Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 95, 96, 97  Volgende  
Simon BerichtGeplaatst: 27 Jan 2010 19:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Pff wat een teleurstelling, Apple kon wel met wat beters komen. Upscaling van een iPhone scherm (320x480) naar een iPad scherm, really? Ik vind het er echt niet uitzien. Apple moet me nog echt verrassen (multi-tasking, nieuwe OS versie?) wil ik tevreden zijn.

EDIT, ok ik ben om . eBooks ftw! of in Apples taal: iBooks!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Jonezy BerichtGeplaatst: 27 Jan 2010 19:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Simon Venneman schreef:
Pff wat een teleurstelling, Apple kon wel met wat beters komen. Upscaling van een iPhone scherm (320x480) naar een iPad scherm, really? Ik vind het er echt niet uitzien. Apple moet me nog echt verrassen (multi-tasking, nieuwe OS versie?) wil ik tevreden zijn.

Dat is ook bullshit, download het boek in PDF en je kunt hem er ook op kijken. En het hele 'i' gebeuren is ook zo'n onzin, veel te overused.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 27 Jan 2010 19:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou nou... mensen associëren de 'i' nou eenmaal met Apple, dus het lijkt me logisch dat ze dat blijven gebruiken. En dat van eBooks was eigenlijk een beetje sarcastisch :')
Terug naar boven
LordyLord BerichtGeplaatst: 27 Jan 2010 20:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Simon Venneman schreef:

Faal, Groter scherm > Meer stroomverbruik. En laat nou net apple's grootste probleem zijn.
Ik heb zelf een iphone en het is een leuk ding, maar na een dag school zit hij gelijk weer op 20%. Met mijn vorige mobiel (een sony ericsson mp3 editie ofzo) kon ik echt wel 3 dagen door zonder op te laden.
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 27 Jan 2010 20:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
10 uur battery life terwijl je films kijkt! Wauw!
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 27 Jan 2010 20:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Simon Venneman schreef:
Citaat:

Nerd die 10 uur lang achter elkaar films kijkt. Op zo'n ding.
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 27 Jan 2010 20:09    Onderwerp: Reageren met citaat

... neem dat nou niet zo letterlijk. Volgens mij kan ik op m'n ipod maar 4/5 uur film kijken, dus da's een hele verbetering. eBooks lezen kost geen energie, dus dan zit je vast aan de 20 uur.

Overigens heb ik nog niks van een Music App gezien
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 27 Jan 2010 20:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Jonezy schreef:
Simon Venneman schreef:
Citaat:

Als je 24 uur in een auto zit als je op vakantie gaat ofzo is dat wel zeer handig. Ik denk ook tevens niet dat je thuis even lekker gaat zitten met die iPad om films te kijken, daar heb je vooralsnog een TV met DVD/Blu-ray speler voor.
Terug naar boven
LordyLord BerichtGeplaatst: 27 Jan 2010 20:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Simon Venneman schreef:
Citaat:

10 uur is faal. Dat ding is hoogstens een halve laptopscherm.
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 27 Jan 2010 20:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Stefan van B schreef:
Jonezy schreef:
Simon Venneman schreef:
Citaat:

Als je 24 uur in een auto zit als je op vakantie gaat ofzo is dat wel zeer handig. Ik denk ook tevens niet dat je thuis even lekker gaat zitten met die iPad om films te kijken, daar heb je vooralsnog een TV met DVD/Blu-ray speler voor.

Daarom vind ik hem zo nutteloos, als je in de auto al films gaat kijken, gebruik je dan echt dit minstens 500 dollar kostend apparaat? Bovendien moet je nu weer zo'n hoes of tas hebben waar hij ingaat, ze waren te dom om echt iets revolutionairs te doen en hem bijvoorbeeld opvouwbaar te maken.
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 27 Jan 2010 20:24    Onderwerp: Reageren met citaat

handig =>

Nouja, not excited. 3G klinkt interessant, 500 dollar valt op zich nog mee, maar te weinig toevoegingen om indruk te maken (letterlijk gewoon een vergrote iphone). Jammer!

Overigens lijkt het me wel heerlijk om ermee op de bank te zitten en internet te surfen. Ik betrap mezelf erop dat ik m'n iPod vaak gebruik om te internetten op de bank, terwijl de laptop twintig stappen verder staat.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 27 Jan 2010 20:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Hmm, voor hetzelfde geld heb je een laptop met 10x zoveel geheugen, ingebouwde Wi-Fi, toetsenbord, webcam en fatsoenlijke games. Apple is blijkbaar de wegkwijt
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 27 Jan 2010 20:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja, maar voor minder dan 40 euro per maand heb je ook een fatsoenlijke telefoon die kan multi-tasken, mooiere foto's kan maken en wat nog niet meer (Android's).

Geloof me, de iPad gaat als een gek verkopen. De naam doet 't hem he... Ik ben in ieder geval niet onder de indruk, wat een tegenvaller.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 27 Jan 2010 20:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Ah, ik hou het bij een iPod Touch 8GB!
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 27 Jan 2010 21:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Christian Vuye schreef:
Ah, ik hou het bij een iPod Touch 8GB!

Ik vind ipod touch en iphone nogal falen als muziekspeler, heb een iphone maar gebruik veel liever mijn ipod video om muziek te luisteren. =)

Ja, maar de iPod Touch 8GB kost rond de 170 euro, en voor die prijs kon ik het ding niet laten liggen! Vooral omdat je er dan ook nog talloze apps voor kan downloaden en natuurlijk ook games(bv. GTA Chinatown Wars). Ook één van de redenen waarom ik m'n PSP verkoop.
Terug naar boven
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 27 Jan 2010 22:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Hmm maar als iPod kun je denk ik beter bv een nano of classic nemen.
Want als je veel GB nodig hebt kun je beter voor classic gaan.
Want als je nou op de fiets zit is zo'n touch toch niet al te handig.
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 27 Jan 2010 22:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Daar hebben ze de geweldige oordopjes met 'remote' voor uitgevonden (een aanhangeltje onder het oordopje). Hiermee kan je gemakkelijk tussen nummers wisselen
Terug naar boven
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 27 Jan 2010 22:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Simon Venneman schreef:
Daar hebben ze de geweldige oordopjes met 'remote' voor uitgevonden (een aanhangeltje onder het oordopje). Hiermee kan je gemakkelijk tussen nummers wisselen

Lol nog nooit gezien.
Ik overweeg namelijk een nieuwe iPod te halen.
Aangezien degene die ik nu heb de oudste nano is met maar liefst 1GB
Dus ik dacht aan Classic of Touch.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 27 Jan 2010 23:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:

Inderdaad, als ik op mijn fiets zit kan ik heel makkelijk navigeren door mijn afspeellijsten zonder naar het scherm te kijken van mijn ipod. Bij de iphone gaat dat niet, ook heb je geen on the go afspeellijst op de iphone en ook geen zoekfunctie. Ik kon echt niet uit aan mijn muziekcollectie van 4000 liedjes. =(

Geen zoekfunctie? Dan wordt het tijd voor een update, zelfs ik kan met mijn iPod Touch 8Gb 1th Generation nog zoeken naar liedjes en andere zaken.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 27 Jan 2010 23:24    Onderwerp: Reageren met citaat

jah ik heb 3.2 ofzo
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 28 Jan 2010 02:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee, daar doe ik niet aan
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 28 Jan 2010 07:13    Onderwerp: Reageren met citaat

dan zit je nog op 3,1 alhoewel ik denk dat apple heel veel kan verdienen als ze een paar apps overkopen van cydia, zoals winterboard enzo, wat de voornaamste reden is dat ik mijn ipod gejailbreakt heb (16gig, 2G).

btw, de ipad is echt ongeloofelijk lelijk en onhandig.... ohja simon, met het lezen gaat je batterij ook ongeloofelijk snel op hoor, want het is het scherm dat energie slurpt, niet het afspelen van de film
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 28 Jan 2010 09:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Owja, versie 3.1.2
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 28 Jan 2010 12:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind de Ipad echt een grote fail. Het is idd gewoon een grote Iphone. Nou, wat revolutionair. Het is grappig om een keer te bedienen, maar no way aanschaffen. Maar ja, je weet hoe het gaat in Amerika. Daar schaffen ze alles hersenloos aan omdat het de hype is.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 28 Jan 2010 12:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Als die goedkoper was leek het me we leuk. Beetje rond de 250 euro. Maar eerst wachten totdat G2 uit is. Dan zijn de kinderziektes voor een groot deel weg.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 95, 96, 97  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 43 van 97

Ga naar: