Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende
|
Shadowx |
Geplaatst: 06 Mrt 2010 22:42 Onderwerp:
| |

|
1. Bepaalde figuren op gamed.nl
2. Damnation
3. Velvet Assassin
4. Heavy Rain
5. Dat het Fan project Space Quest 7 werd stop gezet. |
|
Terug naar boven |
|
|
sotarK |
Geplaatst: 06 Mrt 2010 22:45 Onderwerp:
| |

|
Roderick
In de topic beste game van 2009 zeg jij MGS4.
Hier staat de game weer op 1 bij jou kwa slecht, dus MGS4 is bij jou de beste en de slechtste game?
1. Fighter Maker? PS2 (SNUUUUURK) bagger eerste klas
2. Halo ODST , gezien gespeeld en weer klaar ermee.( speelt er iemand deze nog? )
3. Sonic , doe het bij deel 4 nou weer eens goed AUB.
4. Gamed gasten en members die denken dat ze het recht hebben om andere te veroordelen maar zelf nergens tegen kunnen
vvvv @ The_dan Heavy Rain is ook vet , je moet er even inkomen en zin hebben/maken om de game meerdere malen uit te spelen .
Laatst aangepast door sotarK op 06 Mrt 2010 22:52; in totaal 3 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 06 Mrt 2010 22:46 Onderwerp:
| |

|
Shadowx schreef: | 1. Bepaalde figuren op gamed.nl
. |
?
zolang ik er maar niet bij sta toch?
Shadowx schreef: |
4. Heavy Rain
|
hmm mij lijkt ie echt vet |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 06 Mrt 2010 23:08 Onderwerp:
| |

|
Er staat de vorige 10 jaar dat kan ook vanaf nu ingaan.
Er staat niet welke decenium. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 06 Mrt 2010 23:19 Onderwerp:
| |

|
Kurosaki01 schreef: | Er staat de vorige 10 jaar dat kan ook vanaf nu ingaan.
Er staat niet welke decenium. |
Dude... |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 06 Mrt 2010 23:50 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Ik neem aan van 2000-2009 |
Dat dacht ik ook. Dit jaar is nog niet eens voorbij. Anders kan ik Alan Wake ook al in het lijstje zetten?
1) Modern Warfail 2
2) Unreal Tournament 3 (Na 2004 echt ZWAAR teleurstellend)
3) Assassin's Creed (saai saai saai *gaap* OW ACTIE!)
4) GTA IV (De lol die ik had met GTA/GTA2/GTA3/GTA:VC kan ik hier nergens terug vinden)
5) S.T.A.L.K.E.R. (Mijn miskoop van de eeuw. Mochten mensen interesse hebben in de Collector's edition, send a PM) |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 06 Mrt 2010 23:55 Onderwerp:
| |
![]()
|
oh wai, laat ik mijn lijstje aanpassen naar mijn speelgebied, mmorpg's
1. World of warcraft [in het begin een super spel, maar door de jaren heen werd ie meer en meer verneukt
2. Star trek online [Na een poos 1 maand ong geen zin meer om in te loggen, geen content meer
3. Age of Conan
4. Flyff [Kinderachtig]
5. Darkfall |
|
Terug naar boven |
|
|
Goof |
Geplaatst: 07 Mrt 2010 00:11 Onderwerp:
| |

|
Dellion schreef: | 1. resistance 2
2. star trek online [kom ik erachter dat er geen endgame content is -.-]
3. uncharted 2 [ligt me niet ]
4. halo odst [had een arcade game op xbox live moeten zijn, echter wel leuk maar te duur]
5. modern warfare 2 |
Gaat het wel goed met je, Dellion? |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 07 Mrt 2010 00:12 Onderwerp:
| |
![]()
|
Goof schreef: | Dellion schreef: | 1. resistance 2
4. halo odst [had een arcade game op xbox live moeten zijn, echter wel leuk maar te duur]
5. modern warfare 2 |
Zeg, zo ga ik toch ook niet tegen mensen die Odst, of halo 3 zeggen hier beginnen? ieder zn mening he. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 07 Mrt 2010 00:14 Onderwerp:
| |

|
sotarK schreef: | Roderick
Hier staat de game weer op 1 bij jou kwa slecht, dus MGS4 is bij jou de beste en de slechtste game?
|
Een game die teleurstelt is niet per definitie slecht. |
|
Terug naar boven |
|
|
Goof |
Geplaatst: 07 Mrt 2010 00:15 Onderwerp:
| |

|
Dellion schreef: | Goof schreef: | Dellion schreef: | 1. resistance 2
5. modern warfare 2 |
Zeg, zo ga ik toch ook niet tegen mensen die Odst, of halo 3 zeggen hier beginnen? ieder zn mening he. |
Sorry, ik kan het gewoon niet bevatten. Maar als dit geweldig spel jou niet ligt, is het voor jou dan meteen de tweede grootste teleursteling in tien jaar? Dat begrijp ik niet.
En Uncharted 2 is ook qua kwaliteit niet te vergelijken met Halo:ODST. |
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 07 Mrt 2010 00:29 Onderwerp:
| |

|
Ok schijnt dus 2000 tot 2009 te zijn
1. Modern Warfare 2
2. Damnation
3. Velvet Assassin
4. World of Warcraft (goed in begin later meer van hetzelfde)
5. Dat het Fan project Space Quest 7 werd stop gezet.
Poedelprijs gaat naar : Bepaalde figuren op gamed.nl
@the_dan, ik vond de besturing van Heavy Rain verschikkelijk, spel was imo over hyped net als Modern Warfail 2 |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 07 Mrt 2010 00:39 Onderwerp:
| |
![]()
|
Goof schreef: | Dellion schreef: | Goof schreef: | Dellion schreef: | 1. resistance 2
5. modern warfare 2 |
Sorry, ik kan het gewoon niet bevatten. Maar als dit geweldig spel jou niet ligt, is het voor jou dan meteen de tweede grootste teleursteling in tien jaar? Dat begrijp ik niet.
En Uncharted 2 is ook qua kwaliteit niet te vergelijken met Halo:ODST. |
Ja, als het de verwachtingen niet waar maakt dan is het inderdaad een enorme teleurstelling. Daarmee kan je het inderdaad niet vergelijken met Halo.. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 07 Mrt 2010 00:43 Onderwerp:
| |

|
Goof schreef: | Dellion schreef: | 1. resistance 2
5. modern warfare 2 |
Idd, zo schrijf je Halo 3: ODST niet. |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 07 Mrt 2010 00:45 Onderwerp:
| |
![]()
|
ninodude schreef: | Goof schreef: | Dellion schreef: | 1. resistance 2
5. modern warfare 2 |
Idd, zo schrijf je Halo 3: ODST niet. |
Hoor jij niet op bed te liggen? Kinderachtig gedoe.
Ontopic?  |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 07 Mrt 2010 02:30 Onderwerp:
| |

|
1: street fighter 4
2: White knight chronicles
3: fairy tale fights
4: Valkyria chronicles
5: Final fantasy 13 tot nu toe, maar het kan nog veranderen daarom een 5e plek. Word dit spel toch nog vet dan mag hier modern warfare 2 staan.
Laatst aangepast door D: op 07 Mrt 2010 14:02; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 07 Mrt 2010 12:08 Onderwerp:
| |

|
sotarK schreef: | Roderick
|
Nee, je moet goed lezen. MGS1 (Deel 1 dus, één) is mijn all time favorite game. De teleurstelling dat MGS4 (deel 4 dus, vier) zo'n ongelofelijke rukgame is gewoden was dus groot. Hence de eerste plaats hier. |
|
Terug naar boven |
|
|
The Big N |
Geplaatst: 07 Mrt 2010 12:25 Onderwerp:
| |

|
1. Resident Evil 5
2. Wii
3. Mario Kart Wii
4. Call of Duty: Modern Warfare (1 of 2, maakt niet heel veel uit is praktisch hetzelfde spel.)
5. Het nog niet uitkomen van Timesplitters 4.
En @ iedereen die hier een game goed vind omdat Metacritic het goed vind, GTA 4 kreeg een 9.8 en dat is echt een draak van een spel.
Edit: Oh, en MW 2 kreeg een 9.4. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 07 Mrt 2010 12:40 Onderwerp:
| |

|
@ Big N
MW1 is wel degelijk heel veel anders dan MW2.
@ Roderick
Kan je misschien even in het kort uitleggen waarom je MGS4 dan zo slecht vindt? |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 07 Mrt 2010 12:46 Onderwerp:
| |

|
Zoals ik eerder postte:
Ik kan er een half uur lang college over geven, maar hier zijn slechts enkele punten:
1) leveldesign is dramatisch slecht. Écht slecht. Lineairiteit overal, vreselijke onzichtbare muren, lelijke gangetjes. Drama
2) AI is belabberd
3) veel te veel nadruk op een ENORME collectie wapens. MGS is een sneakgame en de focus is veel te veel naar wapens gegaan.
4) verhaal is te absurd voor woorden. De MGS serie liep natuurlijk al een beetje vast door deel 2, en deel 4 maakte het tot 1 groot drama wat verhaal betreft.
En dan heb ik het nog niet eens over het falen van de imo veel te starre en ouderwetse gameplay gehad, of over de veel te lange en onzinnige cutscenes.
Mijn grootste probleem met de game is punt 1. De game geeft je vreselijk weinig vrijheid. Door zijn enorme focus op het verhaal ben je maar een beetje van a naar b aan t sjokken zonder daarbij enig gevoel te hebben meer dan 2 opties te hebben (1: verberg je in de bosjes en sluip voorbij of 2: kill iedereen en loop door). Levels zijn zo lineair dat je eigenlijk gewoon van cutscene naar cutscene wandelt met zéér summiere stealthstukjes (met als groot voorbeeld het enorm slechte jungle level in de game). Het problematische verhaal had ik de game vergeven als ie goed zou spelen, maar dat doet ie gewoon niet. MGS4 pretendeert heel veel diepgang te hebben door stapels wapens en items op je af te gooien, maar dat heeft ie beslist niet. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 07 Mrt 2010 13:06 Onderwerp:
| |

|
Slotje graag, dankje Roderick en andere dat jullie er nog even over doorgaan ik had dit topic niet gemaakt voor al jullie zinloze discussie. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 07 Mrt 2010 13:12 Onderwerp:
| |

|
Je doet er zelf net zo hard aan mee.
Daarbij kun je discussie verwachten als je zo'n topic opent. Hoort er imo bij. Simpelweg lijstjes posten hebben we genoeg gedaan. Tijd dat er gediscussieerd wordt over games. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 07 Mrt 2010 13:32 Onderwerp:
| |

|
Iemand vraagt mij er naar, dus ik geef antwoord. Daarnaast heb ik met jou nooit een discussie over de game gehad omdat jij niet verder komt dan "lol, omfg, lmao, omg, noooooo, lolzors, rofl" en een stel losse quotes.
Mijn mening over MGS4 is niet onterecht, ik onderbouw em tenminste. Jij bent niet eens in staat om uit te leggen waarom je de game goed vindt...nee, dat getuigt van een hoogstaande poster.
De enige die zijn postkwaliteit moet verbeteren, dat ben jij.
Tot slot staat me jouw toon totaal niet aan, hou het netjes, zeker tegen een redacteur. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 07 Mrt 2010 13:45 Onderwerp:
| |

|
@ Gezer
Je haalt constant metacritic erbij als een bron die betrouwbaar is en aantoont hoe goed een game is. GTA IV is de nummer 1 game op de lijst van PS3 games met een score van 98. Ironisch genoeg is jouw nummer 1 teleurstelling ook GTA IV.
Daarnaast lijkt het officail playstation magazine wel een abonnement te hebben om games altijd (zeker als het om een exclusive gaat) een 100 te geven. Game reviews moet je gewoon niet zo serieus nemen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Primitive |
Geplaatst: 07 Mrt 2010 13:58 Onderwerp:
| |

|
Roderick schreef: | Zoals ik eerder postte:
Ik kan er een half uur lang college over geven, maar hier zijn slechts enkele punten:
1) leveldesign is dramatisch slecht. Écht slecht. Lineairiteit overal, vreselijke onzichtbare muren, lelijke gangetjes. Drama
2) AI is belabberd
3) veel te veel nadruk op een ENORME collectie wapens. MGS is een sneakgame en de focus is veel te veel naar wapens gegaan.
4) verhaal is te absurd voor woorden. De MGS serie liep natuurlijk al een beetje vast door deel 2, en deel 4 maakte het tot 1 groot drama wat verhaal betreft.
En dan heb ik het nog niet eens over het falen van de imo veel te starre en ouderwetse gameplay gehad, of over de veel te lange en onzinnige cutscenes.
Mijn grootste probleem met de game is punt 1. De game geeft je vreselijk weinig vrijheid. Door zijn enorme focus op het verhaal ben je maar een beetje van a naar b aan t sjokken zonder daarbij enig gevoel te hebben meer dan 2 opties te hebben (1: verberg je in de bosjes en sluip voorbij of 2: kill iedereen en loop door). Levels zijn zo lineair dat je eigenlijk gewoon van cutscene naar cutscene wandelt met zéér summiere stealthstukjes (met als groot voorbeeld het enorm slechte jungle level in de game). Het problematische verhaal had ik de game vergeven als ie goed zou spelen, maar dat doet ie gewoon niet. MGS4 pretendeert heel veel diepgang te hebben door stapels wapens en items op je af te gooien, maar dat heeft ie beslist niet. |
Spot on. Had het zelf allemaal niet beter kunnen zeggen. MGS is na het eerste deel echt als een kaartenhuisje in elkaar gestuikt. De gameplay loopt jaren achter en het verhaal is gewoon zo opgeblazen en langdradig dat het mijn koude kleren niet meer wist te raken. De magie van MGS1 lag em wat mij betreft in zijn antagonisten. Zelfs Psycho Mantis en Vulcan Raven voegden ondanks hun mystiek, een ontzettende dosis aan charisma toe aan het verhaal. Het plaatje klopte gewoon met iedereen en de personages hadden een zekere geloofwaardige feeling over hun. En sinds deel 2 grenzen de antagonisten gewoon aan fucking retarded. Het plaatje klopte allemaal gewoon niet meer en alles ontspoorde gewoon in een totale puinhoop.
Nu ja om even on-topic te gaan, het staat gewoon in een random order en misschien dat ik er later nog wel wat uitleg aan toe zal voegen.
-Metal Gear Solid 4
-Halo 3
-Killzone
-Ninja Gaiden 2
-Brutal Legend |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende |