Wat ga je stemmen dan? |
PvdA |
|
1% |
[ 1 ] |
SP |
|
0% |
[ 0 ] |
Groenlinks |
|
14% |
[ 9 ] |
VVD |
|
7% |
[ 5 ] |
D66 |
|
15% |
[ 10 ] |
Christenunie |
|
3% |
[ 2 ] |
CDA |
|
1% |
[ 1 ] |
PVV |
|
40% |
[ 26 ] |
SGP |
|
0% |
[ 0 ] |
Trots op Nederland |
|
1% |
[ 1 ] |
Partij voor de Dieren |
|
6% |
[ 4 ] |
Geen Nederlander |
|
7% |
[ 5 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 64 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11 Volgende
|
Shadowx |
Geplaatst: 01 Mrt 2010 02:08 Onderwerp:
| |

|
Laatstewoord schreef: | We hebben tenslotte forse economische crisis achter de rug, en desondanks hoeven we nog steeds niet met z'n allen naar de voedselbank. |
Het feit dat mensen in nederland nog steeds naar een voedselbank moeten is gewoon weg belachelijk, er gaat miljarden naar economische hulp terwijl er voor de mensen die naar een voedselbank moeten geen geld is (kep de regering nog nooit iets zien doen voor dat soort mensen)
Paar eeuwen geleden was er in nederland ook de doodstraf had dat toevallig wat met de sharia te maken nee niks nada zip dus die opmerking die je maakt erover slaat gewoon nergens op en heeft dus ook geen bal te maken met de sharia. |
|
Terug naar boven |
|
|
Laatstewoord |
Geplaatst: 01 Mrt 2010 09:08 Onderwerp:
| |
|
Het aan de kant schuiven van mensenrechten, afhakken van handen na diefstal en mensen laten creperen doet mij heel erg denken aan de praktijken die in Afghanistan aan de gang waren toen de Taliban aan de macht was. Dan heet het niet precies 'sharia', mij best.
Mensenrechten zijn er om te garanderen dat we met elkaar in een beschaafde wereld leven, als je die willekeurig gaat lopen schofferen dan krijg je binnen no time Afghaanse toestanden. En ik denk dat jij dat ook niet wil. |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 01 Mrt 2010 10:42 Onderwerp:
| |

|
Shadowx schreef: | Paar eeuwen geleden was er in nederland ook de doodstraf had dat toevallig wat met de sharia te maken nee niks nada zip dus die opmerking die je maakt erover slaat gewoon nergens op en heeft dus ook geen bal te maken met de sharia. |
De doodstraf is op 21 maart 1952 voor het laatst uitgevoerd. In 1983 is in de grondwet vastgelegd dat de doodstraf niet meer opgelegd mag worden, Artikel 114. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 02 Mrt 2010 00:10 Onderwerp:
| |

|
Shadowx schreef: | Laatstewoord schreef: | We hebben tenslotte forse economische crisis achter de rug, en desondanks hoeven we nog steeds niet met z'n allen naar de voedselbank. |
Het feit dat mensen in nederland nog steeds naar een voedselbank moeten is gewoon weg belachelijk, er gaat miljarden naar economische hulp terwijl er voor de mensen die naar een voedselbank moeten geen geld is (kep de regering nog nooit iets zien doen voor dat soort mensen)
Paar eeuwen geleden was er in nederland ook de doodstraf had dat toevallig wat met de sharia te maken nee niks nada zip dus die opmerking die je maakt erover slaat gewoon nergens op en heeft dus ook geen bal te maken met de sharia. |
Omdat ze mss worden beschien als een bodemloze put? Een beetje als ' Je moet die dakloze geen geld geven want die gaat zich met dat geld toch alleen maar bezatten'.
Wat meer belachelijk is is dat grootwarenhuizen zoveel weggooien dat eigenlijk nog wel oke is en je daarmee veel mensen zou mee kunnen helpen. Ik neem aan dat iedereen die ooit eens in de albert hein/GB (of whatever) heeft meegemaakt dat hij tientallen kilo brood/vlees groenten moest weggooien dat zeker nog enkele dagen eetbaar zou zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 02 Mrt 2010 00:34 Onderwerp:
| |

|
Een vandaag was best interessant, grote winnaar voor mij was Mark Rutte.
Volgens de kijkers won Wilders, hoewel hij door Bos afgetroeft werd. Naja die populariteits poll stelde dus eigenlijk niks voor.
Ik snap niet waarom er geen partij is voor een harde aanpak van criminaliteit(ongeacht religie en afkomst) en van 'hotels' weer gevangenissen maakt, waar ze voor bedoeld zijn. En gooi die gevangenen wat schoolboeken in de cel als ze dan hun examen met een goed halen, mogen ze eerder vrij(enige kans op vervroegde vrijlating). Ook moet het strafblad dan worden afgeschaft bij kleine misdrijven. Dan hebben die weer net zoveel kans in de maatschappij als ieder ander, raken ze ook niet in verval. Maar ja wie ben ik? |
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 02 Mrt 2010 01:15 Onderwerp:
| |

|
konnichiwa schreef: | Omdat ze mss worden beschien als een bodemloze put? Een beetje als ' Je moet die dakloze geen geld geven want die gaat zich met dat geld toch alleen maar bezatten'. |
Dus jij denkt dat al dat ontwikkelings geld netjes bij de juiste mensen terecht komt LOL weer 1 met oog kleppen op.
FF zien laatst nog op tv geweest van instanties die met jou geld naar de beurs gaan en dat van gemiddeld elke euro die een mens geeft 20 a 25 cent op zijn plek komt.
Ik vind niet erg om te geven wil best een voedsel pakket kopen voor iemand in thaiti maar dan wil ik wel met 100% zekerheid weten dat het bij een gezin terecht komt.
Gloof me de paleizen worden daar als 1e opgebouwd.
*Het Leger des Heils heeft vorig jaar een verlies geleden van circa 12 miljoen euro. Het is een van de grootste verliezen uit de geschiedenis van de christelijke liefdadigheidsorganisatie.
Het Leger des Heils belegt zijn reserves en heeft ook een pensioenfonds voor officieren. De organisatie had een fonds van 8 miljoen euro om tegenvallers op de beurs op te vangen. Dat is nu geheel verdampt.*
En maar weggooien dat geld in een bodemloze put.
Kurosaki01 schreef: | Een vandaag was best interessant, grote winnaar voor mij was Mark Rutte.
Volgens de kijkers won Wilders, hoewel hij door Bos afgetroeft werd. Naja die populariteits poll stelde dus eigenlijk niks voor.
Ik snap niet waarom er geen partij is voor een harde aanpak van criminaliteit(ongeacht religie en afkomst) en van 'hotels' weer gevangenissen maakt, waar ze voor bedoeld zijn. En gooi die gevangenen wat schoolboeken in de cel als ze dan hun examen met een goed halen, mogen ze eerder vrij(enige kans op vervroegde vrijlating). Ook moet het strafblad dan worden afgeschaft bij kleine misdrijven. Dan hebben die weer net zoveel kans in de maatschappij als ieder ander, raken ze ook niet in verval. Maar ja wie ben ik? |
In rotterdam is het juist andersom hier worden hotels omgebouwd tot asielzoekers centrum en in Duinrell worden de huisjes gratis aangeboden aan asielzoekers, goh zeg wat een krom land en een simpele ziel met een simpele baan in nederland kan dat niet betalen.
Nog niet zo lang geleden in het nieuws :
*Tijdens de razzia op vermeende illegalen in vakantiepark Duinrell in Wassenaar is een Somalische asielzoeker zwaar gewond geraakt en afgevoerd naar het AZL in Leiden. Hij zou bij een steekpartij in het tumult zijn gestoken door een mede-asielzoeker.
Zojuist zijn 8 politiewagens + recherche auto's en ziekenwagens het terrein van familiepark Duinrell in Wassenaar opgestoven om jacht te maken op illegalen tussen de gelegaliseerde asielzoekers die sinds enkele maanden in de huisjes van het attractiepark verblijven.
Graaf Filip van Zuylen van Nijevelt vangt 4 miljoen per jaar voor de opvang van de asielzoekers.*
En wie betaald die ziektekosten voor deze somalier? juist ja wij de belastingbetaler en wij maar bezuinigen op de ziektekosten.
En wie betaald die 4 miljoen aan meneer de Graaf denk jij ? juist ja wij dus de belastingbetaler.
Wat een land he en wat een weggegooid geld, open toch eens je ogen mensen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris |
Geplaatst: 02 Mrt 2010 09:33 Onderwerp:
| |

|
Wat jou betreft moeten ze die man dan maar laten creperen omdat het de belastingbetaler anders geld kost?
En het Leger des Heils bestaat alleen maar uit hele oude bejaarden, die organisatie is sowieso ten dode opgeschreven. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 02 Mrt 2010 09:45 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Citaat: | Minister van Justitie Ernst Hirsch Ballin (CDA) heeft onlangs een wetsvoorstel ingediend om de mogelijkheden van justitie te verruimen. Zodra iemand is veroordeeld, mag justitie niet meer nagaan of hij elders nog meer vermogen heeft verstopt. De wetswijziging moet dat veranderen. |
Dat is pas een wet tegen de criminaliteit. Tegen de echte criminaliteit die Nederland verwoest: witte-boord criminaliteit. |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 02 Mrt 2010 14:49 Onderwerp:
| |

|
Eenvandaag :') de' partijdige propaganda tv van nederland.
Ik kan mij hun stemwijzers nog goed herinneren waar bepaalde kandidaten gewoon weggelaten werden, en aangestuurd werd op de 3 zittende partijen.
Zo ook de amerikaanse stemwijzer op eenvandaag, ron paul stond er nieteens tussen.. bedoel maar |
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 02 Mrt 2010 19:40 Onderwerp:
| |

|
Joris schreef: | Wat jou betreft moeten ze die man dan maar laten creperen omdat het de belastingbetaler anders geld kost?
En het Leger des Heils bestaat alleen maar uit hele oude bejaarden, die organisatie is sowieso ten dode opgeschreven. |
Als blijkt dat tie neergestoken is door eigen toedoen door ruzie te maken met mede asielzoekers ja dan wel, zo niet behandelen en de kosten verhalen bij hem of ze familie of als tie toegelaten wordt verhalen op ze loonstrook (zal eerder uitkering zijn maar goed).
Tis niet alleen het leger des heils, dat was simpel een voorbeeld, jij kijkt of geen nieuws of je leest geen nieuws via kranten of internet want dan had je geweten dat de meeste liefdadigheid instellingen allemaal dieven zijn.
Dus plss als je niks weet reply dan gewoon niet. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris |
Geplaatst: 02 Mrt 2010 21:55 Onderwerp:
| |

|
Nee ik weet niks. Maar ik weet wel dat je een Somaliër niet dood laat bloeden, ook al heeft hij geen zorgverzekering of is het zijn eigen schuld dat hij een mes in zijn buik kreeg.
Verder kan je natuurlijk zeggen dat het ontwikkelingsgeld toch niet goed terecht komt en daarom niks geeft, maar je kunt ook proberen te zorgen dat het wel goed terecht komt. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 03 Mrt 2010 00:10 Onderwerp:
| |

|
Shadowx schreef: | konnichiwa schreef: | Omdat ze mss worden beschien als een bodemloze put? Een beetje als ' Je moet die dakloze geen geld geven want die gaat zich met dat geld toch alleen maar bezatten'. |
Dus jij denkt dat al dat ontwikkelings geld netjes bij de juiste mensen terecht komt LOL weer 1 met oog kleppen op.
|
Zeg ik dat dan? Sterker nog ik geef een oplossing voor de voedselbanken maar niemand die het doet. Aan hetgeen wat word weggegooid in warenhuizen zou je heel veel extra mensen kunnen helpen die nood hebben aan de voedselbank. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 03 Mrt 2010 00:53 Onderwerp:
| |

|
Best wel grappig dat Shadowx zo anti criminaliteit is maar wel hier op het forum meerdere keren heeft aangegeven dat hij spellen films muziek enzovoort download wat in principe gewoon ook stelen is. |
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 03 Mrt 2010 03:18 Onderwerp:
| |

|
Robert schreef: | Best wel grappig dat Shadowx zo anti criminaliteit is maar wel hier op het forum meerdere keren heeft aangegeven dat hij spellen films muziek enzovoort download wat in principe gewoon ook stelen is. |
Zo ja wat erg een film downloaden of iemand zonder enige reden de terign slaan met 10 man of overhoop steken omdat het zo leuk is.
Je maakt mij niet wijs dat je nog nooit iets in je hele leven iets geflikt hebt.
Btw meerdere keren aangeven dat ik games download en test (dus verdraai me woorden nu niet want das alleen maar zielig), ik koop al me games ik download (als er geen demo is) ze alleen als ik twijfel om te kijken of het me geld waard is, als tie dat niet is speel ik hem niet eens.
Zit groot verschil in tussen downloaden en uitproberen of alleen maar downloaden en die versie gebruiken, dus stop met dom lullen want das enige wat je nu doet.
Tevens als ik de kans kreeg om morgen de belastingdienst op te lichten voor 15 mil dan deed ik dat en zeg me nou niet dat jij dat niet zou doen en erna bestemming onbekend kiezen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 03 Mrt 2010 07:58 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Dus één vorm van criminaliteit is minder erg dan een andere, terwijl die eerste veel meer schade aanbrengt aan de samenleving? Alle criminaliteit moet bestraft worden, zeker als die criminaliteit de hele samenleving onderuit kan halen zoals in het geval van grootschalige diefstal of oplichting. |
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 03 Mrt 2010 11:27 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Dus één vorm van criminaliteit is minder erg dan een andere, terwijl die eerste veel meer schade aanbrengt aan de samenleving? Alle criminaliteit moet bestraft worden, zeker als die criminaliteit de hele samenleving onderuit kan halen zoals in het geval van grootschalige diefstal of oplichting. |
Het gaat erom dat mensen beschuldigt worden hier en dat verhalen verdraait worden, Stop gewoon met mensen beschuldigen hier, lezen mot iedereen er zit een verschil in met een spel downloaden en testen en daadwerkelijk kopen of alleen maar downloaden en de copy houden en uitspelen.
Je kan het ook van de andere kant bekijken, toen ik damnatioon downloade om uit te testen was ik blij dat ik dat gedaan heb gezien dat spel geen 60 euries waard was en de enige dief op dat moment was de uitgever die 60 euro vroeg van een klant.
En ja ik zie verschil tussen iets wat aangeboden wordt op internet waar de wetgevingen over verschillen per land en per verschillend iets wat je download dan het opzettelijk neer steken van iemand. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 03 Mrt 2010 12:33 Onderwerp:
| |

|
Geen idee... ze roepen allemaal dat ze iets willen, maar het komt er toch nooit van. |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 03 Mrt 2010 12:56 Onderwerp:
| |

|
elemeNt schreef: | Geen idee... ze roepen allemaal dat ze iets willen, maar het komt er toch nooit van. |
politiek is een kliek en kunst mensen naar de mond te praten rond verkiezingstijd, dat mensen nog hun hoop daarop kunnen vestigen na al die jaren bewezen bedrog. ze zouden er rijk mee kunnen worden... oh wacht dat worden ze ook. |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 03 Mrt 2010 13:57 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Dus één vorm van criminaliteit is minder erg dan een andere, terwijl die eerste veel meer schade aanbrengt aan de samenleving? Alle criminaliteit moet bestraft worden, zeker als die criminaliteit de hele samenleving onderuit kan halen zoals in het geval van grootschalige diefstal of oplichting. |
Oh, wanneer word de belastingdienst opgeheven dan? |
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 03 Mrt 2010 15:22 Onderwerp:
| |

|
Divine Rage schreef: | Joni Philips schreef: | Dus één vorm van criminaliteit is minder erg dan een andere, terwijl die eerste veel meer schade aanbrengt aan de samenleving? Alle criminaliteit moet bestraft worden, zeker als die criminaliteit de hele samenleving onderuit kan halen zoals in het geval van grootschalige diefstal of oplichting. |
hehehe goeie opmerking Divine  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 03 Mrt 2010 15:33 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Divine Rage schreef: | Joni Philips schreef: | Dus één vorm van criminaliteit is minder erg dan een andere, terwijl die eerste veel meer schade aanbrengt aan de samenleving? Alle criminaliteit moet bestraft worden, zeker als die criminaliteit de hele samenleving onderuit kan halen zoals in het geval van grootschalige diefstal of oplichting. |
Oh, wanneer word de belastingdienst opgeheven dan? | Zo rond de dag dat je Nederland failliet wil. Of ben je zo anti-communistisch dat politie, brandweer en ziekenzorg slechte ideeen lijken? In dat geval lijkt een enkeltje naar de VS op zijn plaats. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris |
Geplaatst: 03 Mrt 2010 15:44 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | elemeNt schreef: | Geen idee... ze roepen allemaal dat ze iets willen, maar het komt er toch nooit van. |
politiek is een kliek en kunst mensen naar de mond te praten rond verkiezingstijd, dat mensen nog hun hoop daarop kunnen vestigen na al die jaren bewezen bedrog. ze zouden er rijk mee kunnen worden... oh wacht dat worden ze ook. |
Gamed presenteert u... de maatschappelijk teleurgestelde mens. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 03 Mrt 2010 15:50 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Het klinkt leuk maar is natuurlijk grote onzin. Dan zou je het hele land over de kop moeten gooien Weg met pensioenen en AOW, weg verzorgingsstaat... Lijkt mij geen geweldig toekomstbeeld. |
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 03 Mrt 2010 16:07 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Divine Rage schreef: | Joni Philips schreef: | Dus één vorm van criminaliteit is minder erg dan een andere, terwijl die eerste veel meer schade aanbrengt aan de samenleving? Alle criminaliteit moet bestraft worden, zeker als die criminaliteit de hele samenleving onderuit kan halen zoals in het geval van grootschalige diefstal of oplichting. |
Oh, wanneer word de belastingdienst opgeheven dan? | Zo rond de dag dat je Nederland failliet wil. Of ben je zo anti-communistisch dat politie, brandweer en ziekenzorg slechte ideeen lijken? In dat geval lijkt een enkeltje naar de VS op zijn plaats. |
Welke politie ?, enige wat die lui in NL doen is bonnen uitschrijven want als er een crimineel iets is dan zijn ze niet thuis , en welke ziekenzorg we mogen wel meer betalen maar worden wel opgescheept met goedkope white label medicijnen merken.
De brandweer is de enige die ze werk goed doet  |
|
Terug naar boven |
|
|
Cubic X |
Geplaatst: 03 Mrt 2010 16:08 Onderwerp:
| |
|
Alsof stemmen ook maar enig nut heeft . Al die mensen die lopen te zeuren: "JE MOET STEMMEN, HET IS EEN BURGERPLICHT!", zijn die mensen dan zo naief?
Stemmen is hetzelfde als meewerken aan je eigen veroordeling bij een rechtzaak, dat doe je ook niet. Alsof die stem van jou ook maar enig invloed uitoefent op de politiek. Het wordt NOOIT beter, alleen slechter...welke partij je ook kiest. Ze beloven allemaal leuke dingen, maar achteraf 'was het niet haalbaar of realistisch', dat wisten ze van te voren ook wel, maar zeggen dat ze je in de komende vier jaar gaan verneuken en uitbuiten werkt ook niet...dus een leugentje voor bestwil.
De partijen die gekozen worden doen gewoon wat ze zelf goed uitkomt: alle privacy inperken en alles duurder maken. Elke partij gaat dit doen, ookal zeggen ze nu van niet.
Stemmen is echt verspilde moeite, raar dat nog zoveel mensen geloven in het sprookje dat stemmen/democratie heet. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11 Volgende |