Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 46, 47, 48 ... 95, 96, 97 Volgende
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 14 Mrt 2010 23:40 Onderwerp:
| |

|
Je bent de 2de keer niet naar de WC geweest? |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 15 Mrt 2010 16:14 Onderwerp:
| |

|
Ik kan eten wat ik wil en niet aankomen... |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 15 Mrt 2010 23:36 Onderwerp:
| |

|
Aan de ene kant vind ik het best een voordeel, niet aan kunnen komen, maar aan de andere kant juist ook weer niet. Één keer blazen en ik ben weg, en af en toe bij het lossen van de vrachtwagen krijg ik de container er niet af omdat ik eerst mijn gewicht in moet zetten.
Tsja, 53kg tegen een container vol moet bier... zucht |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 16 Mrt 2010 13:41 Onderwerp:
| |

|
Lol, bier is fucking zwaar Daar heb ik al moeite mee en ik weeg serieus twee keer zo zwaar. |
|
Terug naar boven |
|
|
Matesers |
Geplaatst: 16 Mrt 2010 17:59 Onderwerp:
| |

|
ja en met een snelle verbranding kun je ook maar moeilijk spieren kweken |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 16 Mrt 2010 19:48 Onderwerp:
| |

|
Er bestaat niet zoiets als een snelle verbranding.
Je moet gewoon meer bewegen en op de achterkant lezen van producten in de supermarkt zodat je iig geen monosodium/natriumglutamaat binnen krijgt ook wel bekend onder E-nummer 621 en dat is een smaakversterker, verslavingsmiddel (zoals nicotine bij sigaretten) en obesitas effect veroorzaker. En ja suiker is ook slecht ja, en nee zoetstoffen zijn niet goed nee, vooral aspartaam niet.
Nu begrijp ik dat jongeren tegenwoordig 90% chips eten wat dus boordenvol E621 zit, en energy drinks naar binnen klokken waar vijf eetlepels suiker in zit (en sommigen hebben nog acesulfaam K, niacine en sucralose 'erbij.)
Jonge mensjes zitten nog in de groei, maar als je de 18 gepaseert bent stopt dat en zul je het weten ook met je lichaam. Dus tenzij je op je vroege 20e al lichamelijk oud en sluipend ziek wilt zijn ga zo door + hele dag zitten zowel thuis voor de tv/pc als op het werk + ipv de fiets de auto pakken. :N
Maar goed ik heb net even een heel stuk geedit uit mijn nieuwe nummer (eden massacre) en het nummer is 100x beter geworden dan voorheen, ik kan het bij wijze van zo opsturen en een prof. job bij een game-company krijgen met dit werkje zou ik met deadlines kunnen omgaan (nee dat kan ik niet dus nee dat doen we niet.)
Ik pleur wel een linkje neer wanneer ik het origineel overwrite heb op NG, hijs nu nog aan het renderen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 16 Mrt 2010 20:10 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Er is al genoeg bewijs dat je lichaamsgewicht deels genetisch bepaald wordt. Niets houdt je echter tegen om perfect gewicht te hebben en toch cholesterol en diabetes te hebben. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 16 Mrt 2010 21:03 Onderwerp:
| |

|
Nickdhnick schreef: | Aan de ene kant vind ik het best een voordeel, niet aan kunnen komen, maar aan de andere kant juist ook weer niet. Één keer blazen en ik ben weg, en af en toe bij het lossen van de vrachtwagen krijg ik de container er niet af omdat ik eerst mijn gewicht in moet zetten.
Ik ben ook vrij mager. Weeg een kleine 62kg... en ik ben 21 met 1.82m.
Probeer ook steeds aan te komen, maar het lukt niet. Eet vrij veel, ook veel vet voedsel, maar er komt toch geen kilo bij...  |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 16 Mrt 2010 21:11 Onderwerp:
| |

|
Mr. Awesome schreef: | Nickdhnick schreef: | Aan de ene kant vind ik het best een voordeel, niet aan kunnen komen, maar aan de andere kant juist ook weer niet. Één keer blazen en ik ben weg, en af en toe bij het lossen van de vrachtwagen krijg ik de container er niet af omdat ik eerst mijn gewicht in moet zetten.
Ik ben ook vrij mager. Weeg een kleine 62kg... en ik ben 21 met 1.82m.
Probeer ook steeds aan te komen, maar het lukt niet. Eet vrij veel, ook veel vet voedsel, maar er komt toch geen kilo bij...  |
Ik zal u is lere verdikke:
-Elke morgen ne witten boterham met een goeje laag volle roomkaas en ne kwak siroop.
-Elke woensdag frit
-Een World of Warcraft account
-Elke zaterdag frit
-6 eieren /week
-Zondag kebab
-Niet sporten!
-Volle melk, grote porties...
Blijkbaar volgens mijn leeftijd heb ik een BMI van 23 xD
Zo, kan iemand me leren vermageren?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 16 Mrt 2010 22:05 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Ik wil je niet teleurstellen, maar 23 is perfect normaal. Met dat dieet gok ik wel dat je cholesterol ergens rond 500 ligt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 16 Mrt 2010 23:23 Onderwerp:
| |

|
Ik wou net zeggen, tussen 19 en 25 is het gezond ofzo. Ik daarentegen heb een BMI van 30 ofzo, dus die van mij moet omlaag. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 16 Mrt 2010 23:48 Onderwerp:
| |

|
whaaa weer 0,3Kg afgevallen xD ben nog geen eens naar de wc geweest in die tussentijd
Mijn BMI ligt rond de 17  |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 17 Mrt 2010 00:29 Onderwerp:
| |

|
BMI is een facade om troep te verkopen.
Je moet voornamelijk tot enkel biologisch onbespoten zonder additieven voedsel eten, medium tot kleine porties en veel bewegen om gezond te leven. (het heet overigens niet voor niks voedsel, als het je lichaam niet voed vanwege giftige componenten of zelfs het vernietigen van alle goede nutriciënten (dmv een magnetron bijvoorbeeld) hoort het ook niet in het lichaam.)
verschil in bouw is er altijd, als je dat wilt veranderen loop je eerder met psychische problemen dan lichamelijke. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 17 Mrt 2010 14:51 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Ik wil je niet teleurstellen, maar 23 is perfect normaal. Met dat dieet gok ik wel dat je cholesterol ergens rond 500 ligt. |
Ik moet je geruststellen dat dát mijn dieet niet is. Als ik het kon zou ik het wel willen, maar ik blijf liever gezond. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 17 Mrt 2010 17:38 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
D: schreef: | BMI is een facade om troep te verkopen.
Je moet voornamelijk tot enkel biologisch onbespoten zonder additieven voedsel eten, medium tot kleine porties en veel bewegen om gezond te leven. (het heet overigens niet voor niks voedsel, als het je lichaam niet voed vanwege giftige componenten of zelfs het vernietigen van alle goede nutriciënten (dmv een magnetron bijvoorbeeld) hoort het ook niet in het lichaam.)
verschil in bouw is er altijd, als je dat wilt veranderen loop je eerder met psychische problemen dan lichamelijke. | Weet je, uiteindelijk sterf jij ook voor je 100ste net als ik en praktisch iedere man op deze planeet en zal ik wel lekker gegeten hebben. |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 17 Mrt 2010 18:42 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | D: schreef: | BMI is een facade om troep te verkopen.
verschil in bouw is er altijd, als je dat wilt veranderen loop je eerder met psychische problemen dan lichamelijke. | Weet je, uiteindelijk sterf jij ook voor je 100ste net als ik en praktisch iedere man op deze planeet en zal ik wel lekker gegeten hebben. |
Maakt me niet uit, maar ik werk liever aan een prettigere wereld dan een wereld waar b.v's gewillige passievelingen met verslavingsmiddelen gebruiken om hun portemonnaie te spekken.
Ik ga liever op mn 80e dood na een bewust leven en een sterk lichaam. Dan op mn 40e met een zootje ziektes door het navolgen van de meute.
Overigens zijn er op sommige eilanden mensen die makkelijk de honderd passeren en op hun 80e aanzien en respect krijgen en meer conditie hebben dan 20ers. Reden: gezond leven, en je leven invullen met progressieve onderwerpen (dingen opbouwen) in plaats van achter marketingtrucs aanrollen alsof de rattenvanger van hamelen in de stad is. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 17 Mrt 2010 22:42 Onderwerp:
| |

|
D: door al jouw kletspraat krijg ik trek ik een grote boord met patat, satésaus en een aantal frikandellen owja en een bamischijf.
Gewoon lekker uit de diepvries. Niks speciaals. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 17 Mrt 2010 22:46 Onderwerp:
| |

|
Als ik langer leef als D:, ga ik lachend mijn graf in.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 17 Mrt 2010 23:36 Onderwerp:
| |

|
Nickdhnick schreef: | D: door al jouw kletspraat krijg ik trek ik een grote boord met patat, satésaus en een aantal frikandellen owja en een bamischijf.
Gewoon lekker uit de diepvries. Niks speciaals. |
Ontdooi het maar niet in de magnetron, dan kun je net zo goed klei gaan eten. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 17 Mrt 2010 23:56 Onderwerp:
| |

|
D: wat ben je toch een pessimist. Ga is wat genieten van het leven. De ene keer is het de politiek waar wat mis mee is, dan economie en nu is het voedsel!? |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 17 Mrt 2010 23:59 Onderwerp:
| |

|
Robert schreef: | D: wat ben je toch een pessimist. Ga is wat genieten van het leven. De ene keer is het de politiek waar wat mis mee is, dan economie en nu is het voedsel!? |
Of Final Fantasy XIII, genieten doet hij echter wel. Zo is hij een liefhebber van Star Ocean. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 18 Mrt 2010 09:44 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: |
Ontdooi het maar niet in de magnetron, dan kun je net zo goed klei gaan eten. |
Iel, dat is gewoon smerig. Ik zou er nog geen eens opkomen om het in de magnetron te ontdooien Geef mij maar lekker een frituurpan ^^. |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 18 Mrt 2010 13:32 Onderwerp:
| |

|
Kurosaki01 schreef: | Robert schreef: | D: wat ben je toch een pessimist. Ga is wat genieten van het leven. De ene keer is het de politiek waar wat mis mee is, dan economie en nu is het voedsel!? |
Of Final Fantasy XIII, genieten doet hij echter wel. Zo is hij een liefhebber van Star Ocean. |
Wanneer star ocean geniet, dan geniet ik dus ook. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 18 Mrt 2010 20:37 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Nu we het toch over magnetronvoedsel hebben; Ik heb wel eens van die magnetron frikadellen geprobeerd op m'n werk, zo uit de diepvries de magnetron in. Ik wist niet hoe gauw ik die dingen de prullenbak in moest flikkeren  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 18 Mrt 2010 20:43 Onderwerp:
| |

|
Stefan van B schreef: | Nu we het toch over magnetronvoedsel hebben; Ik heb wel eens van die magnetron frikadellen geprobeerd op m'n werk, zo uit de diepvries de magnetron in. Ik wist niet hoe gauw ik die dingen de prullenbak in moest flikkeren  |
Dat geval ken ik. Die uit de oven raad ik je ook niet aan. Doe ze dan in een pan met een laag olie of gewoon de frietuur. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 46, 47, 48 ... 95, 96, 97 Volgende |