Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 103, 104, 105 ... 164, 165, 166  Volgende  
groente12 BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2010 18:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Rope
Schitterende film die gewoon slaagt in zijn experiment die nogal moeilijk lijkt om te filmen. De hele film speelt zich af op één locatie af. Dat zou in andere films een dikke minpunt zijn omdat het dan meestal saai wordt. Maar dat is helemaal niet zo in Rope, sterker nog de film is zo geweldig en geniaal bedacht. Vanaf het begin wordt je er gewoon ingezogen door de geweldige acteurs en de zeer sterke dialogen. Hoe het verhaal zich hier opbouwt heb ik nog nooit gezien, en ik kan vast concluderen dat het revolutionair was in 1948 hoe het verhaal zich opbouwt en dat allemaal op 1 locatie zich opwerkt naar de climax. Ik begin het Hitchcock Hype te begrijpen sterke film.

9.1/10

Gladiator
Wat een epische brute film is Gladiator. Al vanaf het begin worden we getrakteerd op een grootste slachtveld die geweldig is gefilmd, op een fout na tenminste, maar die verantwoordelijk ligt bij de editor dus daar is er weinig aan te doen. De acteer prestaties is overtuigend en als iemand alle eer verdiend is dat Joaquin Phoenix, die gozer stijgt echt boven iedereen in de film ook boven Russel Crowe. De film heeft naast de fantastische emoties, goede zwaard gevechten die lekker bruut is. Met name de eerste gevechten in de Colosseum is buiten gewoon fenomenaal. Weer een sterke film van Ridley Scott, ik ben ook meteen nieuwsgierig naar zijn nieuwe film Robin Hood.

9.0/10
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2010 20:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Scary Movie (1) 5.8/10

Als horrorliefhebber/kenner heb ik best kunnen lachen. De perfecte zondagmiddag film voor met wat maten. Soms wel erg op pubers gericht, maar stukken beter dan Epic Movie en derg.

The Stepfather 6.2/10

Nogal standaard thriller met een matige globale spanning. Een aantal ergerlijke cliche's maar toch ook een paar verrassingen. Een dosis horror had de film geen kwaad gedaan. De moorden waren nogal tam (wat op zich niet erg is) maar het had de film beter gelegen als het op wat brutere wijze gebeurd was. Dit had de saaie stukken wat kunnen verdoezelen. De acteerprestaties liepen uit een, en ook het camerawerk was van wisselend niveau.

Planet Terror 7.3/10

Heerlijk over-the-top splatter fast met een heerlijk sfeertje en een gezonde overdosis aan ontploffende hoofden, rondvliegende ledematen en liters bloed. Leuk dat Bruce Willis en Tarantino beide hun gezicht nog even lieten zien. Toffe verstand-op-nul zombiefilm voor de zaterdagavond.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2010 20:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Up In The Air

Als je van Thank You For Smoking, Lost In Translation en Lord Of War houd is dit helemaal je ding. Mijn ding is het in ieder geval, George Clooney zet weer een tof personage neer. Slim geschreven, geweldig geacteerd. Niet iedereen zal 'm leuk vinden (het is gewoon een hele lichte "slice of life"/"drama"/"comedy), maar ik zeker wel.

8/10
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2010 20:47    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Christian Vuye schreef:
GekooktEi schreef:
Goodfellas, mooie film hoor, zeker één van de betere. Maar dat wist ik natuurlijk al omdat hij in de IMDb Top 250 staat.

Je moet zeker eens Shutter Island gaan zien, zelfde regisseur!

Oh really? Wist ik niet eigenlijk. Maar Shutter Island is dan weer een thriller, da's niet m'n favoriete genre.

dat maakt niet uit.. alles van Scorsese is goed

(en neen, ik duld geen "maar die film of die film".. ik zei ALLES, ok??? )
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2010 20:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Valentino Aledda schreef:
GekooktEi schreef:
Christian Vuye schreef:
GekooktEi schreef:
Goodfellas, mooie film hoor, zeker één van de betere. Maar dat wist ik natuurlijk al omdat hij in de IMDb Top 250 staat.

Oh really? Wist ik niet eigenlijk. Maar Shutter Island is dan weer een thriller, da's niet m'n favoriete genre.

Ik zeg niet dat het daarom geen goede film kan zijn, en ik zeg ook niet dat Scorsese ooit een slechte film heeft gemaakt, maar als ik niet zo van thrillers houd (of er niet goed tegen kan :O) heb ik natuurlijk zo mijn moeilijkheden om een technisch wel goede film dan persoonlijk leuk te vinden.
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2010 22:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Casshern
Ik ben aangenaam verrast door deze film. Visueel is de film enorm indrukwekkend, de film combineert perfect Japanse Sciencefiction met Russische invloeden, en het heeft ook een comic-achtige(of anime/manga) stijl die vergelijkbaar is met Sin City. Het verhaal heel erg goed en onderhoudend, de moraal en het filosofie achter deze film is echt mind blowing. Ik heb wel één minpunt de film duurde wel een beetje te lang, het laatste stukje van de film kwam een beetje over alsof de makers van deze film tijd wilden rekken, voor de rest is alles dik in orde.

8.1/10
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2010 23:08    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Valentino Aledda schreef:
GekooktEi schreef:
Christian Vuye schreef:
GekooktEi schreef:

Ik zeg niet dat het daarom geen goede film kan zijn, en ik zeg ook niet dat Scorsese ooit een slechte film heeft gemaakt, maar als ik niet zo van thrillers houd (of er niet goed tegen kan :O) heb ik natuurlijk zo mijn moeilijkheden om een technisch wel goede film dan persoonlijk leuk te vinden.

Eeeerrrrrrrrm, je hebt me denk ik volledig verkeerd begrepen, twas helemaal niet zo serieus bedoeld. Ik zeg ook nergens dat jij beweert dat Scorsese ooit een slechte film gemaakt heeft, ik zeg énkel dat alles van Scorsese goed is (énkel mijn mening dus).

Dat tweede tussen haakjes leek me overduidelijk een grap, benadrukt met de smiley.. maar blijkbaar heeft niet iedereen (niemand? ) dat begrepen...
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2010 01:00    Onderwerp: Reageren met citaat

From Paris with Love vanavond samen met The Pacific Episode 1 zitten kijken.

Goeie film en deel 1 van Pacific was erg goed.
Terug naar boven
gast 83.80.204.xxx BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2010 14:37    Onderwerp: Reageren met citaat

The League of Gentlemen's Apocalypse (2005).

http://www.imdb.com/title/tt0435687/

De bewoners van het fictieve dorpje Royston Vasey komen in protest tegen de schrijvers van de serie nadat deze de serie hebben opgegeven.
Ze komen in de echte wereld terecht waar zich uiteraard allerlei hilarische momenten voordoen.

Wel een leuke film als je de serie kan waarderen.

Edit: typos.
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2010 23:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Matador
Lastig te beoordelen deze film. Aan de ene kant heeft de film leuke personages. Pierce Brosnan zet gewoon een goede rol neer als asociale huurmoordenaar en Greg Kinnear die precies het tegenovergestelde van Brosnan is en dat levert toch wel grappige situaties op. Aan de andere kant is het verhaal echt flinterdun, naar mijn mening konden ze het verhaal toch echt een stuk interessanter maken. Verder is de film op mooie locaties gefilmd, en sommige dialogen waren echt te grappig, dus geef ik toch een ruime voldoende aan Matador.

7.2/10
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2010 07:20    Onderwerp: Reageren met citaat

(500) Days of Summer 8.5/10

Ik heb genoten. Een mooi verhaal met heerlijk ouderwetse humor (eindelijk weer is een romcom met échte humor, in plaats van al die Amerikaanse zooi van tegenwoordig). Verder heeft de film een heerlijke sfeer, perfecte cast en geweldige soundtrack. Ook kon ik de (bijna) filosofische ondertoon zeer waarderen, die soms mooie quotes meebracht.

'She's better than the girl of my dreams. She's real'

Dear John 7.9/10

Viel me zeer mee. Best een mooie film met een aardig verhaaltje. verrassend weinig cliches. De vader van John speelde echt formidabel, maar ook Amanda Seyfriend en Tatum brachten het er aardig vanaf. Die zijn van mijn part nu duidelijk over hun tiener-high-school-film-rolletjes heen.
Het is niet zo'n film die nog even blijft hangen, maar het feit dat ik me zelfs als jongen prima vermaakt hebt, maakt dat goed.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2010 17:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Blood Diamond & Rush Hour 3

Beide geweldige films, die je zeker zullen vermaken
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2010 23:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Trainspotting

Nog steeds een prachtfilm, ook al is het al de derde keer dat ik 'm gezien heb. Zeker 9/10
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2010 01:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Gezer schreef:
Pulp Fiction

10/10

Geniaal. John Travolta+Samuel L Jackson is het beste duo ooit!

Geweldige film inderdaad, echt deel van de elite in filmland.
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2010 14:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Crows Zero 2

epic vervolg op 1 van mijn favoriete films ooit

Mikami brothers FTW
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2010 19:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

The Road

Sterke film, maar als je de week ervoor The Book of Eli al gezien hebt doen de locaties je net even wat minder. Toch, erg mooi in elkaar gezet en goed acteerwerk van met name Viggo Mortensen. Het jongetje, Kodi Smit-McPhee, vond ik daarentegen een stuk irritanter met zijn 'Papa'-uitspraak, maar dat doet verder geen afbreuk aan de film.

7.5 / 10
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2010 19:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Alice in Wonderland 3D

Ook al was in het begin van de film mijn brilletje defect, ik heb hem snel omgeruild en het effect was best goed en vet! Het verhaal is eens iets anders dan het normale sprookje en op zich niet slecht, ook niet fantastisch maar toch. De 3D effecten waren wel een mooie toevoeging, zoals de verdwijnende kat die elke keer voor je ogen verdwijnt enzo, nice!

7.5/10
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2010 21:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Defendor

Toppertje uit 2009! Had ik geloof ik nog niet in dit thread gezien. Gaat over een mentaal gehandicapte man die denkt dat hij een superheld is en achter drugsdealers aan gaat. Het hele "naive man in een brute wereld" is al wel eens eerder gedaar maar deze is toch lekker fris en tegelijkertijd grappig en dramatisch. Helemaal top voor fans van superhelden films omdat het ook een soort parodie is.

8/10 (dikke aanrader dus)
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2010 22:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Gezer schreef:
Heb ook Reservoir Dogs gezien, bijna in elke conversatie tussen de dogs werd het woord fuck wel 10x gezegd lol. Reservoir Dogs vond ik niet zo goed als Pulp Fiction maar alsnog een goeie film van Tarantino.

Ga ze maar snel allemaal kijken Kill Bill is ook wel leuk, en Inglourious Basterds is ook geniaal. Elke Tarantino is ook een typische Tarantino, je houdt ervan of je haat het Vooral het idee dat hij nog best jong is is wel vet, want dat betekent dat hij nog lang niet klaar is met films maken

De Bijbel-quote van Jackson in Pulp Fiction is trouwens ook memorabel ^^ Net als de hele film. Reservoir Dogs vond ik niet zo geweldig toen ik hem keek, misschien nog eens kijken nu ik weet wat ik er van moet verwachten. Het was namelijk de eerste Tarantino-film die ik zag, dus ik was behoorlijk verbijsterd over de opbouw van het verhaal enz. Tarantino doet niets zoals anderen het doen zeg maar

Ik hoop dat hij snel weer een film maakt ^^ Nou, volgens IMDb:

- Kill Bill: Vol. 3 (2014) (announced) (director)
- Machete (2010) (post-production) (producer)
- The Smurfs (2011) (filming) (voice): Brainy Smurf (lol)

En onder zijn kopje In Development nog dit:

1. Come Drink with Me (details only on IMDbPro)
2. The Man with the Iron Fist (details only on IMDbPro)
3. Faster, Pussycat Kill Kill (details only on IMDbPro)

Nummer 1 en 3 daarvan zijn beide remakes, na wat googlen (domme IMDb Pro laat me het niet bekijken)
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2010 00:03    Onderwerp: Reageren met citaat

"- Kill Bill: Vol. 3 (2014) (announced) (director) "

Sorry hoor maar ik zou het echt belachelijk vinden als ze daadwerkelijk met een vervolg komen, Bill ligt nu al 6 jaar onder de grond.. daarom.

Heb vanavond Johnny English gezien bij mijn pa thuis, als een Rowan fan vind ik dit toch een beste teleurstelling, Mr. Bean`s Holiday was nog wel te doen maar dit..
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2010 01:00    Onderwerp: Reageren met citaat

The Descent: part 2... véééééééééél minder dan het eerste deel (wat wel een hele goede horror is).
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2010 23:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Law Abiding Citizen
Zware tegenvaller. Ik had een intelligente thriller van deze film verwacht, in plaats daarvan krijg ik een film die aardig begint en heel snel afzwakt met als dieptepunt de (anti) climax die echt heel erg teleurstellend en slecht is. Daarnaast is de film te voorspelbaar, interessante personages ontbreken, het verhaal is echt om te huilen, en de sfeer in de film kan ik echt niet voelen. Nee ik kan echt geen voldoende geven aan Law Abiding Citizen.

4.3/10
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2010 09:45    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:

- Kill Bill: Vol. 3 (2014) (announced) (director)
- Machete (2010) (post-production) (producer)
- The Smurfs (2011) (filming) (voice): Brainy Smurf (lol)

1. Come Drink with Me (details only on IMDbPro)
2. The Man with the Iron Fist (details only on IMDbPro)
3. Faster, Pussycat Kill Kill (details only on IMDbPro)

.

Da SMURFSSSSSSSSs

Ik hoop dat vol3 dan een mooie film wordt en op zn minst net zo episch als de eerste 2 delen
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2010 11:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Over Kill Bill 3 was jaren geleden een gerucht dat het zou gaan over de dochter van Vernita Green. Ze zou dan ouder zijn en wraak gaan nemen op The Bride.

In hoeverre dit nog relevant is weet ik niet. Het was toen een gerucht
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2010 20:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Shutter Island 9/10

Wat een geweldige film die je aan het eind laat denken. Verhaal is echt super! Leonardo deed het echt goed en de andere acteurs ook! Ik kan niet veel inhoudelijk zeggen over het verhaal maar het is echt het kijken waard.
Alleen beetje jammer van het begin waar je op een gegeven moment een soort cliché geluid krijgt als de marshals Shutter Island in zicht hebben.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 103, 104, 105 ... 164, 165, 166  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 104 van 166

Ga naar: