| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende
|
| phantom |
Geplaatst: 13 Mei 2007 20:09 Onderwerp:
| |

|
| Devilly schreef: | | Omdat het aantal lijntjes dat wordt gevormd op het beeld pas echt tot zijn recht komt bij een groter scherm. |
Dat snap ik niet:S Maar een computer monitor van 24 inch draait native 1920x1200,waarom is dat bij een tv dan niet goed? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MiCoZ |
Geplaatst: 13 Mei 2007 22:54 Onderwerp:
| |

|
Omdat je op een 24" pc scherm er met je neus op zit.
En de gemiddelde tv staat toch wel een aantal meter van je vandaan, en je kan geen console gebruik met desktopwerk vergelijken.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jer0entjeh |
Geplaatst: 14 Mei 2007 20:17 Onderwerp:
| |

|
| Heb zelf een Samsung, weet niet precies welk type 81cm beeldbuis. Heb me door de verkoper laten vertellen dat Samsung de beste tv is om op te gamen door zijn speciale Game-Modus. Waardoor de reactie tijd omlaag gaat. Maargoed nogmaals dit heb ik me laten vertellen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mokroveli |
Geplaatst: 15 Mei 2007 00:28 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 15 Mei 2007 02:13 Onderwerp:
| |

|
| Doh! Komt eerst aan met een prijs van 1000 euro om vervolgens een Full HDTV te kiezen |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Devilly |
Geplaatst: 15 Mei 2007 07:35 Onderwerp:
| |
![]()
|
Mafkees, had dan meteen gezegd dat je genoeg geld tot je beschikking hebt.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mokroveli |
Geplaatst: 15 Mei 2007 17:40 Onderwerp:
| |

|
Haha, sorry.
Weten jullie nog andere goede alternatieven op die samsung dan? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 15 Mei 2007 19:44 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 15 Mei 2007 19:49 Onderwerp:
| |

|
| Je kan er ook eentje van Philips kopen met Ambilight! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| phantom |
Geplaatst: 15 Mei 2007 19:54 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: | | Je kan er ook eentje van Philips kopen met Ambilight! |
Zo'n kermis ding? Dan zou ik toch voor die samsung gaan. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Devilly |
Geplaatst: 15 Mei 2007 20:09 Onderwerp:
| |
![]()
|
| phantom schreef: | | Nelus schreef: | | Je kan er ook eentje van Philips kopen met Ambilight! |
Kermis ding? Die zijn meesterlijk man. Echt prachtig, fantastisch, meesterlijk...maar degene die ik heb gezien wel 3500 euro.
"http://www.sony.nl/view/ShowProduct.action?product=KDL-40W2000&site=odw_nl_NL&source=rss
Deze is zeer goed, komt goed uit testen en bevalt bij iedereen prima die ik erover spreek."
Heb je ook al gezien hoe duur dat ding is?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 15 Mei 2007 20:54 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Devilly schreef: | | phantom schreef: | | Nelus schreef: | | Je kan er ook eentje van Philips kopen met Ambilight! |
Kermis ding? Die zijn meesterlijk man. Echt prachtig, fantastisch, meesterlijk...maar degene die ik heb gezien wel 3500 euro.
"http://www.sony.nl/view/ShowProduct.action?product=KDL-40W2000&site=odw_nl_NL&source=rss
Deze is zeer goed, komt goed uit testen en bevalt bij iedereen prima die ik erover spreek."
Beetje aanbiedingen in de gaten houden natuurlijk, en sowieso nooit direct bij Sony kopen uit hun webshop. De prijzen dalen redelijk snel. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jer0entjeh |
Geplaatst: 16 Mei 2007 00:23 Onderwerp:
| |

|
| ik zou geen philips nemen.. Niet om hier als Philips hater in beeld te komen maar in Nederland is Philips helemaal geweldig en perfect, reclames voor philips dit dat. Maar als je amerikaanse reviews leest over Philips televisies, die zijn eigenlijk helemaal niet zo over philips te spreken. Ik zeg niet dat Philips een slechte tv is, alleen dat philips in Nederland wat wordt verheerlijkt, terwijl samsung en sony momenteel de televisie branche domineren..(volgens de amerikanen nogmaals) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 16 Mei 2007 00:27 Onderwerp:
| |

|
| Dont trust the americans....enough said |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jer0entjeh |
Geplaatst: 16 Mei 2007 00:49 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: | | Dont trust the americans....enough said |
Hmm ik herken het wel, veel Philips reclames terwijl je nooit iets hoort van een samsung, LG of Pioneer... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| hardcore-gamer |
Geplaatst: 16 Mei 2007 12:26 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Mokroveli schreef: | | crono schreef: | Je kunt natuurlijk ook zeg,pech knul wie vraagt er nu een tv die de mogenlijkheden van een ps3 kan benutten onder de 1000 euro,volgende keer beter je vraag stellen!!!!!
Je heb namenlijk geen tv onder de 1000 euro die alle mogenlijk heden van de ps3 benut. En een Full hd tv moet je niet nemen onder de 46 inch net zoals je geen hd-ready tv moet nemen onder de 26 inch.
Wil je een goede goedkope tv die alles benut wat de ps3 te bieden heeft??neem een 46 inch samsung.
Wil je een tv onder de 1000 euro,neem een hd ready!! |
Ik heb geen verstand van electronica, dus hoe zou ik m'n vraag beter kunnen stellen? Het wordt trouwens sowieso een HD Ready. Een Full HD rond de 1000 euro vind je niet. |
ik weet dat het boven je budget is maar we hebben thuis een 103 cm full hd van samsung en die was 1356;- |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mokroveli |
Geplaatst: 16 Mei 2007 18:24 Onderwerp:
| |

|
| hardcore-gamer schreef: |
ik weet dat het boven je budget is maar we hebben thuis een 103 cm full hd van samsung en die was 1356;- |
Kan nooit fullhd zijn. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 16 Mei 2007 19:37 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Jer0entjeh schreef: | | ik zou geen philips nemen.. Niet om hier als Philips hater in beeld te komen maar in Nederland is Philips helemaal geweldig en perfect, reclames voor philips dit dat. Maar als je amerikaanse reviews leest over Philips televisies, die zijn eigenlijk helemaal niet zo over philips te spreken. Ik zeg niet dat Philips een slechte tv is, alleen dat philips in Nederland wat wordt verheerlijkt, terwijl samsung en sony momenteel de televisie branche domineren..(volgens de amerikanen nogmaals) |
http://dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=63698
Engelse review, zeer enthousiast, de verheerlijking komt dus niet alleen uit Nederland
Overigens ben ik zelf ook zeer kritisch hoor, mag ook voor die prijzen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 16 Mei 2007 19:44 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Jer0entjeh schreef: | | ik zou geen philips nemen.. Niet om hier als Philips hater in beeld te komen maar in Nederland is Philips helemaal geweldig en perfect, reclames voor philips dit dat. Maar als je amerikaanse reviews leest over Philips televisies, die zijn eigenlijk helemaal niet zo over philips te spreken. Ik zeg niet dat Philips een slechte tv is, alleen dat philips in Nederland wat wordt verheerlijkt, terwijl samsung en sony momenteel de televisie branche domineren..(volgens de amerikanen nogmaals) | Ik woon in België en ben wel tevreden met mijn Philips Cineos. Alles hangt natuurlijk af van het mode dat je bekijkt, maar de Pixel Plus 2 HD serie is sterk, heeft goed geluid en veel poorten. In die laatste twee schieten LCDs wel eens tekort. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| hardcore-gamer |
Geplaatst: 16 Mei 2007 22:09 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Mokroveli schreef: | | hardcore-gamer schreef: |
Kan nooit fullhd zijn. |
egt waar als je wilt kan ik je die site geven  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| phantom |
Geplaatst: 16 Mei 2007 22:15 Onderwerp:
| |

|
| Devilly schreef: | | phantom schreef: | | Nelus schreef: | | Je kan er ook eentje van Philips kopen met Ambilight! |
Ik doelde op de kermis verlichting achter de tv;)
@hardcore gamer geef die link maar  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 16 Mei 2007 22:17 Onderwerp:
| |

|
| Ik heb gehoord dat je die kleurlampen ook apart kan kopen, later. Zo'n hele AmbiFX set ofzo. Lijkt me wel tof, tenminste, als het niet al te duur is. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| phantom |
Geplaatst: 16 Mei 2007 22:19 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| hardcore-gamer |
Geplaatst: 16 Mei 2007 22:28 Onderwerp:
| |
![]()
|
| phantom schreef: | | Devilly schreef: | | phantom schreef: | | Nelus schreef: | | Je kan er ook eentje van Philips kopen met Ambilight! |
Ik doelde op de kermis verlichting achter de tv;)
@hardcore gamer geef die link maar  |
http://www.mediagigant.nl/ Dit is NIET een webwinkel van de media markt het is een onafhankelijke winkel
wel goed zoeken hopelijk heb je er wat aan |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 17 Mei 2007 12:43 Onderwerp:
| |

|
| phantom, dat zijn gewoon mood lights geen AmbiFX lights. AmbiFX geeft kleuren weer van het spel enzo. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende |