010 11:23 Onderwerp:
| |

|
Heb nu al zin om em een derde keer uit te spelen. Ga ik nog heel even mee wachten tho. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 18 Mrt 2010 17:46 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ik ga sowieso wachten tot hij wat goedkoper in de rekken ligt. Er komen al zoveel games uit de laatste maanden dat het erg moeilijk wordt om ze allemaal te kopen.
Verder wil ik deel 1 & 2 eerst hebben gespeeld. Deeltje 1 heb ik destijds eens geleend van een kameraad maar niet echt lang gespeeld. Dus eerst ga ik me de collection aankopen binnen een maandje of twee en een maand later dan misschien GOW3... Hangt er vanaf hoe de financiën dan zullen zijn  |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 18 Mrt 2010 18:27 Onderwerp:
| |

|
Volgens mij ben ik al bijna bij het einde van de game. Ik heb pas Pandora gered. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 18 Mrt 2010 19:08 Onderwerp:
| |

|
May The Force Be With You.
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Paul_jambers |
Geplaatst: 19 Mrt 2010 20:58 Onderwerp:
| |

|
afgelopen nacht uitgespeeld wat een geweldige game heb er bijna geen woorden voor maar toch een punt van kritiek het einde komt na mijn weten niet echt overheen met de rest van de game.. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 19 Mrt 2010 21:16 Onderwerp:
| |

|
Toch vraag ik me af hoeveel individuen die God of War III spelen, weten dat de game ook een Nederlandse taaloptie heeft. En dan bedoel ik niet enkel de schermteksten. Nee, de game is ook volledig Nederlands gesproken. Je weet wel... Kratos, Zeus, Athena, Helios, Gaia en alle andere met een Nederlandse stem. Ik stuitte erop en ik kan je zeggen... het klinkt echt nergens naar! |
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 19 Mrt 2010 21:30 Onderwerp:
| |

|
Mr. Awesome schreef: | Toch vraag ik me af hoeveel individuen die God of War III spelen, weten dat de game ook een Nederlandse taaloptie heeft. En dan bedoel ik niet enkel de schermteksten. Nee, de game is ook volledig Nederlands gesproken. Je weet wel... Kratos, Zeus, Athena, Helios, Gaia en alle andere met een Nederlandse stem. Ik stuitte erop en ik kan je zeggen... het klinkt echt nergens naar! |
Leuk alleen ik speel games nooit met die optie en als het erin zit en auto erop wordt gezet stel ik het gelijk anders in. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 19 Mrt 2010 22:11 Onderwerp:
| |

|
Mr. Awesome schreef: | Toch vraag ik me af hoeveel individuen die God of War III spelen, weten dat de game ook een Nederlandse taaloptie heeft. En dan bedoel ik niet enkel de schermteksten. Nee, de game is ook volledig Nederlands gesproken. Je weet wel... Kratos, Zeus, Athena, Helios, Gaia en alle andere met een Nederlandse stem. Ik stuitte erop en ik kan je zeggen... het klinkt echt nergens naar! |
Ik heb de subs in het Nederlands gezet voor de moeilijke Engelse woordjes.  |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 20 Mrt 2010 01:21 Onderwerp:
| |

|
Mijn PS3 staat sinds dag 1 gewoon op engels. Net als mn OS en alle software op mn pc. Werkt een stuk makkelijker en je loopt niet tegen stompzinnige vertalingen/vertaalfouten aan. Plus het klinkt 99,9% van de keren gewoon veel en veel beter. Waarschijnlijk zullen native sprekende Engelsen er anders over denken en sommige dingen te gespeeld vinden klinken. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 20 Mrt 2010 19:53 Onderwerp:
| |

|
Zojuist Hades verslagen. Mooi gevecht! |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 20 Mrt 2010 20:19 Onderwerp:
| |

|
Mr. Awesome schreef: | Zojuist Hades verslagen. Mooi gevecht! |
Imo de beste non-titan eindbaas. Helaas zit ie al zo vroeg in de game. |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 20 Mrt 2010 22:04 Onderwerp:
| |

|
hoe ziet die eruit dan, ja ik lees spoilers voor gow want ik ben toch niet van plan dit spel ooit te spelen, mischien zo maar even op youtube alle filmpjes kijken  |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 21 Mrt 2010 00:23 Onderwerp:
| |

|
Roderick schreef: | Mr. Awesome schreef: | Zojuist Hades verslagen. Mooi gevecht! |
Imo de beste non-titan eindbaas. Helaas zit ie al zo vroeg in de game. |
Chronos was goed he? ^^ |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 21 Mrt 2010 20:34 Onderwerp:
| |

|
En ook Hermes en Hercules hebben eraan moeten geloven. Damn, die finisher bij die eerstgenoemde is bruut! |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Volgende |