| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 102, 103, 104 ... 164, 165, 166 Volgende
|
| groente12 |
Geplaatst: 02 Mrt 2010 23:24 Onderwerp:
| |
![]()
|
L Instinct de Mort/Public Enemy Number One part 1
Opwindende misdaad film met een opmerkelijke rare stijl. De film is zeker vermakelijk om te kijken. Helaas springt de film op de ene hak en dan op de andere tak wat soms heel erg vaak onduidelijk is wat de film mij wilt vertellen. De acteurs spelen gewoon de sterren van de hemel, wanneer Jacques Mesrine weer een woede aanval krijgt ben ik altijd benieuwd wat hij gaat doen. Een dikke voldoende voor deze film.
7.6/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Simon |
Geplaatst: 03 Mrt 2010 21:13 Onderwerp:
| |

|
| Wij zijn met de hele gymnasium-afdeling naar Persy Jackon and the Lightning Thief geweest. Ik verwachtte op voorhand niet veel van de film, maar achteraf was hij toch zeker wel aardig, zeker voor wij gymnasium-nerds. Leuk was dat er bepaalde elementen uit bestaande mythen in voorkwamen, iets wat we in de klas geleerd hebben. Al met al zeker het kijken waard. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 03 Mrt 2010 21:33 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Goodfellas, mooie film hoor, zeker één van de betere. Maar dat wist ik natuurlijk al omdat hij in de IMDb Top 250 staat. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 03 Mrt 2010 22:48 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | Goodfellas, mooie film hoor, zeker één van de betere. Maar dat wist ik natuurlijk al omdat hij in de IMDb Top 250 staat. |
Je moet zeker eens Shutter Island gaan zien, zelfde regisseur! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 03 Mrt 2010 22:50 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Christian Vuye schreef: | | GekooktEi schreef: | | Goodfellas, mooie film hoor, zeker één van de betere. Maar dat wist ik natuurlijk al omdat hij in de IMDb Top 250 staat. |
Je moet zeker eens Shutter Island gaan zien, zelfde regisseur! |
Oh really? Wist ik niet eigenlijk. Maar Shutter Island is dan weer een thriller, da's niet m'n favoriete genre. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 04 Mrt 2010 08:49 Onderwerp:
| |

|
Shutter Island 8.2/10
Geweldige mindfucker, met een (naar mijn mening) heerlijk origineel script. Alles leek op het eind te kloppen. Leonardo deed het prima, maar sommige van zijn omringende acteurs nog beter. Verder moet ik nog zeggen dat sfeer van erg hoog niveau was. Enige mierenneuk-kritiekpunt was de muziek wanneer de agenten shutter Island betreden... Die was ongelooflijk irritant en compleet misplaatst.
Law Abiding Citizen 8.0/10
Erg vermakelijke actie/thrillerfilm, waarvan de sfeer en het bijzondere er richting het einde wel steeds minder op worden. Maar goed, Butler aka Leonidas zet een zeer sterke rol neer, en sommige scenes waren bloedstollend spannend. Ook zeer leuk camerawerk.
The Lovely Bones 6.9/10
Lekker sfeertje, maar op mij kwamen de 'hemel-stukken' nogal mislukt sentimenteel en slaapverwekkend over. De 'aardse' stukken waren beduidend beter, en soms heel erg spannend, maar ook daar vroeg ik me soms af waarom Mr. Jackson bepaalde keuzes had gemaakt, het leek soms wel of Peter er een familiefilm van wilde maken, terwijl een film over een vermoord meisje toch niet echt in het familiethema thuis hoort als je het mij vraagt. Wel mijn complimenten voor de cast en locaties, die waren goed gekozen. Toch verwachtte ik wel wat meer van de maker van King Kong en Lord of The Rings. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 05 Mrt 2010 23:13 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Angels & Demons: Geen Audrey Tautou (er is praktisch geen enkele vrouwelijke actrice met zulke mooie lach als Tautou), geen Ian McKellen (hoewel Stellan Skarsgård natuurlijk ook fantastisch is) en toch geen instant fail Ook veel beter dan het boek. Een paus met een biologische zoon en al die wetenschapsfail in het boek zijn tenminste deels rechtgezet. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 07 Mrt 2010 10:38 Onderwerp:
| |

|
Zombieland 7.8/10
Een erg vermakelijke, en (af en toe) best originele film die leuk gebruik maakt van slow motion. Lekkere special effects, mooie dames en heerlijke zombieslachterij met een dikke knipoog. Leuk was dat Bill Murray en Amber heard nog even hun gezicht lieten zien. Als je niet te kritisch kijkt, een perfecte vrijdagavond-comedy. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 07 Mrt 2010 10:41 Onderwerp:
| |

|
| Jelle Havermans schreef: | | Shutter Island Enige mierenneuk-kritiekpunt was de muziek wanneer de agenten shutter Island betreden... Die was ongelooflijk irritant en compleet misplaatst. |
Inderdaad het leek het Jaws theme wel... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 07 Mrt 2010 14:44 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Inglourious Basterds -- Vermakelijke film, ik wist soms niet goed wat ik ervan moest denken en weer een typische Tarantino. Je hebt een scène waarin je mensen een half uurtje een kaartspel ziet spelen, enorm langgerekt zoals het gros van de scènes, en dan schiet er iemand en binnen de 5 seconden daarna zijn alle 20 man in de kamer dood Ik kan Tarantino altijd wel waarderen, soms was deze fiilm echter wel een beetje twijfelachtig maar goed, wel een leuke film. Brad Pitt is echt geweldig met zijn accent, ik lachtte me echt dood bij de scène dat hij Italiaans gaat praten. En Waltz, die zelfs een Oscarnominatie heeft, was ook geniaal. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 07 Mrt 2010 22:36 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
The Book of Eli
Een zeer traag tempo met weinig afwisseling in de omgevingen, dus je moet ervan houden. Vond de film erg sterk, ondanks het hoge religieuze onderwerp waar ik normaal wat minder mee heb. Einde was weliswaar ietwat voorspelbaar, maar toch heeft deze film 'iets' wat me boeit, terwijl het lastig is om te omschrijven wat dit nou precies is.
7 / 10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| groente12 |
Geplaatst: 08 Mrt 2010 22:50 Onderwerp:
| |
![]()
|
Touch of Evil
Mijn eerste noir thriller en ik kan zeggen dat dit naar veel meer smaakt. Al vanaf het begin is Touch of Evil fantastisch. Nu snap ik ook dat het begin van de film legendarisch is, ik vraag me af hoe dat in hemels naam is gefilmd, ik bedoel dat dat mogelijk was in 1958... hmm. Touch of Evil is een pure klassieker.
9.3/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 09 Mrt 2010 12:01 Onderwerp:
| |

|
The Boondock Saints II: All Saints Day
Lang niet zo geniaal als het eerste deel. Er zit ook een hoop slecht acteerwerk in van de bijrollen. Maar goed, de Saints blijven even cool en een leuke cameo aan het eind
7.0/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Roderick |
Geplaatst: 09 Mrt 2010 12:16 Onderwerp:
| |

|
Case 39
Aardig horrorfilmpje, meer niet.
Kiss Kiss, Bang Bang
Tweede keer wat minder goed dan de eerste keer, toch leuke film.
The Men Who Stare At Goats
Begint geniaal, maar gaat helaas vervelen naar het eind toe. Gemiste kans, want hier zat een geniale cultfilm in. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Sayonara |
Geplaatst: 09 Mrt 2010 15:10 Onderwerp:
| |

|
| Trueskill schreef: | | Jelle Havermans schreef: | | Shutter Island Enige mierenneuk-kritiekpunt was de muziek wanneer de agenten shutter Island betreden... Die was ongelooflijk irritant en compleet misplaatst. |
Inderdaad het leek het Jaws theme wel... |
Daar ben ik het niet mee eens. Ik vond het er best bij passen, onheilspellende muziek terwijl ze naar een of andere vage instelling rijden waar ze verder niets van weten.
De allerlaatste minuut vond ik ook erg leuk gedaan.
Sherlock Holmes 7,5/10
Vermakelijke film |
|
| Terug naar boven |
|
|
| im2 |
Geplaatst: 09 Mrt 2010 21:57 Onderwerp:
| |

|
Il y a longtemps que je t'aime
Niet het type film waar ik normaal naar ga kijken, maar toch wel een indrukwekkende film die je weet te raken.
8,4/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 09 Mrt 2010 22:36 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
The Lovely Bones
Peter Jackson lijkt eerst besloten te hebben om effecten binnen een bepaald thema te willen hebben, en pas toen een verhaal eromheen te hebben bedacht. In veel gevallen zal dit ongetwijfeld goed samen gaan, in deze film echter niet. De film is zeker niet heel slecht, maar de twee uur is te lang om de film boeiend te houden.
5.5 / 10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 12 Mrt 2010 21:13 Onderwerp:
| |

|
Gisteravond naar Alice in Wonderland gegaan. Hele gave film om te zien! Helaas iets te weinig Burton erin en kun je hier en daar zeker vraagtekens zetten. Door de originele insteek van het verhaal, eye candy, Depp, Helena en Chess toch zeker een
8/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| lorenzogilds |
Geplaatst: 12 Mrt 2010 22:07 Onderwerp:
| |

|
slumdog millionaire
9,1/10
Wat een vette film ik ben blij dat ik deze voor 5 euro bij de albert heijn had
gekocht. Toen ik met de film begon verwachten ik er niet zo veel van maar na een half uurtje begon het wel heel vet te worden de film lijkt wel een beetje op city of god maar dat neemt niet weg dat deze film een topper was. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Roderick |
Geplaatst: 13 Mrt 2010 00:00 Onderwerp:
| |

|
Shutter Island
Schitterend verhaal, prachtig gefilmd. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| groente12 |
Geplaatst: 13 Mrt 2010 01:20 Onderwerp:
| |
![]()
|
Bo Ming Chan Dao Duo Ming Chuang/Odd Couple
Ben weer op adem gekomen van Odd Couple wat een super film is het toch. Het verhaal is bijzonder apart en geinig daardoor is het zeker waardig om te volgen. De actie in deze film is gewoon memorabel, de gechoreografeerde gevechten is gewoon ongelofelijk goed gefilmd, ik sprong bijna uit blijdschap van mijn stoel zo bevredigend is de actie scenes van Odd Couple. Sammo Hung en Chia Yung Liu bewijzen dat ze geniaal zijn en zwaar ondergewaardeerd zijn in kung fu films.
8.9/10
Raging Bull
Super film van Scorcese, maar ik ga niet liegen ik had er ook een stuk meer van verwacht, maar Raging Bull is toch een goede film met hele mooie beelden, de cinematografie is uitmuntend daar kan men gewoon niet omheen. Verder zijn de acteer prestaties van De Niro en Pesci geweldig en zeer geloofwaardig neergezet. Raging Bull is een film die zoals bijna alle andere biopic films een stuk langer mag gaan duren, ik wil gewoon simpelweg meer!
8.2/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 13 Mrt 2010 02:32 Onderwerp:
| |

|
the kite runner
Briljant staaltje cultuur, ik heb zo'n hekel aan het levensverhaal, dat maakt altijd wat in mij los (haat liefde verhouding mee dus) en in deze film is het ook raak, vanuit de kindertijd tot de dood van familie en naasten sleept je mee in een verhaal over lafheid en moed. Wel jammer dat de taliban zo negatief word neergezet, en dat het probleem omtrent de kinderen die achterblijven niet uitgediept wordt.
verhaal: 8
grafisch: 8
muziek: 8
totaal: 8
Kan niet anders dan op alles een bovenmodale score geven, aanrader. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| groente12 |
Geplaatst: 14 Mrt 2010 01:14 Onderwerp:
| |
![]()
|
District 9
District 9 is een film die je meteen vast pakt vanaf het begin, mede door de documentaire-achtige stijl, en het heeft een interessante alternatieve wereld die heel erg geloofwaardig overkomt. Het verhaal is goed genoeg, alhoewel er gaten zijn achtergelaten, maar dat is zeker niet echt van belang, tenminste voor mij. De film heeft ook spectaculaire actie scenes die op z'n minst gezegd indrukwekkend is. District 9 heeft mijn verwachtingen overtroffen en is verrassend een zeer vermakelijke Sciencefiction actie film.
8.0/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| The Big N |
Geplaatst: 14 Mrt 2010 15:42 Onderwerp:
| |

|
Alice in Wonderland
Prachtige film die het origineel toch teveel loslaat. Maakten ze de film een uur langer en deden ze meer originele dingen erin dan was het leuker geweest denk ik. Maar toch een geweldige film, I loved it.
9.2/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 14 Mrt 2010 16:27 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Dear John
Gekeken voor m'n vriendin, maar zelfs zij vond het erg slecht, hetgeen ook mijn idee was.
6.0 / 10
Zwart Water
Een nieuw bewijs dat negen van de tien Nederlandse horrors slecht zijn. Jat van allerlei films weg, maar geeft hier niets origineels voor terug. Ook de stem van het kleine meisje vond ik enorm irritant.
3.0 / 10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 102, 103, 104 ... 164, 165, 166 Volgende |